Valmieras Ziņas

VID ģenerāldirektore: Valsts ieņēmumu dienesta sadarbība Valmieras pilsētas pašvaldību ir veiksmes stāsts

Lasīšanas laiks: 3 min

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) sadarbība ar Valmieras pilsētas pašvaldību, salīdzinot ar citām pašvaldībām, jau vēsturiski izveidojusies daudz kvalitatīvāka un Valmiera šajā ziņā ir veiksmes stāsts, tikšanās laikā ar medijiem šodien sacīja VID ģenerāldirektore Ināra Pētersone.

Pēc viņas teiktā, lai sadarbība ar pašvaldību izveidotos veiksmīga, “nepietiek tikai ar formāliem līgumiem, bet, pirmkārt, ir jābūt tīri cilvēcīgai izpratnei un vēlmei savstarpēji sadarboties,” sacīja I.Pētersone norādot, ka sadarbība ar Valmieras pilsētas pašvaldību varētu būt paraugs arī citām pašvaldībām.

Pēc viņas teiktā, Valmiera vienmēr bijusi ļoti aktīva un daudz darba un izaicinājumu devusi arī VID, saistībā ar dažādas informācijas pieprasīšanu un sagatavošanu, lai to varētu izmantot arī pašvaldības funkciju pildīšanai.

I.Pētersone klātesošajiem atklāja, ka iepriekš notikušajā sarunā ar Valmieras domes vadību pārrunāti informācijas apmaiņas un pietiekamības jautājumi, parakstīts sadarbības līgums par automatizētu informācijas apmaiņu un pārrunāti dažādi pašvaldībai un VID aktuāli sadarbības jautājumi, tostarp par pašvaldības iepirkumu procedūrām, vienotā klientu apkalpošanas centra pilotprojektu un citām aktualitātēm.

Savukārt pilsētas mērs Inesis Boķis (“Valmierai un Vidzemei”) atzina, ka VID ģenerāldirektores vizīte uz vietas uzņēmumos un pašvaldībā ļauj precīzāk izprast tiešās nodokļu maksātāju problēmas un gaidas no VID. Domes priekšsēdētājs arī atzina, ka pašvaldība ir visieinteresētākā, lai VID strādātu labi, jo nodokļi ir būtisks pašvaldības resurss.

Kā pastāstīja I.Pētersone, jau līdz šim viņa tikusies ar vairākiem Valmieras uzņēmējiem, taču būtiska kritika no uzņēmēju puses neesot saņemta. Uzņēmējus gan interesējuši vairāki jautājumi, tostarp konsultāciju iespējas un mikrouzņēmumu nodokļa jautājums, taču īpašu atzinību uzņēmēji izteikuši VID plāniem uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāte.

Kā portālam “Valmieras Ziņas” pastāstīja Nodokļu pārvaldes Valmieras klientu centra vadītāja Sarmīte Grāpēna, tiešo un padziļināto konsultāciju pieejamība ir ļoti atšķirīga dažādos laikos. Citkārt VID klientu apkalpošanas centrs Valmierā ir tukšs, savukārt citas dienas rindas ir garas un cilvēkiem ir grūti sagaidīt savu kārtu. Tomēr pat šobrīd, deklarāciju iesniegšanas laikā, lielākoties rindas uz konsultācijām vai pakalpojumu saņemšanu Valmierā neesot aktuāla problēma.

Kā vienu no problēmas neesamības iemesliem S.Grāpēna minēja jaunā Valsts vienotā klientu apkalpošanas centra pilotprojekta izveidi Valmierā, kas zināmā mērā atvieglojot VID darbu birojā Beātes ielā 49, Valmierā. Tāpat klientu apkalpošanas centra vadītāja atzina, ka ar katru gadu fizisko personu klātbūtne klientu apkalpošanas centrā samazinās, jo pakalpojumi kļūst pieejami elektroniski. Tie, kas nemainīgi izvēlas jautājumus ar VID kārtot klātienē, lielākoties esot saimnieciskās darbības veicēji.

I.Pētersone darba vizītē uz Valmieru devās jau vakar, 25.martā, lai vakar un šodien, klātienē tiekoties ar pašvaldības un uzņēmēju pārstāvjiem, izprastu vietējos problēmjautājumus, kas ir VID kompetencē, kā arī informētu par valsts iestādes plāniem nodokļu administrēšanas un pilnveidošanas jomā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VID pārstāve Evita Teice-Mamaja.

