Valmieras Ziņas

SIA “Liepkalni” izsludinājusi ideju konkursu par restorānu kompleksa “Sēnīte” attīstību (1)

Lasīšanas laiks: 4 min

Maizes un konditorejas izstrādājumu ražotāja SIA “Liepkalni” izsludinājusi ideju konkursu par restorānu kompleksa “Sēnīte” restaurāciju, pārbūvi un teritorijas attīstīšanu, liecina “Liepkalnu” mājaslapā publicētais paziņojums.

Konkursa priekšmets ir attīstības ideju koncepts “Ēku kompleksa “Restorāns “Sēnīte”” Inčukalna novadā restaurācija, pārbūve un teritorijas attīstīšana”, tajā ietverot arhitektonisko risinājumu un teritorijas labiekārtojumu.

Piedāvājumi tiks vērtēti, ņemot vērā idejas oriģinalitāti un māksliniecisko kvalitāti, kā arī funkcionalitāti, objekta plānojuma atbilstību videi un izmantošanas mērķim.

Kopējais godalgu fonds ir 2000 eiro. Plānots, ka attīstības koncepcijas uzvarētājs saņems 1500 eiro, bet otrās vietas ieguvējs – 500 eiro.

Par dalībnieku konkursā var būt Latvijā vai ārvalstī reģistrēta juridiska vai fiziska persona – speciālists vai speciālisti, kā arī šādu personu apvienība jebkurā to kombinācijā.

Piedāvājumi iesniedzami līdz 2019.gada 20.janvārim “Liepkalnu” birojā, Garajā ielā 7, Valmierā.

Jau ziņots, ka šā gada novembra sākumā reģistrēta AS “Sēne”, kuras patiesā labuma guvējs ir maizes un konditorejas izstrādājumu ražotāja SIA “Liepkalni” īpašnieks Dagnis Čākurs, liecina informācija “Firmas.lv”.

Čākurs aģentūrai LETA atgādināja, ka pirms laika nāca klajā ar ideju par restorāna kompleksa “Sēnīte” attīstīšanu, dibinot publisku akciju sabiedrību, kurā ikviens varētu iegādāties akciju vai akcijas, tādējādi kļūstot par vienu no kādreizējā restorāna kompleksa “Sēnīte” īpašniekiem. Pēc viņa teiktā, ideja par “Sēnītes” attīstīšanu joprojām nav zudusi. “Sēne” reģistrēta ar domu sniegt sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus restorānu kompleksā “Sēnīte”, to veidojot kā AS, kuras personāls vienlaikus ir arī akciju turētāji.

“Ilgtermiņā esam paredzējuši nodarboties ar uzņēmējdarbību, kā starta punktu izvēloties “Sēnīti”, bet tas, vai šī iecere īstenosies, ir atkarīgs no vairākiem faktoriem. Tāpēc es nevaru 100% pateikt, kāds būs šis koncepts. Vairāk vai mazāk tas būs saistīts ar mazumtirdzniecību, jo arī mūsu [“Liepkalnu”] pamatdarbība ir sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšana,” sacīja Čākurs. Vienlaikus viņš piebilda, ka kādreizējā restorāna kompleksa “Sēnīte” vietā, ņemot vērā tās kultūrvēstures pieminekļa statusu, būtu jāveido kas vairāk par restorānu apvienojumā ar maizes un konditorejas izstrādājumu ražotni, taču, iekams tā vēl nav līdz galam skaidra ideja, plašāk par to viņš pagaidām neko nevarot pastāstīt.

Informācija “Firmas.lv” liecina, ka “Sēne” reģistrēta šā gada 5.novembrī un tās pamatkapitāls ir 35 000 eiro. Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs ir Dagnis Čākurs, bet valdes locekle Iveta Šmite. Kompānijas padomes priekšsēdētāja ir Agne Čākure, padomes priekšsēdētāja vietniece ir Arnita Truksne, bet padomes locekle Ieva Zariņa.

