Valmieras Ziņas

Uz Valmieras – Valkas šosejas aiz Strenčiem atjaunos ceļa segumu (1)

Lasīšanas laiks: < 1 min

Ceturtdien 6. augustā tiks uzsākti seguma atjaunošanas būvdarbi uz Valmieras – Valkas šosejas (A3) posmā no Strenčiem līdz mežainam apvidum Strenču novada Plāņu pagastā (92,290.-100,904. km), portālu “Valmieras Ziņas” informēja VAS “Latvijas Valsts ceļi”. 

Būvdarbi paredz iesēdumu remontu, ceļa profila labošanu un asfalta virskārtas ieklāšanu, posmā sakārtos ūdens novades sistēmu.

Būvdarbus veiks SIA Limbažu ceļi par līgumcenu 1,195 miljoni eiro (ar PVN), ko sedz no valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro programmas ietvaros. Plānots, ka darbi tiks pabeigti oktobrī.

    Jānis . - 04.08.2020

    KNOW HOW – nav jābūvē Rail Baltica Rīgas loks . ir jāizveido Salaspils Rail Baltica stacijas Latvijas Dzelzceļš
    pārsēšanās stacija un pievadceļi uz Latvijas Dzelzceļš , kur brauks Rail Baltica dežūrējošais ekspreša
    papildvilciens pa Latvijas Dzelzceļš sliedēm maršrutā Salaspils – Rīgas centrālā stacija – Salaspils .

    Latvijai ir jāveido daļa no Ziemeļjūras – Baltijas TRANSPORTA KORIDORA , bet nav jāveido Rīgas loks .
    Rīgas loks ir tikai Latvijas iniciatīva . Reģionālā dzelzceļa stacija ” Rīgas lidosta ” nav obligāta stacija
    Ziemeļjūras – Baltijas transporta koridorā .
    Rail Baltica pamatfunkcija ir Baltijas valstu tranzītceļš . Rail Baltica blakus funkcija ir ” Savienojumi ar
    ostām un lidostām ” . Šo funkciju ir IETEIKTS izpildīt , bet savienojumiem nav noteikti jābūt ar dzelzceļu
    transportu . Var būt arī citi transporta veidi . Autobusi . mikroautobusi pasažieru pārvadāšanai . Konteineru
    pārvadāšanas smagās automašīnas . Citas kravas automašīnas , lai pārvadātu dzelzceļa kravas uz lidostu un
    ostām .
    Es piedāvāju Rail Baltica projekta optimizāciju . Netaisīt Rīgas loku . Piedāvāju taisīt tiešu Rail Baltica
    dzelzceļa saiti ar Rīgas ostu . Piedāvāju netaisīt tiešu dzelzceļu līdz lidostai Rīga , jo šis savienojums nav
    ekonomiski pamatots . Dzelzceļš nav galvenais kravu piegādātājs lidostai . Galvenie kravu piegādātāji
    lidostai ir pasta pārvadājumi un kravu komerctransports ar noteiktām kravu paletēm .
    Rail Baltica , teorētiski , var atvest kravu uz lidostu , bet praktiski šādu kravu nebūs . Dzelzceļa konteinerus
    neved ar lidmašīnām . Tāpēc kravu piegāde ar dzelzceļu uz lidostu ir ekonomiski nesavietojama . Ir
    ekonomiski savietojama dzelzceļa konteineru piegāde uz Rīgas ostu , jo kuģi veic konteineru pārvadājumus .
    Tāpēc Rail Baltica Rīgas loks nav vajadzīgs , jo kravas tur netiks vestas , bet pasažierus var vest ar ekspreša
    autobusiem , mikroautobusiem . Latvijas Dzelzceļš papildvilcieniem Rīgas teritorijā .
    Skatoties galveno Rail Baltica aprakstu , galvenā Rail Baltica funkcija ir kravu pārvadājumi un tiks izveidoti
    3 multimodāli termināli Baltijas valstīs : Mūga Igaunijā , Salaspils Latvijā , Kauņa Lietuvā .
    Pasažieru pārvadājumi ir sekundāra Rail Baltica funkcija . Tāpēc , kā aizvest pasažierus līdz Rīgas lidostai un
    Rīgas centrālai dzelzceļa stacijai , ir Latvijas brīva izvēle . Nesakiet , ka Eiropas Savienība PRASA TAISĪT Rail
    Baltica Rīgas loku .
    Eiropas Savienība PRASA AIZVEST PASAŽIERUS līdz lidostai un līdz Rīgas centram , BET NEPRASA IZVEIDOT TUR
    DZELZCEĻU . Pasažieru pārvadāšana ir Latvijas iekšējā lieta .
    Tāpēc no Salaspils pasažierus , pēc pārsēšanās , ved ar mikroautobusiem uz lidostu un ar Latvijas Dzelzceļš
    papildvilcienu uz Rīgas centrālo dzelzceļa staciju .
    Nav jābūvē Rail Baltica Rīgas loks , dzelzceļa stacija lidosta , jauna Rīgas centrālā stacija . Ir jābūvē pievadceļi
    pie Rail Baltica no Latvijas Dzelzceļš Salaspilī . Rīgas centrālā dzelzceļa stacijā var izdalīt specifisku stāvvietu
    Rail Baltica papildvilcieniem .
    Rail Baltica aprakstā ir teksts : ” Katrā Baltijas valstī tiks būvēti vairākveidu satiksmes kravas termināli , kas
    nodrošinās ātru un efektīvu KRAVAS KONTEINERU pārnesi starp DAŽĀDIEM TRANSPORTĒŠANAS VEIDIEM . ” .
    Tātad galvenās kravas Rail Baltica būs kravas konteineros . Dzelzceļa kravas konteineri neder lidostai . Tāpēc ,
    no sākuma , kravas konteineri ir jāpiegādā kravu terminālī Salaspilī un no turienes , jau ar specializētu
    transportu , šķirotu kravu ved uz lidostu .
    Rail Baltica projekts dod dažādas iespējas kravu piegādei lidostai un ostām . Tāpēc lidostai ” Rīga ” nevajag
    vilcienu transportu kravu piegādei . Un , piegādāt lidostai pasažierus no Salaspils , nav problēmu ar
    mikroautobusiem pa Rīgas apvedceļu .
    Lidosta ” Rīga ” nebūs Rail Baltica populārākais galamērķis . Populārākais galamērķis , ap 90 % , būs Rīgas
    centrs . Tāpēc piedāvāju izveidot Latvijas Dzelzceļš ekspreša papildvilcienus Salaspils – Rīgas centrālā dzelzceļa
    stacija – Salaspils .
    Man nepatīk Rail Baltica Rīgas loka projekts , jo viņš nav draudzīgs Rīgas iedzīvotājiem , jo viņam apkārt , no
    abām pusēm , būs vienlaidu žogs . Projekta aprakstā ir teksts : ” Visi šķērsojumi ar brauktuvēm un gājēju ceļiem
    tiks veidoti divos līmeņos , un sliežu ceļš visā maršruta garumā tiks iežogots . ” . Pārejas pāri dzelzceļam būs pa
    gājēju estakādēm .
    Pāri Latvijas Dzelzceļš sliedēm diennaktī iet vairāki tūkstoši cilvēku . Visu šo cilvēku kustība tiks apgrūtināta .
    Pāriet dzelzceļa sliedes varēs tikai speciālās vietās ar apgrūtinājumiem .
    Tāpēc Rail Baltica projekts , kas Rīgu demolē un apgrūtina cilvēkiem kustību , nav noderīgs Rīgas iedzīvotājiem .
    Kāpēc celt Rīgas loku , ja vienā reizē tur vedīs 5 lidostas galamērķa pasažierus ? Statistika ir vienkārša . Posmā
    Valmiera – Valka ( Valga ) vienā vilcienā vidēji brauc 50 cilvēki . Tātad no Tallinas uz Rīgu brauks ap 50 cilvēku .
    Vilcienā tikai 10 % brauks uz lidostu ” Rīga ” , bet pārējie brauks uz Rīgas centru vai tālāk uz Lietuvu .
    Vai dēļ 5 Tallinas pasažieriem vajag izdemolēt visu Rīgu , lai uzceltu tur nevajadzīgu , nepraktisku dzelzceļu ?
    Diennaktī būs 4 vilcieni . Uz lidostu 20 cilvēkus var aizvest ar mikroautobusiem . Tādēļ nav ekonomiski
    nelietderīgi jātērē 500 miljoni eiro , Rail Baltica Rīgas loka celtniecībai .
    Nebūs tik daudz pasažieru šajā tranzītceļā , ka vajadzētu lielu vilcienu , kas brauc uz lidostu . Rail Baltica
    Rīgas loka projekts ir TIKAI PASAŽIERU DZELZCEĻA LOKS un ir ekonomiski nepamatots un valsts budžetu
    nepamatoti tērējošs Rail Baltica projekta posms .
    Dzelzceļa staciju izveide ir Latvijas iekšējā lieta . Rail Baltica projekta aprakstā ir teikts : ” Ar jaunu reģionālo
    staciju potenciālu . ” .
    Pagaidām , Latvijā ir plānotas divas stacijas ” Rīgas Centrālā stacija ” , ” Rīgas lidosta ” . Gribētu Latvijā mainīt
    reģionālās dzelzceļa stacijas un atstāt tikai vienu staciju Salaspils , ar tālāku Rail Baltica servisu , lai nogādātu
    pasažierus maršrutos Salaspils – Lidosta ” Rīga ” , Salaspils – Rīgas centrālā dzelzceļa stacija .
    Tādā veidā , Rail Baltica , pēc optimizācijas , Latvijā ir tikai viena pietura Salaspilī . Tālāk Rail Baltica ar citiem
    VIETĒJIEM transporta veidiem , pēc pasažieru pārsēšanās , nodrošina pasažieru nogādi līdz Rīgas centram un
    Rīgas lidostai .
    Tādā veidā , Rail Baltica Rīgas loks nav vajadzīgs un tiek nodrošināta netraucēta pasažieru un kravu kustība
    Ziemeļjūras – Baltijas transporta koridorā .

Aktuālais jautājums

Vai plānojat šogad svētkos izmantot pirotehnikas izstrādājumus/šaut salūtu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Rūjienas apvienības pārvalde aicina darbā traktora vadītāju uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • vadīt traktortehniku un kravas automašīnu ievērojot ekspluatācijas un apkopes noteikumus; • veikt dažāda rakstura saimnieciskos darbus Pašvaldībai piederošā teritorijā (infrastruktūras uzturēšanas, kopšanas, transportēšanas un citus ar amata pienākumiem saistītus darbus); • uzturēt traktortehniku, automašīnu un tā aprīkojumu tehniskā kārtībā; un ja Tev ir: • vismaz pamata izglītība; • traktortehnikas vadīšanas apliecība TR1, TR2 vai B kategorijas autovadītāja apliecība; • labas latviešu valodas zināšanas; • spēja pastāvīgi veikt darbu un uzņemties atbildību par noteikto uzdevumu izpildi; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 783 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 824 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam. CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz rujienasapvieniba@valmierasnovads.lv vai personīgi Rūjienas apvienības valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā, adrese: Raiņa iela 3, Rūjiena, Valmieras novads, ar norādi „Pieteikums traktora vadītāja/-s amatam”, līdz 2026.gada 14.janvārim plkst.12.00. Tālrunis papildu informācijai: 25662217. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: TRAKTORA VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Raiņa iela 3, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-14 Kontaktpersona: rujienasapvieniba@valmierasnovads.lv 25662217

Valmieras tehnikums aicina darbā ATJAUNOJAMĀS ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS SKOLOTĀJU (profesiju klasifikatora kods 2320 01) Mēs piedāvājam: 1,6 darba slodzi, 5 darba dienas nedēļā (2 amata vietas) Darba algu 1599 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas, par 1 slodzi (30 stundas nedēļā) Iespēju iesaistīties projektos par papildus samaksu Apmaksātu veselības apdrošināšanas polisi Apmaksātu profesionālo pilnveidi Atbalstu no kompetentiem kolēģiem Ceļa izdevumu kompensāciju no 20.kilometra, nokļūšanai no dzīvesvietas uz darba vietu Modernu darba vidi un labus darba apstākļus Tev nepieciešams: Augstākā izglītība nozarē vai profesionālā vidējā izglītība (atbilstoši 3.profesionālās kvalifikācijas līmenim) Pozitīva un radoša attieksme pret darbu Labas saskarsmes iemaņas Labas datorprasmes (Microsoft Excel, Word, PowerPoint) Prasme darboties ar izglītības tehnoloģijām Pasniedzamie mācību priekšmeti: Elektroenerģētikas pamatprocesi un elektrotehnisko darbu veidi Elektroietaišu montāžas atslēdznieka darbi Elektroietaišu montāžas palīgdarbi Elektrodrošība elektroietaišu tehniskās ekspluatācijas un elektromontāžas darbos Sadales ietaišu izbūve Elektrisko mašīnu un iekārtu pieslēgšana Elektrisko mašīnu un iekārtu iestatīšana un ekspluatācija Elektrotehniskās dokumentācijas aizpildīšana Preču un pakalpojumu izvēle elektromontāžas darbiem Atjaunojamo resursu izmantošana elektroenerģijas ražošanā Atjaunojamās enerģētikas iekārtu montāža un uzstādīšana Atjaunojamās enerģētikas iekārtu demontāža un materiālu utilizācija Cauruļvadu montāža Tālrunis informācijai: Direktores vietniece Līva Veinberga-Kājiņa tālr. 27408850 CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@valmierastehnikums.lv ar norādi “AET skolotāja vakancei” līdz 2026.gada 9.janvārim. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valmieras tehnikums informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs vakances atlases konkursa norisi; 2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valmieras tehnikums, reģistrācijas Nr. 90009612809, Vadu iela 3, Valmiera, LV-4201, skola@valmierastehnikums.lv. Profesija: PROFESIONĀLĀS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-09 Kontaktpersona: Līva Veinberga - Kājiņa Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Valmieras tehnikums aicina darbā DABASZINĪBU SKOLOTĀJU (profesiju klasifikatora koda Nr.2320 01) Piedāvājam: 1 darba slodzi, 4 darba dienas nedēļā (30 stundas nedēļā) Darba algu 1271 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas par 1 slodzi Apmaksātu profesionālo pilnveidi Teicamus darba apstākļus atbalstošā kolektīvā Ceļa izdevumu kompensāciju no 20.kilometra, nokļūšanai no dzīvesvietas uz darba vietu Modernu darba vidi un labus darba apstākļus Prasības pretendentam: Augstākā pedagoģiskā izglītība specialitātē (var strādāt vidusskolas klasēs) Pozitīva un radoša attieksme pret darbu Teicama valsts valodas prasme Labas saskarsmes iemaņas Labas datorprasmes Prasme strādāt ar izglītības tehnoloģijām CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e pastu: personals@valmierastehnikums.lv ar norādi “Dabaszinību skolotāja vakancei” līdz 2026.gada 9.janvārim. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām klātienē. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valmieras tehnikums informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs vakances atlases konkursa norisi; 2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valmieras tehnikums, reģistrācijas Nr. 90009612809, Vadu iela 3, Valmiera, LV-4201, skola@valmierastehnikums.lv. Profesija: PROFESIONĀLĀS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2026-01-09 Kontaktpersona: Līva Veinberga - Kājiņa Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri