Valmieras Ziņas

ZAAO atgādina par iespēju atteikt un pieteikt papildu atkritumu konteinera izvešanu

Lasīšanas laiks: 2 min

SIA “ZAAO” aicina klientus savlaicīgi atteikt atkritumu konteinera izvešanu, ja pakalpojums nav nepieciešams, tādējādi palīdzot optimizēt pakalpojuma sniegšanu un izvairoties no liekām izmaksām. Savlaicīgi atteikta izvešana ir bez maksas. Tomēr, ja pakalpojums netiek atcelts un ZAAO darbinieks ieradies līgumā norādītajā adresē, maksa tiek aprēķināta arī gadījumā, ja konteiners netiks izstumts vai būs tukšs, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA “ZAAO” Sabiedrisko attiecību vadītāja Dina Lukaševiča-Lāce.

Ikviens ZAAO klients var ērti sekot līdzi savu atkritumu konteineru izvešanas grafikam. Tas katra gada beigās tiek nosūtīts uz līgumā norādīto e-pasta vai pasta adresi un ir pieejams arī klientu portālā klientiem.zaao.lv. Turklāt vienu darba dienu pirms plānotās konteinera izvešanas klientam uz norādīto kontakttālruni tiek nosūtīta bezmaksas atgādinājuma īsziņa, ja klients ir pieteicies SMS pakalpojumam. To ērti var izdarīt ZAAO klientu portālā klientiem.zaao.lv,  nosūtot īsziņu ar savu līguma numuru uz tālruņa numuru 20258550 vai rakstot uz e-pasta adresi  zaao@zaao.lv.

Atteikt konteinera izvešanu var:

  • atbildot uz saņemto atgādinājuma īsziņu, rakstot tekstu STOP;
  • nosūtot īsziņu uz tālruņa numuru 20258550 ar tekstu ATTEIKT IZVEŠANU (datums), norādot līguma numuru un pilnu adresi.

Lai maksa par neizmantoto pakalpojumu netiktu piemērota, atteikums jāiesniedz līdz iepriekšējās darba dienas plkst. 12.00. Saņemtās īsziņas tiek apstrādātas darba dienās trīs stundu laikā, un klientam tiek nosūtīta apstiprinājuma īsziņa.

Katram klientam ir iespēja pieteikt papildu atkritumu konteinera izvešanu, ja radusies tāda nepieciešamība. Lai to izdarītu, jānosūta īsziņa uz tālruņa numuru 20258550 ar tekstu PIETEIKT PAPILDU IZVEŠANU (datums), norādot līguma numuru un pilnu adresi.

Pēc pieteikuma saņemšanas ar klientu sazināsies ZAAO klientu apkalpošanas speciālists, lai vienotos par papildu konteinera izvešanas dienu.

Svarīgi atcerēties, ka gan atteikumi, gan papildu izvešanas pieteikumi tiek pieņemti un apstrādāti Valmieras biroja darba laikā — darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00 (ja nav izmaiņu darba laikā).

Jebkuru neskaidru jautājumu par atkritumu izvešanas grafiku un tā izmaiņām var uzdot Klientu apkalpošanas daļas speciālistiem, rakstot uz e-pasta adresi zaao@zaao.lv vai zvanot uz tālruņa numuru 64281250.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri