Valmieras Ziņas

Kocēnu novada pašvaldība sniedz atbalstu daudzbērnu ģimenēm ēdināšanas izdevumu apmaksai pašvaldības bērnudārzos

Lasīšanas laiks: 2 min

Kā viens no materiālā atbalsta veidiem, ko Kocēnu novada pašvaldība sniedz Kocēnu novadā dzīvesvietu deklarējušo daudzbērnu ģimeņu bērniem, ir pabalsts ēdināšanas izdevumu apmaksai 100% apmērā pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādēs. Savukārt visiem Kocēnu novada vispārizglītojošo izglītības iestāžu audzēkņiem pašvaldība nodrošina brīvpusdienas, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Kocēnu novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Upīte.

Tuvojoties jaunā mācību gada sākumam, Kocēnu novada domes Sociālais dienests atgādina – lai saņemtu pabalstu ēdināšanas izdevumu apmaksai Kocēnu novada pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādēs, vecākiem Sociālajā dienestā Kocēnos vai pagastu pārvaldē sociālajam darbiniekam jāiesniedz iesniegums. Iesniegumu, kas parakstīts ar elektronisko parakstu, jāsūta uz e-pasta adresi soc.dienests@kocenunovads.lv.

Saskaņā ar Kocēnu novada domes saistošajiem noteikumiem Nr. 8/2018 “Par brīvprātīgās iniciatīvas pabalstiem Kocēnu novadā”, tiesības saņemt pabalstu ēdināšanas izdevumu apmaksai daudzbērnu ģimeņu bērniem 100% apmērā Kocēnu novada pirmsskolas izglītības iestādēs ir daudzbērnu ģimeņu bērniem, kuri kopā ar vismaz vienu vecāku vai likumisko pārstāvi ir deklarēti vienā adresē Kocēnu novada administratīvajā teritorijā.

Lai saņemtu pabalstu, Sociālajā dienestā jāiesniedz iesniegums par brīvpusdienu saņemšanu, kas lejuplādējama www.kocenunovads.lv (sadaļā “Pašvaldība” – “Veidlapas”), kā arī pieejama Kocēnu novada domes administrācijā Kocēnos un pagastu pārvaldēs.

Sociālais dienests lēmumu par pabalsta piešķiršanu pieņem 10 darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas. Pabalsts tiek piešķirts no mēneša, kurā pieņemts lēmums par pabalsta piešķiršanu.

Saistošie noteikumi pieejami www.kocenunovads.lv (sadaļā “Pašvaldība” – “Normatīvie akti”).

 

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri