Valmieras Ziņas

VID ģenerāldirektore: Valsts ieņēmumu dienesta sadarbība Valmieras pilsētas pašvaldību ir veiksmes stāsts

Lasīšanas laiks: 3 min

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) sadarbība ar Valmieras pilsētas pašvaldību, salīdzinot ar citām pašvaldībām, jau vēsturiski izveidojusies daudz kvalitatīvāka un Valmiera šajā ziņā ir veiksmes stāsts, tikšanās laikā ar medijiem šodien sacīja VID ģenerāldirektore Ināra Pētersone.

Pēc viņas teiktā, lai sadarbība ar pašvaldību izveidotos veiksmīga, “nepietiek tikai ar formāliem līgumiem, bet, pirmkārt, ir jābūt tīri cilvēcīgai izpratnei un vēlmei savstarpēji sadarboties,” sacīja I.Pētersone norādot, ka sadarbība ar Valmieras pilsētas pašvaldību varētu būt paraugs arī citām pašvaldībām.

Pēc viņas teiktā, Valmiera vienmēr bijusi ļoti aktīva un daudz darba un izaicinājumu devusi arī VID, saistībā ar dažādas informācijas pieprasīšanu un sagatavošanu, lai to varētu izmantot arī pašvaldības funkciju pildīšanai.

I.Pētersone klātesošajiem atklāja, ka iepriekš notikušajā sarunā ar Valmieras domes vadību pārrunāti informācijas apmaiņas un pietiekamības jautājumi, parakstīts sadarbības līgums par automatizētu informācijas apmaiņu un pārrunāti dažādi pašvaldībai un VID aktuāli sadarbības jautājumi, tostarp par pašvaldības iepirkumu procedūrām, vienotā klientu apkalpošanas centra pilotprojektu un citām aktualitātēm.

Savukārt pilsētas mērs Inesis Boķis (“Valmierai un Vidzemei”) atzina, ka VID ģenerāldirektores vizīte uz vietas uzņēmumos un pašvaldībā ļauj precīzāk izprast tiešās nodokļu maksātāju problēmas un gaidas no VID. Domes priekšsēdētājs arī atzina, ka pašvaldība ir visieinteresētākā, lai VID strādātu labi, jo nodokļi ir būtisks pašvaldības resurss.

Kā pastāstīja I.Pētersone, jau līdz šim viņa tikusies ar vairākiem Valmieras uzņēmējiem, taču būtiska kritika no uzņēmēju puses neesot saņemta. Uzņēmējus gan interesējuši vairāki jautājumi, tostarp konsultāciju iespējas un mikrouzņēmumu nodokļa jautājums, taču īpašu atzinību uzņēmēji izteikuši VID plāniem uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāte.

Kā portālam “Valmieras Ziņas” pastāstīja Nodokļu pārvaldes Valmieras klientu centra vadītāja Sarmīte Grāpēna, tiešo un padziļināto konsultāciju pieejamība ir ļoti atšķirīga dažādos laikos. Citkārt VID klientu apkalpošanas centrs Valmierā ir tukšs, savukārt citas dienas rindas ir garas un cilvēkiem ir grūti sagaidīt savu kārtu. Tomēr pat šobrīd, deklarāciju iesniegšanas laikā, lielākoties rindas uz konsultācijām vai pakalpojumu saņemšanu Valmierā neesot aktuāla problēma.

Kā vienu no problēmas neesamības iemesliem S.Grāpēna minēja jaunā Valsts vienotā klientu apkalpošanas centra pilotprojekta izveidi Valmierā, kas zināmā mērā atvieglojot VID darbu birojā Beātes ielā 49, Valmierā. Tāpat klientu apkalpošanas centra vadītāja atzina, ka ar katru gadu fizisko personu klātbūtne klientu apkalpošanas centrā samazinās, jo pakalpojumi kļūst pieejami elektroniski. Tie, kas nemainīgi izvēlas jautājumus ar VID kārtot klātienē, lielākoties esot saimnieciskās darbības veicēji.

I.Pētersone darba vizītē uz Valmieru devās jau vakar, 25.martā, lai vakar un šodien, klātienē tiekoties ar pašvaldības un uzņēmēju pārstāvjiem, izprastu vietējos problēmjautājumus, kas ir VID kompetencē, kā arī informētu par valsts iestādes plāniem nodokļu administrēšanas un pilnveidošanas jomā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VID pārstāve Evita Teice-Mamaja.

Vizītes laikā I.Pētersone tikās ar pašvaldības pārstāvjiem, VID Valmieras klientu apkalpošanas centra un Valsts vienotā klientu apkalpošanas centra darbiniekiem, kā arī uzņēmējiem no SIA “Valpro” un SIA “VTU Valmiera”.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

“Rūjienas saldējums” komanda aicina pievienoties papildspēkus – mehāniķi Galvenie pienākumi: Pārzināt iekārtu lietošanas, ekspluatācijas un drošības instrukcijas; Plānot un organizēt ikmēneša un ikgadējo ražošanas iekārtu apkopes un remonta darbus; Uzturēt atbilstošā darba kārtībā infrastruktūras objektus un komunālo saimniecību; Informēt tiešo vadītāju par pamanītiem bojājumiem, avārijām infrastruktūrā un komunālajā saimniecībā: Uzturēt un regulāri aizpildīt tehnisko dokumentāciju pēc tiešā vadītāja rīkojuma; Veikt citus līdzīga rakstura uzdevumus uzņēmumā pēc tiešā vadītāja vai uzņēmuma vadītāja rakstiska vai mutiska rīkojuma. Galvenās prasības: Vēlama iegūta tehniskā izglītība vai praktiskā darba pieredze iekārtu apkalpošanā; Iepriekšēja darba pieredze ražošanas uzņēmumā tiks uzskatīta par priekšrocību; Pārzināt gan tehniskas, gan elektroniskas nianses ražošanas iekārtām; Labas komunikācijas un sadarbības prasmes; Spēja būt lojālam pret uzņēmumu, kurā strādā. Piedāvājam: Atalgojumu sākot no 1500 EUR pārbaudes laikā pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika atkarīgs no Tavām prasmēm un spējām; Sociālās garantijas; Veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātajiem mēnešiem; Apmācības darbu uzsākot, kas nepieciešamas darba pienākumu veikšanai; Dinamisku darba vidi; Darba apģērbu; Bezmaksas kafiju un saldējumu; Un citus bonusus. Darba vieta: Rūjienā, Upes ielā 5 Gaidīsim Tavu pieteikumu (CV) līdz 1.jūlijam uz e-pastu: personals@rujienassaldejums.lv Tālrunis informācijai: 29468727 (personāla vadītāja). Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka SIA “Rūjienas saldējums” reģ. nr. 44103057131, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: MEHĀNIĶIS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Upes iela 5, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-07-01 Kontaktpersona: Nora Kārkliņa

Ja esi enerģisks un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas profesionālās zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu, kā kolēģis, esi nepieciešams Valsts sociālās aprūpes centra "Zemgale" komandai!* Valsts sociālās aprūpes centrs "Zemgale" ir lielākais valsts ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniedzējs Latvijā! aicinām darbā filiāles "Rūja" vadītāju! Prasības pretendentam: otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība; darba pieredze sociālajā sistēmā vai ar sociālajiem pakalpojumiem saistītā jomā vismaz 1 gads tiks uzskatīta par priekšrocību; pieredze vadītāja amatā vismaz 3 gadi; zināšanas par valsts politiku sociālās rehabilitācijas, sociālās un veselības aprūpes jomā un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem; prasme strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās; prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus; spēja atzīt un identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus; datorprasmes lietotāja līmenī (MS Word, Excel, PowerPoint u.c.); pieredze darbā pašvaldības iestādē vai valsts pārvaldē tiks vērtēta kā priekšrocība; prasme strādāt paaugstinātas intensitātes un nenoteiktības apstākļos; valsts pārvaldes vērtību un ētikas principu izpratne; derīgs elektroniskais paraksts. Galvenie pienākumi: nodrošināt kvalitatīvu un ilgtspējīgu ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšanu un klientu tiesību ievērošanu filiālē; nodrošināt efektīvu filiāles resursu vadību; nodrošināt pilnvērtīgu komandas darbu un starpinstitucionālu sadarbību klientu interesēs; nodrošināt sistemātisku sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas procesa izpildes uzraudzību; nodrošināt klientu drošības uzraudzību; darbs iepirkumu komisijās; nodrošināt darbības nepārtrauktību pakalpojuma sniegšanā. Piedāvājam:sociālās garantijas, atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;  alga (bruto) EUR 1950 – EUR 2722 atkarībā no profesionālās pieredzes un kompetencēm, pārbaudes laikā līdz EUR 2000 atkarībā no pieredzes un profesionālajām prasmēm sociālajā jomā un vadībā; darba pieredzi valsts pārvaldē un profesionālās izaugsmes iespējas; labus darba apstākļus; draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus. Informējam: Amatam ir valsts amatpersonas statuss. Darba vieta: VSAC "Zemgale" filiāle "Rūja", Jeri, Jeru pagasts, Valmieras novads. Profesionālās darbības aprakstu (CV), motivētu pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Filiāles "Rūja" vadītājs" sūtīt uz e-pastu: vakances@vsaczemgale.gov.lv Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Valsts sociālās aprūpes centram “Zemgale”. Detalizēta informācija par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai ir norādīta iestādes mājas lapā, adrese: https://www.vsaczemgale.gov.lv/lv/media/2279/download Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju. Par atteikumu ziņosim tikai tiem kandidātiem, kas tiks uzaicināti uz interviju. Gadījumā, ja trīs nedēļu laikā pēc CV nosūtīšanas neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, varat uzskatīt, ka Jūsu kandidatūra netika virzīta pārrunām. *Valsts sociālās aprūpes centrs "ZEMGALE" (reģ.nr.40900035103) ir labklājības ministra pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas sniedz valsts apmaksātu ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu abu dzimumu pilngadīgām personām institūcijā ar smaga garīga rakstura traucējumiem (I un II invaliditātes grupa).  Profesija: VADĪTĀJS /DIREKTORS (SOCIĀLĀS LABKLĀJĪBAS JOMĀ) Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rūja, Jeri, Jeru pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-06-20 Kontaktpersona: CV ar profesijas norādi sūtīt uz e-pastu vakances@vsaczemgale.gov.lv Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri