Valmieras Ziņas

VID ģenerāldirektore: Valsts ieņēmumu dienesta sadarbība Valmieras pilsētas pašvaldību ir veiksmes stāsts

Lasīšanas laiks: 3 min

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) sadarbība ar Valmieras pilsētas pašvaldību, salīdzinot ar citām pašvaldībām, jau vēsturiski izveidojusies daudz kvalitatīvāka un Valmiera šajā ziņā ir veiksmes stāsts, tikšanās laikā ar medijiem šodien sacīja VID ģenerāldirektore Ināra Pētersone.

Pēc viņas teiktā, lai sadarbība ar pašvaldību izveidotos veiksmīga, “nepietiek tikai ar formāliem līgumiem, bet, pirmkārt, ir jābūt tīri cilvēcīgai izpratnei un vēlmei savstarpēji sadarboties,” sacīja I.Pētersone norādot, ka sadarbība ar Valmieras pilsētas pašvaldību varētu būt paraugs arī citām pašvaldībām.

Pēc viņas teiktā, Valmiera vienmēr bijusi ļoti aktīva un daudz darba un izaicinājumu devusi arī VID, saistībā ar dažādas informācijas pieprasīšanu un sagatavošanu, lai to varētu izmantot arī pašvaldības funkciju pildīšanai.

I.Pētersone klātesošajiem atklāja, ka iepriekš notikušajā sarunā ar Valmieras domes vadību pārrunāti informācijas apmaiņas un pietiekamības jautājumi, parakstīts sadarbības līgums par automatizētu informācijas apmaiņu un pārrunāti dažādi pašvaldībai un VID aktuāli sadarbības jautājumi, tostarp par pašvaldības iepirkumu procedūrām, vienotā klientu apkalpošanas centra pilotprojektu un citām aktualitātēm.

Savukārt pilsētas mērs Inesis Boķis (“Valmierai un Vidzemei”) atzina, ka VID ģenerāldirektores vizīte uz vietas uzņēmumos un pašvaldībā ļauj precīzāk izprast tiešās nodokļu maksātāju problēmas un gaidas no VID. Domes priekšsēdētājs arī atzina, ka pašvaldība ir visieinteresētākā, lai VID strādātu labi, jo nodokļi ir būtisks pašvaldības resurss.

Kā pastāstīja I.Pētersone, jau līdz šim viņa tikusies ar vairākiem Valmieras uzņēmējiem, taču būtiska kritika no uzņēmēju puses neesot saņemta. Uzņēmējus gan interesējuši vairāki jautājumi, tostarp konsultāciju iespējas un mikrouzņēmumu nodokļa jautājums, taču īpašu atzinību uzņēmēji izteikuši VID plāniem uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāte.

Kā portālam “Valmieras Ziņas” pastāstīja Nodokļu pārvaldes Valmieras klientu centra vadītāja Sarmīte Grāpēna, tiešo un padziļināto konsultāciju pieejamība ir ļoti atšķirīga dažādos laikos. Citkārt VID klientu apkalpošanas centrs Valmierā ir tukšs, savukārt citas dienas rindas ir garas un cilvēkiem ir grūti sagaidīt savu kārtu. Tomēr pat šobrīd, deklarāciju iesniegšanas laikā, lielākoties rindas uz konsultācijām vai pakalpojumu saņemšanu Valmierā neesot aktuāla problēma.

Kā vienu no problēmas neesamības iemesliem S.Grāpēna minēja jaunā Valsts vienotā klientu apkalpošanas centra pilotprojekta izveidi Valmierā, kas zināmā mērā atvieglojot VID darbu birojā Beātes ielā 49, Valmierā. Tāpat klientu apkalpošanas centra vadītāja atzina, ka ar katru gadu fizisko personu klātbūtne klientu apkalpošanas centrā samazinās, jo pakalpojumi kļūst pieejami elektroniski. Tie, kas nemainīgi izvēlas jautājumus ar VID kārtot klātienē, lielākoties esot saimnieciskās darbības veicēji.

