Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīcā atvērta pārbūvētā hronisko pacientu aprūpes nodaļa

Lasīšanas laiks: 3 min

Turpinot darbu pie Vidzemes slimnīcas infrastruktūras uzlabošanas, A korpusa 1. stāvā atvērta pārbūvētā hronisko pacientu aprūpes nodaļa, kurā tiek uzņemti un ārstēti hronisko slimību pacienti, paliatīvās aprūpes pacienti un īslaicīgās sociālās aprūpes pacienti.  

Pacienti ar hronisku saslimšanu – sirds un asinsvadu slimības, onkoloģiskās saslimšanas, elpošanas sistēmas slimības un citu – paasinājumu vai komplikācijām šai nodaļā tiek stacionēti, kad turpmākai atlabšanai vairs nav nepieciešama sarežģīta ārstēšana vai ķirurģiska iejaukšanās. Šie pacienti nodaļā parasti nonāk no citām slimnīcas nodaļām. Atsevišķos gadījumos pacientus nodaļā stacionē no mājām ar ģimenes ārsta nosūtījumu. Hronisko slimību pacienti nodaļā tiek ievietoti uz laiku līdz 10 dienām.

“Savukārt paliatīvās aprūpes pakalpojumu”, stāsta nodaļas ārste Baiba Kreitenberga, “sniedzam pacientiem ar neārstējamām, progresējošam slimībām, visbiežāk onkoloģiskām. Strādājam komandā: terapeits, sāpju terapeits, māsa, māsas palīgs, sociālā darbiniece un kapelāne. Mūsu galvenais uzdevums – nodrošināt pacientam cieņpilnu dzīves nogali, katram piemeklējot visefektīvāko atsāpināšanu, higiēnas līdzekļus un medicīniskos materiālus”.

Paliatīvās aprūpes pacientus nodaļā  stacionē ar ģimenes ārsta vai onkologa nosūtījumu atbilstoši noteiktām diagnozēm uz laiku līdz 7 dienām.

Pārbūvētajā nodaļā vairākas gultas atvēlētas arī īslaicīgās sociālās aprūpes pacientiem – vientuļajiem Valmieras iedzīvotājiem, kuru veselības stāvokļa vai citu iemeslu dēļ attiecīgu aprūpi nav iespējams nodrošināt dzīvesvietā.

 “Nodaļas pārbūvi”, uzsver Vidzemes slimnīcas valdes priekšsēdētājs Uģis Muskovs, “gaidījām visi – gan personāls, gan pacienti un viņu piederīgie. Hronisko slimību pacientu un paliatīvo pacientu aprūpes pakalpojumi Vidzemē ir tikpat pieprasīti kā visā valstī.  Tāpēc prieks ne tikai par labiekārtotajām telpām un ērtajiem darba apstākļiem personālam, bet arī par iespēju paplašināt nodaļu līdz 25 gultasvietām līdzšinējo 15 gultu vietā”.

Visas jaunās palātas iekārtotas un aprīkotas, ņemot vērā pacientu īpašās vajadzības un aprūpes specifiku. Lai varētu nodrošināt pacientu kvalitatīvu aprūpi nodaļā, kurā vairākums pacientu ir guloši, palielināts arī māsu un māsu palīgu skaits – tagad dienā nodaļā strādā divas māsas un divi māsu palīgi, pieejama sociālā darbiniece un kapelāne.

Sociālā darbiniece konsultē pacientus un  praktiski palīdz sakārtot dokumentus, kad nepieciešams saņemt valsts vai pašvaldības sniegtus sociālos pakalpojumus vai sociālo palīdzību. Rūpējoties par pacientu un viņu tuvinieku morālu stiprināšanu, nodaļā iekārtota arī kapela, kur klusumā un mierā ar kapelāni pārrunāt īpašo situāciju.

Hronisko pacientu aprūpes nodaļas pārbūves projekta autors  ir SIA “virtu”.  Būvdarbus veica būvfirma “Bazalsco”.  Būvniecības izmaksas ir 799 401 eiro, no tiem Vidzemes slimnīcas līdzmaksājums – 47 964 eiro.

Pārbūves darbi un  iekārtu iegāde tiek veikta Projekta Nr. 9.3.2.0/17/I/006  “Kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības uzlabošana Vidzemes slimnīcā, attīstot veselības aprūpes infrastruktūru” ietvaros, kuru līdzfinansē  Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF) 85% apmērā, bet 9% ir valsts budžeta finansējums.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri