Valmieras Ziņas

VID ģenerāldirektore: Valsts ieņēmumu dienesta sadarbība Valmieras pilsētas pašvaldību ir veiksmes stāsts

Lasīšanas laiks: 3 min

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) sadarbība ar Valmieras pilsētas pašvaldību, salīdzinot ar citām pašvaldībām, jau vēsturiski izveidojusies daudz kvalitatīvāka un Valmiera šajā ziņā ir veiksmes stāsts, tikšanās laikā ar medijiem šodien sacīja VID ģenerāldirektore Ināra Pētersone.

Pēc viņas teiktā, lai sadarbība ar pašvaldību izveidotos veiksmīga, “nepietiek tikai ar formāliem līgumiem, bet, pirmkārt, ir jābūt tīri cilvēcīgai izpratnei un vēlmei savstarpēji sadarboties,” sacīja I.Pētersone norādot, ka sadarbība ar Valmieras pilsētas pašvaldību varētu būt paraugs arī citām pašvaldībām.

Pēc viņas teiktā, Valmiera vienmēr bijusi ļoti aktīva un daudz darba un izaicinājumu devusi arī VID, saistībā ar dažādas informācijas pieprasīšanu un sagatavošanu, lai to varētu izmantot arī pašvaldības funkciju pildīšanai.

I.Pētersone klātesošajiem atklāja, ka iepriekš notikušajā sarunā ar Valmieras domes vadību pārrunāti informācijas apmaiņas un pietiekamības jautājumi, parakstīts sadarbības līgums par automatizētu informācijas apmaiņu un pārrunāti dažādi pašvaldībai un VID aktuāli sadarbības jautājumi, tostarp par pašvaldības iepirkumu procedūrām, vienotā klientu apkalpošanas centra pilotprojektu un citām aktualitātēm.

Savukārt pilsētas mērs Inesis Boķis (“Valmierai un Vidzemei”) atzina, ka VID ģenerāldirektores vizīte uz vietas uzņēmumos un pašvaldībā ļauj precīzāk izprast tiešās nodokļu maksātāju problēmas un gaidas no VID. Domes priekšsēdētājs arī atzina, ka pašvaldība ir visieinteresētākā, lai VID strādātu labi, jo nodokļi ir būtisks pašvaldības resurss.

Kā pastāstīja I.Pētersone, jau līdz šim viņa tikusies ar vairākiem Valmieras uzņēmējiem, taču būtiska kritika no uzņēmēju puses neesot saņemta. Uzņēmējus gan interesējuši vairāki jautājumi, tostarp konsultāciju iespējas un mikrouzņēmumu nodokļa jautājums, taču īpašu atzinību uzņēmēji izteikuši VID plāniem uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāte.

Kā portālam “Valmieras Ziņas” pastāstīja Nodokļu pārvaldes Valmieras klientu centra vadītāja Sarmīte Grāpēna, tiešo un padziļināto konsultāciju pieejamība ir ļoti atšķirīga dažādos laikos. Citkārt VID klientu apkalpošanas centrs Valmierā ir tukšs, savukārt citas dienas rindas ir garas un cilvēkiem ir grūti sagaidīt savu kārtu. Tomēr pat šobrīd, deklarāciju iesniegšanas laikā, lielākoties rindas uz konsultācijām vai pakalpojumu saņemšanu Valmierā neesot aktuāla problēma.

Kā vienu no problēmas neesamības iemesliem S.Grāpēna minēja jaunā Valsts vienotā klientu apkalpošanas centra pilotprojekta izveidi Valmierā, kas zināmā mērā atvieglojot VID darbu birojā Beātes ielā 49, Valmierā. Tāpat klientu apkalpošanas centra vadītāja atzina, ka ar katru gadu fizisko personu klātbūtne klientu apkalpošanas centrā samazinās, jo pakalpojumi kļūst pieejami elektroniski. Tie, kas nemainīgi izvēlas jautājumus ar VID kārtot klātienē, lielākoties esot saimnieciskās darbības veicēji.

I.Pētersone darba vizītē uz Valmieru devās jau vakar, 25.martā, lai vakar un šodien, klātienē tiekoties ar pašvaldības un uzņēmēju pārstāvjiem, izprastu vietējos problēmjautājumus, kas ir VID kompetencē, kā arī informētu par valsts iestādes plāniem nodokļu administrēšanas un pilnveidošanas jomā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VID pārstāve Evita Teice-Mamaja.

Vizītes laikā I.Pētersone tikās ar pašvaldības pārstāvjiem, VID Valmieras klientu apkalpošanas centra un Valsts vienotā klientu apkalpošanas centra darbiniekiem, kā arī uzņēmējiem no SIA “Valpro” un SIA “VTU Valmiera”.

  Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Starptautisko darījumu riska novēršanas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku) Iespēja strādāt Rīgā, Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Ventspilī, Vamierā, Jēkabpilī vai Rēzeknē. Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles, atbalsta un nodokļu parādu piedziņas jomā. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas/izpratne par kapitālsabiedrību finanšu un/vai pārrobežu darījumu analīzi; prasme analizēt liela apjoma un daudzveidīgu informāciju; ļoti labas angļu valodas zināšanas; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel un PowerPoint; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un: analizēt uzņēmumu finanšu rādītājus un identificēt uzņēmumu ienākuma nodokļa riskus transfertcenu jomā, lai īstenotu pasākumus, kas veicinās nodokļu maksātāju nodokļu saistību izpildi izvērtēt nodokļu maksātājuiesniegumus iepriekšējas vienošanās noslēgšanai par darījuma tirgus cenas noteikšanu, sagatavot lēmumus un iepriekšējas vienošanās līgumus par darījuma tirgus cenas noteikšanu; sagatavot un aizstāvēt argumentētu viedokli transfertcenu lietās, kas tiek izskatītas savstarpējā saskaņošanas procedūrā ar citu valstu nodokļu administrācijām un starptautiskajā arbitrāžā (padomdevējkomisijā), lai novērstu nodokļu dubulto uzlikšanu saistīto uzņēmumu peļņas korekcijas gadījumos; sagatavot lēmumu projektus par transfertcenu dokumentācijas iesniegšanas termiņa vai sagatavošanas prasību neievērošanu; izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām. izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1399 līdz 1799 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1599 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; iespēju piedalīties dažādās, tostarp starptautiskās, apmācību programmās; sociālās garantijas; attālināta darba iespējas; elastīgu darba laiku; veselības apdrošināšanas polisi; papildatvaļinājuma dienas. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā, vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi; zināšanām/izpratni par transfertcenām un/vai pastāvīgajām pārstāvniecībām. Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga; Pasta iela 11, Bauska; Rīgas iela 4/6, Daugavpils; Jūras iela 25/29, Liepāja; Dzintaru iela 18, Ventspils; Beātes iela 49, Valmiera; Draudzības aleja 2, Jēkabpils; 18.novembra iela 16, Rēzekne. Pēc pārbaudes laika ir iespēja strādāt attālināti. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_SDRND_GNI_2v_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. +371 67122633. Papildu informāciju par Personas datu apstrādi VID var iegūt tīmekļa vietnē Personas datu apstrāde VID un par VID atlases procesa privātuma politiku VID var iegūt tīmekļa vietnē Privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121548. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2023-06-06 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv Izglītības līmenis: 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

SIA “ZAAO”, VRN 44103015509, sniedz kvalitatīvus atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumus – atkritumu savākšanu, šķirošanu, transportēšanu, apstrādi un apglabāšanu videi draudzīgā veidā, kā arī veic sabiedrības informēšanu un izglītošanu. AICINĀM SEZONAS DARBĀ: Atkritumu savācēju (9611 01)  PIEDĀVĀJAM: Pilnu darba slodzi uz noteiktu laiku līdz 2023.gada 31.augustam; Labus darba apstākļus; Bruto atalgojumu no 750 EUR mēnesī; Piemaksas par papildus darba apjomu; Degvielas izdevumu kompensācija darbinieka nokļūšanai uz darbu; Sociālās garantijas; ; Nelaimes gadījumu apdrošināšana uzsākot darbu; Transporta bāzes vieta: Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov.; Ģimenei draudzīgu darba vietu. PIENĀKUMI: Sadzīves atkritumu, lielgabarīta atkritumu un šķiroto atkritumu savākšana saskaņā ar maršruta lapu; Pārvietojot konteinerus (fizisks darbs) ievērot darba drošības noteikumus; Strādājot lietot darba apģērbu un individuālos aizsardzības līdzekļus; Prasme pielietot darbā tehnisko inventāru.  PRASĪBAS: Vidējā vai pamatizglītība; Godprātīga attieksme pret darbu un kolēģiem; Komunikācijas prasmes, kas orientētas uz klientu apkalpošanu. PIETEIKTIES: CV (dzīves apraksts) lūdzam iesūtīt e-pastā darbs@zaao.lv līdz 2023.gada 6.jūnijam Tālrunis informācijai: 26207402 Pateicamies par atsaucību! Informējam, ka Jūsu pieteikumu dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “ZAAO”, Rīgas iela 32, Valmiera, LV-4201. Profesija: ATKRITUMU SAVĀCĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2023-06-06 Kontaktpersona: Personāla Speciālists Izglītības līmenis: Pamatizglītība

Mūsu partneri