Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīca veic mūsdienīgus uzlabojumus klientu zvanu centrā

Lasīšanas laiks: 2 min

Vidzemes slimnīca dienā saņem un apstrādā aptuveni 500 klientu zvanu. Slimnīcas klientu vadības stratēģiskais mērķis ir veicināt pacientu pieredzes uzlabošanu un apkalpošanas efektivitāti, tostarp palielinot procesu automatizācijas ietekmi tieši zvanu centrā. Tāpēc tuvāko nedēļu laikā tiks ieviesti vairāki būtiski uzlabojumi zvanu centra darbībā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Vidzemes slimnīca” Sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste Agnija Upīte.

“Mūsu mērķis ir nodrošināt klientiem izcilu apkalpošanu un būt atbalstam brīdī, kad viņi meklē palīdzību, lai pierakstītos uz kādu izmeklējumu vai noskaidrotu informāciju par tuvinieka stacionēšanu. Mēs vēlamies, lai mūsu klienti jūtas droši, gaidīti un saņem atsaucību tai brīdī, kad griežas klientu centrā ar kādu, varbūt pat neatrisināmu, jautājumu,” norāda Inese Jurdže, Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja.

Jaunie uzlabojumi klientu zvanu centrā jau ir stājušies spēkā. Būtiskākās izmaiņas, kas ir jāņem vērā, ir saistītas ar brīdi, kad klientu savieno ar Vidzemes slimnīcas zvanu centru. Tai brīdī ikvienam uzmanīgi ir jānoklausās automātiskā operatora sniegtās atbildes, lai izvēlētos opciju, ar ko tālāk viņš tiks savienots – pirmā zvana poga ir jānospiež tad, ja klients vēlas veikt pierakstu kādai no ārstu konsultācijām vai diagnostisko izmeklējumu, otrā zvana poga ir jāizvēlas, ja klients vēlas pieteikties rehabilitācijas pakalpojumiem, trešā zvana poga savieno ar Neatliekamo medicīnisko palīdzības un pacientu uzņemšanas nodaļu, ceturtā zvana poga ir jāizvēlas gadījumā, ja iepriekš neviena no izvēlēm nav bijusi nepieciešamā jeb tā iekļauj informāciju par citiem jautājumiem. Svarīgi ikvienam atcerēties, ka zvanu centrs strādā katru darba dienu no plkst. 8:00 līdz 17:00. Jau tagad klienti aktīvi tiek aicināti arī izmantot pierakstu atteikumu funkciju, ja rodas tāda nepieciešamība. Pieraksta atteikuma poga atrodas Vidzemes slimnīcas mājas lapas pirmajā atvērumā, augšējā joslā. Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļa aicina klientus izmantot šo opciju, lai dotu iespēju citiem pacientiem saņemt nepieciešamo izmeklējumu vai konsultāciju.

Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Inese Jurdže norāda, ka Klientu vadības stratēģiskais mērķis ir palielināt attālināto pakalpojumu e-vides un procesu automatizācijas ietekmi, izmantojot robotizāciju procesos, atzvanos un atgādinājumos par pierakstiem. Lai slimnīca izvērtētu klientu apkalpošanas kvalitātes rādītājus, visi saņemtie zvani tiks ierakstīti. Veiktie uzlabojumi noteikti tiek īstenoti ar mērķi rūpēties par klientiem un veidot uz sadarbību orientētu saskarsmi.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras muzejs (turpmāk – muzejs) aicina darbā uz nenoteiktu laiku apmeklētāju konsultantu/-ti (pilna slodze). Darba vietas adrese: Bruņinieku iela 1, Valmiera, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • sniegt apmeklētājiem (t.sk. ārvalstu tūristiem) informāciju par ekspozīciju “de Woldemer” un muzeju, vadīt ekskursijas ekspozīcijā de Woldemer; • nodrošināt kvalitatīvu klientu servisu latviešu valodā un svešvalodās; • veikt ekspozīcijas telpu, inventāra, videonovērošanas kameru monitoringu; • veikt skaidras/bezskaidras naudas darījumus, veikt skaidras naudas un POS termināla uzskaiti ar kases aparātu; • sagatavot un iesniegt ar pienākumu izpildi saistīto grāmatvedības atskaiti; • nodrošināt apmeklētāju uzskaiti elektroniskajā apmeklētāju reģistrācijas modulī; un ja Tev ir: • vidējā izglītība; • pieredze darbā muzejā vai kultūras mantojuma objektā/ iestādē radniecīgā jomā; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • vienas Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālās valodas zināšanas saskarsmes nodrošināšanā ar ārvalstu klientiem, kuri nepārvalda valsts valodu; • kompetences: labas komunikācijas spējas ar klientiem; spēja strādāt komandā un individuāli; spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem; augsta atbildības sajūta, precizitāte, pozitīva attieksme pret darbu; • labas datorlietošanas prasmes; mēs piedāvājam: • summēto darba laiku; • atbildīgu un dinamisku darbu uz attīstību vērstā iestādē; • pamatalgu pārbaudes laikā 936 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 985 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citas sociālās garantijas atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Profesionālās darbības aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz muzejs@valmierasnovads.lv, vai personīgi: Valmieras muzejs, Bruņinieku iela 1, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Apmeklētāju konsultanta/-tes amatam”, līdz 2026.gada 7.janvārim. Tālrunis papildu informācijai: 64224770. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Bruņinieku iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-07 Kontaktpersona: muzejs@valmierasnovads.lv 64224770

"Valmieras piens", AS piedāvā darbu laborantam (-ei) Prasības kandidātam: Profesionālā vidējā izglītība pārtikas rūpniecībā; Zināšanas par kvalitātes vadības, vides pārvaldības, produkta nekaitīguma un pārtikas drošuma sistēmu standartu prasībām; Spēja strādāt ar datoru ikdienas darba uzdevumu veikšanai; Augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja strādāt patstāvīgi. Galvenie darba pienākumi: Ražošanas tehnoloģiskā procesa, iekārtu un inventāra higiēnas stāvokļa kontrole; Tehnoloģisko parametru un gatavās produkcijas fizikāli ķīmisko un sensoro analīžu veikšana saskaņā ar noteikto plānu; Analīžu rezultātu izvērtēšana atbilstoši uzņēmuma standartiem un specifikācijām; Laboratorijas dokumentācijas un gatavās produkcijas kvalitātes apliecību noformēšana. Mēs piedāvājam: Dinamisku un stabilu darba vidi; Nepieciešamās apmācības, uzsākot darbu; Bruto darba algu no 1190 EUR; Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu pēc pārbaudes laika; Bezmaksas iknedēļas pārtikas produktu komplektus un citus uzņēmuma labumus. Pretendentus lūdzam sūtīt CV uz e-pastu: valmieras.piens@foodunion.com. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka AS “Valmieras piens”, reģ. nr. LV 40003020475, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: LABORANTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 93, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-16 Darba sākšanas datums: 2025-12-17 Kontaktpersona: Sannija Novika Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri