Valmieras Ziņas

Uz Valmieras – Valkas šosejas aiz Strenčiem atjaunos ceļa segumu (1)

Ceturtdien 6. augustā tiks uzsākti seguma atjaunošanas būvdarbi uz Valmieras – Valkas šosejas (A3) posmā no Strenčiem līdz mežainam apvidum Strenču novada Plāņu pagastā (92,290.-100,904. km), portālu “Valmieras Ziņas” informēja VAS “Latvijas Valsts ceļi”. 

Būvdarbi paredz iesēdumu remontu, ceļa profila labošanu un asfalta virskārtas ieklāšanu, posmā sakārtos ūdens novades sistēmu.

Būvdarbus veiks SIA Limbažu ceļi par līgumcenu 1,195 miljoni eiro (ar PVN), ko sedz no valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro programmas ietvaros. Plānots, ka darbi tiks pabeigti oktobrī.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

    Jānis . - 04.08.2020 Atbildēt

    KNOW HOW – nav jābūvē Rail Baltica Rīgas loks . ir jāizveido Salaspils Rail Baltica stacijas Latvijas Dzelzceļš
    pārsēšanās stacija un pievadceļi uz Latvijas Dzelzceļš , kur brauks Rail Baltica dežūrējošais ekspreša
    papildvilciens pa Latvijas Dzelzceļš sliedēm maršrutā Salaspils – Rīgas centrālā stacija – Salaspils .

    Latvijai ir jāveido daļa no Ziemeļjūras – Baltijas TRANSPORTA KORIDORA , bet nav jāveido Rīgas loks .
    Rīgas loks ir tikai Latvijas iniciatīva . Reģionālā dzelzceļa stacija ” Rīgas lidosta ” nav obligāta stacija
    Ziemeļjūras – Baltijas transporta koridorā .
    Rail Baltica pamatfunkcija ir Baltijas valstu tranzītceļš . Rail Baltica blakus funkcija ir ” Savienojumi ar
    ostām un lidostām ” . Šo funkciju ir IETEIKTS izpildīt , bet savienojumiem nav noteikti jābūt ar dzelzceļu
    transportu . Var būt arī citi transporta veidi . Autobusi . mikroautobusi pasažieru pārvadāšanai . Konteineru
    pārvadāšanas smagās automašīnas . Citas kravas automašīnas , lai pārvadātu dzelzceļa kravas uz lidostu un
    ostām .
    Es piedāvāju Rail Baltica projekta optimizāciju . Netaisīt Rīgas loku . Piedāvāju taisīt tiešu Rail Baltica
    dzelzceļa saiti ar Rīgas ostu . Piedāvāju netaisīt tiešu dzelzceļu līdz lidostai Rīga , jo šis savienojums nav
    ekonomiski pamatots . Dzelzceļš nav galvenais kravu piegādātājs lidostai . Galvenie kravu piegādātāji
    lidostai ir pasta pārvadājumi un kravu komerctransports ar noteiktām kravu paletēm .
    Rail Baltica , teorētiski , var atvest kravu uz lidostu , bet praktiski šādu kravu nebūs . Dzelzceļa konteinerus
    neved ar lidmašīnām . Tāpēc kravu piegāde ar dzelzceļu uz lidostu ir ekonomiski nesavietojama . Ir
    ekonomiski savietojama dzelzceļa konteineru piegāde uz Rīgas ostu , jo kuģi veic konteineru pārvadājumus .
    Tāpēc Rail Baltica Rīgas loks nav vajadzīgs , jo kravas tur netiks vestas , bet pasažierus var vest ar ekspreša
    autobusiem , mikroautobusiem . Latvijas Dzelzceļš papildvilcieniem Rīgas teritorijā .
    Skatoties galveno Rail Baltica aprakstu , galvenā Rail Baltica funkcija ir kravu pārvadājumi un tiks izveidoti
    3 multimodāli termināli Baltijas valstīs : Mūga Igaunijā , Salaspils Latvijā , Kauņa Lietuvā .
    Pasažieru pārvadājumi ir sekundāra Rail Baltica funkcija . Tāpēc , kā aizvest pasažierus līdz Rīgas lidostai un
    Rīgas centrālai dzelzceļa stacijai , ir Latvijas brīva izvēle . Nesakiet , ka Eiropas Savienība PRASA TAISĪT Rail
    Baltica Rīgas loku .
    Eiropas Savienība PRASA AIZVEST PASAŽIERUS līdz lidostai un līdz Rīgas centram , BET NEPRASA IZVEIDOT TUR
    DZELZCEĻU . Pasažieru pārvadāšana ir Latvijas iekšējā lieta .
    Tāpēc no Salaspils pasažierus , pēc pārsēšanās , ved ar mikroautobusiem uz lidostu un ar Latvijas Dzelzceļš
    papildvilcienu uz Rīgas centrālo dzelzceļa staciju .
    Nav jābūvē Rail Baltica Rīgas loks , dzelzceļa stacija lidosta , jauna Rīgas centrālā stacija . Ir jābūvē pievadceļi
    pie Rail Baltica no Latvijas Dzelzceļš Salaspilī . Rīgas centrālā dzelzceļa stacijā var izdalīt specifisku stāvvietu
    Rail Baltica papildvilcieniem .
    Rail Baltica aprakstā ir teksts : ” Katrā Baltijas valstī tiks būvēti vairākveidu satiksmes kravas termināli , kas
    nodrošinās ātru un efektīvu KRAVAS KONTEINERU pārnesi starp DAŽĀDIEM TRANSPORTĒŠANAS VEIDIEM . ” .
    Tātad galvenās kravas Rail Baltica būs kravas konteineros . Dzelzceļa kravas konteineri neder lidostai . Tāpēc ,
