Valmieras Ziņas

Kad izsaukt autoevakuatoru?

Lasīšanas laiks: 3 min

Autoevakuatoru vajadzētu izsaukt, ja jūsu automašīna ir cietusi ceļu satiksmes negadījumā vai nevar pārvietoties citu apstākļu dēļ. Šādās situācijās, kad jums ir nepieciešama palīdzība ar transportlīdzekļa pārvietošanu, autoevakuators var būt noderīgākais un drošākais risinājums.

Avāriju gadījumos, piemēram, sadursmēs vai negadījumos uz ceļa, ir svarīgi nodrošināt drošību sev un citiem braucējiem. Ja auto vairs nav braucamspējīgs vai bloķē satiksmi, autoevakuators var to nogādāt līdz tuvākajam servisa centram vai citu atrašanās vietu. Tas palīdzēs atbrīvot ceļu un novērst papildu satiksmes riskus.

Ja nepieciešams vienkārši nogādāt automašīnu uz citu lokāciju, arī tad var izsaukt autoevakuatoru. Tas ir ērts veids, kā paveikt to bez liekām galvassāpēm. Autoevakuatori bieži piedāvā arī papildus pakalpojumus, piemēram, piegādi noteiktā laikā vai transportlīdzekļa uzturēšanu slēgtā autosstāvietā.

Izsaukt autoevakuatoru ir vienkārši. Jāsazinās ar autoevakuatora pakalpojumu sniedzēju pa tālruni vai tiešsaistē, izmantojot mājaslapu. Jānorāda automašīnas atrašanās vieta un galamērķis, kur vēlaties nogādāt transportlīdzekli. Ir svarīgi precizēt informāciju par automašīnas stāvokli un iespējamajiem ierobežojumiem, piemēram, lielumu vai svara ierobežojumiem. Tāpat arī pārvietojamo pasažieru skaitu un kravas apjomu, ja tāda ir.

Pirms izsaukt autoevakuatoru, ir vērts apsvērt arī citus faktorus.

Autoevakuatora ierašanās gaidīšanas laiks

Ierašanās gaidīšanas laiks ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas var ietekmēt autoevakuatoru izsaukšanas kvalitāti. Šis laiks var būt atkarīgs no dažādiem apstākļiem un situācijas sarežģītuma.

1. Satiksmes intensitāte

Viena no galvenajām ietekmējošajām lietām ir satiksmes intensitāte. Ja tiek izsaukts autoevakuators, tas nozīmē, ka notikusi kaut kāda problēma ar transportlīdzekli un tas vairs nav spējīgs pats braukt. Tomēr, ja satiksmes ir ļoti intensīva, autoevakuatoram var būt grūti ātri nokļūt uz notikuma vietu. Tas var radīt papildu aizkavējumus un pagarināt ierašanās laiku.

2. Apstiprinājumi un procedūras

Lai veiktu autoevakuatora izsaukumu, bieži ir nepieciešami daži apstiprinājumi un procedūras. Piemēram, ja noticis ceļu satiksmes negadījums vai ir vajadzīga atļauja no policijas, autoevakuatoram būs jāgaida, līdz visi nepieciešamie dokumenti un apstiprinājumi tiks sakārtoti. Tas var aizkavēt evakuācijas laiku, jo situācijas sarežģītības dēļ var būt nepieciešams papildus laiks.

3. Situācijas sarežģītības pakāpe

Konkrētais autoevakuatora gaidīšanas laiks var ļoti atšķirties atkarībā no situācijas. Ja transportlīdzeklis ir nonācis smagas avārijas situācijā vai ir bloķējis citu transportlīdzekli, autoevakuatoram tas varētu prasīt vairāk laika, lai evakuētu transportlīdzekli.

Autoevakuators.pro Rīgā un visā Latvijā nodrošina plašu spektru pakalpojumu, kas apmierinās dažādas klientu vajadzības:

Vieglo transportlīdzekļu evakuācija – ja jums ir problēmas ar savu personisko automobili vai motociklu un tas nevar pats turpināt dalību ceļu satiksmē, Autoevakuators.pro paveiks evakuāciju uz tuvējo servisu vai citu atrašanās vietu.

Smago transportlīdzekļu evakuācija – ja esat tranzītā caur Latviju un saskaraties ar problēmām savas smagās automašīnas vai citu smago transportlīdzekļu problēmu dēļ, Autoevakuators.pro var palīdzēt jums to evakuēt uz tuvāko servisu vai pat nogādāt uz citu valsti.

Nelaimes gadījumu evakuācija – ja esat iesaistīts ceļu satiksmes negadījumā vai cita veida nelaimes gadījumā Rīgā un visā Latvijā, Autoevakuators.pro ir gatavs sniegt ātru un efektīvu palīdzību, lai pārvietotu bojāto transportlīdzekli nepieciešamā vietā.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Kocēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā angļu valodas skolotāju uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • īstenot vispārējās izglītības programmu apguvi atbilstoši vispārējās izglītības programmām; • plānot un organizēt savu darbu atbilstoši Iestādes mērķiem un uzdevumiem; un ja Tev ir: • atbilstoša profesionālā kvalifikācija (Ministru kabineta noteikumi Nr. 569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”); • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: • līdz 18 kontaktstundām nedēļā, darba slodze vienojoties kopā ar citu apmaksātu pienākumu veikšanu līdz 30 stundām nedēļā; • atalgojumu EUR 1520 pirms nodokļu nomaksas par slodzi (36 stundām); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālas garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās kompetences pilnveides iespējas; • radošu un atbalstošu darba vidi. Pretendentiem profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītības dokumenta/-u kopiju/-as lūdzam iesniegt līdz 2025.gada 23.decembrim e-pastā kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv. Tālrunis uzziņām: 29573195. Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VISPĀRĒJĀS PAMATIZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-23 Kontaktpersona: kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 29573195

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam! Piedāvātais amats Statistikas datu apstrādes departamenta Valmieras datu savākšanas un apstrādes centra eksperts/-e (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku) Tavi pamatpienākumi: nodrošināt datu vākšanas un apstrādes procesa atbilstību kvalitātes vadības sistēmas procesiem; veikt statistikas pārskatu un pirmdatu masīva kvalitātes pārbaudi; veikt statistikas pārskatu savākšanu un datu ievadi Pārvaldes datu apstrādes sistēmā; sniegt respondentiem nepieciešamo informāciju par pārskatu termiņiem un konsultēt pārskatu aizpildīšanas jautājumos. Mūsu prasības: nozarei atbilstoša akadēmiskā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; vēlama praktiska darba pieredze datu apstrādē un analīzē; labas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Access, Word, Excel, Power point) un tīmekļa pārlūkprogrammās; ļoti labas sadarbības, analītiskās un komunikācijas prasmes; prasme plānot un organizēt savu darbu; prezentēšanas un argumentēšanas prasmes; atbilstība valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Mēs piedāvājam: darbu uzsākot, apmācības kompetenta mentora vadībā; profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts pārvaldes iestādēm; izglītības iespējas profesionālai pilnveidei; apmaksātu papildatvaļinājumu (līdz 9 darba dienām), papildus brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam; veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem; atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku, darba vietu Valmierā vai iespēju daļu darba laika strādāt attālināti. Atalgojums pirms nodokļu nomaksas no EUR 1109 līdz EUR 1305 (atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes un kvalifikācijas). Iesniedzamie dokumenti Motivācijas vēstule; Curriculum Vitae valsts valodā, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūto izglītību, zināšanas un prasmes; izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt elektroniski uz e-pastu konkursi@csp.gov.lv (ar norādi "Valmieras DSAC eksperts"). Konsultācijas pa tālruni 25495444. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Pārvalde informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi; 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis atlases konkursa ietvaros ir Centrālā statistikas pārvalde, reģistrācijas Nr.90000069830. Adrese: Lāčplēša iela 1, Rīga, LV-1010; 3) gadījumā, ja Jūs savā CV būsiet norādījis kontaktpersonas atsauksmju sniegšanai, Pārvalde paļaujas, ka Jūs esat saskaņojis kontaktinformācijas nodošanu Pārvaldei kā Jūsu potenciālajam darba devējam. Balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde apstrādā informāciju no personām (iepriekšējām darba vietām), kuras ir sniegušas atsauksmes par Jums, ja Jūs esat nepārprotamā veidā (iesūtot kontaktpersonu datus) atļāvis sazināties ar attiecīgajām personām atsauksmju saņemšanai; 4) gadījumā, ja Jūsu kandidatūra tiks izvirzīta otrajai kārtai, tad balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde var izskatīt Jūsu kandidatūru četru mēnešu laikā pēc atlases procesa noslēgšanas arī citos Pārvaldes atlases procesos. Ja nevēlaties, lai Jūsu kandidatūra tiktu izskatīta turpmākajos Pārvaldes atlases procesos, tad to norādiet, piesakoties vakancei. Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi personāla atlases procesā Pārvaldē, aicinām apmeklēt Pārvaldes tīmekļvietni https://www.csp.gov.lv/lv/privatuma-politika. Profesija: EKSPERTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Meža iela 7, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-18 Kontaktpersona: Laura Bērziņa

Mūsu partneri