Valmieras Ziņas

VID aicina izmantot jaunus e-pakalpojumus

Lasīšanas laiks: 3 min

Sākot ar šī gada 28. jūniju, ikviens VID elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) lietotājs tiešsaistē var iegūt vēl vairāk noderīgas informācijas par saviem ienākumiem, nomaksātajiem nodokļiem  un darba devējiem, turklāt par izdrukāto izziņu autentiskumu var ērti pārliecināties, jo katrai ir pievienots individuāls QR kods un saite uz oriģinālu. Jaunums ir arī iespēja tiešsaistē veikt nodokļu maksājumus par citu personu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valsts ieņēmumu dienests.

VID EDS ir e-pakalpojumu platforma, kuru ir lietderīgi izmantot ikvienam Latvijas iedzīvotājam neatkarīgi no tā, vai viņš ir uzņēmējs vai privātpersona. VID ģenerāldirektora vietniece, Informātikas pārvaldes direktore Vita Narnicka atzīmē:

Ērtie un mūsdienīgie elektroniskie pakalpojumi samazina administratīvo slogu mūsu klientiem – nodokļu maksātajiem un efektivizē nodokļu administrācijas darbu.

Dati, kurus piedāvājam, ir vērtīgs papildu informācijas avots dažādās ikdienas un darba situācijas, piemēram, piedaloties publiskajā iepirkumā, noformējot bankā kredītu, uzsākot jaunas darba attiecības vai sekojot līdzi esošā darba devēja nomaksātajiem nodokļiem. 

Jaunas izziņas ar iespēju pārbaudīt to autentiskumu

Sākot ar šī gada 28. jūniju, gan privātpersonas, gan uzņēmumi reizi dienā, tiešsaistē var pieprasīt un izdrukāt šādas izziņas:

  • Izziņa par fiziskās personas ienākumiem;
  • Izziņa par vidējām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un darbinieku skaitu;
  • Izziņa par vidējām darba algām;
  • Izziņa par stāšanos nodokļu maksātāju uzskaitē un nomaksātajiem nodokļiem un nodokļu parādiem;
  • Izziņa, ka persona nav PVN maksātājs;
  • Izziņa par nereģistrētu saimniecisko darbību, kurā norādītas visas fiziskās un juridiskās personas, ar ko izziņas pieprasītājs ir noslēdzis līgumu.

Katra sagatavotā izziņa būs aprīkota ar QR kodu, aktīvo saiti un izziņas kodu, kas nodrošinās iespēju ikvienam, ielogojoties EDS, aplūkot izziņu un pārbaudīt tās autentiskumu. Īpaši izcelt var izziņu par nereģistrētu saimniecisko darbību, kurā būs informācija par visām fiziskajām un juridiskajām personām, ar ko izziņas pieprasītājs ir noslēdzis līgumu. Minētās izziņas pēc nepieciešamības var iesniegt, piemēram, kredītiestādēm, publisko iepirkumu konkursu izsludinātājiem un citiem finanšu pakalpojumu sniedzējiem.

Nodokļu maksājumi par citu personu

Kopš 2016. gada rudens VID EDS ir iespējams tiešsaistē veikt visus VID administrēto nodokļu un nodevu maksājumus. Taču ja līdz šim privātpersonas un uzņēmumi to varēja darīt tikai savā vārdā, tad ar šī gada 28. jūniju nodokļu maksājumus varēs veikt arī par citu fizisku vai juridisku personu, to izvēloties no piedāvātā meklētāja. EDS lietotājs var arī sekot līdzi veiktā maksājuma izpildei, lai pārliecinātos, vai tas ir nonācis bankas tīklā un gaida nosūtīšanu, vai tas ir sasniedzis Valsts kases datubāzi, vai tas ir akceptēts un saņemts VID.

Atgādinām, ka ikviens var kļūt par EDS lietotāju, izmantojot savas internetbankas lietotājvārdu un paroli, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes izsniegto eID viedkarti,  VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs” izsniegto droša elektroniskā paraksta viedkarti (e-parakstu) vai autentifikācijas līdzekli “eParaksts Mobile”.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā ar VID var sazināties, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdot savu jautājumu rakstiski VID mājaslapā, vai arī VID EDS. 

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri