Valmieras Ziņas

Ārkārtas pasākumi Vidzemes slimnīcā saistībā ar Covid-19 (1)

Lasīšanas laiks: 2 min

Saistībā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju jaunā koronavīrusa jeb Covid-19 infekcijas dēļ, Vidzemes slimnīcā mainīta veselības aprūpes pakalpojumu pieejamība ar mērķi ierobežot vīrusa izplatību un pasargāt pacientus, personālu un iedzīvotājus no iespējamās inficēšanās.

Par būtiskajām izmaiņām stāsta ārstnieciskā direktore Inga Ozoliņa:

“No 16. marta līdz 14. aprīlim ir ieviesti pastiprinātas karantīnas noteikumi, galvenais – nav atļauts apmeklēt pacientus slimnīcā! Ir atceltas visas plānveida operācijas, t. sk. endoprotēzēšanas operācijas. Personāls sazināsies ar pacientiem un par operācijas iespējamo norises laiku vienosies personiski. Plānveidā tiks veiktas tikai onkoloģiskās operācijas.

Līdz 14. aprīlim tiek atcelti arī visi medicīniskās rehabilitācijas ambulatorie un dienas stacionāra pakalpojumi, stacionāra rehabilitācijas nodaļa darbu turpinās līdzšinējā režīmā.

Ambulatoro pakalpojumu – speciālistu konsultāciju un diagnostisko izmeklējumu norisi šobrīd paredzam plānotajā apjomā.

Dzemdību palīdzība tiks nodrošināta ierastajā kārtībā”.

Paredzēti arī papildu pasākumi, lai samazinātu inficēšanos no pacientiem, kas ierodas saņemt pieejamos veselības aprūpes pakalpojumus. Skaidro sabiedrības veselības ārste Inga Zariņa: “Pie poliklīnikas ieejas būs māsu postenis, kurā ikviens ienācējs tiks primāri testēts. Viņam būs jāsniedz informācija, vai beidzamo 14 dienu laikā viņš nav atgriezies no pandēmijas skartajām valstīm, vai viņam nav bijusi jebkāda saskare ar personu, kas atgriezusies no turienes un vai nav Covid-19 infekcijai raksturīgie simptomi. Māsa, nepieciešamības gadījumā, izmērīs temperatūru.

Ja ienācējs noliedzoši atbildēs uz epidemioloģiskajiem jautājumiem, viņš drīkstēs doties tālāk – pie speciālista uz konsultāciju, uz izmeklējumu, pie sava ģimenes ārsta, kura prakses vieta ir slimnīcas telpās, vai uz magnētiskās rezonanses izmeklējumu, kurš arī pieejams slimnīcas telpās.

Cilvēkam, kurš apstiprinoši atbildēs uz epidemioloģisko jautājumu un būs akūtu respiratoru infekciju pazīmes – paaugstināta temperatūra, klepus, elpas trūkums, rīkles iekaisums vai sāpošs kakls – veselības aprūpes pakalpojums tiks atteikts. Par atceltā pakalpojuma jauno laiku pacientam jāsazinās ar reģistratūru: tālr. 64202601, 64202603, elektroniski: www.vidzemesslimnica.lv/e-pieraksts.

Kā uzsver mediķi, ārkārtas situācija prasa izpratni un atbildību katram pašam par savu veselību un savu apkārtējo drošību. Tāpēc svarīgi ne tikai uzklausīt ieteikumus par pareizu rīcību pandēmijas gadījumā, bet speciālistu padomus arī ievērot. Arīdzan pašus elementārākos – bieži mazgāt rokas, izvairīties no sabiedrisku masu pasākumu apmeklēšanas, paturēt sevi mājas karantīnā 14 dienas, ja pats vai ģimenes loceklis atgriezies no pandēmijas skartajām vietām, vai kontaktējies ar tādu personu. Un, ja šo 14 dienu laikā sajūtami Covid-19 raksturīgie simptomi – klepus, elpas trūkums, sāpošs kakls, paaugstināta temperatūra, zvanīt 113 vai ģimenes ārstam.

    Gunta Nukša - 14.03.2020

    Lai veiksme, spēks un izturība Valmieras slimnīcas kolektīvam šajā neprognozējamā laikā.
    Lai Dievs Jūs visus sargā…🙏🙏🙏 Ar gaišām domām un pastiprinātu piesardzību saudzējiet savu veselību…🌞💖

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri