Valmieras Ziņas

Vairāki aptieku tīkli uzstāda stikla aizsargbarjeras un ievieš sociālās distancēšanās prasības

Lasīšanas laiks: 4 min

Visās “Euroaptieka” un “Benu Aptieka” tīklu aptiekās tiek uzstādītas stikla aizsargbarjeras, lai norobežotu farmaceitu no klientiem, aģentūrai LETA pavēstīja abu farmācijas uzņēmumu pārstāvji.

Kā norāda “Benu Aptiekas” direktore Anete Rožkalna, uzņēmums pret ārkārtējo situāciju valstī izturas ar vislielāko nopietnību un tādēļ īsteno ne vien atbildīgo institūciju un dienestu noteiktos drošības pasākumus, bet arī ievieš papildu drošības pasākumus klientu un farmaceitu pasargāšanai, kā arī slimības izplatības ierobežošanai.

Šobrīd aizsargstikli ir uzstādīti vairāk nekā pusē “Benu Aptieku”, tomēr tos paredzēts uzstādīt pilnīgi visās aptiekās. Rožkalna uzsver, ka šis drošības pasākums ir kritiski svarīgs farmaceitu aizsardzībai, jo viņi šobrīd strādā pastiprinātā režīmā, nodrošinot farmaceitisko aprūpi pacientiem un skaidrojot ārkārtas situāciju, pakļauj riskam arī savu veselību.

Vienlaikus regulāri tiek veikta virsmu dezinfekcija, telpu vēdināšana, kā arī uz nenoteiktu laiku “Benu Aptieka” aptiekās ir apturēti papildu farmaceitiskie pakalpojumi, tostarp, asinsspiediena mērīšana, ķermeņa masas, holesterīna un cukura līmeņa noteikšana un sejas, ādas un matu veselības noteikšana, tādējādi samazinot fiziska kontakta iespējamību.

Turpretim “Euroaptieka” Mārketinga projektu vadītāja Evija Bērziņa aģentūru LETA informē, ka no otrdienas uzņēmums sācis ieviest vairākus sociālās distancēšanās pasākumus visās 57 tīkla aptiekās 18 apdzīvotās vietās Latvijā.

Turpmāk “Euroaptieka” kases zonās, kur parasti ir vislielākā cilvēku plūsma, ar norādošām lentām uz grīdas tiek izlīmēti norādījumi divu metru distances ievērošanai rindā stāvētājiem.

Starp farmaceitu un apmeklētājiem tiek uzstādītas arī speciālas norobežojošas aizsargsienas. Kā vēstī uzņēmuma pārstāve, aptiekās novērots, ka apmeklētāji ieviestās izmaiņas labprāt ievēro un iepērkas organizēti.

Iedzīvotājiem tiek mudināts būt atbildīgiem pret sevi un apkārtējiem un pirms aptiekas apmeklējuma kritiski izvērtēt savu veselības stāvokli. Karantīnā esošajiem iedzīvotājiem, kā arī tiem, kam novēroti elpceļu vai saaukstēšanās simptomi, nevajadzētu pašiem doties uz aptieku, bet pirkumus uzticēt tuviniekiem, draugiem vai kaimiņiem.

“Euroaptieka” valdes priekšsēdētāja Nataļja Zaharova klāsta, ka aptiekas ir stratēģiski svarīgi punkti valstī izsludinātajā ārkārtējā situācijā, jo tās nodrošina iedzīvotājus ar medikamentiem un sniedz farmaceitu konsultācijas. Aptieku tīkla farmaceiti strādā pilnā jaudā, lai aptieku apmeklējumi būtu pēc iespējas drošāki, savukārt medikamenti būtu vienmēr pieejami.

“Mēs aicinām sabiedrību būt īpaši atbildīgiem un saliedētiem, rūpēties vienam par otra veselību un palīdzēt tiem, kam tas visvairāk nepieciešams – apvienojot spēkus, mēs varam novērst līdzcilvēku saslimšanu,” pauž Zaharova.

Aptieku nozarē vienmēr bijuši ļoti stingri noteikumi attiecībā uz dezinficēšanas procesiem un personīgo higiēnu, taču līdz ar ārkārtējās situācijas izsludināšanu valstī “Euroaptieka” palielināts aptiekas telpu uzkopšanas biežums, kā arī farmaceiti ievēro pastiprinātu roku higiēnu, skaidro uzņēmuma valdes priekšsēdētāja.

Kā vēstī Zaharova, sabiedrības informētības veicināšanai aptiekās redzamās vietās tiek izvietotas svarīgas rekomendācijas no Latvijas Tirgotāju asociācijas par drošības un uzvedības pasākumiem tirdzniecības vietās.

Jau ziņots, ka arī citi aptieku tīkli ir ieviesuši sociālās distancēšanās ierobežojumus. Vienlaikus tie ir nākuši klajā ar rekomendācijām iedzīvotājiem par turpmāko kārtību kādā tiks sniegti farmaceitiskie pakalpojumi.

