Valmieras Ziņas

Uzņēmējus aicina uz SUPER semināru Valmierā

Lasīšanas laiks: 2 min

Videi draudzīgas inovācijas un uzņēmējdarbība, ilgtspējīga attīstība un ietekmes uz vidi mazināšana ir jautājumi, kas pēdējos gados ir kļuvuši nozīmīgi, lai veicinātu uzņēmumu konkurētspēju. Šobrīd to visu vienā vārdā sauc par par eko-inovācijām.

Vidzemes plānošanas reģions projekta SUPER ietvaros 13. decembrī Valmierā (Tērbatas ielā 10) organizē darba semināru, kurā interesentiem būs iespēja uzzināt jaunākās attīstības iespējas un idejas resursu efektīvai izmantošanai, lietojot informācijas tehnoloģijas (turpmāk – IT).  Diskutēsim par to nozīmi uzņēmēja ikdienā kopā ar Vidzemes Augstskolas pārstāvjiem, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras tehnoloģiju skautiem IKT jomā,  IT klastera pārstāvi, SIA ZAAO un citiem progresīviem jomas speciālistiem un entuziastiem.

Darba kārtība un reģistrēšanās pasākumam ŠEIT.

Uzņēmēji tiks iepazīstināti ar eko-inovāciju tendencēm un jaunumiem IT jomā, kā arī klātienē varēs uzdot jautājumus IT Tehnoloģiju skautam, kurš uzņēmējiem palīdz atrast atbilstošu pētniecisko organizāciju, lai attīstītu jaunus produktus.

IT klasteris iepazīstinās ar savu jauno darbības stratēģiju, kas paver iepriekš nebijušas sadarbības iespējas uzņēmumiem, kas nav IT nozares pārstāvji. Vienlaikus sniegsim semināra dalībniekiem arī praktiskas zināšanas, jo pasākuma laikā kopīgi meklēsim atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Kas ir eko-inovācija, kādas tendences šobrīd ir Latvijā, Eiropā, pasaulē?
  • Kā veicināt ražojošu un IT uzņēmumu sadarbību eko-inovāciju jomā?
  • Kurš Latvijā jau ir radījis eko-inovatīvus pakalpojumus vai produktus? Kāda ir šo uzņēmumu pieredze?
  • Kur Latvijā es varu saņemt palīdzību, lai šādus eko-inovatīvus risinājumus ieviestu? Kas var kļūt mani sadarbības partneri? Vai pastāv atbalsta instrumenti, ar kuru palīdzību varu šādus projektus ieviest?

Vidzemes plānošanas reģiona viena no viedo specializāciju jomām ir Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas (turpmāk – IKT)  – šobrīd pastāv visi priekšnoteikumi, lai Vidzemē veicinātu inovāciju un produktivitātes pieaugumu tieši IKT jomā.

Klātienes diskusijas palīdzēs noskaidrot, vai arī Vidzemes reģiona uzņēmējiem ir radies līdzīgs pozitīvs priekšstats par IKT nozīmi biznesa attīstībā, un kas kopumā nepieciešams ražojošiem uzņēmumiem Latvijā, tostarp Vidzemē, lai veicinātu IT produktu un pakalpojumu izmantošanu resursu efektīvākai pārvaldībai.

Plānojot attīstīt videi draudzīgu uzņēmējdarbību un inovāciju atbalsta sistēmas ieviešanu Vidzemē, vēlamies procesā iesaistīt uzņēmējus – tos, kuri šos pakalpojumus izmantos savā darbā. Savukārt mums noderēs diskusijas laikā gūtie secinājumi – tie tiks izmantoti, lai uzlabotu esošās uzņēmējdarbības atbalsta formas un lai veicinātu eko-inovāciju attīstību un eksportspējas veicināšanu, kas ir arī galvenais SUPER projekta mērķis.

UZMANĪBU! Interesentus aicina pieteikt savu dalību seminārā līdz 11. decembrim, plkst.10:00 VPR mājaslapā www.vidzeme.lv, sadaļā VPR Semināri.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri