Valmieras Ziņas

Stratēģiski pareiza izvēle maziem un vidējiem uzņēmumiem – auto abonēšana

Lasīšanas laiks: 3 min

Mazie un vidējie uzņēmumi nereti saskaras ar nepieciešamību būt elastīgiem un ātri pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem. Autoparka uzturēšana ir viena no tām jomām, kur uzņēmumi var optimizēt savas izmaksas un darbību, izvēloties SIXT+ auto abonēšanu.

Rakstā apkopoti ieteikumi, kā nodrošināt finanšu elastību, samazinot administratīvo slogu un vienkāršojot nodokļu pārvaldību, koncentrējoties uz uzņēmuma pamatdarbību.

Finansiālā elastība un prognozējamība

Viens no būtiskākajiem auto abonēšanas ieguvumiem ir finanšu elastība un prognozējamība. Atšķirībā no tradicionālā auto līzinga vai transportlīdzekļu iegādes, auto abonēšana nodrošina fiksētu ikmēneša maksu, kas ietver visas ar auto uzturēšanu saistītās izmaksas. Tas nozīmē, ka uzņēmums var precīzi plānot savus izdevumus, izvairoties no negaidītiem izdevumiem, piemēram, par remontdarbiem, apdrošināšanu vai riepu nomaiņu. Tādējādi auto abonēšana palīdz uzņēmumiem izvairīties no nepārtrauktas budžeta pārskatīšanas un neparedzētām izmaksām, kas varētu rasties ilgtermiņa saistību dēļ.

Bez bilances saistībām

Auto abonēšana piedāvā arī iespēju maziem un vidējiem uzņēmumiem izvairīties no bilances saistībām. Atšķirībā no auto līzinga, kur automašīna tiek uzskatīta par pamatlīdzekli, abonētais auto ir ārpusbilances saistība. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem nav jāuztraucas par to, kā transportlīdzekļi ietekmēs viņu bilanci, kas savukārt var būt svarīgi, plānojot finansējumu vai piesaistot investorus. Turklāt, ja nav nepieciešama īpaša auto iegāde vai ilgtermiņa līzings, uzņēmumiem ir lielāka finansiālā elastība, kas var būt izšķiroša, piemēram, sezonālās biznesa svārstībās.

Vienkāršota nodokļu pārvaldība

Vēl viens auto abonēšanas ieguvums ir vienkāršota nodokļu pārvaldība. Abonējot automašīnu, uzņēmumam nav jāuztraucas par dažādu ar auto saistītu nodokļu administrēšanu –  transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis un uzņēmuma vieglā transportlīdzekļa nodoklis tiek iekļauti ikmēneša rēķinā. Tas atvieglo uzņēmumu grāmatvedības darbu un ļauj efektīvāk pārvaldīt nodokļu saistības, koncentrējoties uz pamatdarbību.

Vienkārša un ātra lēmumu pieņemšana

Līgumu par auto abonēšanu var noslēgt vienas darba dienas laikā, bez sarežģītām procedūrām vai ilgstošas dokumentu izvērtēšanas. Šī ātrā pieejamība ir īpaši noderīga uzņēmumiem, kuriem steidzami nepieciešami transportlīdzekļi vai kuri vēlas ātri pielāgoties tirgus izmaiņām.

Zema pirmā iemaksa un minimālas saistības

Auto abonēšana piedāvā zemāku pirmo iemaksu un minimālas saistības salīdzinājumā ar tradicionāliem auto līzinga vai nomas pakalpojumiem. Atšķirībā no līzinga, kas bieži vien prasa lielu pirmo iemaksu, auto abonēšanas maksa ir fiksēta un neietver lielus sākotnējos maksājumus. Tas padara šo pakalpojumu pievilcīgu mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, vēlas nodrošināt saviem darbiniekiem piekļuvi uzticamiem un labi uzturētiem transportlīdzekļiem.

Pielāgošanās dažādām nozarēm un darbības modeļiem

Auto abonēšana ir pielāgojams risinājums dažādu nozaru uzņēmumiem. Piemēram, jaunuzņēmumi, būvniecības uzņēmumi, pasākumu aģentūras u.c. uzņēmumi,   – kas bieži strādā projektos ar mainīgu intensitāti, var izmantot auto abonēšanas priekšrocības, lai ātri pielāgotos jaunām vajadzībām vai darbinieku skaita maiņām, nezaudējot finansiālo stabilitāti.

