Valmieras Ziņas

Novembrī notiks inovāciju koprades laboratorija “Meža resursi ilgtspējīgu pakalpojumu radīšanai”; aicina pieteikties pētniekus, uzņēmējus un studentus

Lasīšanas laiks: 3 min

Vidzemes Atvērto inovāciju centrs aicina līdz 22. septembrim pētniekus, uzņēmējus un studentus pieteikties dalībai inovāciju koprades laboratorijā (IKL) “Meža resursi ilgtspējīgu pakalpojumu radīšanai”, kas norisināsies šī gada novembrī, portālu “Valmieras Ziņas ” informēja Vidzemes Augstskolas Komunikācijas grupa.

IKL tēma ir nozīmīga gan meža īpašniekiem, gan tiem uzņēmējiem, kuri vēlas attīstīt arvien jaunus un inovatīvus tūrisma, rekreācijas un kultūras pakalpojumus, gan tiem, kuri meklē starpdisciplinārus risinājumus pakalpojumu attīstīšanai sadarbībā ar IKT nozari, t.sk, virtuālās realitātes risinājumiem, modelēšanas un uzraudzības rīkiem u.c.

Inovāciju koprades laboratorija  ir praktiska metode profesionāli vadītai pētnieku, uzņēmēju un studentu sadarbības veicināšanai. Savienojot pētnieku zināšanas ar uzņēmēju biznesa ekspertīzi un reālās vides izaicinājumiem, kā arī studentu inovatīvo skatījumu, tiks radītas iestrādnes jauniem produktiem, pakalpojumiem, procesiem vai tehnoloģijām.

Latvijas meži un tajos esošie resursi ir viena no galvenajām valsts bagātībām. Produktīvāka, viedāka mežu un to resursu izmantošana ir svarīga tautsaimniecības izaugsmei, tādēļ tiek meklētas arvien jaunas idejas un risinājumi inovatīvai un efektīvai mežu resursu izmantošanai, tai skaitā ilgtspējīgu pakalpojumu radīšanā. Tam būtiska ir dažādu biznesa modeļu pielāgošana, esošu risinājumu un pētniecības iespēju apzināšana, testēšana, ilgtspējas jautājumu aktualizēšana un daudz cita, kā iespējas kopīgi ar pētniekiem meklētu, diskutētu un risinātu laboratorijas pasākumu cikla laikā,” stāsta Vidzemes Atvērto inovāciju centra vadītāja Santa Vītola.

Lai plānotu pasākuma norisi, interesenti aicināti pieteikties:

Koprades process norisināsies gan tiešsaistē, gan klātienē. Pirmā dalībnieku tikšanās un iepazīšanās notiks 1. novembrī tiešsaistē (līdz 2 stundām). Tai sekos tikšanās klātienē Vidzemes Augstskolā Valmierā 8. novembrī un 22. novembrī. Piedalīšanās pasākumā ir bez maksas.

Ieguvumi uzņēmējiem no dalības IKL: praktiska pieredze kā risināt uzņēmējdarbības izaicinājumus kopā ar pētniekiem un studentiem; risinājumu koncepcijas vai gatavi risinājumi identificētai problēmai; iespēja paskatīties uz sava uzņēmuma darbībām no dažādām perspektīvām; jauni kontakti tālākai sadarbībai ar citiem uzņēmējiem, pētniekiem un studentiem.

Ieguvumi pētniekiem no dalības IKL: padziļinātāka izpratne par dažādu tautsaimniecības jomu problemātiku un tās ietekmējošajiem faktoriem; padziļinātāka izpratne par sava pētniecības virziena nozīmi, nepieciešamību un praktisko lietojamību; iespēja nostiprināt sava līdzšinējā pētnieciskā darba vērtību potenciālo sadarbības partneru acīs; jaunas idejas nākotnes pētījumiem; paplašināts kontaktu loks gan zinātnes, gan uzņēmējdarbības vidē.

Ieguvumi studentiem no dalības IKL: pieredze sadarbības veidošanā ar pētniekiem un uzņēmējiem; jauni kontakti tālākai sadarbības veidošanas gan ar pētniekiem, gan ar uzņēmējiem, gan ar citiem studentiem; iespēja lietot un testēt savas zināšanas jaunā kontekstā un formātā.