Vizītes laikā I.Pētersone tikās ar pašvaldības pārstāvjiem, VID Valmieras klientu apkalpošanas centra un Valsts vienotā klientu apkalpošanas centra darbiniekiem, kā arī uzņēmējiem no SIA “Valpro” un SIA “VTU Valmiera”.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS” aicina  savā komandā kolēģi- SANTEHNIĶI  uz nenoteiktu laiku  Galvenie darba pienākumi: ūdensvadu un kanalizācijas tīklu, siltumapgādes sistēmu apkalpošana sanitārtehnisko iekārtu uzstādīšana un apkalpošana ūdens skaitītāju nomaiņa, ierīkošana un uzstādīšana citu santehnisko darbu veikšana Prasības kandidātiem: vēlama praktiska darba pieredze santehniķa darbā, būvniecībā profesionālās kvalifikācijas apliecība vai cits specialitāti apliecinošs izglītības dokuments tiks uzskatīts par priekšrocību izpratne par ēku tehnisko aprīkojumu (siltumapgāde, ūdensvads un kanalizācija) prasme kontaktēties ar cilvēkiem B kategorijas autovadītāja apliecība valsts valodas zināšanas ne mazākas kā pamata līmenī (A2) Piedāvājam: dinamisku darbu vienā no lielākajiem namu pārvaldīšanas uzņēmumiem Vidzemē stabilu atalgojumu no EUR 1280 – 1520 (bruto) mēnesī atkarībā no paveiktā darba, pieredzes un prasmēm piemaksas par darbu dežūrā veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 6 mēnešiem nelaimes gadījumu apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem labumu grozu atbilstoši koplīgumam līdzmaksājumu sporta aktivitātēm nepieciešamības gadījumā uzņēmums var nodrošināt īres tiesības darbiniekam uzņēmuma īpašumā esošajos īres namos Pieteikties līdz 2025.gada 30.decembrim, sūtot CV elektroniski uz Personals@v-nami.lv vai uz adresi: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Tālrunis informācijai: 28329013. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa ietvaros. Datu pārzinis ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Profesija: SANTEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Semināra iela 2A, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: VALMIERAS NAMSAIMNIEKS VALMIERAS NAMSAIMNIEKS

SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS” aicina savā komandā kolēģi- GRĀMATVEDI Galvenie amata pienākumi: • ikmēneša apsaimniekošanas rēķinu sagatavošana • citu debitoru rēķinu izrakstīšana • debitoru uzskaite un kontrole • bankas transakciju grāmatošana • nākamo periodu izdevumu uzskaite un kontrole • citu nepieciešamo grāmatvedības uzdevumu izpilde Prasības kandidātiem: • augstākā vai profesionālā izglītība finansēs, grāmatvedībā vai citā atbilstošā specialitāte • zināšanas grāmatvedību reglamentējošos normatīvajos aktos • pieredze grāmatveža darbā pēdējo 3 gadu laikā • vēlama pieredze darbā resursu vadības sistēmā “Horizon”, kas tiks uzskatīta par priekšrocību • labas MS Office zināšanas • labas komunikācijas un sadarbības prasmes • spēja organizēt darbu, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus • teicamas latviešu valodas zināšanas Piedāvājam: • darbu vienā no lielākajiem namu pārvaldīšanas uzņēmumiem Vidzemē • veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 6 mēnešiem • nelaimes gadījumu apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem • labumu grozu atbilstoši koplīgumam • līdzmaksājumu sporta aktivitātēm • atalgojumu no EUR 1400 pirms nodokļu nomaksas Pieteikties līdz 2025.gada 16.decembrim, sūtot CV un motivācijas vēstuli elektroniski uz personals@v-nami.lv vai iesniegt personīgi Semināra ielā 2a, Valmierā, Valmieras novadā. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām. Tālrunis papildus informācijai: 28329013 Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa ietvaros. Datu pārzinis ir SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Profesija: GRĀMATVEDIS (TREŠĀ LĪMEŅA KVALIFIKĀCIJA) Darba vietas adrese: LATVIJA, Semināra iela 2A, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-12-16 Kontaktpersona: VALMIERAS NAMSAIMNIEKS VALMIERAS NAMSAIMNIEKS

SIA „Firma Madara 89” - viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi darbojas pārtikas mazumtirdzniecībā un ēdināšanā, piedāvā darbu  bistro pakalpojuma darbiniekam (-cei) ēdināšanas uzņēmumā “Pasēdnīca”, Rīgas ielā 64, Valmierā. Prasības kandidātiem: vēlama atbilstoša izglītība vai darba pieredze apkalpošanas jomā; prasme sadarboties ar klientiem; godīgums un atbildības sajūta; pozitīva attieksme pret darbu; spēja strādāt komandā un maiņu darbā. Galvenie darba pienākumi: ēdienu un dzērienu pasniegšana; raksturot ēdienus un dzērienus ēdienkartē, ieinteresēt klientus, sniedzot informāciju par produkciju; pircēju apkalpošana pie kases; strādāt ar tehnoloģisko aprīkojumu (kafijas automāts u.c.); sekot produkcijas kvalitātei, produktu glabāšanas un gatavās produkcijas realizācijas termiņiem. Piedāvājam: veselības apdrošināšanu; apmaksātus kursus, meistarklases profesionālajai izaugsmei; apmaksātas pusdienas; papildus sociālās garantijas pēc nostrādāta gada; interesantu darbu stabilā uzņēmumā, mūsdienīgu darba vidi; svētku dāvanas; apmaksātus papildatvaļinājumus; profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas; darba algu no EUR 1150-1300 (bruto)/ 7.20 EUR/h. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv, ar norādi – bistro pakalpojuma darbinieks Valmierā, vai pieteikties personīgi WhatsApp vai zvanot pa mob.tel.nr. +37125709571. Profesija: BISTRO PAKALPOJUMU DARBINIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 64, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ēdināšana / Pārtikas rūpniecība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-15 Kontaktpersona: SAMANTA Katiševa

Mūsu partneri