Samazināts administratīvais slogs un resursu ietaupījums

Viens no lielākajiem auto abonēšanas ieguvumiem ir samazinātais administratīvais slogs. Uzņēmumiem nav jāuztraucas par auto uzturēšanu, apdrošināšanu, remontu vai citām ar transportlīdzekļu pārvaldību saistītām darbībām, jo par visu rūpējas pakalpojuma sniedzējs SIXT+. Tas nozīmē, ka uzņēmumu darbinieki var koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem, nevis veltot laiku tehnisko detaļu pārvaldībai.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Sociālo lietu pārvaldes struktūrvienības “Sociālo pakalpojumu nodaļa” sociālo darbinieku/-ci. Ja Tev ir vēlme: • nodrošināt sociālos pakalpojumus visām iedzīvotāju grupām; • administrēt valsts apmaksātos pakalpojumus; • veikt personu funkcionālo un aprūpes spēju vērtējumus; • strādāt komandā ar kolēģiem - sociālajiem darbiniekiem un pakalpojumu sniedzējiem; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajā darbā, karitatīvajā sociālajā darbā (vai esi pēdējo kursu students/-e ar plānoto iegūstamo bakalaura grādu sociālajā darbā un sociālā darbinieka kvalifikāciju); • prasme pielietot normatīvos aktus, kas reglamentē sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanu; • prasme sagatavot vēstules, vērtējumus lēmumus, līgumus; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasme; prasme strādāt komandā; spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās; • B kategorijas autovadītāja tiesības; • priekšrocības pretendentiem, kuriem ir zināšanas un pieredze sociālajā darbā, kā arī ir pieredze darbā ar programmu SOPA (sociālo pabalstu administrēšanas informācijas sistēma); mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1195 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1258 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Profesionālās darbības aprakstu (CV), motivācijas vēstuli un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, LV-4201, ar norādi „Sociālā darbinieka/-ces vakancei” līdz 2025.gada 19.decembrim.  Tālrunis papildu informācijai: 29372138. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SOCIĀLAIS DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-19 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 29372138

Mēs esam KLONDAIKA – daļa no Entain NCE un starptautiskās Entain grupas, vienas no pasaules lielākajām iGaming kompānijām ar 30 000+ darbinieku.Entain  NCE pārvalda vairākus populārus zīmolus – Optibet, Bwin, BetCity, Ninja  Casino un, protams, KLONDAIKA – leģendāru zīmolu Latvijā.Mūsu  stāsts sākās jau 1988. gadā, bet šodien Klondaika ir izklaides un atpūtas tīkls 14 pilsētās, piedāvājot aizraujošu atpūtu gan klātienē, gan tiešsaistē. Klientu apkalpošanas speciālists azarta zonā/bārmenis Atalgojums: - No 1200 līdz 1800 Eur bruto (pirms nodokļiem) + bonusi par labiem darba rezultātiem. Darba grafiks: - Maiņu darbs (pilna slodze) - Maiņas 12h vai 24h - Sākums plkst. 08:00 vai 20:00 Pieredze nav nepieciešama – mēs Tev visu iemācīsim. Ko iegūsi, strādājot pie mums? - Stabilu darbu starptautiskā uzņēmumā - Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu - Apmaksātu mācību atvaļinājumu un regulāras apmācības pilnveidei - Dzimšanas dienas brīvdienu un dāvanu tavā dienā - Darbam un atpūtai pieejamus apartamentus Spānijā (Marbella) un Rīgā - Atbalstu sportiskām aktivitātēm un organizētas labbūtības aktivitātes - Grandiozus saliedēšanās pasākumus un foršus kolēģus - Psihologa/terapeita konsultācijas online – apmaksātas - Atlīdzību par briļļu/kontaklēcu iegādi darba vajadzībām - 2 papildus apmaksātas brīvdienas, ja gada laikā būsi veicis 2 sociāli atbildīgas aktivitātes - Bonusus par labiem darba rezultātiem Pievienojies mums un kļūsti par daļu no starptautiskas komandas, kas strādā ar prieku un azartu. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: darbs@klondaika.lv Tālrunis informācijai: 22222222 Profesija: SPĒĻU IEKĀRTU PĀRRAUGS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2026-01-31 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: darbs@klondaika.lv

Pievienojies mūsu komandai! Kocēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā sociālo zinību un vēstures skolotāju uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • īstenot vispārējās izglītības programmu apguvi atbilstoši vispārējās izglītības programmām; • plānot un organizēt savu darbu atbilstoši Iestādes mērķiem un uzdevumiem; un ja Tev ir: • atbilstoša profesionālā kvalifikācija (Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”); • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: • 16 kontaktstundas nedēļā, darba slodze vienojoties kopā ar citu apmaksātu pienākumu veikšanu līdz 25 stundām nedēļā; • atalgojumu EUR 1520 pirms nodokļu nomaksas par slodzi (36 stundām); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālas garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās kompetences pilnveides iespējas; • radošu un atbalstošu darba vidi. Pretendentiem profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītības dokumenta/-u kopiju/-as lūdzam iesniegt līdz 2025.gada 23.decembrim e-pastā kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv. Tālrunis uzziņām: 29573195. Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.   Profesija: VISPĀRĒJĀS PAMATIZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-23 Kontaktpersona: kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 29573195

Mūsu partneri