Valmieras Ziņas

Stratēģiski pareiza izvēle maziem un vidējiem uzņēmumiem – auto abonēšana

Lasīšanas laiks: 3 min

Mazie un vidējie uzņēmumi nereti saskaras ar nepieciešamību būt elastīgiem un ātri pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem. Autoparka uzturēšana ir viena no tām jomām, kur uzņēmumi var optimizēt savas izmaksas un darbību, izvēloties SIXT+ auto abonēšanu.

Rakstā apkopoti ieteikumi, kā nodrošināt finanšu elastību, samazinot administratīvo slogu un vienkāršojot nodokļu pārvaldību, koncentrējoties uz uzņēmuma pamatdarbību.

Finansiālā elastība un prognozējamība

Viens no būtiskākajiem auto abonēšanas ieguvumiem ir finanšu elastība un prognozējamība. Atšķirībā no tradicionālā auto līzinga vai transportlīdzekļu iegādes, auto abonēšana nodrošina fiksētu ikmēneša maksu, kas ietver visas ar auto uzturēšanu saistītās izmaksas. Tas nozīmē, ka uzņēmums var precīzi plānot savus izdevumus, izvairoties no negaidītiem izdevumiem, piemēram, par remontdarbiem, apdrošināšanu vai riepu nomaiņu. Tādējādi auto abonēšana palīdz uzņēmumiem izvairīties no nepārtrauktas budžeta pārskatīšanas un neparedzētām izmaksām, kas varētu rasties ilgtermiņa saistību dēļ.

Bez bilances saistībām

Auto abonēšana piedāvā arī iespēju maziem un vidējiem uzņēmumiem izvairīties no bilances saistībām. Atšķirībā no auto līzinga, kur automašīna tiek uzskatīta par pamatlīdzekli, abonētais auto ir ārpusbilances saistība. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem nav jāuztraucas par to, kā transportlīdzekļi ietekmēs viņu bilanci, kas savukārt var būt svarīgi, plānojot finansējumu vai piesaistot investorus. Turklāt, ja nav nepieciešama īpaša auto iegāde vai ilgtermiņa līzings, uzņēmumiem ir lielāka finansiālā elastība, kas var būt izšķiroša, piemēram, sezonālās biznesa svārstībās.

Vienkāršota nodokļu pārvaldība

Vēl viens auto abonēšanas ieguvums ir vienkāršota nodokļu pārvaldība. Abonējot automašīnu, uzņēmumam nav jāuztraucas par dažādu ar auto saistītu nodokļu administrēšanu –  transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis un uzņēmuma vieglā transportlīdzekļa nodoklis tiek iekļauti ikmēneša rēķinā. Tas atvieglo uzņēmumu grāmatvedības darbu un ļauj efektīvāk pārvaldīt nodokļu saistības, koncentrējoties uz pamatdarbību.

Vienkārša un ātra lēmumu pieņemšana

Līgumu par auto abonēšanu var noslēgt vienas darba dienas laikā, bez sarežģītām procedūrām vai ilgstošas dokumentu izvērtēšanas. Šī ātrā pieejamība ir īpaši noderīga uzņēmumiem, kuriem steidzami nepieciešami transportlīdzekļi vai kuri vēlas ātri pielāgoties tirgus izmaiņām.

Zema pirmā iemaksa un minimālas saistības

Auto abonēšana piedāvā zemāku pirmo iemaksu un minimālas saistības salīdzinājumā ar tradicionāliem auto līzinga vai nomas pakalpojumiem. Atšķirībā no līzinga, kas bieži vien prasa lielu pirmo iemaksu, auto abonēšanas maksa ir fiksēta un neietver lielus sākotnējos maksājumus. Tas padara šo pakalpojumu pievilcīgu mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, vēlas nodrošināt saviem darbiniekiem piekļuvi uzticamiem un labi uzturētiem transportlīdzekļiem.

Pielāgošanās dažādām nozarēm un darbības modeļiem

Auto abonēšana ir pielāgojams risinājums dažādu nozaru uzņēmumiem. Piemēram, jaunuzņēmumi, būvniecības uzņēmumi, pasākumu aģentūras u.c. uzņēmumi,   – kas bieži strādā projektos ar mainīgu intensitāti, var izmantot auto abonēšanas priekšrocības, lai ātri pielāgotos jaunām vajadzībām vai darbinieku skaita maiņām, nezaudējot finansiālo stabilitāti.

Samazināts administratīvais slogs un resursu ietaupījums

Viens no lielākajiem auto abonēšanas ieguvumiem ir samazinātais administratīvais slogs. Uzņēmumiem nav jāuztraucas par auto uzturēšanu, apdrošināšanu, remontu vai citām ar transportlīdzekļu pārvaldību saistītām darbībām, jo par visu rūpējas pakalpojuma sniedzējs SIXT+. Tas nozīmē, ka uzņēmumu darbinieki var koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem, nevis veltot laiku tehnisko detaļu pārvaldībai.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

VALSTS SOCIĀLĀS APDROŠINĀŠANAS AĢENTŪRA (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.gov.lv) Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) ir labklājības ministra pārraudzībā esoša valsts tiešās pārvaldes iestāde. VSAA darbības mērķis ir īstenot valsts politiku sociālās apdrošināšanas un valsts sociālo pabalstu jomā, kā arī administrēt valsts izdienas pensijas un valsts fondēto pensiju shēmu. Mūsu vērtības: ATBILDĪBA – SADARBĪBA – ATTĪSTĪBA VSAA izsludina konkursu uz  Valmieras reģionālās nodaļas Pensiju daļas Valmieras grupas pensiju inspektora – valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) ______________________________________________________________ Ja Tev: patīk darbs ar cilvēkiem, ir vēlme apgūt zināšanas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem, ir prasme vērtēt informāciju, analizēt datus un piedāvāt risinājumus, gaidām Tavu pieteikumu! Mēs piedāvājam: mēnešalgu bruto no EUR 1076  līdz EUR 1180 (saskaņā ar individuālās mēnešalgas noteikšanas kritēriju novērtējumu); atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā; iespēju pilnveidot zināšanas un praktisko darba pieredzi valsts pārvaldē; veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem trīs mēnešiem); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam; amata dienesta vieta – Meža iela 7, Valmiera. Pamatpienākumi: konsultēt par personas tiesībām uz VSAA pakalpojumiem; apstrādāt dokumentus un ievadīt datus informācijas sistēmā; sagatavot un izdot administratīvos aktus; kontrolēt pakalpojumu izmaksu. Mēs sagaidām: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām; augstākā izglītība (vēlama izglītība tiesību zinātnes jomā vai ekonomista, vai finansista kvalifikācija); vēlama iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (pieredze juridisko dokumentu sagatavošanā valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību); valsts valodā iegūta izglītība vai valsts valodas prasme C līmeņa 1. pakāpe; prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu; orientācija uz klientu; labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas; prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām. Konkursa pretendentiem/-ēm laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības Valsts aģentūras CV un vakanču portālā, līdz 2025. gada 21. novembrim lūdzam iesniegt šādus dokumentus: dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv; motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Dokumentus pieteikumam uz konkursu lūdzam sūtīt uz e - pastu: personal@vsaa.gov.lv ar norādi “Konkursam uz Valmieras RN Pensiju daļas Valmieras grupas pensiju inspektora amatu (Valmierā)”. Informējam, ka izvirzītajam pretendentam, stājoties amatā, būs jāuzrāda iegūto izglītību apliecinošs dokuments (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāuzrāda dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā), kā arī valsts valodas prasmi apliecinošs dokuments (gadījumā, ja nav valsts valodā iegūta izglītība). Tālrunis uzziņām: 64107736 Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti sludinājumā norādītie dokumenti. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai un informēsim par konkursa rezultātiem uz interviju aicinātos pretendentus. Gadījumā, ja pretendents iesniedz personas datus, kas nav nepieciešami atlases procesa ietvaros, uzskatāms, ka pretendents piekritis šādu personas datu apstrādei. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra informē, ka: 1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi; 2) personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 70A, Rīga, LV-1011, e-pasts: pasts@vsaa.gov.lv Papildus informāciju par personas datu apstrādi VSAA var iegūt tīmekļvietnē www.vsaa.gov.lv » Par mums » Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras privātuma politika. Profesija: PENSIJU INSPEKTORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Meža iela 7, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-21 Kontaktpersona: Dokumentus pieteikumam ar vakances norādi sūtīt uz personal@vsaa.gov.lv, t. 64107736 Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Gaujas krasta vidusskola – attīstības centrs aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju uz noteiktu laiku (1 likme, 40 stundas nedēļā). Darba vietas adrese: Jumaras iela 9, Valmiera, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: ▪ īstenot pirmsskolas izglītības programmas apguvi bērniem ar speciālām vajadzībām; ▪ nodrošinot kvalitatīvu pedagoģisko procesu, ņemot vērā katra bērna vecumu, veselības stāvokli, attīstību, individualitāti; ▪ plānot un organizēt savu darbu ciešā sadarbībā ar kolēģiem, t.sk. atbalsta personālu, sadarboties ar vecākiem; un Jums ir: • izglītība atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likuma un Bērnu tiesību aizsardzības likuma noteiktajām prasībām; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte; spēja analizēt un risināt konfliktsituācijas, saglabāt konfidencialitāti un toleranci; spēja cieņpilni komunicēt ar bērniem un pieaugušajiem; mēs piedāvājam: ▪ darbu uz noteiktu laiku 40 stundas nedēļā (viena likme); ▪ atalgojumu EUR 1800 pirms nodokļu nomaksas (t.sk. piemaksa par darbu īpašos apstākļos); ▪ darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālas garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; ▪ profesionālās kompetences pilnveides iespējas; ▪ dinamisku, radošu un atbalstošu darba vidi. Pretendentiem profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2025.gada 14.novembrim e-pastā vgv@valmiera.edu.lv. Tālrunis uzziņai: 28388112. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Jumaras iela 9, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-14 Kontaktpersona: vgv@valmiera.edu.lv 28388112

Mūsu partneri