Valmieras Ziņas

Apmierinātība ar ZAAO pakalpojumiem pieaugusi visos klientu segmentos

Lasīšanas laiks: 3 min

SIA ZAAO ikgadējā aptauja liecina, ka uzņēmuma klienti augstu novērtē sniegto pakalpojumu kvalitāti, ka viņiem ir svarīgs ne tikai savlaicīgs atkritumu izvešanas pakalpojums, bet arī uzņēmuma ieguldījums vides izglītībā un nozares attīstībā. Visos klientu segmentos apmierinātība ar ZAAO sniegtajiem pakalpojumiem ir augusi, 98% no klientiem ir apmierināti ar esošo sadarbību, 92%  – gatavi ieteikt ZAAO kā sadarbības partneri citiem, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA “ZAAO” Sabiedrisko attiecību vadītāja Dina Lukaševiča-Lāce.

Korporatīvās pārvaldības un audita daļas vadītāja Ingrīda Gubernatorova norāda: “Mūsu uzņēmuma vīzija ir būt inovatīvam un nozares vadošajam uzņēmumam, kas sniedz kvalitatīvus pakalpojumus līdzatbildīgam klientam vides ilgtspējas saglabāšanā. Tādēļ noskaidrot klientu apmierinātību ar ZAAO sniegtajiem pakalpojumiem, to viedokli par uzņēmuma darbību kopumā ir neatņemama sastāvdaļa mūsu darbības ikgadējā  izvērtēšanā.

Viens no būtiskajiem aptaujas aspektiem ir uzņēmuma tēls un reputācija. Pozitīvi, ka šajā gadā reputācijas vērtējums  ir uzlabojies visās klientu grupās, kā arī pēdējo četru gadu laikā esam sasnieguši augstāko novērtējumu par uzņēmuma ieguldījumu apsaimniekošanas nozares attīstībā – 83% respondentu to vērtē kā ļoti labu.

Protams, ir lietas, kuras ir uzlabojamas, tādēļ sakām paldies klientiem par sniegto vērtējumu un priekšlikumiem, kas liek mums mērķtiecīgāk strādāt tieši ar tiem jautājumiem, kuri ir nozīmīgi mūsu klientam.”

Balstoties uz aptaujas datiem, klienti visaugstāk novērtē iespēju viegli sazināties un ērti pieteikt jaunus pakalpojumus vai izmaiņas esošajos,  regulāras un saprotamas informācijas pieejamību.

Neskatoties uz sociālo mediju straujo attīstību, klientu iecienītākie informācijas saņemšanas veidi ir e-pasts un īsziņa jeb SMS, nedaudz mazāk vēlas ieskatīties uzņēmuma tīmekļa vietnē.

ZAAO Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Mārtiņš Vīgants atzīmē: “Prieks, ka visos pakalpojuma kvalitātes aspektos un visos klientu segmentos apmierinātība ar ZAAO pakalpojumiem 2023. gadā ir paaugstinājusies. Tas uzliek lielu atbildību šo klientu uzticēšanos nepievilt arī turpmāk. Pēc klientu aptaujas rezultātiem redzam, ka visaugstāk ir novērtēts SMS pakalpojums – īsziņa par plānoto konteinera tukšošanas datumu. Tāpat klienti atzinīgi ir novērtējuši sadzīves atkritumu izvešanas pakalpojumu un dažāda veida šķiroto atkritumu nodošanas iespējas, izmantojot ZAAO piedāvāto atkritumu dalītās vākšanas infrastruktūru.”

ZAAO darbinieki novērtēti kā ļoti atsaucīgi un spējīgi operatīvi atrisināt problēmjautājumus, nestandarta situācijas. Savstarpējā komunikācijā klienti visaugstāk ir novērtējuši atkritumvedēju vadītājus un krāvējus, biroja darbiniekus.

Lielāku atpazīstamību guvis arī  ZAAO Dabas un tehnoloģiju parks “URDA”. Par tā piedāvājumu sniegtas pozitīvas atsauksmes. Klienti atzīst, ka viņiem ir svarīga izglītošana vides jautājumos.

Aptaujas dalībnieki izteikuši arī vairākus priekšlikumus sekmīgai sadarbības turpināšanai un pakalpojumu attīstībai. Viens no biežāk minētajiem klientu ieteikumiem – sniegt precīzāku informāciju par pareizu atkritumu šķirošanu. To turpināsim darīt šajā gadā!

Kopumā 2023. gadā uzņēmuma darbību novērtējuši 6359 klienti no visas ZAAO darbības teritorijas. Visaktīvāk aptauju aizpildījuši iedzīvotāji Valmieras, Cēsu un Limbažu novados. Aptaujā vērtējums izteikts par uzņēmuma darbību, darbinieku profesionalitāti, pakalpojumu kvalitāti, informācijas pieejamību, ieguldījumu nozares attīstībā.

Starp aptaujas aizpildītājiem tika veikta izloze, dodot iespēju iegūt īpašumā pārsteiguma balvas. Tās saņem:

  • Arvis Čubarovs, Siguldas novads;
  • Ginta Gailīte, Valmieras novads;
  • Inese Vanaga, Cēsu novads;
  • Māris Reķis, Cēsu novads;
  • Karīna Šteinberga, Smiltenes novads.

Esam pateicīgi ikvienam klientam par veltīto laiku aptaujas aizpildīšanai, par atzinīgo vērtējumu, kas dod motivāciju turpināt iesākto, kā arī par vērtīgajiem ieteikumiem un priekšlikumiem. Tie ļauj uzņēmumam augt, attīstīties un mainīties!

Tevi interesē labs atalgojums?Piesakies darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā.Mēs piedāvājam:- Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto- Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu- Ceļa izdevumu kompensāciju- Ērtu darba formu- Elastīgu darba grafiku- Apmaksātus pārtraukumusGalvenie darba pienākumi:- Sabiedriskās kārtības uzraudzība- Preču kontrole- Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana- VideonovērošanaPrasības kandidātiem:- Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt)- Latviešu valodas zināšanas- DatorzināšanasDarba laiki:7.45-20.158.00-8.00Darbam pieteikties var, zvanot uz 29460593, elektroniski sūtot CV uz e-pastu: darbs@secure-latvia.lv.Ir iespēja apskatīt citus objektus un pieteikties darbam mūsu mājaslapā.Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-08-26 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Pamatizglītība

 SIA "BPO" - Zvanu centrs, kurš veiksmīgi darbojas jau 12 gadus un ir: PAR ētisku pārdošanu, PAR ambiciozu mērķu izvirzīšanu un to sasniegšanu, PAR sadarbību ar fleksibliem, zinošiem, radošiem un atsaucīgiem aģentiem, PAR aģentu attīstību, izaugsmi un labbūtību. Aicina pievienoties savai strauji augošajai komandai  Pārdošanas speciālista amatā Šis noteikti IR ceļš uz panākumiem! Pie mums Tu saņemsi: Profesionālas apmācības pārdošanā un klientu apkalpošanā Atbalstu mērķu sasniegšanā Darba pieredzi inovatīvās un modernās tehnoloģijās Darbam nepieciešamo tehniku Interneta pieslēgumu Nenovērtējamas studijas BPO Akadēmijā Personīgo izaugsmi Apziņu, ka pārdošana ir Dāvana Motivējošu atalgojuma sistēmu, kas sastāv no pamatalgas un bonusiem Tas no Tevis prasīs: Spēju veikt aktīvus izejošos zvanus 8h dienā! Spēju ātri apgūt jaunas lietas Spēju aktīvi un ilgtermiņā strādāt ar sevi Spēju uzņemties atbildību par sevi Spēju analizēt, RĪKOTIES un mainīties Spēju sadzirdēt Spēju objektīvi izanalizēt atgriezenisko saiti Spēju iedziļināties un spēju risināt situācijas pēc būtības Spēju brīvi komunicēt latviešu un vienā svešvalodā  Darba laiks no 08:30 līdz 17:00 Ja Tu esi gatavs jauniem izaicinājumiem, saņemt kolēģu atbalstu un iegūt stabilitāti, PIEVIENOJIES mūsu komandai! Pieteikties var uz e pastu vakances@bposervices.lv, tel saziņai 23079063 Sazināsimies ar visiem kandidātiem, kas iesūtīs savus pieteikumus. Darbs veicams attālināti! Sazināsimies ar visiem kandidātiem, kas iesūtīs savus pieteikumus. Piesakoties, Jūs piekrītat iesniegto personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā. Jums ir iespēja atsaukt piekrišanu savu iesniegto datu apstrādei. Dati tiks saglabāti 2 mēnešus skaitot no saņemšanas brīža. Profesija: PĀRDOŠANAS SPECIĀLISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-08-27 Darba sākšanas datums: 2024-08-29 Kontaktpersona: CV uz e-pastu: vakances@bposervices.lv tālr.: 23079063 Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) aicina darbā Sociālo lietu pārvaldes struktūrvienības “Sociālo pakalpojumu nodaļa” vecāko sociālo darbinieku/-ci darbam ar projekta pakalpojumiem uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • nodrošināt sociālos pakalpojumus visām iedzīvotāju grupām; • koordinēt projektu pakalpojumu piešķiršanu un administrēšanu, t.sk. valsts apmaksātos pakalpojumus; • veikt lietišķo dokumentu (lēmumu, pārskatu, statistikas, pētījumu, datu analīzes, u.c.) sagatavošanu; • sekot līdzi likumdošanas izmaiņām un sniegt viedokli par to ietekmi uz nozari pašvaldībā; • sadarboties ar kolēģiem, citu profesiju pārstāvjiem, klientiem, kopienas pārstāvjiem vajadzību identificēšanai; • novērtēt sociālo pakalpojumu kvalitāti; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajā darbā, karitatīvajā sociālajā darbā (vai esi pēdējā kursa students/-e ar plānoto iegūstamo profesionālo bakalaura grādu sociālajā darbā un sociālā darbinieka kvalifikāciju); • valsts valodas prasme augstākajā līmenī, zināšanas vismaz vienā svešvalodā (vācu un/vai angļu) profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatītas par priekšrocību; • izpratne un prasme pielietot labklājības nozari reglamentējošos normatīvos aktus; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku; • kompetences: labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasmes; prasme strādāt komandā; spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās; • priekšrocības pretendentiem, kuriem ir zināšanas un pieredze sociālajā darbā/ projektu vadībā, kā arī ir pieredze darbā ar programmu SOPA; • vēlams: B kategorijas autovadītāja tiesības; mēs piedāvājam: • darba un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1399,- EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483,- EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Vecākā sociālā darbinieka/-ces amatam Sociālo pakalpojumu nodaļā” līdz 2024.gada 15.augustam. Tālrunis papildu informācijai: 29372138. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SOCIĀLAIS DARBINIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-08-15 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 29372138

Mūsu partneri