Jau vēstīts, ka 2017.gada jūlijā “Liepkalni” sociālajā tīklā “Facebook” publiskoja aicinājumu ikvienam interesentam kopīgi iegādāties kādreizējo restorāna kompleksu “Sēnīte” Inčukalna novadā. Čākurs aģentūrai LETA toreiz pastāstīja, ka viņu uzrunājuši nekustamo īpašumu realizētāji par iespēju iegādāties “Sēnīti”. Čākurs īpašumu aplūkojis trīs reizes un secinājis, ka to iespējams attīstīt. Apskatot “Sēnītes” īpašumu, viņam radusies ideja par publiskas akciju sabiedrības dibināšanu, kurā ikviens varētu iegādāties akciju vai akcijas, tādējādi kļūstot par vienu no “Sēnītes” īpašniekiem. Šāda ideja radusies atceroties padomju laikus, kad bija patērētāju biedrības. Kaut arī tolaik bija cita ekonomika, kuru nenoteica tirgus, pēc “Liepkalnu” īpašnieka domām, AS forma būt kaut kas līdzīgs, kas palīdzētu radīt tautu vienojošu objektu.

Tāpat ziņots, ka savulaik slavenais restorāns “Sēnīte” iekļauts aizsargājamo valsts kultūras pieminekļu sarakstā. Tas nozīmē, ka tukšās padomju laika ēkas saimnieki nedrīkst nojaukt. Taču arī atjaunot bijušo restorānu nav paredzēts – saimnieki grasās ēku pārdot.

Restorāns “Sēnīte” Vidzemes šosejas malā tika uzbūvēts pagājušā gadsimta vidū. Sākotnēji šajā vietā tika izveidota tējnīca ar koši krāsotu lapeni sēnes formā. Vēlāk šajā vietā uzbūvēja jaunu ēku kompleksu, kas tika dēvēts par sešdesmito gadu arhitektūras šedevru.

Kā liecina “Firmas.lv” informācija, SIA “Restorāns Sēnīte” likvidēta 2010.gadā. Uzņēmuma lielākie īpašnieki bija SIA “AVE Astra” un Latvijas kooperatīvo sabiedrību centrālā savienība “Turība”. Pastarpināti caur uzņēmumu “AVE Astra” “Sēnītes” īpašnieki bija kādreizējais centrālās savienības “Turība” prezidents, Latvijas Darba devēju konfederācijas viceprezidents Ivars Strautiņš un Atis Sausnītis, kurš savulaik ieņēmis vadošus amatus gan “Turībā”, gan “Rīgas piena kombinātā”, “Laimā”, “Baltijas lāsē” u.c.

    Pēterīts - 06.12.2018

    Ko tur censties, naudu tērēt, ejiet tak uz Arh.fak.vestibilu un aptaujājiet garāmejošos studentus. To arī saņemsiet

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam! Piedāvātais amats Vides statistikas departamenta Vides statistikas metodoloģijas daļas  vecākais eksperts /-e (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku) Tavi pamatpienākumi: plānot, organizēt un vadīt Latvijas un starptautiskos projektus un regulāros apsekojumus transporta (autotransports, dzelzceļš, ostas, lidosta un pilsētu transports) un iedzīvotāju mobilitātes statistikas jomā, izstrādājot projektu mērķiem atbilstošu saturu, veicot nozīmīgākos saturiskos un metodoloģiskos uzdevumus projekta īstenošanas procesā, nodrošinot projektu mērķu sasniegšanu; izstrādāt un pilnveidot jaunas datu apkopošanas, aprēķinu un kvalitātes novērtēšanas metodes savs atbildības projektos; vadīt un koordinēt darbu projekta komandā; veikt administratīvo datu izmantošanas pilnveidi un uzlabošanu, lai mazinātu datu iegūšanu no respondentiem tiešā veidā; sadarboties ar valsts un starptautiskajām institūcijām, Pārvaldes departamentiem un daļām par datu vajadzībām un metodoloģijas jautājumiem minēto statistikas jomu attīstībā un pilnveidošanā, konsultējoties arī ar datu lietotājiem. Mūsu prasības: nozarei atbilstoša akadēmiskā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides, transporta, loģistikas, ekonomikas (u.tml.) jomā; darba pieredze transporta vai iedzīvotāju mobilitātes jomā tiks uzskatīta kā priekšrocība; zināšanas un praktiska darba pieredze datu ieguvē, apstrādē un analīzes metožu pielietošanā; projektu vadības pieredze, vēlama pieredze arī starptautisku projektu vadībā; labas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel, PowerPoint) un tīmekļa pārlūkprogrammās; vēlamas prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko datu apstrādes programmām (R, SQL. Python); angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī (mutiski un rakstos) metodoloģijas izpratnei un starptautiskās sadarbības veidošanai; ļoti labas sadarbības, komunikācijas un analītiskās prasmes; prezentēšanas un argumentēšanas prasmes; atbilstība valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Mēs piedāvājam: darbu uzsākot, apmācības kompetenta mentora vadībā; profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts pārvaldes iestādēm; izglītības iespējas profesionālai pilnveidei; apmaksātu papildatvaļinājumu (līdz 9 darba dienām), papildus brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam; prēmiju, izvērtējot darba rezultātus, vienu reizi gadā; sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem; atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku, darba vietu Rīgā, Kuldīgā, Valmierā vai Preiļos kā arī iespēju daļu darba laika strādāt attālināti. Atalgojums pirms nodokļu nomaksas no EUR 1619 līdz EUR 1905 (atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes un kvalifikācijas). Iesniedzamie dokumenti Motivācijas vēstule, Curriculum Vitae valsts valodā, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūto izglītību, zināšanas un prasmes, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja ir persona, kas var Jūs profesionāli ieteikt, aicinām pieteikumā norādīt šīs personas kontaktinformāciju. Norādītās atsauksmes sniedzēja kontaktinformācija tiks izmantota tikai atlases procesa ietvaros, ievērojot personas datu aizsardzības prasības. Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV) iesniegt elektroniski uz e-pastu konkursi@csp.gov.lv. (ar norādi: VSDMD eksperts). Konsultācijas pa tālruni 25495444. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Pārvalde informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi; 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis atlases konkursa ietvaros ir Centrālā statistikas pārvalde, reģistrācijas Nr.90000069830. Adrese: Lāčplēša iela 1, Rīga, LV-1010; 3) gadījumā, ja Jūs savā CV būsiet norādījis kontaktpersonas atsauksmju sniegšanai, Pārvalde paļaujas, ka Jūs esat saskaņojis kontaktinformācijas nodošanu Pārvaldei kā Jūsu potenciālajam darba devējam. Balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde apstrādā informāciju no personām (iepriekšējām darba vietām), kuras ir sniegušas atsauksmes par Jums, ja Jūs esat nepārprotamā veidā (iesūtot kontaktpersonu datus) atļāvis sazināties ar attiecīgajām personām atsauksmju saņemšanai; 4) gadījumā, ja Jūsu kandidatūra tiks izvirzīta otrajai kārtai, tad balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde var izskatīt Jūsu kandidatūru četru mēnešu laikā pēc atlases procesa noslēgšanas arī citos Pārvaldes atlases procesos. Ja nevēlaties, lai Jūsu kandidatūra tiktu izskatīta turpmākajos Pārvaldes atlases procesos, tad to norādiet, piesakoties vakancei. Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi personāla atlases procesā Pārvaldē, aicinām apmeklēt Pārvaldes tīmekļvietni https://www.csp.gov.lv/lv/privatuma-politika. Profesija: VECĀKAIS EKSPERTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Meža iela 7, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-11 Kontaktpersona: Laura Bērziņa Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Rencēnu pagasta kultūras nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Rencēnu pagasta kultūras namā amatam” līdz 2025.gada 5.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 12, Rencēni, Rencēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-05 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Mūsu partneri