Inovāciju koprades laboratoriju organizē Vidzemes Atvērto inovāciju centrs, atbalsta Valmieras novada pašvaldība un Eiropas Universitāte E³UDRES².

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Valmierā – Valmieras novada Dzimtsarakstu nodaļas (turpmāk – Iestāde) vadītāja vietnieku/-ci uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt civilstāvokļa aktu reģistrāciju, civilstāvokļa aktu reģistru (CAR) aktualizāciju, atjaunošanu; sagatavot atzinumus; • sagatavot, noformēt Iestādes dokumentus nodošanai arhīvā saskaņā ar lietu nomenklatūru un uzturēt iestādes CAR arhīvu atbilstoši normatīvajiem aktiem; veikt arhīva fonda kataloga aizpildīšanu un rūpēties par CAR grāmatu uzskaiti un glabāšanu; • sagatavot dokumentus citām institūcijām, juridiskām un fiziskām personām CAR jautājumos, t.sk., nosūtīšanai ārvalstu dzimtsarakstu nodaļām; • veikt apmeklētāju pieņemšanu Iestādes kompetencē esošajos jautājumos; sniegt konsultācijas CAR jautājumos; • vadīt svinīgu laulību, dzimšanas apliecību izsniegšanas, bērnības svētku ceremonijas; • veikt vēsturiski sastādīto CAR datorizētu apstrādi; un ja Tev ir: • izglītība un atbilstība Civilstāvokļa aktu reģistrācijas likuma 12.panta trešās daļas prasībām; • zināšanas par valsts / pašvaldības darbību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanu, izpratne par CAR jautājumiem (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā amatā un līdzvērtīgas jomas darbā, t.sk., darbā ar arhīvu pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē); • prasmes un zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā, pārvaldībā, lietu arhivēšanā; • prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: izcilas saskarsmes un komunikācijas prasmes; vēlama publiskās uzstāšanās pieredze; augsta atbildības sajūta, uzmanība un precizitāte; spēja loģiski domāt un analizēt; organizatora spējas; prasme strādāt komandā un individuāli; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā; summētais darba laiks, jo darbs arī noteiktās sestdienās); • pamatalgu pārbaudes laikā 1399 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, pamatojot motivāciju savas kandidatūras izvirzīšanai amatā, aprakstot Iestādes vadītāja vietnieka darbam nepieciešamās spējas un sev piemītošās spējas, kā arī darba devēja ieguvumu, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu), augstākās izglītības dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā) lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā, ar norādi „Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatam” līdz 2025.gada 19.decembrim. Tālrunis papildus informācijai: 26444235. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-19 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26444235

Pievienojies mūsu komandai! Naukšēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju (38 stundu slodzi nedēļā (0,950 likme)) uz noteiktu laiku līdz 31.08.2026. Darba vietas adrese: “Naukšēnu skola”, Naukšēni, Naukšēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tu vēlies: • plānot un nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām; • plānot un organizēt savu un izglītojamo darbu atbilstoši Iestādes mērķim un uzdevumiem; • pārzināt mācību un audzināšanas darba saturu un mācību priekšmeta metodiku; un Tev ir: • izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likuma un Bērnu tiesību aizsardzības likuma noteiktajām prasībām; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • izpratne par izglītojamo vecumposmu attīstības īpatnībām un saskarsmes psiholoģijas likumsakarībām; • kompetences: labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; precizitāte un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; prasmes strādāt komandā, elastība; mēs piedāvājam: • iespējas piedalīties Iestādes izaugsmes veicināšanā un profesionālās pilnveidošanās iespējas; • atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Par pedagogu darba samaksu”, 1566 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • labus darba apstākļus, aktīvu, dinamisku darbu un iespēju gūt jaunu pieredzi. CV, pieteikuma vēstuli lūdzam nosūtīt uz e-pastu: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv ar norādi “Pirmsskolas izglītības skolotājs/-a” līdz 2025.gada 23.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26082207. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēnu skola, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-23 Kontaktpersona: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 26082207

Mūsu partneri