    no sākuma , kravas konteineri ir jāpiegādā kravu terminālī Salaspilī un no turienes , jau ar specializētu
    transportu , šķirotu kravu ved uz lidostu .
    Rail Baltica projekts dod dažādas iespējas kravu piegādei lidostai un ostām . Tāpēc lidostai ” Rīga ” nevajag
    vilcienu transportu kravu piegādei . Un , piegādāt lidostai pasažierus no Salaspils , nav problēmu ar
    mikroautobusiem pa Rīgas apvedceļu .
    Lidosta ” Rīga ” nebūs Rail Baltica populārākais galamērķis . Populārākais galamērķis , ap 90 % , būs Rīgas
    centrs . Tāpēc piedāvāju izveidot Latvijas Dzelzceļš ekspreša papildvilcienus Salaspils – Rīgas centrālā dzelzceļa
    stacija – Salaspils .
    Man nepatīk Rail Baltica Rīgas loka projekts , jo viņš nav draudzīgs Rīgas iedzīvotājiem , jo viņam apkārt , no
    abām pusēm , būs vienlaidu žogs . Projekta aprakstā ir teksts : ” Visi šķērsojumi ar brauktuvēm un gājēju ceļiem
    tiks veidoti divos līmeņos , un sliežu ceļš visā maršruta garumā tiks iežogots . ” . Pārejas pāri dzelzceļam būs pa
    gājēju estakādēm .
    Pāri Latvijas Dzelzceļš sliedēm diennaktī iet vairāki tūkstoši cilvēku . Visu šo cilvēku kustība tiks apgrūtināta .
    Pāriet dzelzceļa sliedes varēs tikai speciālās vietās ar apgrūtinājumiem .
    Tāpēc Rail Baltica projekts , kas Rīgu demolē un apgrūtina cilvēkiem kustību , nav noderīgs Rīgas iedzīvotājiem .
    Kāpēc celt Rīgas loku , ja vienā reizē tur vedīs 5 lidostas galamērķa pasažierus ? Statistika ir vienkārša . Posmā
    Valmiera – Valka ( Valga ) vienā vilcienā vidēji brauc 50 cilvēki . Tātad no Tallinas uz Rīgu brauks ap 50 cilvēku .
    Vilcienā tikai 10 % brauks uz lidostu ” Rīga ” , bet pārējie brauks uz Rīgas centru vai tālāk uz Lietuvu .
    Vai dēļ 5 Tallinas pasažieriem vajag izdemolēt visu Rīgu , lai uzceltu tur nevajadzīgu , nepraktisku dzelzceļu ?
    Diennaktī būs 4 vilcieni . Uz lidostu 20 cilvēkus var aizvest ar mikroautobusiem . Tādēļ nav ekonomiski
    nelietderīgi jātērē 500 miljoni eiro , Rail Baltica Rīgas loka celtniecībai .
    Nebūs tik daudz pasažieru šajā tranzītceļā , ka vajadzētu lielu vilcienu , kas brauc uz lidostu . Rail Baltica
    Rīgas loka projekts ir TIKAI PASAŽIERU DZELZCEĻA LOKS un ir ekonomiski nepamatots un valsts budžetu
    nepamatoti tērējošs Rail Baltica projekta posms .
    Dzelzceļa staciju izveide ir Latvijas iekšējā lieta . Rail Baltica projekta aprakstā ir teikts : ” Ar jaunu reģionālo
    staciju potenciālu . ” .
    Pagaidām , Latvijā ir plānotas divas stacijas ” Rīgas Centrālā stacija ” , ” Rīgas lidosta ” . Gribētu Latvijā mainīt
    reģionālās dzelzceļa stacijas un atstāt tikai vienu staciju Salaspils , ar tālāku Rail Baltica servisu , lai nogādātu
    pasažierus maršrutos Salaspils – Lidosta ” Rīga ” , Salaspils – Rīgas centrālā dzelzceļa stacija .
    Tādā veidā , Rail Baltica , pēc optimizācijas , Latvijā ir tikai viena pietura Salaspilī . Tālāk Rail Baltica ar citiem
    VIETĒJIEM transporta veidiem , pēc pasažieru pārsēšanās , nodrošina pasažieru nogādi līdz Rīgas centram un
    Rīgas lidostai .
    Tādā veidā , Rail Baltica Rīgas loks nav vajadzīgs un tiek nodrošināta netraucēta pasažieru un kravu kustība
    Ziemeļjūras – Baltijas transporta koridorā .

