Valmieras Ziņas

Stratēģiski pareiza izvēle maziem un vidējiem uzņēmumiem – auto abonēšana

Lasīšanas laiks: 3 min

Mazie un vidējie uzņēmumi nereti saskaras ar nepieciešamību būt elastīgiem un ātri pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem. Autoparka uzturēšana ir viena no tām jomām, kur uzņēmumi var optimizēt savas izmaksas un darbību, izvēloties SIXT+ auto abonēšanu.

Rakstā apkopoti ieteikumi, kā nodrošināt finanšu elastību, samazinot administratīvo slogu un vienkāršojot nodokļu pārvaldību, koncentrējoties uz uzņēmuma pamatdarbību.

Finansiālā elastība un prognozējamība

Viens no būtiskākajiem auto abonēšanas ieguvumiem ir finanšu elastība un prognozējamība. Atšķirībā no tradicionālā auto līzinga vai transportlīdzekļu iegādes, auto abonēšana nodrošina fiksētu ikmēneša maksu, kas ietver visas ar auto uzturēšanu saistītās izmaksas. Tas nozīmē, ka uzņēmums var precīzi plānot savus izdevumus, izvairoties no negaidītiem izdevumiem, piemēram, par remontdarbiem, apdrošināšanu vai riepu nomaiņu. Tādējādi auto abonēšana palīdz uzņēmumiem izvairīties no nepārtrauktas budžeta pārskatīšanas un neparedzētām izmaksām, kas varētu rasties ilgtermiņa saistību dēļ.

Bez bilances saistībām

Auto abonēšana piedāvā arī iespēju maziem un vidējiem uzņēmumiem izvairīties no bilances saistībām. Atšķirībā no auto līzinga, kur automašīna tiek uzskatīta par pamatlīdzekli, abonētais auto ir ārpusbilances saistība. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem nav jāuztraucas par to, kā transportlīdzekļi ietekmēs viņu bilanci, kas savukārt var būt svarīgi, plānojot finansējumu vai piesaistot investorus. Turklāt, ja nav nepieciešama īpaša auto iegāde vai ilgtermiņa līzings, uzņēmumiem ir lielāka finansiālā elastība, kas var būt izšķiroša, piemēram, sezonālās biznesa svārstībās.

Vienkāršota nodokļu pārvaldība

Vēl viens auto abonēšanas ieguvums ir vienkāršota nodokļu pārvaldība. Abonējot automašīnu, uzņēmumam nav jāuztraucas par dažādu ar auto saistītu nodokļu administrēšanu –  transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis un uzņēmuma vieglā transportlīdzekļa nodoklis tiek iekļauti ikmēneša rēķinā. Tas atvieglo uzņēmumu grāmatvedības darbu un ļauj efektīvāk pārvaldīt nodokļu saistības, koncentrējoties uz pamatdarbību.

Vienkārša un ātra lēmumu pieņemšana

Līgumu par auto abonēšanu var noslēgt vienas darba dienas laikā, bez sarežģītām procedūrām vai ilgstošas dokumentu izvērtēšanas. Šī ātrā pieejamība ir īpaši noderīga uzņēmumiem, kuriem steidzami nepieciešami transportlīdzekļi vai kuri vēlas ātri pielāgoties tirgus izmaiņām.

Zema pirmā iemaksa un minimālas saistības

Auto abonēšana piedāvā zemāku pirmo iemaksu un minimālas saistības salīdzinājumā ar tradicionāliem auto līzinga vai nomas pakalpojumiem. Atšķirībā no līzinga, kas bieži vien prasa lielu pirmo iemaksu, auto abonēšanas maksa ir fiksēta un neietver lielus sākotnējos maksājumus. Tas padara šo pakalpojumu pievilcīgu mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, vēlas nodrošināt saviem darbiniekiem piekļuvi uzticamiem un labi uzturētiem transportlīdzekļiem.

Pielāgošanās dažādām nozarēm un darbības modeļiem

Auto abonēšana ir pielāgojams risinājums dažādu nozaru uzņēmumiem. Piemēram, jaunuzņēmumi, būvniecības uzņēmumi, pasākumu aģentūras u.c. uzņēmumi,   – kas bieži strādā projektos ar mainīgu intensitāti, var izmantot auto abonēšanas priekšrocības, lai ātri pielāgotos jaunām vajadzībām vai darbinieku skaita maiņām, nezaudējot finansiālo stabilitāti.

Samazināts administratīvais slogs un resursu ietaupījums

Viens no lielākajiem auto abonēšanas ieguvumiem ir samazinātais administratīvais slogs. Uzņēmumiem nav jāuztraucas par auto uzturēšanu, apdrošināšanu, remontu vai citām ar transportlīdzekļu pārvaldību saistītām darbībām, jo par visu rūpējas pakalpojuma sniedzējs SIXT+. Tas nozīmē, ka uzņēmumu darbinieki var koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem, nevis veltot laiku tehnisko detaļu pārvaldībai.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA CowCare aicina savā komandā PRODUKTU SPECIĀLISTU/-I SIA CowCare ir starptautisks un strauji augošs uzņēmums, kas specializējas liellopu nagu kopšanas aprīkojuma un ar to saistīto preču tirdzniecībā. Lai gan uzņēmuma birojs atrodas Kocēnos, Valmieras novadā, CowCare komandā strādā kolēģi no vairākām Eiropas valstīm. MĒS TEV UZTICĒSIM: Jaunu produktu meklēšanu, izvērtēšanu un ieviešanas procesu vadību; Sadarbību ar esošajiem piegādātājiem un jaunu sadarbības partneru piesaisti, nodrošinot uzņēmumam izdevīgākos sadarbības nosacījumus; Tirgus izpēti un cenu politikas plānošanu; Produktu datu analīzi un rezultātu izmantošanu produktu klāsta optimizācijai; Ciešu sadarbību ar citām uzņēmuma nodaļām, nodrošinot efektīvu procesu un labākus rezultātus; Izstrādāt ar amatu saistītās instrukcijas un nodrošināt to ievērošanu. MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM: Mērķtiecīgu, uz rezultātu orientētu personību; Iepriekšēju darba pieredzi dažādu projektu organizēšanā, vadīšanā un produktu vadībā; Precizitāti, teicamas komunikācijas prasmes un atbildību; Spēju patstāvīgi organizēt savu darbu, pārraudzīt, kontrolēt un rast risinājumus dažādās situācijās; Teicamas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski (darbā nepieciešama saziņa ar ārvalstu kolēģiem, partneriem un piegādātājiem); B kategorijas tiesības un auto vadīšanas prasmi; Labas iemaņas darbā ar MS Office, MS Teams un citām digitālām platformām; Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics 365 Business Central sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību; Pieredze hidraulikā, elektronikā vai citā tehniskajā nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību. MĒS TEV PIEDĀVĀJAM: Atalgojumu no EUR 2000-2500 (bruto); Pilnas slodzes darbu no plkst.: 8.00 – 17.00; Mājīgu darba vietu Kocēnos, Valmieras novadā, ar iespēju vienoties par hibrīddarba modeli; Apmācības un izaugsmes iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus uzņēmuma piedāvātos "labumus"; Dinamisku darba vidi starptautiskā komandā. Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Ivetu Reņko, tālrunis uzziņām +371 26665993. Piesakies līdz 2025. gada 30. oktobrim CV un motivētu pieteikumu nosūtot elektroniski uz e-pastu: hr@cowcare.eu. Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem. Profesija: PRODUKTU SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Aveņu iela 3 - 18, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Lauksaimniecība / Vide Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-10-30 Kontaktpersona: Danuta Žērbele

SIA "Centrālā laboratorija" ir modernākā laboratorija Baltijā un viens no lielākajiem laboratorisko pakalpojumu sniedzējiem valstī ar vairāk nekā 100 filiālēm visā Latvijā. Aicinām pievienoties kolektīvam vispārējās aprūpes māsas / ārsta palīgus. Darba pienākumi: - veikt asins paraugu ņemšanu no vēnas - reģistrēt klientus / analīžu paraugus datu bāzē - strādāt ar kasi un datu bāzi Prasības: - pieredze medicīnas māsas darbā / asins paraugu ņemšanā - atbilstoša medicīniskā izglītība un reģistrācija ārstniecības personu reģistrā - datorzināšanas - pozitīva attieksme pret darbu, spēja uzņemties atbildību - ļoti labas komunikācijas prasmes ar cilvēkiem Piedāvājam: - darbs uz attīstību orientētā uzņēmumā; - darba vide ar vismodernākajām tehnoloģijām; - izaugsmes un karjeras iespējas; - uzņēmuma pakalpojumu privilēģiju karte; - veselības apdrošināšanas polise (pēc viena nostrādāta gada); - sākotnēja apmācība un darba apģērbs; - individuāla pieeja darba grafikam (iespējams savienot ar citiem darbiem vai studijām); - komandas saliedēšanas pasākumi, korporatīvas dāvanas. Darba laiks: pēc grafika, maiņas, dd 07:00-16:00, ss 08:00-16:00 Darba samaksa: no 10 EUR/h Bruto Darba vieta: Valmiera, Rīgas iela 4 Aicinām sūtīt CV uz darbs@laboratorija.lv Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz interviju klātienē. Iesniedzot savu CV un pieteikumu, Jūs piekrītat dalībai norādītās vakances kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Apliecinām, ka kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā tiks nodrošināta tiesiska Jūsu personas datu apstrāde. Pēc konkursa noslēgšanās, Jūsu personas dati tiks uzglabāti 3 mēnešus. CV un pieteikumā norādāma tikai tā informācija, kas ir nepieciešama, lai objektīvi izvērtētu Jūsu kandidatūras atbilstību vakantajam amatam. Ievērojot minēto, aicinām izvērtēt CV un pieteikumā iekļaujamās informācijas apjomu. Pārzinis: SIA Centrālā laboratorija reģ. Nr. 40003210801 Profesija: MĀSA/ vispārējās aprūpes MĀSA Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-14 Kontaktpersona: Tālrunis: 20646569 E-pasts: darbs@laboratorija.lv Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

3D Cinema aicina savam kolektīvam pievienoties jaunu kolēģi uz pastāvīgu darbu APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU Darba pienākumi: • Kvalitatīva, uz klientu vērsta apkalpošana; • Pozitīva uzņēmuma tēla veidošana; • Tīrības un kārtības uzturēšana apkalpošanas zonā; • Preču izvietošana un darbs ar kases uzskaites sistēmu; • Aktīva kinoteātra produktu pārdošana; • Proaktīva informācijas sniegšana par filmām un pozitīvu izjūtu veicināšana katram kinoteātra apmeklētājam. Prasības kandidātiem (-ēm): •  Iepriekšēja pieredze darbā ar kases aparātu vismaz 2 gadi; • Pozitīvisms un laipna attieksme pret klientiem; • Vēlme un prasme strādāt komandā; • Vēlme attīstīties un mācīties; • Labas latviešu valodas zināšanas. • Vēlamas angļu valodas zināšanas. Mēs piedāvājam: • Elastīgu darba grafiku; • Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu; • Motivējošu bonusu sistēmu; • Iespēju apmeklēt pirmizrādes un citus pasākumus; • Iespēju saņemt darbinieku atlaides un bonusus par veiksmīgiem personīgajiem sasniegumiem; • Sociālās garantijas. Tava darba alga no 5.00 EUR/h + piemaksas. Ja jūti sevi kā daļu no kinoteātra “Gaisma” / 3D Cinema komandas, aicinām sūtīt savu CV un pieteikuma vēstuli līdz 2025. gada 28.novembrim uz e-pasta adresi: info@3dcinema.lv Tālrunis informācijai: 64222641. Sazināsimies ar kandidātiem (-ēm), kuri tiks aicināti uz darba pārrunām. Profesija: KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 19, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-28

Mūsu partneri