Valmieras Ziņas

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre Inga Bērziņa viesojas Valmieras novadā

Lasīšanas laiks: 3 min

1.martā darba vizītē Valmieras novadā viesojās Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre Inga Bērziņa. Vizītes laikā ministre tikās ar Valmieras novada domes deputātiem, vadību un pašvaldības pārstāvjiem. Sarunās un diskusijās tika pārrunātas novada aktualitātes. Ministre apmeklēja industriālo teritoriju – Rūpniecības un eksporta parku, Valmieras Industriālo parku un Jāņa Daliņa stadionu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras novada pašvaldības Zīmolvedības un sabiedrisko attiecību nodaļas komunikācijas un sabiedrisko attiecību speciāliste Ginta Gailīte.

Ministre I. Bērziņa piedalījās arī Valsts un pašvaldību vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) atklāšanā Sedā. 1.martā 12 Valmieras novada bibliotēkās, tostarp Sedā, atklāja Valsts un pašvaldību vienotos klientu apkalpošanas centrus. Turpmāk novada nozīmes VPVKAC darbosies bibliotēkās Sedā, Burtniekos, Rencēnu pagasta 1. bibliotēkā, Plāņu pagasta Jaunklidzī, Sēļos, Dikļos, Kauguru pagasta Mūrmuižā, Brenguļos, Vaidavā, Zilākalnā Bērzainē un Jeros.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre Inga Bērziņa vēlēja laipnus klientus un izdošanos: “Valsts un pašvaldību vienotie klientu centri ir ļoti būtisks un svarīgs projekts kopumā Latvijā. Mērķis ir atvērt vairāk nekā 500 klientu centrus valstī. Šobrīd tuvojamies jau 300. Svarīgs faktors ir valsts un pašvaldību spēja sadarboties. Valsts pakalpojumu pieejamība iedzīvotājiem ir nozīmīga valsts attīstībā, veidojot iekļaujošu sabiedrību, kurā pakalpojumi kļūst arvien pieejamāki neatkarīgi no dzīvesvietas. Klātienes konsultācijas arī digitalizācijas laikmetā ir būtisks valsts pārvaldes saskares punkts ar iedzīvotājiem, kad jebkurš no mums var saņemt atbalstu un nepieciešamo informāciju e-pakalpojumu lietošanā arī klātienē.” 

VPVKAC tīkla paplašināšana Valmieras novadā ir nozīmīgs solis pakalpojumu pieejamības uzlabošanā un atbalsts ikvienam valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanā, nodrošinot pakalpojumu pieejamību visām sabiedrības grupām, īpaši tiem iedzīvotājiem, kuriem ir problēmas piekļūt digitālai videi vai ir nepietiekamas digitālās prasmes, kā arī iedzīvotājiem, kuriem nepieciešama konsultācija nestandarta situācijā.

Valmieras novada domes priekšsēdētājs Jānis Baiks atzina, ka paplašinot VPVKAC tīklu Valmieras novadā ir panākta pakalpojumu tuvināšana iedzīvotājam, veicināta sadarbība ar pašvaldību un valsti. Viņš atzinīgi vērtēja vietējās kopienas aktivitātes un iniciatīvas  Sedā un vēlēja veiksmīgu sadarbību arī turpmāk.

VPVKAC iedzīvotāji vienkopus var saņemt 13 valsts iestāžu pakalpojumus (sociālos, uzņēmējdarbības, būvniecības, vides un daudzus citus) e-pakalpojumus un pašvaldības pakalpojumus gan klātienē, gan telefoniski un elektroniski.

Tāpat kā citviet, arī jaunajos klientu apkalpošanas centros iedzīvotāji varēs pieteikt pieprasītākos valsts iestāžu pakalpojumus “pilnvarotā e-asistenta” risinājumā, tas ir, pakalpojumu pēc klienta pilnvarojuma portālā Latvija.lv piesaka VPVKAC darbinieks. Atsevišķus pakalpojumus uz vietas būs iespējams pieteikt papīra formā, šādus pieteikumus VPVKAC darbinieks sistēmā nosūtīs atbildīgajai iestādei. Centrs ir būtisks atbalsta punkts tiem iedzīvotājiem, kuriem būtu nepieciešams atbalsts digitālo pakalpojumu saņemšanai, piesakot pakalpojumus portālā https://latvija.gov.lv, kā arī saņemt rekomendācijas atbilstošo valsts pakalpojumu izvēlei.

VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī, tajā var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.gov.lv pieejamos pakalpojumus, kā arī saņemt citas konsultācijas. VPVKAC tīkls nodrošina valsts pakalpojumu klientiem “vienas pieturas” principu, saņemot dažāda veida informāciju un palīdzību dažādu valsts un pašvaldības pakalpojumu pieteikšanai un saņemšanai.

Līdz šim Valmieras novadā darbojās septiņi VPVKAC – katrā teritoriālajā apvienībā viens. Pakalpojumu centru tīkla paplašināšana atvieglos iedzīvotāju ikdienas soli, saņemot pakalpojumus tuvāk savai dzīvesvietai. VPVKAC izveide ir iespējama pateicoties valsts un pašvaldības ciešai sadarbībai domājot par to, lai iedzīvotājiem sniegtie pakalpojumi kļūtu tuvāki, ērtāki un lētāki.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri