Valmieras Ziņas

Uz Valmieras – Valkas šosejas aiz Strenčiem atjaunos ceļa segumu (1)

Lasīšanas laiks: < 1 min

Ceturtdien 6. augustā tiks uzsākti seguma atjaunošanas būvdarbi uz Valmieras – Valkas šosejas (A3) posmā no Strenčiem līdz mežainam apvidum Strenču novada Plāņu pagastā (92,290.-100,904. km), portālu “Valmieras Ziņas” informēja VAS “Latvijas Valsts ceļi”. 

Būvdarbi paredz iesēdumu remontu, ceļa profila labošanu un asfalta virskārtas ieklāšanu, posmā sakārtos ūdens novades sistēmu.

Būvdarbus veiks SIA Limbažu ceļi par līgumcenu 1,195 miljoni eiro (ar PVN), ko sedz no valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro programmas ietvaros. Plānots, ka darbi tiks pabeigti oktobrī.

    Jānis . - 04.08.2020

    KNOW HOW – nav jābūvē Rail Baltica Rīgas loks . ir jāizveido Salaspils Rail Baltica stacijas Latvijas Dzelzceļš
    pārsēšanās stacija un pievadceļi uz Latvijas Dzelzceļš , kur brauks Rail Baltica dežūrējošais ekspreša
    papildvilciens pa Latvijas Dzelzceļš sliedēm maršrutā Salaspils – Rīgas centrālā stacija – Salaspils .