Aptieku tīkla “Mēness aptieka” pārstāve Līga Ribkinska aģentūru LETA informēja, ka saistībā ar koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatību iedzīvotāji tiek aicināti neapmeklēt aptiekas to noslogotākajā laikā, kā arī tiek mudināts nedoties uz tām kopā ar ģimeni.

Tāpat arī tiek ieteikts iepriekš pārdomāt vajadzīgo pirkumu sarakstu, laikus sagatavot personu apliecinošo dokumentu e-receptē izrakstīto medikamentu iegādei, turklāt turēt maksājumu karti vai naudu ērti pieejamā vietā, lai iespējami ātri varētu saņemt vajadzīgo preci.

Medikamentu nepieciešamības gadījumā tiek ieteikts uzreiz nedoties uz aptieku, bet izmantot elektronisko zāļu meklētāju. Tomēr, kā skaidroja uzņēmuma pārstāve, ir jārēķinās, ka pašlaik atsevišķu preču atlikumi var būt strauji mainīgi, tādēļ pirms došanās uz aptieku, tiek aicināts sazināties ar izvēlēto aptieku un pārliecināties par šīs preces pieejamību.

Savukārt Aptieku īpašnieku asociācijas (AĪA) izpilddirektore Kristīne Jučkoviča norādīja, ka mazajās aptiekās tiek ieteikts neuzturēties vairāk par diviem cilvēkiem vienlaikus.

Tostarp tiek mudināts apdomīgi veidot zāļu uzkrājumus un nedoties uz aptieku pēc nebūtiskām lietām, proti, maksimāli ievērojot “paliec mājās” principu un rūpējoties par savu un pārējo veselību.

Gadījumā, ja nepieciešams aptiekas apmeklējums karantīnas laikā, piemēram, jāiegādājas medikamenti hroniskajai saslimšanai, jo zāļu nelietošana apdraud dzīvību, AĪA mudina lietot sejas masku, cimdus vai citus aizsardzības līdzekļus, tādējādi samazinot iespēju nodot vīrusu farmaceitiem un citiem aptiekas apmeklētājiem.

Joprojām, ierodoties aptiekā ar e-receptes numuru un personu apliecinošu dokumentu, recepšu medikamentus ir atļauts izņemt arī citai personai, tādā veidā izslēdzot nepieciešamību ierasties uz aptieku karantīnas laikā.

Kā vēstīts, pagājušajā diennaktī Covid-19 apstiprināts vēl 15 cilvēkiem, tādējādi kopumā saslimušo skaits sasniedzis 86.

No piektdienas līdz 14.aprīlim Latvijā saistībā ar Covid-19 vīrusu izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot virkni ierobežojošu pasākumu ar mērķi ierobežot vīrusa izplatību.

Valdība sestdien arī nolēma, ka 17.marta atcelt starptautiskos pasažieru pārvadājumus caur lidostām, ostām, ar autobusiem un dzelzceļa transportu, izņemot pasažieru pārvadājumus ar valsts gaisa kuģiem un militāro transportu.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Latvijas Pasts aicina komandā C kategorijas Kurjeru/-i (uz noteiktu laiku) Valmierā Darba pienākumi: Saņemt un pārbaudīt piegādē izsniegtos sūtījumus; Veikt sūtījumu piegādi un sūtījumu saņemšanu. Prasības kandidātiem: B, C kategorijas autovadītāja apliecība un 95 kods; Latviešu valodas prasmes atbilstoši vidējā līmeņa B(1) pakāpei; Labas komunikācijas un saskarsmes prasmes; Spēja un vēlme ātri pielāgoties dažādiem darba apstākļiem un pienākumiem. Mūsu piedāvājums: Atalgojums 1020,00 - 1250,00 EUR (bruto) mēnesī; Darba laiks no plkst. 06:00 līdz 15:00; Veselības apdrošināšanas polise pēc 3 nostrādātiem mēnešiem; Obligātās veselības pārbaudes izdevumu segšana pēc pārbaudes laika; Nelaimes gadījumu apdrošināšana no pirmās dienas; Plašs labumu grozs, tostarp papildatvaļinājuma dienas (par darba stāžu un veselības veicināšanai) dažādi pabalsti, dāvanas un citas priekšrocības; Darba apģērbs visiem gadalaikiem un darba telefons. Papildu informācija: Interesentus aicinām sūtīt savu CV - cv@pasts.lv vai zvanīt uz norādīto telefona numuru: 26165707 Novērtējam katru saņemto pieteikumu, taču informējam, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu. Nosūtot savu CV un piesakoties konkursam uz izsludināto vakanci, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei personāla atlases vajadzībām konkrētā konkursa ietvaros. Datu apstrādes termiņš – 3 (trīs) mēneši no atlases konkursa noslēguma dienas. Profesija: KURJERS Darba vietas adrese: LATVIJA, Cempu iela 8D, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-02 Kontaktpersona: VAS Latvijas Pasts

Mēs esam Tet oficiālais sadarbības partneris,  kas paplašina klientu konsultantu komandu. Meklējam 2 kolēģus  🔧 Tavi pienākumi: Darbs ar jauniem un esošiem klientiem Konsultēt par Tet pakalpojumu un produktu (internets, televīzija, viedie risinājumi, elektrība),  klātienē veicot vizītes pie tiem. Esošo pakalpojumu piedāvāšana un piemērotāko risinājumu atrašana Individuālo un komandas mērķu sasniegšana Lieliskas klientu pieredzes radīšana 🎯 Tu esi ideāls kandidāts, ja: Tev patīk komunicēt un Tu viegli rodi kontaktu ar cilvēkiem Tu vēlies pelnīt, attīstīties un esi gatavs izkāpt no komforta zonas Tev ir pozitīva attieksme, enerģija un spēja mācīties Esi azartisks un enerģisks Vēlies mācīties, attīstīties un pelnīt Esi motivēts/-a sasniegt rezultātus un nedomā palikt "komforta zonā" 🎁 Mēs piedāvājam:  Profesionālas apmācības un mentoru atbalstu Tirgū konkurētspējīgu atalgojumu Motivējošu, draudzīgu kolektīvu un mūsdienīgu darba vidi Ātras izaugsmes iespējas tiem, kas vēlas vairāk 💰 Darba alga: 1300–2500 € 📩 Sūti savu CV ar norādi "Valmiera" uz: cv@balticsalessolutions.lv. Profesija: KONSULTANTS Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Uzņēmuma līgums Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Uzņēmuma līgums Aktuāla līdz: 2025-12-15 Kontaktpersona: Sūti savu CV uz cv@balticsalessolutions.lv

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Dizaina un mākslas vidusskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā direktora vietnieku/-ci izglītības jomā (profesijas kods 1345 04) uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Purva iela 12, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Ja Jūs vēlaties: • piedalīties izglītības procesa organizēšanā un nodrošināt izglītības procesa metodisko vadību Iestādē; • nodrošināt Valsts izglītības standarta, izglītības programmu un mācību priekšmetu programmu īstenošanas metodisko vadību; • piedalīties Iestādes iekšējo kārtību un reglamentējošo normatīvo aktu izstrādē; • sagatavot mācību gada pārskatus par metodiskā darba izvērtējumu; • piedalīties mācību gada darba plāna sastādīšanā, sadarbībā ar mācību priekšmetu skolotājiem; • sadarbībā ar pedagogiem, sagatavot mācību priekšmetu programmas; • vadīt mācību programmu metodisko kopu vadītāju/nodaļu vadītāju sapulces un organizēt metodiskās pedagogu sapulces, tikšanās u.c.; • vadīt izglītības programmu realizācijas kvalitātes uzraudzību; • organizēt izglītojamo profesionālo priekšmetu darbu skates, profesionālās ievirzes izglītības nobeiguma un profesionālās vidējās izglītības kvalifikācijas darbu norisi; • koordinēt Valsts konkursa norisi un citu Iestādes konkursu norisi skolā un Vidzemē; • organizēt izglītojamo līdzdalību mācību priekšmetu olimpiādes, konkursos, skatēs; un Jums ir: • izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likuma un Bērnu tiesību aizsardzības likuma noteiktajām prasībām; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas un izpratne nozari regulējošo normatīvo aktu pielietošanā; • kompetences: prasme organizēt un plānot savu darbu atbilstoši Iestādes mērķiem un uzdevumiem; prasme analizēt un vispārināt problēmas, noteikt darbības virziena prioritātes; prasme pastāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību; labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, digitālās prasmes, psiholoģiskā noturība; precizitāte un iniciatīva, elastība; • prasme strādāt ar biroja tehniku un informāciju tehnoloģijām; mēs piedāvājam: • atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” (pārbaudes laikā no 1876,50 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • darbu radošā, uz sadarbību vērstā kolektīvā, aktīvu, dinamisku darbu, iespēju gūt jaunu pieredzi un pilnveidot profesionālās iemaņas; • sakārtotu darba vidi. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītības dokumentu kopijas lūdzam iesniegt elektroniski sūtot uz e-pastu: vdmv@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Dizaina un mākslas vidusskolā, Purva ielā 12, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi “Direktora vietnieka/-ces vakancei”, līdz 2025.gada 17.decembrim. Tālrunis papildus informācijai: 64207372. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /IZPILDDIREKTORS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ) Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Purva iela 12, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-17 Kontaktpersona: vdmv@valmiera.edu.lv 64207362

Mūsu partneri