Valmieras Ziņas

ZAAO: Atkritumu apsaimniekošanas pakalpojuma nepārtrauktība ir jānodrošina arī krīzes situācijā

Lasīšanas laiks: 2 min

Portāls “Valmieras Ziņas” turpina sekot līdzi, kā koronavīrusa Covid-19 izplatības dēļ izsludinātais ārkārtējais stāvoklis Latvijā un citviet pasaulē ietekmē Valmieras uzņēmumu darbu. Jau publicējām informāciju par uzņēmumu “Valmieras piens”, “Akācija E.V.”, SIA “VALPRO”, AS “Valmieras stikla šķiedra” , kā arī par Valmieras viesnīcām.  Taču ir nozares, kur darbs nedrīkst apstāties pat ārkārtējās situācijas laikā. Viena no tām ir atkritumu apsaimniekošana. Šajā rakstā par to, kāda situācija ir atkritumu apsaimniekošanas uzņēmumā ZAAO.

SIA “ZAAO” valdes priekšsēdētājs Gints Kukainis pastāstīja:

 “Šobrīd atkritumu apsaimniekošanā esam veikuši izmaiņas, lai varētu turpināt pakalpojumu sniegšanu atbilstošā kvalitātē un maksimāli droši mūsu darbiniekiem.

Vairāk nekā nedēļu birojs strādā attālināti, klientus apkalpojam telefoniski un izmantojot digitālās iespējas ikdienas darba nodrošināšanai.

Nešķirotu sadzīves atkritumu apsaimniekošanu veicam pēc plānotā grafika. Atkritumu vedēju vadītāji un krāvēji lieto individuālos aizsarglīdzekļus, regulāri dezinficējam automašīnu kabīnes, esam uzsākuši atkritumu konteineru vāku dezinficēšanu vietās, kur ikdienā atkritumu konteinerus izmanto vairāk iedzīvotāju.

Attiecībā uz iepakojuma vākšanu – konteineru tukšošana notiek pēc grafika, neapkalpojam iekštelpu konteinerus – kastes, lai mazinātu cilvēku saskarsmes riskus. Esam ieviesuši atsevišķus ierobežojumus EKO laukumu jeb šķiroto atkritumu pieņemšanas laukumu pakalpojumos, lai maksimāli mazinātu riskus, nav iespējami skaidras naudas norēķini un līgumu slēgšana klātienē, jāievēro 3 metru distance pārzinim no klienta.

Reģionālajā atkritumu apsaimniekošanas centrā “Daibe” darbs norit ikdienas režīmā, ievērojot nepieciešamos drošības pasākumus ikvienam mūsu darbiniekam un atkritumu šķirotājiem. Esam izvērtējuši galvenos riskus, kas pastāv turpmākā pakalpojumu nodrošināšanā, gan attiecībā uz darbaspēku, gan nozarei regulējošo prasību izpildi.

Apzināmies, ka mūsu pakalpojums ir tas, kura sniegšanā ir jānodrošina nepārtrauktība arī krīzes situācijā. Vienlaikus jānorāda, ka atkritumu apsaimniekošanas pakalpojuma nepārtrauktība, kuru tik svarīgi šobrīd ir nodrošināt, ir tiešā veidā atkarīga gan no darbaspēka pieejamības, gan atkritumu radītāju savlaicīgi veiktiem maksājumiem par atkritumu apsaimniekošanu. Būtisku izdevumu daļu maksā par atkritumu apsaimniekošanu veido dažādi nodokļu maksājumi, attiecībā uz kuru samaksu valsts šobrīd nav paredzējusi nekādas atkāpes, jo nekvalificējamies nevienam no valstī noteiktajiem kritērijiem. Tādēļ aicinām atkritumu radītājus izvērtēt esošos atkritumu izvešanas grafikus atbilstoši faktiski radītajam atkritumu daudzumam, tādējādi radot iespēju ietaupīt uz izdevumiem par šo pakalpojumu, taču, saņemot šo pakalpojumu ar nepieciešamo regularitāti, ievērot noteiktos maksājumu termiņus.”

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Valmierā – Valmieras novada Dzimtsarakstu nodaļas (turpmāk – Iestāde) vadītāja vietnieku/-ci uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt civilstāvokļa aktu reģistrāciju, civilstāvokļa aktu reģistru (CAR) aktualizāciju, atjaunošanu; sagatavot atzinumus; • sagatavot, noformēt Iestādes dokumentus nodošanai arhīvā saskaņā ar lietu nomenklatūru un uzturēt iestādes CAR arhīvu atbilstoši normatīvajiem aktiem; veikt arhīva fonda kataloga aizpildīšanu un rūpēties par CAR grāmatu uzskaiti un glabāšanu; • sagatavot dokumentus citām institūcijām, juridiskām un fiziskām personām CAR jautājumos, t.sk., nosūtīšanai ārvalstu dzimtsarakstu nodaļām; • veikt apmeklētāju pieņemšanu Iestādes kompetencē esošajos jautājumos; sniegt konsultācijas CAR jautājumos; • vadīt svinīgu laulību, dzimšanas apliecību izsniegšanas, bērnības svētku ceremonijas; • veikt vēsturiski sastādīto CAR datorizētu apstrādi; un ja Tev ir: • izglītība un atbilstība Civilstāvokļa aktu reģistrācijas likuma 12.panta trešās daļas prasībām; • zināšanas par valsts / pašvaldības darbību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanu, izpratne par CAR jautājumiem (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā amatā un līdzvērtīgas jomas darbā, t.sk., darbā ar arhīvu pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē); • prasmes un zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā, pārvaldībā, lietu arhivēšanā; • prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: izcilas saskarsmes un komunikācijas prasmes; vēlama publiskās uzstāšanās pieredze; augsta atbildības sajūta, uzmanība un precizitāte; spēja loģiski domāt un analizēt; organizatora spējas; prasme strādāt komandā un individuāli; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā; summētais darba laiks, jo darbs arī noteiktās sestdienās); • pamatalgu pārbaudes laikā 1399 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, pamatojot motivāciju savas kandidatūras izvirzīšanai amatā, aprakstot Iestādes vadītāja vietnieka darbam nepieciešamās spējas un sev piemītošās spējas, kā arī darba devēja ieguvumu, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu), augstākās izglītības dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā) lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā, ar norādi „Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatam” līdz 2025.gada 19.decembrim. Tālrunis papildus informācijai: 26444235. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-19 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26444235

Pievienojies mūsu komandai! Naukšēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju (38 stundu slodzi nedēļā (0,950 likme)) uz noteiktu laiku līdz 31.08.2026. Darba vietas adrese: “Naukšēnu skola”, Naukšēni, Naukšēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tu vēlies: • plānot un nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām; • plānot un organizēt savu un izglītojamo darbu atbilstoši Iestādes mērķim un uzdevumiem; • pārzināt mācību un audzināšanas darba saturu un mācību priekšmeta metodiku; un Tev ir: • izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likuma un Bērnu tiesību aizsardzības likuma noteiktajām prasībām; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • izpratne par izglītojamo vecumposmu attīstības īpatnībām un saskarsmes psiholoģijas likumsakarībām; • kompetences: labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; precizitāte un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; prasmes strādāt komandā, elastība; mēs piedāvājam: • iespējas piedalīties Iestādes izaugsmes veicināšanā un profesionālās pilnveidošanās iespējas; • atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Par pedagogu darba samaksu”, 1566 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • labus darba apstākļus, aktīvu, dinamisku darbu un iespēju gūt jaunu pieredzi. CV, pieteikuma vēstuli lūdzam nosūtīt uz e-pastu: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv ar norādi “Pirmsskolas izglītības skolotājs/-a” līdz 2025.gada 23.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26082207. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēnu skola, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-23 Kontaktpersona: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 26082207

Pievienojies mūsu komandai! Matīšu pamatskola (turpmāk – Skola) ar 2026.gada 1.janvāri aicina darbā latviešu valodas un literatūras skolotāju (nepilna darba slodze, iespējama amatu savienošana, pēc vienošanās, 5., 8., 9.klasēs, 11 stundas nedēļā) uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Skolas iela 22, Matīši, Matīšu pagasts, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: pildīt skolotāja pienākumus, atbilstoši mācību priekšmeta Valsts izglītības standarta prasībām plānot un organizēt savu un izglītojamo darbu atbilstoši Skolas mērķiem un uzdevumiem;  veidot lietišķu sadarbību ar Skolas darbiniekiem, izglītojamajiem, viņu vecākiem un citu institūciju darbiniekiem; attīstīt un pilnveidot savu profesionālo darbību, iespējas radoši izpausties un īstenot dažādas idejas, ņemt dalību projektos. un Jums ir:izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību” prasībām;  atbilstība Izglītības likuma un Bērnu tiesību aizsardzības likuma noteiktajām prasībām; valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; kompetences: labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, psiholoģiskā noturība; precizitāte un atbildība darbā. mēs piedāvājam: atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi”, 1410 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas par vienu pedagoģisko likmi; iespēju veikt papildus pienākumus (ārpusklases darbs u.c.); darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; labus darba apstākļus atbalstošā, draudzīgā kolektīvā. Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli gaidīsim līdz 2025.gada 31.decembrim e-pastā: matisu.pamatskola@valmiera.edu.lv. Papildu informācijai: Skolas direktore Selga Skrastiņa: 28446862. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VISPĀRĒJĀS PAMATIZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Skolas iela 22, Matīši, Matīšu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-31 Kontaktpersona: matisu.pamatskola@valmiera.edu.lv 28446862

Mūsu partneri