    Latvijai ir jāveido daļa no Ziemeļjūras – Baltijas TRANSPORTA KORIDORA , bet nav jāveido Rīgas loks .
    Rīgas loks ir tikai Latvijas iniciatīva . Reģionālā dzelzceļa stacija ” Rīgas lidosta ” nav obligāta stacija
    Ziemeļjūras – Baltijas transporta koridorā .
    Rail Baltica pamatfunkcija ir Baltijas valstu tranzītceļš . Rail Baltica blakus funkcija ir ” Savienojumi ar
    ostām un lidostām ” . Šo funkciju ir IETEIKTS izpildīt , bet savienojumiem nav noteikti jābūt ar dzelzceļu
    transportu . Var būt arī citi transporta veidi . Autobusi . mikroautobusi pasažieru pārvadāšanai . Konteineru
    pārvadāšanas smagās automašīnas . Citas kravas automašīnas , lai pārvadātu dzelzceļa kravas uz lidostu un
    ostām .
    Es piedāvāju Rail Baltica projekta optimizāciju . Netaisīt Rīgas loku . Piedāvāju taisīt tiešu Rail Baltica
    dzelzceļa saiti ar Rīgas ostu . Piedāvāju netaisīt tiešu dzelzceļu līdz lidostai Rīga , jo šis savienojums nav
    ekonomiski pamatots . Dzelzceļš nav galvenais kravu piegādātājs lidostai . Galvenie kravu piegādātāji
    lidostai ir pasta pārvadājumi un kravu komerctransports ar noteiktām kravu paletēm .
    Rail Baltica , teorētiski , var atvest kravu uz lidostu , bet praktiski šādu kravu nebūs . Dzelzceļa konteinerus
    neved ar lidmašīnām . Tāpēc kravu piegāde ar dzelzceļu uz lidostu ir ekonomiski nesavietojama . Ir
    ekonomiski savietojama dzelzceļa konteineru piegāde uz Rīgas ostu , jo kuģi veic konteineru pārvadājumus .
    Tāpēc Rail Baltica Rīgas loks nav vajadzīgs , jo kravas tur netiks vestas , bet pasažierus var vest ar ekspreša
    autobusiem , mikroautobusiem . Latvijas Dzelzceļš papildvilcieniem Rīgas teritorijā .
    Skatoties galveno Rail Baltica aprakstu , galvenā Rail Baltica funkcija ir kravu pārvadājumi un tiks izveidoti
    3 multimodāli termināli Baltijas valstīs : Mūga Igaunijā , Salaspils Latvijā , Kauņa Lietuvā .
    Pasažieru pārvadājumi ir sekundāra Rail Baltica funkcija . Tāpēc , kā aizvest pasažierus līdz Rīgas lidostai un
    Rīgas centrālai dzelzceļa stacijai , ir Latvijas brīva izvēle . Nesakiet , ka Eiropas Savienība PRASA TAISĪT Rail
    Baltica Rīgas loku .
    Eiropas Savienība PRASA AIZVEST PASAŽIERUS līdz lidostai un līdz Rīgas centram , BET NEPRASA IZVEIDOT TUR
    DZELZCEĻU . Pasažieru pārvadāšana ir Latvijas iekšējā lieta .
    Tāpēc no Salaspils pasažierus , pēc pārsēšanās , ved ar mikroautobusiem uz lidostu un ar Latvijas Dzelzceļš
    papildvilcienu uz Rīgas centrālo dzelzceļa staciju .
    Nav jābūvē Rail Baltica Rīgas loks , dzelzceļa stacija lidosta , jauna Rīgas centrālā stacija . Ir jābūvē pievadceļi
    pie Rail Baltica no Latvijas Dzelzceļš Salaspilī . Rīgas centrālā dzelzceļa stacijā var izdalīt specifisku stāvvietu
    Rail Baltica papildvilcieniem .
    Rail Baltica aprakstā ir teksts : ” Katrā Baltijas valstī tiks būvēti vairākveidu satiksmes kravas termināli , kas
    nodrošinās ātru un efektīvu KRAVAS KONTEINERU pārnesi starp DAŽĀDIEM TRANSPORTĒŠANAS VEIDIEM . ” .
    Tātad galvenās kravas Rail Baltica būs kravas konteineros . Dzelzceļa kravas konteineri neder lidostai . Tāpēc ,
    no sākuma , kravas konteineri ir jāpiegādā kravu terminālī Salaspilī un no turienes , jau ar specializētu
    transportu , šķirotu kravu ved uz lidostu .
    Rail Baltica projekts dod dažādas iespējas kravu piegādei lidostai un ostām . Tāpēc lidostai ” Rīga ” nevajag
    vilcienu transportu kravu piegādei . Un , piegādāt lidostai pasažierus no Salaspils , nav problēmu ar
    mikroautobusiem pa Rīgas apvedceļu .
    Lidosta ” Rīga ” nebūs Rail Baltica populārākais galamērķis . Populārākais galamērķis , ap 90 % , būs Rīgas
    centrs . Tāpēc piedāvāju izveidot Latvijas Dzelzceļš ekspreša papildvilcienus Salaspils – Rīgas centrālā dzelzceļa
    stacija – Salaspils .
    Man nepatīk Rail Baltica Rīgas loka projekts , jo viņš nav draudzīgs Rīgas iedzīvotājiem , jo viņam apkārt , no
    abām pusēm , būs vienlaidu žogs . Projekta aprakstā ir teksts : ” Visi šķērsojumi ar brauktuvēm un gājēju ceļiem
    tiks veidoti divos līmeņos , un sliežu ceļš visā maršruta garumā tiks iežogots . ” . Pārejas pāri dzelzceļam būs pa
    gājēju estakādēm .
    Pāri Latvijas Dzelzceļš sliedēm diennaktī iet vairāki tūkstoši cilvēku . Visu šo cilvēku kustība tiks apgrūtināta .
    Pāriet dzelzceļa sliedes varēs tikai speciālās vietās ar apgrūtinājumiem .
    Tāpēc Rail Baltica projekts , kas Rīgu demolē un apgrūtina cilvēkiem kustību , nav noderīgs Rīgas iedzīvotājiem .
    Kāpēc celt Rīgas loku , ja vienā reizē tur vedīs 5 lidostas galamērķa pasažierus ? Statistika ir vienkārša . Posmā
    Valmiera – Valka ( Valga ) vienā vilcienā vidēji brauc 50 cilvēki . Tātad no Tallinas uz Rīgu brauks ap 50 cilvēku .
    Vilcienā tikai 10 % brauks uz lidostu ” Rīga ” , bet pārējie brauks uz Rīgas centru vai tālāk uz Lietuvu .
    Vai dēļ 5 Tallinas pasažieriem vajag izdemolēt visu Rīgu , lai uzceltu tur nevajadzīgu , nepraktisku dzelzceļu ?
    Diennaktī būs 4 vilcieni . Uz lidostu 20 cilvēkus var aizvest ar mikroautobusiem . Tādēļ nav ekonomiski
    nelietderīgi jātērē 500 miljoni eiro , Rail Baltica Rīgas loka celtniecībai .
    Nebūs tik daudz pasažieru šajā tranzītceļā , ka vajadzētu lielu vilcienu , kas brauc uz lidostu . Rail Baltica
    Rīgas loka projekts ir TIKAI PASAŽIERU DZELZCEĻA LOKS un ir ekonomiski nepamatots un valsts budžetu
    nepamatoti tērējošs Rail Baltica projekta posms .
    Dzelzceļa staciju izveide ir Latvijas iekšējā lieta . Rail Baltica projekta aprakstā ir teikts : ” Ar jaunu reģionālo
    staciju potenciālu . ” .
    Pagaidām , Latvijā ir plānotas divas stacijas ” Rīgas Centrālā stacija ” , ” Rīgas lidosta ” . Gribētu Latvijā mainīt
    reģionālās dzelzceļa stacijas un atstāt tikai vienu staciju Salaspils , ar tālāku Rail Baltica servisu , lai nogādātu
    pasažierus maršrutos Salaspils – Lidosta ” Rīga ” , Salaspils – Rīgas centrālā dzelzceļa stacija .
    Tādā veidā , Rail Baltica , pēc optimizācijas , Latvijā ir tikai viena pietura Salaspilī . Tālāk Rail Baltica ar citiem
    VIETĒJIEM transporta veidiem , pēc pasažieru pārsēšanās , nodrošina pasažieru nogādi līdz Rīgas centram un
    Rīgas lidostai .
    Tādā veidā , Rail Baltica Rīgas loks nav vajadzīgs un tiek nodrošināta netraucēta pasažieru un kravu kustība
    Ziemeļjūras – Baltijas transporta koridorā .