"Valmieras ziņas" jautā

Kā vērtējat jauno mākslas objektu "Krodera ābele"?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

AS "Smiltenes piens" - viens no Latvijas vadošajiem piena produktu pārstrādes uzņēmumiem ar 100 gadu uzkrāto un apgūto pieredzi šajā nozarē, aicina darbā REMONTATSLĒDZNIEKU Darba pienākumi: • Veikt ražošanas iekārtu plānotās tehniskās apkopes; • Veikt ražošanas iekārtu neplānotu bojājumu remontu; • Ievērot un uzraudzīt, lai tiktu ievērota iekārtas ražotāja ekspluatācijas instrukcijas; • Stingri ievērot darba drošības instrukcijas, saglabāt un uzturēt kārtībā darba instrumentus, kas ir izsniegti darba veikšanai. Prasības: • Vidējā profesionālā izglītība; • Vēlama praktiskā darba pieredze līdzīgā amatā ražošanas uzņēmumā; • Atbildības sajūta par veicamo darbu; • Spēja plānot un organizēt savu darbu. Piedāvājam: • Atbildīgu darbu un vērtīgu pieredzi stabilā un atpazīstamā uzņēmumā; • Draudzīgu un uz sadarbību vērstu kolektīvu; • Konkurētspējīgu atalgojumu; • Karjeras un profesionālās izaugsmes iespējas; • Veselības apdrošināšanas polisi; Ja vēlies pieteikties uz šo amatu, sūti savu CV uz e-pastu: birojs@smiltenespiens.lv, info pa tālruni:64707603 Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai šīs vakances atlases procesu. Datu pārzinis ir AS „Smiltenes piens”, reģistrācijas numurs 43903002031, juridiskā adrese Mūrnieku iela 2, Smiltene, Smiltenes novads, LV-4729.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pilsētas pašvaldība aicina darbā Valmieras pilsētas pašvaldības IZPILDDIREKTORA VIETNIEKU/-CI,  ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJU amatu uz nenoteiktu laiku Valmierā uzņēmējdarbība un attīstība iet roku rokā ar dabisku, sakoptu un sakārtotu vidi. Tā iedvesmo augstiem sasniegumiem sportā, izglītībā, radošiem risinājumiem kultūrā un jaunu virsotņu sasniegšanai! Ja Tev ir vēlme: nodrošināt Valmieras pilsētas ilgtspējīgas attīstības stratēģijas un attīstības programmas izstrādi un īstenošanu, veikt regulāru stratēģijas un programmas izpildes monitoringu; nodrošināt Valmieras pilsētas pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) sadarbību ar uzņēmējiem, veicināt uzņēmējdarbības attīstību pilsētā, uzņēmējdarbības atbalsta institūcijām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī nodrošināt uzņēmēju interešu pārstāvniecību valsts un pašvaldību institūcijās; nodrošināt Pašvaldībai piederošo kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldību un Pašvaldības politikas īstenošanu kapitālsabiedrībās; analizēt jaunu projektu ieviešanas iespējas, piesaistīt investīcijas no nacionālajām un starptautiskajām finanšu institūcijām, Eiropas Savienības programmām un fondiem; nodrošināt Pašvaldības projektu pieteikumu izstrādi un to ieviešanu; organizēt un plānot Pašvaldības ārējo sakaru un sadarbības procesu; pārraudzīt kultūras, sporta un tūrisma stratēģijas izstrādi un īstenošanu, pārzināt šo jomu attīstību Valmieras pilsētā; uzraudzīt pakļautībā esošo Pašvaldības iestāžu darbu atbilstoši normatīvo aktu noteikumiem; un ja Tev ir: otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību biznesa vadībā, ekonomikā vai līdzīgās jomās, un pretendentiem ar maģistra grādu minētajā jomā); vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā (vadot ne mazāk kā 10 darbinieku komandu) (priekšrocība uzņēmējdarbības vadības un/vai attīstības plānošanas jomā); zināšanas par plānošanas dokumentu izstrādi, realizāciju un uzraudzību; pieredze un izpratne par nacionālo, pārrobežu un tiešo Eiropas Savienības fondu un citu finanšu instrumentu piesaisti, sagatavošanu un ieviešanu; valsts valodas prasme augstākā līmenī; labas angļu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību; kompetences: orientācija uz rezultāta sasniegšanu; labas komunikācijas, prezentācijas un argumentācijas spējas; spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, precizitāte un augsta atbildības sajūta; spēja motivēt komandu; labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām; mēs piedāvājam: darba un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; stabilu atalgojumu (atbilstoši 15.mēnešalgu grupai no 2000 līdz 2265 EUR, atbilstoši darbinieka individuālajam novērtējumam); profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas; darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam. Pieteikuma vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmiera.lv, vai personīgi Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, ar norādi „Izpilddirektora vietnieka, Attīstības pārvaldes vadītāja amatam” līdz 2020.gada 30.septembrim plkst.12.00. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64207156 vai 29448574. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Valmieras pilsētas pašvaldības izpilddirektora vietnieka, iestādes “Attīstības pārvalde” vadītāja amatam" varat iepazīties šeit. Pēc pretendentu atlases 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas pretendentu atlases nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par pretendentu atlases rezultātiem tikai uz darba interviju uzaicinātos pretendentus. Iesniegtos personas datus Valmieras pilsētas pašvaldība izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti Valmieras pilsētas pašvaldības iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos Valmieras pilsētas pašvaldības personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi Valmieras pilsētas pašvaldībā: http://www.valmiera.lv/images/userfiles/VPP_privatumapolitika%281%29.pdf Profesija: PAŠVALDĪBAS IZPILDDIREKTORA VIETNIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2020-09-30

Mūsu partneri