Valmieras Ziņas

Uz Valmieras – Valkas šosejas aiz Strenčiem atjaunos ceļa segumu (1)

Lasīšanas laiks: < 1 min

Ceturtdien 6. augustā tiks uzsākti seguma atjaunošanas būvdarbi uz Valmieras – Valkas šosejas (A3) posmā no Strenčiem līdz mežainam apvidum Strenču novada Plāņu pagastā (92,290.-100,904. km), portālu “Valmieras Ziņas” informēja VAS “Latvijas Valsts ceļi”. 

Būvdarbi paredz iesēdumu remontu, ceļa profila labošanu un asfalta virskārtas ieklāšanu, posmā sakārtos ūdens novades sistēmu.

Būvdarbus veiks SIA Limbažu ceļi par līgumcenu 1,195 miljoni eiro (ar PVN), ko sedz no valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro programmas ietvaros. Plānots, ka darbi tiks pabeigti oktobrī.

    Jānis . - 04.08.2020

    KNOW HOW – nav jābūvē Rail Baltica Rīgas loks . ir jāizveido Salaspils Rail Baltica stacijas Latvijas Dzelzceļš
    pārsēšanās stacija un pievadceļi uz Latvijas Dzelzceļš , kur brauks Rail Baltica dežūrējošais ekspreša
    papildvilciens pa Latvijas Dzelzceļš sliedēm maršrutā Salaspils – Rīgas centrālā stacija – Salaspils .

    Latvijai ir jāveido daļa no Ziemeļjūras – Baltijas TRANSPORTA KORIDORA , bet nav jāveido Rīgas loks .
    Rīgas loks ir tikai Latvijas iniciatīva . Reģionālā dzelzceļa stacija ” Rīgas lidosta ” nav obligāta stacija
    Ziemeļjūras – Baltijas transporta koridorā .
    Rail Baltica pamatfunkcija ir Baltijas valstu tranzītceļš . Rail Baltica blakus funkcija ir ” Savienojumi ar
    ostām un lidostām ” . Šo funkciju ir IETEIKTS izpildīt , bet savienojumiem nav noteikti jābūt ar dzelzceļu
    transportu . Var būt arī citi transporta veidi . Autobusi . mikroautobusi pasažieru pārvadāšanai . Konteineru
    pārvadāšanas smagās automašīnas . Citas kravas automašīnas , lai pārvadātu dzelzceļa kravas uz lidostu un
    ostām .
    Es piedāvāju Rail Baltica projekta optimizāciju . Netaisīt Rīgas loku . Piedāvāju taisīt tiešu Rail Baltica
    dzelzceļa saiti ar Rīgas ostu . Piedāvāju netaisīt tiešu dzelzceļu līdz lidostai Rīga , jo šis savienojums nav
    ekonomiski pamatots . Dzelzceļš nav galvenais kravu piegādātājs lidostai . Galvenie kravu piegādātāji
    lidostai ir pasta pārvadājumi un kravu komerctransports ar noteiktām kravu paletēm .
    Rail Baltica , teorētiski , var atvest kravu uz lidostu , bet praktiski šādu kravu nebūs . Dzelzceļa konteinerus
    neved ar lidmašīnām . Tāpēc kravu piegāde ar dzelzceļu uz lidostu ir ekonomiski nesavietojama . Ir
    ekonomiski savietojama dzelzceļa konteineru piegāde uz Rīgas ostu , jo kuģi veic konteineru pārvadājumus .
    Tāpēc Rail Baltica Rīgas loks nav vajadzīgs , jo kravas tur netiks vestas , bet pasažierus var vest ar ekspreša
    autobusiem , mikroautobusiem . Latvijas Dzelzceļš papildvilcieniem Rīgas teritorijā .
    Skatoties galveno Rail Baltica aprakstu , galvenā Rail Baltica funkcija ir kravu pārvadājumi un tiks izveidoti
    3 multimodāli termināli Baltijas valstīs : Mūga Igaunijā , Salaspils Latvijā , Kauņa Lietuvā .
    Pasažieru pārvadājumi ir sekundāra Rail Baltica funkcija . Tāpēc , kā aizvest pasažierus līdz Rīgas lidostai un
    Rīgas centrālai dzelzceļa stacijai , ir Latvijas brīva izvēle . Nesakiet , ka Eiropas Savienība PRASA TAISĪT Rail
    Baltica Rīgas loku .
    Eiropas Savienība PRASA AIZVEST PASAŽIERUS līdz lidostai un līdz Rīgas centram , BET NEPRASA IZVEIDOT TUR
    DZELZCEĻU . Pasažieru pārvadāšana ir Latvijas iekšējā lieta .
    Tāpēc no Salaspils pasažierus , pēc pārsēšanās , ved ar mikroautobusiem uz lidostu un ar Latvijas Dzelzceļš
    papildvilcienu uz Rīgas centrālo dzelzceļa staciju .
    Nav jābūvē Rail Baltica Rīgas loks , dzelzceļa stacija lidosta , jauna Rīgas centrālā stacija . Ir jābūvē pievadceļi
    pie Rail Baltica no Latvijas Dzelzceļš Salaspilī . Rīgas centrālā dzelzceļa stacijā var izdalīt specifisku stāvvietu
    Rail Baltica papildvilcieniem .
    Rail Baltica aprakstā ir teksts : ” Katrā Baltijas valstī tiks būvēti vairākveidu satiksmes kravas termināli , kas
    nodrošinās ātru un efektīvu KRAVAS KONTEINERU pārnesi starp DAŽĀDIEM TRANSPORTĒŠANAS VEIDIEM . ” .
    Tātad galvenās kravas Rail Baltica būs kravas konteineros . Dzelzceļa kravas konteineri neder lidostai . Tāpēc ,
    no sākuma , kravas konteineri ir jāpiegādā kravu terminālī Salaspilī un no turienes , jau ar specializētu
    transportu , šķirotu kravu ved uz lidostu .
    Rail Baltica projekts dod dažādas iespējas kravu piegādei lidostai un ostām . Tāpēc lidostai ” Rīga ” nevajag
    vilcienu transportu kravu piegādei . Un , piegādāt lidostai pasažierus no Salaspils , nav problēmu ar
    mikroautobusiem pa Rīgas apvedceļu .
    Lidosta ” Rīga ” nebūs Rail Baltica populārākais galamērķis . Populārākais galamērķis , ap 90 % , būs Rīgas
    centrs . Tāpēc piedāvāju izveidot Latvijas Dzelzceļš ekspreša papildvilcienus Salaspils – Rīgas centrālā dzelzceļa
    stacija – Salaspils .
    Man nepatīk Rail Baltica Rīgas loka projekts , jo viņš nav draudzīgs Rīgas iedzīvotājiem , jo viņam apkārt , no
    abām pusēm , būs vienlaidu žogs . Projekta aprakstā ir teksts : ” Visi šķērsojumi ar brauktuvēm un gājēju ceļiem
    tiks veidoti divos līmeņos , un sliežu ceļš visā maršruta garumā tiks iežogots . ” . Pārejas pāri dzelzceļam būs pa
    gājēju estakādēm .
    Pāri Latvijas Dzelzceļš sliedēm diennaktī iet vairāki tūkstoši cilvēku . Visu šo cilvēku kustība tiks apgrūtināta .
    Pāriet dzelzceļa sliedes varēs tikai speciālās vietās ar apgrūtinājumiem .
    Tāpēc Rail Baltica projekts , kas Rīgu demolē un apgrūtina cilvēkiem kustību , nav noderīgs Rīgas iedzīvotājiem .
    Kāpēc celt Rīgas loku , ja vienā reizē tur vedīs 5 lidostas galamērķa pasažierus ? Statistika ir vienkārša . Posmā
    Valmiera – Valka ( Valga ) vienā vilcienā vidēji brauc 50 cilvēki . Tātad no Tallinas uz Rīgu brauks ap 50 cilvēku .
    Vilcienā tikai 10 % brauks uz lidostu ” Rīga ” , bet pārējie brauks uz Rīgas centru vai tālāk uz Lietuvu .
    Vai dēļ 5 Tallinas pasažieriem vajag izdemolēt visu Rīgu , lai uzceltu tur nevajadzīgu , nepraktisku dzelzceļu ?
    Diennaktī būs 4 vilcieni . Uz lidostu 20 cilvēkus var aizvest ar mikroautobusiem . Tādēļ nav ekonomiski
    nelietderīgi jātērē 500 miljoni eiro , Rail Baltica Rīgas loka celtniecībai .
    Nebūs tik daudz pasažieru šajā tranzītceļā , ka vajadzētu lielu vilcienu , kas brauc uz lidostu . Rail Baltica
    Rīgas loka projekts ir TIKAI PASAŽIERU DZELZCEĻA LOKS un ir ekonomiski nepamatots un valsts budžetu
    nepamatoti tērējošs Rail Baltica projekta posms .
    Dzelzceļa staciju izveide ir Latvijas iekšējā lieta . Rail Baltica projekta aprakstā ir teikts : ” Ar jaunu reģionālo
    staciju potenciālu . ” .
    Pagaidām , Latvijā ir plānotas divas stacijas ” Rīgas Centrālā stacija ” , ” Rīgas lidosta ” . Gribētu Latvijā mainīt
    reģionālās dzelzceļa stacijas un atstāt tikai vienu staciju Salaspils , ar tālāku Rail Baltica servisu , lai nogādātu
    pasažierus maršrutos Salaspils – Lidosta ” Rīga ” , Salaspils – Rīgas centrālā dzelzceļa stacija .
    Tādā veidā , Rail Baltica , pēc optimizācijas , Latvijā ir tikai viena pietura Salaspilī . Tālāk Rail Baltica ar citiem
    VIETĒJIEM transporta veidiem , pēc pasažieru pārsēšanās , nodrošina pasažieru nogādi līdz Rīgas centram un
    Rīgas lidostai .
    Tādā veidā , Rail Baltica Rīgas loks nav vajadzīgs un tiek nodrošināta netraucēta pasažieru un kravu kustība
    Ziemeļjūras – Baltijas transporta koridorā .

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Valsts meža dienests (turpmāk – VMD) izsludina konkursu uz vakanto Vidzemes virsmežniecības Valmieras mežniecības Trikātas apgaitas mežziņa/-es ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku). Galvenie amata pienākumi: • pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju, • praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti, • pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā, • sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās, • pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju. Prasības pretendentiem/ēm: • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, • bakalaura grāds vai pirmā līmeņa augstākā izglītība mežsaimniecībā, • vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā, • augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties, • B kategorijas autovadītāja apliecība, kas ļauj vadīt transporta līdzekli ar mehānisko pārnesumkārbu, • prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas. Mums ir svarīgi, lai veicot savus ikdienas pienākumus, Tev būtu nozīmīgas mūsu vērtības un ar savu rīcību Tu censtos tās iedzīvināt. VMD vērtības, jeb savā darbā novērtējam: • Komandu, kur cilvēki un viņu sadarbība ir vērtīgāka par rīkiem un priekšrakstiem. • Klientu, kam ikreiz izcila pieredze ir vērtīgāka par mūsu sekošanu likuma burtam. • Rezultātu, kad reāli atrisinātas lietas ir vērtīgākas par sekošanu procedūrām. •  Izaugsmi, jo viena jauna, izmēģināta lieta ir vērtīgāka par simts prātojumiem. Piedāvājam: • mēnešalgu, sākot no 1375 līdz 1618 EUR (bruto alga), • atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā, • sociālās garantijas; • veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas. Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā norādīta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv, tālrunis uzziņām 25439364. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests. Profesija: MEŽZINIS Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 40, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-04 Darba sākšanas datums: 2025-12-29 Kontaktpersona: Līga Siņica-Siņavska Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

SIA Europespareparts Aicinām komandā  Autokrāsotāju/virsbūves sagatavotāju krāsošanai Virsbūvju remonta uzņēmums Mazsalacā paplašina komandu un meklē atbildīgu un zinošu autokrāsotāju/virsbūves sagatavotāju krāsošanai Ko mēs piedāvājam: Darbu augošā un uz attīstību vērstā uzņēmumā;Stabilu un ilgtermiņa darba vietu ar regulāru darba laiku;Konkurētspējīgu un oficiālu atalgojumu no 1000-1800 Eur bruto ar sociālajām garantijām, atbilstoši pieredzei un ieguldījumam;Atbalstošu un draudzīgu kolektīvu;Sakārtotu darba vidi un nepieciešamo aprīkojumu;Iespēju pilnveidot prasmes un augt profesionāli. Tavi galvenie pienākumi: Sagatavot automašīnu virsbūves krāsošanai (špaktelēšana, slīpēšana, maskēšana, attaukošana u.c.);Veikt automašīnu virsbūves krāsošanu un lakošanu;Nodrošināt paveiktā darba kvalitāti un precizitāti;Sadarbība ar kolēģiem, lai nodrošinātu kvalitatīvu rezultātu klientam. Mēs sagaidām, ka Tev ir: Iepriekšēja pieredze automašīnu sagatavošanas darbos;Iepriekšēja pieredze autokrāsotāja amatā;Atbildīga attieksme pret darbu un precizitāte;Spēja strādāt patstāvīgi un komandā;Vēlme attīstīties un apgūt jaunas zināšanas. Darba vieta: Rūjienas iela 25, MazsalacaPieteikšanās: Sūti savu CV ar norādi AUTOKRĀSOTĀJSUz e-pastu: virsbuvjuserviss@gmail.comVai zvani: 25 141 718 Pievienojies mums un kļūsti par daļu no profesionāla un uzticama auto remonta servisa. Profesija: TRANSPORTLĪDZEKĻU KRĀSOTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rūjienas iela 25, Mazsalaca, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Uzņēmuma līgums Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Uzņēmuma līgums Aktuāla līdz: 2025-12-31 Darba sākšanas datums: 2025-11-30 Kontaktpersona: Daniels Žuravļovs

Zāles darbinieks/-ce  Tu iegūsi: stabilu atalgojumu vienmēr laikā 5.00 EUR /h -5.45 EUR/h (bruto), mēs parūpēsimies par Tavu maltīti- katru dienu bezmaksas un garšīgas pusdienas; atbalsts un apmācības, lai Tev būtu viss nepieciešamais veiksmīgam darba sākumam; veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem); apmaksātu pirmreizējo obligāto veselības pārbaudi; dāvanas svētkos un stipendijas bērniem par izcilām sekmēm - mēs novērtējam un atbalstām ģimenes vērtības; 300 EUR bonuss par katru rekomendēto kolēģi, kurš uzsāks darbu mūsu komandā. Mēs sagaidām: pamatizglītību; latviešu valodas zināšanas atbilstoši A1 līmenim; vēlmi un spēju aktīvi strādāt. Mēs Tev uzticēsim: izvietot preces; pārbaudīt preču marķējuma atbilstības cenu zīmēm; kontrolēt preču derīguma termiņus; konsultēt pircējus. Pieteikties vari šeit, atverot saiti! Ja ir kādi jautājumi, zvani uz bezmaksas tālruni: 80000088. Profesija: TIRDZNIECĪBAS ZĀLES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Georga Apiņa iela 10A, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-31 Kontaktpersona: Pieteikties, atverot saiti. 80000088 Izglītības līmenis: Vispārējā pamatizglītība

Mūsu partneri