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Gaujas krasta vidusskola - attīstības centrs, Vaidavā (turpmāk – Iestāde) aicina darbā angļu valodas skolotāju nepilnai darba likmei - 0,495 (10 kontaktstundas un 5,385 stundas citu pienākumu veikšanai nedēļā) uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Nākotnes iela 1 un Skolas iela 5, Vaidava, Vaidavas pagasts, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: ● īstenot izglītības programmu mācību priekšmetā ANGĻU VALODA atbilstoši Valsts pamatizglītības standartam 1.-5.klasei; ● īstenot izglītības programmu mācību priekšmetā PROFESIONĀLĀ SVEŠVALODA atbilstoši profesionālās pamatizglītības programmām; ● veicināt izglītojamo individuālo sasniegumu attīstību; ● sadarboties ar citu mācību priekšmetu skolotājiem un speciālistiem; ● organizēt savu darbu atbilstoši Iestādes mērķiem un uzdevumiem; ● iesaistīties Iestādes īstenotajos projektos; un Jums ir: ● izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● kompetences: komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; spēja reaģēt uz izglītojamo vajadzībām; spēja motivēt izglītojamos darbam; mēs piedāvājam: ● atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” 1410,00 EUR pirms nodokļu nomaksas par pilnu slodzi (36 stundas nedēļā), kā speciālās izglītības skolotājam un 1175,00 EUR pirms nodokļu nomaksas par pilnu slodzi (30 stundas nedēļā) kā profesionālās izglītības skolotājam; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālas garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; ● personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; ● drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītības dokumentu kopijas lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: vgv.vaidava@valmiera.edu.lv, vai personīgi Iestādē, adrese: Nākotnes iela 1, Vaidava, Vaidavas pagasts, Valmieras novads, ar norādi “Pieteikums angļu valodas skolotāja/-as amatam” līdz 2025.gada 26.septembrim plkst.16:00. Tālrunis papildu informācijai: 29406732. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SPECIĀLĀS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Nākotnes iela 1, Vaidava, Vaidavas pag., Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-26 Kontaktpersona: vgv.vaidava@valmiera.edu.lv 29406732

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Dizaina un mākslas vidusskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā apkopēju (1,0 likmes 40 stundas nedēļā) uz noteiktu laiku. Darba vietas adrese: Purva iela 12, Valmiera, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: - veikt Iestādes ārējos sanitārās un administratīvi saimnieciskās aprūpes darbus un ārējo labiekārtojumu kopšanu; - uzturēt un rūpēties par Iestādes tīrību un kārtību; - uzkopt Iestādes telpas (gaiteņi, tualetes, darba kabineti u.c.) saskaņā ar higiēnas prasībām un telpu uzkopšanas plānu; - mazgāt grīdas, stiklotas virsmas, mazgāt logus un to rāmjus, palodzes, slaucīt putekļus no dažādām virsmām, apkopt telpaugus; - iztukšot atkritumu tvertnes; - uzkopt izglītības iestādei piegulošās teritorijas; un, ja Tev ir: - vismaz pamata izglītība; - valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; - spēja strādāt efektīvi un ātri; - spēja pārvaldīt un sabalansēt darba slodzi; - komunikācijas prasme un spēja sadarboties; mēs piedāvājam: - atalgojumu 740,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas; - iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; - darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; - drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi; - atsaucīgu kolektīvu. CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz vdmv@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Dizaina un mākslas vidusskolā, adrese: Purva iela 12, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „APKOPĒJS/-A”, līdz 2025.gada 18.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207362. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: APKOPĒJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Purva iela 12, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-18 Kontaktpersona: vdmv@valmiera.edu.lv 64207362

Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada Dabas resursu pārvaldē vides inženieri (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • piedalīties vides resursu ilgtspējīgas apsaimniekošanas, vides aizsardzības, vidi saudzējošo tehnoloģiju ieviešanas projektu izstrādē un īstenošanā; • piedalīties vides pārvaldības un aizsardzības jautājumu risināšanā pašvaldības apsaimniekotajos objektos; • koordinēt un pārraudzīt pašvaldībai piederošo meliorācijas sistēmu un hidrotehnisko būvju apsaimniekošanu; • sagatavot atzinumus un nosacījumus attīstības priekšlikumiem pašvaldībai piederošo un pašvaldības nozīmes koplietošanas meliorācijas sistēmu apsaimniekošanas un aizsardzības jomā; • piedalīties piesārņoto un potenciāli piesārņoto vietu, degradēto teritoriju pārvaldībā; • koordinēt un pārraudzīt invazīvo sugu izplatības ierobežošanas pasākumus pašvaldības īpašumā vai tiesiskajā valdījumā esošajās zemēs; • sagatavot ar vides pārvaldību saistītos līgumus un vienošanās; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) vides zinātnē, inženierzinātnēs, lauksaimniecības zinātnēs vai mežzinātnēs; • darba pieredze ar vides nozari saistītā jomā vismaz trīs gadus, kā arī nozares jaunāko tendenču pārzināšana; • vides aizsardzību un pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana; • pieredze nozares terminoloģijas, ar vides nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā; • izpratne par attīstības plānošanas pamatprincipiem un teritorijas attīstības plānošanas principiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas un publiskās uzstāšanās prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt datus, strādāt intensīvi, savu pilnvaru robežās patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, radošums, pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1399 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi “Vides inženiera/-es amatam” līdz 2025.gada 3.oktobrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64292253. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VIDES INŽENIERIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-10-03 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Mūsu partneri