I.Pētersone darba vizītē uz Valmieru devās jau vakar, 25.martā, lai vakar un šodien, klātienē tiekoties ar pašvaldības un uzņēmēju pārstāvjiem, izprastu vietējos problēmjautājumus, kas ir VID kompetencē, kā arī informētu par valsts iestādes plāniem nodokļu administrēšanas un pilnveidošanas jomā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VID pārstāve Evita Teice-Mamaja.

Vizītes laikā I.Pētersone tikās ar pašvaldības pārstāvjiem, VID Valmieras klientu apkalpošanas centra un Valsts vienotā klientu apkalpošanas centra darbiniekiem, kā arī uzņēmējiem no SIA “Valpro” un SIA “VTU Valmiera”.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Mazsalacas pirmsskolas izglītības iestāde “Dārziņš” (turpmāk – Iestāde) aicina darbā saimniecības vadītāju (20 stundas nedēļā (0.5 likmes)). Ja Tev ir vēlme: • vadīt, organizēt un pārraudzīt Iestādes tehniskā personāla darbu; • nodrošināt un organizēt Iestādes ēku inženiertīklu savlaicīgu tehnisko un profilaktisko apkalpošanu; • organizēt un uzraudzīt ugunsdrošības un darba drošības noteikumu ievērošanu; • piedalīties Iestādes budžeta plānošanā un iepirkuma procedūras izstrādē un organizēšanā; • iegādāties nepieciešamo inventāru, instrumentus un citas materiālās vērtības, nepieciešamības gadījumos sastādīt tehnisko specifikāciju un veikt tirgus izpēti; un ja Tev ir: • vispārējā vidējā vai profesionālā vidējā izglītība; • darba drošības un ugunsdrošības jautājumu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: elastība, atbildība, iniciatīva; teicamas komunikācijas prasmes; mēs piedāvājam: • atbildīgu, interesantu un radošu darbu; • pamatalgu pārbaudes laikā 468 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 492,50 EUR pirms nodokļu nomaksas; • sociālās garantija, darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam. CV un motivācijas vēstuli, sūtīt Iestādes vadītājai S.Liepai uz e-pastu: darzins@valmiera.edu.lv, vai iesniedzot personīgi adresē: Parka iela 14, Mazsalaca, Valmieras novads līdz 2025.gada 23.maijam. Tālruņa numurs papildu informācijai: 27871920. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Parka iela 14, Mazsalaca, Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-05-23 Kontaktpersona: darzins@valmiera.edu.lv 27871920

