Valmieras Ziņas

VNF nodrošina bezmaksas konsultācijas grāmatvedības jautājumos NVO

Lasīšanas laiks: 2 min

Lai Vidzemes nevalstiskās organizācijas (NVO) varētu kvalitatīvi sakārtot savu grāmatvedību, tām nepieciešama kvalitatīva speciālista konsultācija. Pateicoties Kultūras ministrijas atbalstam, individuālās grāmatvedības konsultācijas pieejamas bez maksas jebkurai biedrībai un nodibinājumam. Konsultācijas piedāvā Valmieras novada fonds (VNF), portālu “ Valmieras Ziņas” informēja VNF projektu vadītāja Gundega Siliņa.

NVO grāmatvedības konsultācijas ietver tēmas par finanšu uzskaiti, dokumentu noformēšanu, vienkāršā un divkāršā ieraksta grāmatvedības organizēšanu, gada pārskatiem, grāmatvedības uzskaiti atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai utt. Tāpat iespējams saņemt konsultācijas, kas saistītas ar nodokļiem un Valsts ieņēmumu dienestu, Latvijas Republikā spēkā esošiem normatīvajiem aktiem, kā arī par darba attiecību un personāla uzskaites jautājumiem, ieskaitot dokumentu kārtošanu.

Konsultācijas sniedz Sanda Kalniņa, ilggadēja grāmatvede gan dažādos peļņu gūstošos uzņēmumos, gan vairākās nevalstiskās organizācijās. Lai pieteiktos uz konsultāciju klātienē vai uzdotu sev interesējošus jautājumus, aicinām rakstīt uz sanda.kalnina@vnf.lv vai zvanīt 29100840. Konsultācijas iespējamas e-pastā, telefonā vai ar iepriekšēju pieteikšanos klātienē Valmierā.

Ja ir zināmi vairāki interesenti, NVO ir aicinātas paust vajadzību apmeklēt viņu novadu vai pilsētu. Lai taupītu iedzīvotāju laiku un naudu braucienam uz Valmieru, iespēju robežās VNF piedāvā organizēt izbraukumu konsultācijas. Ierosinājumus izbraukuma konsultācijām varat ziņot mums, zvanot pa tālruni 20258200 vai rakstot uz e-pastu vnf@vnf.lv.

Valmieras novada fonds jau 15 gadus atbalsta vietējo iedzīvotāju iniciatīvas dzīves uzlabošanai Valmieras apkaimē, bet ziedotājiem piedāvā mērķtiecīgas filantropijas atbalstu. Ikdienas darbu fondā jau vairākus gadus finansiāli atbalsta Borisa un Ināras Teterevu fonds un Valmieras pilsētas pašvaldība.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri