Valmieras Ziņas

Odesas apgabala delegācijas vizīte Valmieras novadā

Lasīšanas laiks: 2 min

Piektdien, 11. oktobrī, Valmierā darba vizītē viesojās Odesas (Ukraina) apgabala delegācijas pārstāvji, lai tiktos ar Valmieras novada pašvaldības vadības pārstāvjiem, pārrunātu turpmākās sadarbības un atbalsta sniegšanas iespējas Ukrainai, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras novada pašvaldības Zīmolvedības un sabiedrisko attiecību nodaļas komunikācijas un sabiedrisko attiecību speciāliste Liene Pinne.

Vidzemes plānošanas reģiona organizētas vizītes ietvaros Valmieras novadu darba vizītē no Odesas apgabala administrācijas apmeklēja Antons Šalihailo (Anton Shalyhailo), vadītāja vietnieks, Oleksandrs Lončak (Oleksandr Lončak), Izglītības un zinātnes departamenta direktors, Romāns Vinnikovs (Roman Vinnikov), Mājokļu nodrošināšanas un energoefektivitātes departamenta vecākais speciālists.

Ar viesiem Valmieras novada pašvaldībā tikās Jānis Baiks, Valmieras novada pašvaldības domes priekšsēdētājs, Ričards Gailums, priekšsēdētāja vietnieks attīstības, sadarbības un sociālajos jautājumos, Jānis Olmanis, priekšsēdētāja vietnieks izglītības, kultūras un sporta jautājumos, Guntis Gladkins, priekšsēdētāja vietnieks infrastruktūras un uzņēmējdarbības jautājumos un Vidzemes plānošanas reģiona Attīstības padomes priekšsēdētājs un Guna Kalniņa-Priede, Vidzemes plānošanas reģiona administrācijas vadītāja.

Odesas apgabala delegācijas pārstāvjus interesēja pašvaldības pieredze infrastruktūras attīstībā un pakalpojumu nodrošināšanas jautājumos, kā arī izglītības procesa organizēšana. Oksana Kiriļuka, Ukrainas Mazo pilsētu asociācijas pārstāvniecības Latvijā vadītāja, viesus iepazīstināja ar Valmieras novada pašvaldības, nevalstisko organizāciju un iedzīvotāju līdz šim sniegto un plānoto atbalstu Ukrainai, sākot no Ukrainas-Latvijas bērnu nometņu organizēšanas līdz pavisam praktiskam atbalstam – transportlīdzekļu, ģeneratoru, dronu un pārtikas vai higiēnas preču palīdzības paku nogādāšanas Ukrainas aizstāvjiem. Delegācijas pārstāvji tika informēti arī par Valmieras novadā dzīvojošiem Ukrainas iedzīvotājiem, kuri šeit ieradās kā kara bēgļi, un viņiem pieejamo sociālo atbalstu.

Vizītes ietvaros delegācija viesojās arī Vidzemes Augstskolā, SIA “Valmieras namsaimnieks” un ZAAO. Savukārt rīt, 12. oktobrī, viesiem paredzēts Simjūda gadatirgus apmeklējums, ekspozīcijas “deWoldemer” apskate un viesošanās Zilākalna skatu tornī.

Odesas apgabala delegācija Latvijā uzturas no 8. līdz 13. oktobrim, līdzīgas tikšanā aizvadītas arī Ogres, Saulkrastu, Smiltenes un Alūksnes novadā.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri