Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīca veic mūsdienīgus uzlabojumus klientu zvanu centrā

Lasīšanas laiks: 2 min

Vidzemes slimnīca dienā saņem un apstrādā aptuveni 500 klientu zvanu. Slimnīcas klientu vadības stratēģiskais mērķis ir veicināt pacientu pieredzes uzlabošanu un apkalpošanas efektivitāti, tostarp palielinot procesu automatizācijas ietekmi tieši zvanu centrā. Tāpēc tuvāko nedēļu laikā tiks ieviesti vairāki būtiski uzlabojumi zvanu centra darbībā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Vidzemes slimnīca” Sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste Agnija Upīte.

“Mūsu mērķis ir nodrošināt klientiem izcilu apkalpošanu un būt atbalstam brīdī, kad viņi meklē palīdzību, lai pierakstītos uz kādu izmeklējumu vai noskaidrotu informāciju par tuvinieka stacionēšanu. Mēs vēlamies, lai mūsu klienti jūtas droši, gaidīti un saņem atsaucību tai brīdī, kad griežas klientu centrā ar kādu, varbūt pat neatrisināmu, jautājumu,” norāda Inese Jurdže, Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja.

Jaunie uzlabojumi klientu zvanu centrā jau ir stājušies spēkā. Būtiskākās izmaiņas, kas ir jāņem vērā, ir saistītas ar brīdi, kad klientu savieno ar Vidzemes slimnīcas zvanu centru. Tai brīdī ikvienam uzmanīgi ir jānoklausās automātiskā operatora sniegtās atbildes, lai izvēlētos opciju, ar ko tālāk viņš tiks savienots – pirmā zvana poga ir jānospiež tad, ja klients vēlas veikt pierakstu kādai no ārstu konsultācijām vai diagnostisko izmeklējumu, otrā zvana poga ir jāizvēlas, ja klients vēlas pieteikties rehabilitācijas pakalpojumiem, trešā zvana poga savieno ar Neatliekamo medicīnisko palīdzības un pacientu uzņemšanas nodaļu, ceturtā zvana poga ir jāizvēlas gadījumā, ja iepriekš neviena no izvēlēm nav bijusi nepieciešamā jeb tā iekļauj informāciju par citiem jautājumiem. Svarīgi ikvienam atcerēties, ka zvanu centrs strādā katru darba dienu no plkst. 8:00 līdz 17:00. Jau tagad klienti aktīvi tiek aicināti arī izmantot pierakstu atteikumu funkciju, ja rodas tāda nepieciešamība. Pieraksta atteikuma poga atrodas Vidzemes slimnīcas mājas lapas pirmajā atvērumā, augšējā joslā. Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļa aicina klientus izmantot šo opciju, lai dotu iespēju citiem pacientiem saņemt nepieciešamo izmeklējumu vai konsultāciju.

Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Inese Jurdže norāda, ka Klientu vadības stratēģiskais mērķis ir palielināt attālināto pakalpojumu e-vides un procesu automatizācijas ietekmi, izmantojot robotizāciju procesos, atzvanos un atgādinājumos par pierakstiem. Lai slimnīca izvērtētu klientu apkalpošanas kvalitātes rādītājus, visi saņemtie zvani tiks ierakstīti. Veiktie uzlabojumi noteikti tiek īstenoti ar mērķi rūpēties par klientiem un veidot uz sadarbību orientētu saskarsmi.

SIA "BONO" Meža īpašumu, Cirsmu un Lauksaimniecības zemju  Pārdevēju BONO ir kokrūpniecības un mežsaimniecības nozares uzņēmums. Uzņēmuma darbības virzieni aptver kokmateriālu ieguvi, loģistiku, pirmapstrādi, tālākapstrādi, tirdzniecību un koka māju ražošanu. BONO ir kļuvis par pilnībā integrētu uzņēmumu grupu, kas tiecās izmantot vismodernākās tehnoloģijas un ražošanas metodes, lai koksne iegūtu augstāku pievienoto vērtību visos vērtību ķēdes posmos. GALVENIE DARBA PIENĀKUMI: ▪ Veikt izejošos zvanus potenciālajiem klientiem, lai identificētu interesi par meža īpašuma/lauksaimniecības zemes pārdošanu vai meža izstrādi. ▪ Pārliecināt potenciālos klientus par izteiktā piedāvājuma priekšrocībām un vienoties par darījumu; ▪ Sadarboties ar citām uzņēmuma nodaļām-vērtēšanas/projektu vadības/juridisko nodaļu u.c. pēc nepieciešamības, lai veiksmīgi novērtētu īpašumus, nodotu informāciju par plānoto darījumu kolēģiem. ▪ Izpētīt un saprast uzņēmuma meža īpašumu; cirsmu un lauksaimniecības zemju pirkšanas piedāvājumus. GALVENĀS PRASĪBAS: ▪ Spēja efektīvi un laipni komunicēt, izmantojot tālruni; ▪ Iepriekšēja pieredze zvanu centrā, telemārketingā vai aktīvā pārdošanā pa telefonu B2C sektorā tiks uzskatīta par priekšrocību; ▪ Vēlme apgūt un izprast meža īpašumu; cirsmu un lauksaimniecības zemju biznesa nianses; ▪ Izturība un motivācija ikdienā strādāt ar lielu zvanu apjomu; ▪ Spēja strādāt komandā un sadarboties ar citiem departamentiem; ▪ Labas latviešu un vēlamas krievu valodas prasmes gan mutiski, gan rakstiski. MĒS PIEDĀVĀJAM: ▪ Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika; ▪ Apmācības un iespēju attīstīties uzņēmumā; ▪ Iespēja strādāt no mūsdienīgas un ērtas darba vides Beātes iela 5; Valmiera; LV-4201. ▪ Konkurētspējīgu atalgojumu sākot no 1800EUR bruto + kvartāla bonusu sistēma - balstīta uz sasniegto rezultātu; ▪ Draudzīgu darba vidi un atbalstošu kolektīvu; ▪ Apmaksātus telekomunikācijas pakalpojumus CV sūtīt uz e-pastu recruitment@bonotimber.com Profesija: PĀRDOŠANAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Lauksaimniecība / Vide Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-07-21

Mēs, AS Brink’S Latvia, esam daļa no Amerikas Savienoto Valstu koncerna Brink’S, kas ir globāls līderis skaidras naudas pārvadājumu jomā. Šobrīd mēs aktīvi meklējam savā komandā inkasentu (-i) darbam Valmierā. Mēs lepojamies ar savu 120 cilvēku lielu un stabilu komandu Latvijā un 165 gadu pieredzi pasaulē. Mēs ar prieku sniedzam pakalpojumus vairāk kā 600 klientiem visā Latvijā. Mūsu vērtības ir Drošība, Fokuss uz klientiem, Ētika un godīgums, Darbinieku pieredze, Pastāvīgi uzlabojumi, Dažādība un komanda. Regulāri veikto personāla lojalitātes aptauju rezultāti rāda, ka mūsu darbinieki augstāk par visu vērtē savus kolēģus un darba saturu. Pievienojoties mums, TU iegūsi valstij nozīmīgu darbu starptautiskā, nozares lielākajā uzņēmumā, kā arī: - profesionālu kolēģu un zinoša vadītāja atbalstu - apmācības veiksmīgai darba uzsākšanai - finansiālu atbalstu apsardzes sertifikāta iegūšanai un pagarināšanai - veselības apdrošināšanu ar pirmo darba dienu - atalgojumu 6.2-7.0 EUR bruto/h, vienmēr laikā - darba apģērbu ērtam darbam, dienesta ieroci un citu ekipējumu Mēs TEV uzticēsim materiālo vērtību inkasāciju, apsardzi un pārvadāšanu, nodrošinot izcilu servisu mūsu klientiem. Mēs sagaidām, ka Tev ir: apsardzes sertifikāts un nepieciešamie dokumenti ieroča nēsāšanas apliecības noformēšanai, B kategorijas autovadītāja apliecība, latviešu valodas prasme un augsta atbildības sajūta. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: hr.lv@brinks.com AS “Brink's Latvia” apstrādās Jūsu personas datus, kas iegūti atlases procesā, lai veiktu atlasi amatam, uz kuru pretendējat, un aizsargātu mūsu intereses strīdu rašanās gadījumā. Atkarībā no amata mēs varam kopīgot Jūsu personas datus ar citiem Brink’s uzņēmumiem, kas ir iesaistīti atlases procesā, un daži no uzņēmumiem var atrasties ārpus ES. Ja Jūs netiksiet pieņemts darbā, mēs iznīcināsim Jūsu datus tā kalendārā gada beigās, kas seko gadam, kurā pieteicāties darbam. Ja vēlaties iegūt plašāku informāciju par to, kā mēs apstrādājam Jūsu datus, lūdzam sazināties ar mums pirms pieteikšanās šim amatam. Ja vēlaties saņemt piedāvājumus dalībai citos konkursos, tostarp uz citiem amatiem, lūdzam norādīt to savā pieteikumā. Lūdzam ņemt vērā, ka šādos gadījumos Jūsu dati tiks kopīgoti Brink's grupas ietvaros (tostarp ārpus ES), kā arī Jūs varat saņemt piedāvājumus dalībai konkursos no citiem Brink's grupas uzņēmumiem. Pateicamies par atsaucību. Profesija: INKASENTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-07-31 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: hr.lv@brinks.com

Mūsu partneri