Valmieras Ziņas

Apmierinātība ar ZAAO pakalpojumiem pieaugusi visos klientu segmentos

Lasīšanas laiks: 3 min

SIA ZAAO ikgadējā aptauja liecina, ka uzņēmuma klienti augstu novērtē sniegto pakalpojumu kvalitāti, ka viņiem ir svarīgs ne tikai savlaicīgs atkritumu izvešanas pakalpojums, bet arī uzņēmuma ieguldījums vides izglītībā un nozares attīstībā. Visos klientu segmentos apmierinātība ar ZAAO sniegtajiem pakalpojumiem ir augusi, 98% no klientiem ir apmierināti ar esošo sadarbību, 92%  – gatavi ieteikt ZAAO kā sadarbības partneri citiem, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA “ZAAO” Sabiedrisko attiecību vadītāja Dina Lukaševiča-Lāce.

Korporatīvās pārvaldības un audita daļas vadītāja Ingrīda Gubernatorova norāda: “Mūsu uzņēmuma vīzija ir būt inovatīvam un nozares vadošajam uzņēmumam, kas sniedz kvalitatīvus pakalpojumus līdzatbildīgam klientam vides ilgtspējas saglabāšanā. Tādēļ noskaidrot klientu apmierinātību ar ZAAO sniegtajiem pakalpojumiem, to viedokli par uzņēmuma darbību kopumā ir neatņemama sastāvdaļa mūsu darbības ikgadējā  izvērtēšanā.

Viens no būtiskajiem aptaujas aspektiem ir uzņēmuma tēls un reputācija. Pozitīvi, ka šajā gadā reputācijas vērtējums  ir uzlabojies visās klientu grupās, kā arī pēdējo četru gadu laikā esam sasnieguši augstāko novērtējumu par uzņēmuma ieguldījumu apsaimniekošanas nozares attīstībā – 83% respondentu to vērtē kā ļoti labu.

Protams, ir lietas, kuras ir uzlabojamas, tādēļ sakām paldies klientiem par sniegto vērtējumu un priekšlikumiem, kas liek mums mērķtiecīgāk strādāt tieši ar tiem jautājumiem, kuri ir nozīmīgi mūsu klientam.”

Balstoties uz aptaujas datiem, klienti visaugstāk novērtē iespēju viegli sazināties un ērti pieteikt jaunus pakalpojumus vai izmaiņas esošajos,  regulāras un saprotamas informācijas pieejamību.

Neskatoties uz sociālo mediju straujo attīstību, klientu iecienītākie informācijas saņemšanas veidi ir e-pasts un īsziņa jeb SMS, nedaudz mazāk vēlas ieskatīties uzņēmuma tīmekļa vietnē.

ZAAO Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Mārtiņš Vīgants atzīmē: “Prieks, ka visos pakalpojuma kvalitātes aspektos un visos klientu segmentos apmierinātība ar ZAAO pakalpojumiem 2023. gadā ir paaugstinājusies. Tas uzliek lielu atbildību šo klientu uzticēšanos nepievilt arī turpmāk. Pēc klientu aptaujas rezultātiem redzam, ka visaugstāk ir novērtēts SMS pakalpojums – īsziņa par plānoto konteinera tukšošanas datumu. Tāpat klienti atzinīgi ir novērtējuši sadzīves atkritumu izvešanas pakalpojumu un dažāda veida šķiroto atkritumu nodošanas iespējas, izmantojot ZAAO piedāvāto atkritumu dalītās vākšanas infrastruktūru.”

ZAAO darbinieki novērtēti kā ļoti atsaucīgi un spējīgi operatīvi atrisināt problēmjautājumus, nestandarta situācijas. Savstarpējā komunikācijā klienti visaugstāk ir novērtējuši atkritumvedēju vadītājus un krāvējus, biroja darbiniekus.

Lielāku atpazīstamību guvis arī  ZAAO Dabas un tehnoloģiju parks “URDA”. Par tā piedāvājumu sniegtas pozitīvas atsauksmes. Klienti atzīst, ka viņiem ir svarīga izglītošana vides jautājumos.

Aptaujas dalībnieki izteikuši arī vairākus priekšlikumus sekmīgai sadarbības turpināšanai un pakalpojumu attīstībai. Viens no biežāk minētajiem klientu ieteikumiem – sniegt precīzāku informāciju par pareizu atkritumu šķirošanu. To turpināsim darīt šajā gadā!

Kopumā 2023. gadā uzņēmuma darbību novērtējuši 6359 klienti no visas ZAAO darbības teritorijas. Visaktīvāk aptauju aizpildījuši iedzīvotāji Valmieras, Cēsu un Limbažu novados. Aptaujā vērtējums izteikts par uzņēmuma darbību, darbinieku profesionalitāti, pakalpojumu kvalitāti, informācijas pieejamību, ieguldījumu nozares attīstībā.

Starp aptaujas aizpildītājiem tika veikta izloze, dodot iespēju iegūt īpašumā pārsteiguma balvas. Tās saņem:

  • Arvis Čubarovs, Siguldas novads;
  • Ginta Gailīte, Valmieras novads;
  • Inese Vanaga, Cēsu novads;
  • Māris Reķis, Cēsu novads;
  • Karīna Šteinberga, Smiltenes novads.

Esam pateicīgi ikvienam klientam par veltīto laiku aptaujas aizpildīšanai, par atzinīgo vērtējumu, kas dod motivāciju turpināt iesākto, kā arī par vērtīgajiem ieteikumiem un priekšlikumiem. Tie ļauj uzņēmumam augt, attīstīties un mainīties!

Transportlīdzekļu reģistrators/e (Valmierā) Darba pienākumi • transportlīdzekļu reģistrācija, apkalpojot klientus klātienē • transportlīdzekļu agregātu numuru salīdzināšana • klientu apkalpošana pa tālruni • kolēģu aizvietošana citos tuvākajos klientu apkalpošanas centros Zināšanas un prasmes • pirmā līmeņa augstākā izglītība, vēlama tiesību zinātņu vai autotransporta jomā • interese un vēlme veikt ar autotransporta reģistrāciju saistītu darbu • labas klientu apkalpošanas prasmes, precizitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus • vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem dokumentiem un to izpratne • B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība • labas datorzināšanas • latviešu valodas zināšanas augstākajā pakāpē Mēs piedāvājam • sākotnēju un regulāru apmācību • atalgojumu no 7,72 (mācekļa periodā pārbaudes laikā) līdz 9,38 eiro stundā (1300 -1600 eur bruto mēnesī) pirms nodokļu nomaksas (ar izaugsmes iespēju) • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika Pieteikties līdz 2025.gada 28.septembrim Pieteikties: https://csdd.staffinhr.com/apply/transportlidzeklu-registrators-valmiera Profesija: TRANSPORTLĪDZEKĻU REĢISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Eduarda Lācera iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-28 Kontaktpersona: Laura Eglīte Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Veikals "Alk Outlet Dzērieni & Vīni" Rīgas ielā 87a, Valmierā,  aicina darbā pārdevēju-konsultantu uz nepilnu slodzi. Ja Tu vēlies iegūt jaunu darba pieredzi, tad pievienojies mūsu komandai. Mēs piedāvājam: *atalgojumu no 4.80 līdz 5.30 eur/h (atkarībā no darba pieredzes un prasmēm), *atalgojums svētku dienās no 9.60 līdz 10.60 eur/h, *piemaksas saistībā ar motivācijas programmām, *elastīgu darba grafiku, ko iespējams apvienot ar studijām vai pielāgot savām vajadzībām, *apmācības veiksmīgai darba uzsākšanai, *veselības apdrošināšanu, *apmaksātu pirmreizējo obligāto veselības pārbaudi, *pusdienu kompensāciju un tēju/kafiju. Darbam pieteikties var personīgi pie veikala vadītāja Rīgas ielā 87a, Valmierā, vai sūtot CV uz e-pastu valmiera.rigas87a@alkoutlet.lv Tālrunis uzziņām: 28311474 Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Konkursa dalībnieku iesniegtie pieteikumi tiks iznīcināti vienas darba dienas laikā pēc konkursa noslēguma. Profesija: PĀRDEVĒJS KONSULTANTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 87A, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-10-10 Kontaktpersona: Valmiera Alk Outlet

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā palīgstrādnieku (Burtnieku pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt saimnieciskos darbus Burtnieku pagasta teritorijā: • apsekot Pašvaldības autoceļus, veikt neliela apjoma remontdarbus, ceļmalu apkopšanu, pļaušanu, krūmu izciršanu, zāģēšanu, novākšanu; • palīdzēt kopt, formēt un izzāģēt kokus un krūmus, palīdzēt likvidēt vēja vai citādā veidā nodarītos postījumus un novākt bīstamos kokus, kas apdraud ēkas, elektrolīnijas, autoceļus un citus objektus; • piedalīties teritorijas labiekārtošanā un uzturēšanā; • rūpēties par Pārvaldes atbildībā esošo ēku un telpu tehnisko stāvokli; un ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas par ēku, telpu, teritoriju un autoceļu ikdienas uzturēšanas un remontu darbiem, to apjomu noteikšanu; • pamatiemaņas būvdarbu un remontdarbu plānošanā un veikšanā; • iemaņas darbā ar traktortehniku, dārza tehniku, dažādiem mehānismiem un iekārtām; • augsta atbildības sajūta pret uzdotajiem pienākumiem un precizitāte to izpildē; mēs piedāvājam: • pamatalgu 740 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam. Dzīves aprakstu (CV), lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, vai personīgi Burtnieku apvienības pārvaldē, adrese: Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pagasts, Valmieras novads, ar norādi „Pieteikums palīgstrādnieka/-ces Burtnieku pagastā amatam”, līdz 2025.gada 26.septembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PALĪGSTRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-26 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri