Valmieras Ziņas

TOP 10 padomi ideālai darba ballītei

Lasīšanas laiks: 5 min

Tuvojas Lieldienas un dažādos kolektīvos notiek svētku svinēšana, tāpēc ar padomiem, kā labāk sagatavoties darba ballītei, dalās “Banketērijas” mārketinga speciāliste Agnese Puriņa.

Ja liela uzņēmuma izklaides pasākuma plānošana prasa samērā lielus laika resursus, tad neliela uzņēmuma ballītes sagatavošana pirmajā brīdī šķiet samērā vienkārša: tā sakot, tas jau tikai pašiem un “tuvākajiem draugiem” jeb labākajiem sadarbības partneriem un labākajiem klientiem. Tomēr, plānojot arī it kā nelielu pasākumu, vēlams pievērst uzmanību vairākiem būtiskiem faktoriem, lai cerēto svētku vietā nav jāpiedzīvo negaidīti misēkļi.

1.Dalībnieki un viesi

Plānojot ballīti, svarīgi saprast, vai to apmeklēs tikai uzņēmuma darbinieki vai uz pasākumu tiks aicināti arī uzņēmuma klienti, sadarbības partneri u.tml. Darbinieku svētku pasākumu, protams, var plānot krietni brīvāk, jo tā organizēšanas veiksmes vai neveiksmes būs redzamas tikai kolēģiem. Taču, ja uz pasākumu tiek aicināti arī klienti vai sadarbības partneri, tad jāņem vērā, ka visas organizēšanas veiksmes vai neveiksmes jau kļūs par uzņēmuma tēla sastāvdaļu, kas veidos klientu un partneru priekšstatu par uzņēmumu. Tāpēc šajos gadījumos ar īpašu novatorismu jābūt uzmanīgiem. Ja darbinieku svētku un izklaides pasākumā lielāku akcentu var likt uz komandas saliedēšanas aktivitātēm, tad, aicinot klientus vai partnerus, jau tiešām nopietni jāapsver izklaides programma, tostarp ņemot vērā partneru un klientu personīgās īpašības un iespējamo reakciju uz izklaides piedāvājumu.  

2.Stils

Būtiski saprast, kādā stilā pasākums iecerēts: vai tā ir klasiska darbinieku kopā sanākšana un  aktualitāšu pārrunāšana kā neliela atelpa ārpus ikdienas saspringtā ritma, vai tā ir tiešām īsta tematiska ballīte, kas katram dalībniekam prasa iejusties kādā svētkiem raksturīgā tēlā, piemēram, kļūt par stilizētu Lieldienu zaķi, Krāsainās olas kundzi vai kungu u.tml. Apsverot iecerētās ballītes stilu, jāizvērtē gan uzņēmumā ierastais korporatīvās komunikācijas un uzvedības stils, gan arī darbinieku vecums, atraktivitāte, gatavība iesaistīties utt., jo, ja no, piemēram, 20 darbiniekiem tikai divi būs gatavi ietērpties maskās, viņi pasākuma laikā visticamāk jutīsies neērti.

3.Formāts

Jebkuru svētku pasākumu var rīkot atbilstoši klasikai – svinīgas uzrunas, nelielas uzkodas un atturīgi izklaides pasākumi, piemēram, kāds priekšnesums. Taču ir kolektīvi, kuros iecienītas trakulīgas ballītes kā labu rezultātu, darījumu svinēšana ar spēlēm, rotaļām, humoru.

4.Telpa

Būtiska nozīme ir svinību vietai – vai pasākums tiek rīkots kādā uzņēmuma telpā, vai svaigā gaisā, piemēram, uzņēmumam ir savs dārzs, pagalms vai cita piemērota vieta, vai ballītes svinēšanai tiek īrētas speciālas telpas. Ja pasākums notiek ārā, tad būtiski padomāt par pajumtes iespējām lietus gadījumā. Jo, kā zināms, nav sliktu laika apstākļu, ir tikai nepiemērots apģērbs – šo teicienu var attiecināt arī uz vietas izvēli un noformēšanu.  

5.Ballītes vietas noformēšana

Noformējums ir ļoti būtiska izklaides pasākuma sastāvdaļa, jo rada noskaņu. Ar tā palīdzību var radīt gan ļoti atturīgu, gan jautru un rotaļīgu atmosfēru. Ja pasākums iecerēts kā oficiāls, tad arī noformējumu var veidot atturīgu, bet, ja ballīte iecerēta kā kolektīva “dullošanās”, tad vēlams arī noformējumu veidot tādu, kas atraisa, “velk” uz jokiem u.tml. Domājot par noformējumu, svarīgi izvēlēties par muzikālo noformējumu atbildīgo personu – pat, ja diskus visi dalībnieki sanes paši, kādam tie ir jāmaina; pat, ja mūziku atskaņo no Youtubes, arī dziesmu saraksti kādam ir jāmaina.

6.Trauki

Visbiežāk  uzņēmumu rīcībā nav pietiekamā skaitā svētku un izklaides pasākumam nepieciešamo šķīvju, glāžu, galda piederumu u.tml. Šo jautājumu var risināt dažādi. Var īrēt traukus. Var izlīdzēties ar vienreizlietojamiem galda piederumiem. Var vienoties, ka katrs dalībnieks kādu daļu nepieciešamo trauku atnes no mājām. Taču, izvērtējot šo aspektu, vēlams padomāt ne tikai par ekonomiskajiem nosacījumiem, bet arī par to, kā konkrētie trauki iederēsies kopējā pasākuma stilā, kā atbildīs uzņēmuma tēlam un kā tos uztvers svētku dalībnieki.

7.Ēdieni, dzērieni un apkalpošana ballītes laikā

Ēdienus un galda klāšanu, protams, var pasūtīt  ārpakalpojumā. Taču to var sarūpēt arī pašu spēkiem, piemēram, groziņu veidā.  Tāpat svarīgi saprast, vai pasākums būs bez alkohola, vai ar alkoholu. Svarīgi šo ziņu arī aiznest līdz darbiniekiem, lai nav tā, ka viens nāk uz visu gatavu, savukārt cits centies sagatavot groziņu. Svarīgi padomāt arī par apkalpošanu pasākuma laikā – kas notiek ar netīrajiem traukiem, kurš rūpējas par tīriem traukiem, kā notiek tukšo un pilno šķīvju nomaiņa, vai pasākumā ir oficiants. 

8.Pasākuma scenārijs

Dažādos kolektīvos ir dažādas korporatīvās tradīcijas. Tās vēlams ņemt vērā, plānojot pasākuma scenāriju. Piemēram, vai darbinieki būs gatavi iesaistīties atraktīvās spēlēs un citās izdarībās, vai tomēr labāk neaizrauties ar speciāli organizētu izklaidēšanas programmu, bet tā vietā labāk nodrošināt vieglu fona mūziku vai priekšnesumus, kas paralēli cilvēkiem ļauj vienkārši parunāties, īpaši, ja svētkus kopā svin kolēģi vai partneri, kam svarīgi tikties klātienē un neformāli pārrunāt darba lietas.

9.Dāvanas

Katrā svētku pasākumā, protams, svarīga loma ir dāvanām. Taču te nav runas tik daudz par dāvanu materiālo vērtību, lai gan pasākumu, protams, var izmantot arī publiskai labāko darbinieku uzslavēšanai vai prēmēšanai. Dāvanas var būt oficiālas un atturīgas,  bet tās var būt arī personiskas, pašu gatavotas. Attiecībā uz Lieldienu svinēšanu nešaubīgi labākās dāvanas būs olas – kopīgi krāsotas, kopīgi vārītas, dažādās spēlēs un savstarpējās apdāvināšanās iesaistītas.

10.Uzņēmuma vadības runas un uzrunas

Darba neformālo ballīti var lieliski izmantot uzņēmuma vadības vēstījumu nodošanai darbiniekiem. Tā var būt pateikšanās par kopīgi lieliski paveiktu projektu. Tā var būt iepazīstināšana ar jauniem uzdevumiem un jaunu mērķu noteikšana. Tā var būt gan klasiskā uzņēmuma vadītāja sākuma uzruna, bet tās var būt arī vairākas īsākas runas, kas iekļautas pasākuma scenārijā un sasaucas ar spēlēm, olu kaujām u.tml.  

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā. Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja Tev ir kāda no šīm īpašībām vai prasmēm, mēs Tevi gaidām Algas nodokļa daļā: proti argumentēt un pamatot savu viedokli; esi nosvērts, komunikabls un atvērts jautājumiem; atbildības sajūta, precizitāte, disciplinētība un līdzsvarotība; pārzini vai interesē kā notiek process kādā no nozarēm, piemēram, būvniecības nozarē, mazumtirdzniecībā, ražošanas nozarē, sabiedriskajā ēdināšanā, pakalpojuma sniegšanā; spēj saskatīt likumsakarības, analizēt un aprakstīt iegūto informāciju; proti strādāt ar datoru un programmām; labprāt dodies ārpus darba vietas; jūties droši svešā vietā un spēj runāt ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: Jākomunicē ar nodokļu maksātājiem kā klātienē vai attālināti, tā rakstiski. Jārīko un jāpiedalās klātienes un attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem. Jāveic nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apmeklēšana/novērošana. Jāgatavo pieprasījumi nodokļu maksātājiem, kredītiestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām. Jāstrādā ar programmām un informācijas sistēmām. Jāvērtē grāmatvedības reģistri un dokumenti. Jāanalizē iegūtā un apkopotā informācija. Jāapraksta rezultāti, gatavojot nodokļu rēķinus un lēmumu projektus. Jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1483 līdz 1719 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1521 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt daļēji attālināti. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_AND_GNI_Valmiera_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121490. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-22 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Reģionālās tehniskā atbalsta daļas Otrās nodaļas vecākā informācijas tehnoloģiju administratora darbinieka amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku) Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk – VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā. Mūsu vērtības ir: efektivitāte, atbildība, sadarbība. Ja Tev ir: vidējā vai profesionālā vidējā izglītība; praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem; padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu; padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem; labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; spēja patstāvīgi organizēt darbu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; spēja uzņemties atbildību un pieņemt lēmumus; atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām; nevainojama reputācija. Ja esi gatavs nodrošināt: lietotāju tehnisko atbalstu, datortehnikas un programmatūras problēmu lokalizāciju un risināšanu; datortehnikas sagatavošanu un uzturēšanu; tehniskās infrastruktūras un serveru darbības uzturēšanu; informācijas un komunikāciju tehnoloģiju drošības pasākumu nodrošināšanu. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1405 līdz 1777 EUR (bruto), - pārbaudes laikā līdz 1529 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; interesantu un stabilu darbu, draudzīgu kolektīvu; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās; sociālās garantijas; veselības apdrošināšanas polisi no pirmā mēneša; papildatvaļinājuma dienas. Priekšrocības pretendentiem ar: vidējo vai vidējo profesionālo izglītību informācijas tehnoloģiju jomā; praktisko darba pieredzi informātikas jomā vismaz vienu gadu; B kategorijas vadītāja apliecību. Darbinieka darba vieta: Beātes iela 49, Valmiera, LV-4201 Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz IP_RegioTAD_2N_VITA_Vārds_Uzvārds”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123444. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-17 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Mūsu partneri