Valmieras Ziņas

Pirmo reizi Vidzemes Uzņēmēju dienās piedalīsies veikalu tīkls ELVI

Lasīšanas laiks: 2 min

Pirmo reizi Vidzemes Uzņēmēju dienās piedalīsies veikalu tīkls ELVI, portālam “Valmieras Ziņas” pastāstīja SIA “ELVI Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine.

Vidzemes Uzņēmēju dienu ietvaros piektdien, 15.maijā, uzņēmums organizēs semināru – apaļā galda diskusiju – “Franšīze Jūsu biznesam”. Seminārs norisināsies Valmieras Kultūras centrā, nodarbību telpā Nr. 208; sākums plkst.13.

Seminārā aicināts piedalīties ikviens Latvijas mazumtirgotājs vai uzņēmīgs cilvēks, kas tikai domā par sava biznesa uzsākšanu. Diskusijas mērķis ir iepazīstināt ar ELVI franšīzes biznesa modeli mazumtirdzniecības sektorā, ko daudzi uzņēmumi Latvijā izmanto, lai palielinātu tirdzniecības vietu skaitu, apgrozījumu, ienākumus, kā arī lai veicinātu zīmola atpazīstamību. Dalība ELVI organizētajā seminārā – apaļā gada diskusijā – ir bezmaksas.

“Kaut arī Vidzemes Uzņēmēju dienās piedalīsimies pirmo reizi, uzskatām, ka tā ir veiksmīga biznesa komunikācijas platforma B2B (business-to-business) līmenī. ELVI ir Latvijas franšīze, kas piedāvā franšīzes sadarbības iespējas Latvijas uzņēmējiem – mazumtirgotājiem. Šodien ELVI franšīzē ir jau 52 franšīzes partneri – Latvijas uzņēmēji -, kam pieder vairāk nekā 150 veikalu ELVI visā Latvijā. Šogad Latvijas zīmols “ELVI” atzīmē 15 gadu jubileju,” pastāsīja L.Vārtukapteine.

Pēc viņas teiktā, Uzņēmēju dienas ir iespēja uzņēmumam komunicēt ar reģionālajiem Latvijas mazumtirgotājiem par ELVI franšīzes iespējām un jautājumiem, kādas priekšrocības vietējam uzņēmējam šis sadarbības modelis sniedz. Tāpat tā ir iespēja sastapt mūsu esošos franšīzes un sadarbības partnerus, jo izstādē piedalīsies un apmeklēs ne tikai mazumtirgotāji, bet arī citu nozaru pārstāvji, tai skaitā lauksaimnieki un ražotāji.

Veikalu tīkls ELVI darbojas pēc franšīzes principa, apvienojot spēcīgākos vietējos mazumtirgotājus visā Latvijā. Franšīzes vadību nodrošina SIA “ELVI Latvija”, kuras kompetentie speciālisti ir komanda ar plašu zināšanu loku savā specialitātē, nodrošinot efektīvu mārketinga un vienota iepirkuma darbu, kvalitatīvus IT pakalpojumus un tirdzniecības konsultācijas, kas ir būtisks atbalsts veikala ikdienas darbā.

ELVI

Jau ziņojām, ka 15.maijā un 16.maijā Valmierā notiks Vidzemē lielākā izstāde-gadatirgus “Vidzemes Uzņēmēju dienas 2015″, kurā savu produkciju un pakalpojumus prezentēs aptuveni 200 dalībnieki no visas Latvijas. Šogad īpašais pasākuma viesis būs ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola, kura piedalīsies Vidzemes Uzņēmēju dienu svinīgajā atklāšanā un darba diskusijās ar uzņēmējiem.

“Vidzemes Uzņēmēju dienas 2015” organizē Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Vidzemes nodaļa sadarbībā ar Valmieras pilsētas pašvaldību un VAS “Latvijas Attīstības finanšu institūcija ALTUM”. Informatīvie atbalstītāji: laikraksts “Liesma”, Latvijas Reģionu Televīzija “Re:TV”, Radio TEV un portāls “Valmieras Ziņas”.

Sīkāka informācija par izstādi: www.vidzemesizstade.lv.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Valmierā – Valmieras novada Dzimtsarakstu nodaļas (turpmāk – Iestāde) vadītāja vietnieku/-ci uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt civilstāvokļa aktu reģistrāciju, civilstāvokļa aktu reģistru (CAR) aktualizāciju, atjaunošanu; sagatavot atzinumus; • sagatavot, noformēt Iestādes dokumentus nodošanai arhīvā saskaņā ar lietu nomenklatūru un uzturēt iestādes CAR arhīvu atbilstoši normatīvajiem aktiem; veikt arhīva fonda kataloga aizpildīšanu un rūpēties par CAR grāmatu uzskaiti un glabāšanu; • sagatavot dokumentus citām institūcijām, juridiskām un fiziskām personām CAR jautājumos, t.sk., nosūtīšanai ārvalstu dzimtsarakstu nodaļām; • veikt apmeklētāju pieņemšanu Iestādes kompetencē esošajos jautājumos; sniegt konsultācijas CAR jautājumos; • vadīt svinīgu laulību, dzimšanas apliecību izsniegšanas, bērnības svētku ceremonijas; • veikt vēsturiski sastādīto CAR datorizētu apstrādi; un ja Tev ir: • izglītība un atbilstība Civilstāvokļa aktu reģistrācijas likuma 12.panta trešās daļas prasībām; • zināšanas par valsts / pašvaldības darbību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanu, izpratne par CAR jautājumiem (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā amatā un līdzvērtīgas jomas darbā, t.sk., darbā ar arhīvu pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē); • prasmes un zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā, pārvaldībā, lietu arhivēšanā; • prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: izcilas saskarsmes un komunikācijas prasmes; vēlama publiskās uzstāšanās pieredze; augsta atbildības sajūta, uzmanība un precizitāte; spēja loģiski domāt un analizēt; organizatora spējas; prasme strādāt komandā un individuāli; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā; summētais darba laiks, jo darbs arī noteiktās sestdienās); • pamatalgu pārbaudes laikā 1399 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, pamatojot motivāciju savas kandidatūras izvirzīšanai amatā, aprakstot Iestādes vadītāja vietnieka darbam nepieciešamās spējas un sev piemītošās spējas, kā arī darba devēja ieguvumu, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu), augstākās izglītības dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā) lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā, ar norādi „Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatam” līdz 2025.gada 19.decembrim. Tālrunis papildus informācijai: 26444235. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-19 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26444235

Pievienojies mūsu komandai! Naukšēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju (38 stundu slodzi nedēļā (0,950 likme)) uz noteiktu laiku līdz 31.08.2026. Darba vietas adrese: “Naukšēnu skola”, Naukšēni, Naukšēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tu vēlies: • plānot un nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām; • plānot un organizēt savu un izglītojamo darbu atbilstoši Iestādes mērķim un uzdevumiem; • pārzināt mācību un audzināšanas darba saturu un mācību priekšmeta metodiku; un Tev ir: • izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likuma un Bērnu tiesību aizsardzības likuma noteiktajām prasībām; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • izpratne par izglītojamo vecumposmu attīstības īpatnībām un saskarsmes psiholoģijas likumsakarībām; • kompetences: labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; precizitāte un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; prasmes strādāt komandā, elastība; mēs piedāvājam: • iespējas piedalīties Iestādes izaugsmes veicināšanā un profesionālās pilnveidošanās iespējas; • atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Par pedagogu darba samaksu”, 1566 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • labus darba apstākļus, aktīvu, dinamisku darbu un iespēju gūt jaunu pieredzi. CV, pieteikuma vēstuli lūdzam nosūtīt uz e-pastu: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv ar norādi “Pirmsskolas izglītības skolotājs/-a” līdz 2025.gada 23.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26082207. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēnu skola, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-23 Kontaktpersona: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 26082207

Mūsu partneri