AS "Sadales tīkls" (reģistrācijas Nr.40003857687) nodrošina elektroenerģijas savienojumu vairāk nekā 790 000 klientu pieslēgumu visā Latvijā. Mēs ilgtermiņā rūpējamies par droša, vieda un efektīva elektrotīkla attīstību, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvu elektroapgādi un veicinātu sabiedrības labklājību, drošību un izaugsmi. Aicinām darbā specializētā automobiļa vadītājus-/as Darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā.  1 darba vieta Valmierā, Raiņa ielā 12B vai Siguldā, Augļu ielā 2 Mēs Tev uzticēsim veikt elektropārvades līniju trašu tīrīšanas darbus ar speciālo tehniku un instrumentiem veikt kravu pārvadājumus un strādāt ar specializēto tehniku elektropārvades līniju remonta darba izpildē veikt ikdienas tehnisko apkopi un piedalīties darba pienākumu veikšanai nodoto transportlīdzekļu uzturēšanas un remonta darbos Piesakies, ja Tev ir vēlme un interese strādāt ar dažāda veida specializēto tehniku vispārējā vidējā izglītība motorzāģa un krūmgrieža operatora apliecība pieredze mežistrādē B, BE, C un CE kategorijas autovadītāja apliecība un braukšanas pieredze vēlama profesionālā transportlīdzekļu vadītāju kategorija (95.kods) TR2 kategorijas traktortehnikas vadītāja apliecība un braukšanas pieredze valsts valodas zināšanas pamata līmenī (A2) prasme darbā ar datoru (MS Office) Esot mūsu komandā, Tu iegūsi amata algu no 1465 EUR līdz 1640 EUR bruto mēnesī veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu piektdien īsāku darba laiku papildu 5 atvaļinājuma dienas gadā papildu finansiālu atbalstu ikgadējam atvaļinājumam papildu apmaksātas brīvdienas un atbalstu īpašos dzīves gadījumos profesionālus un atsaucīgus kolēģus apmācību darba vietā profesionālās izaugsmes iespējas uz tehnoloģijām balstītu darba vidi vienā no Latvijas vadošajiem uzņēmumiem mūsdienīgu un drošu darba apģērbu un individuālās aizsardzības līdzekļus darba specifikai atbilstošu aprīkojumu un instrumentus mūsdienīgu un jaunu autotransportu un specializēto tehniku apmaksātas apmācības, kas nepieciešamas darbam Pieteikumus gaidīsim līdz 13.05.2025. Piesakies mājaslapā, šeit: Specializētā automobiļa vadītāji/-as (specifika-trašu tīrīšana), neiekļaujot sensitīvu informāciju (piem. foto, tautību, vecumu utt.). Iesniegto informāciju uzglabāsim 6 mēnešus. Ar detalizētu informāciju par AS "Sadales tīkls" veikto personas datu apstrādi var iepazīties mājas lapas https://sadalestikls.lv/lv/noteikumi Iesniegtā informācija atlases caurspīdīguma nodrošināšanas un darbinieku interešu pārstāvības mērķa sasniegšanai var tikt nodota LAB "Enerģija", www.energija.lv. Iebildumu gadījumā informē mūs, e-pasts: darbs@sadalestikls.lv Profesija: SPECIALIZĒTĀ /AUTOMOBIĻA VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Raiņa iela 12B, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-05-13 Kontaktpersona: Personāla daļa Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

SIA “Artifex plus” ir uzņēmums Valmiermuižā ar 23 gadu pieredzi nozarē, plašu piedāvājuma klāstu vizuālās reklāmas un drukas materiālu izgatavošanā.  Aicina savā komandā Digitālo iekārtu operatoru/-i   drukas un apstrādes iekārtām (printeri, digitālie griezēji, laminatori, iesiešanas u.c. iekārtas) Galvenās prasības: Teicamas datora lietošanas prasmes. Laba loģiskā un tehniskā domāšana, vizuālā uztvere. Radoša pieeja -spēja rast tehniskus risinājumus nestandarta situācijās. Augsta atbildības sajūta, disciplinētība, pedantisms un precizitāte. Pieredze darbā ar instrumentiem un dažādiem materiāliem, rokdarbiem. Spēja ātri apgūt jaunas iekārtas un tehnoloģijas. Lasīt un iedziļināties iekārtu tehniskajās instrukcijās angļu valodā. B kategorijas autovadītāja apliecība Galvenie pienākumi: Nodrošināt kvalitatīvu vizītkaršu, bukletu un citu informatīvo un reklāmas produktu izgatavošanu un apstrādi. Darbs ar printeriem, digitāliem griezējiem, pēcapstrādes iekārtām, laminēšanu, iesiešanu, locīšanu un tml. Analizēt saņemto vizuālo un digitālo materiālu un veikt korekcijas drukas procesā. Plānot un uzraudzīt procesus, veikt izejmateriālu pasūtījumus un uzskaiti. Veikt citus ar uzņēmuma darbību saistītus darbus (dokumentu apstrāde, uzskaite). Piedāvājam: Apmācību darbam ar drukas un pēcapstrādes iekārtām. Iespēju ikdienā strādāt ar jaunākām tehnoloģijām, iespēju profesionāli pilnveidoties. Atalgojumu no 1000-1500 bruto, (atkarīgs no padarītā apjoma, kvalitātes un ieinteresētības). Darba vietas adrese: Alejas iela 12, Valmiermuiža, Valmieras nov. CV ar pieredzes (veikto pienākumu) vai hobiju un interešu aprakstu lūdzam sūtīt uz e-pastu:lietvediba@artifex.lv Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: DIGITĀLĀS IESPIEŠANAS OPERATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-05-14 Kontaktpersona: ARTIFEX PLUS

Mūsu partneri