Valmieras Ziņas

Turpina meklēt ģimenes ārstu Strenču iedzīvotājiem

Lasīšanas laiks: 2 min

No 2022. gada sākuma Strenču pilsētas iedzīvotājiem nav pieejami ģimenes ārsta pakalpojumi, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Ginta Gailīte.

“Valmieras novada pašvaldības un Nacionālā veselības dienesta (NVD) pienākums ir nodrošināt iedzīvotājiem veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību. Gan pašvaldība, gan NVD Vidzemes nodaļa aktīvi meklē ģimenes ārstu Strenču iedzīvotājiem. Diemžēl pastāvīgs ģimenes ārsts vai ārsta palīgs vēl nav atrasts.

Līdz šim ģimenes ārsta pakalpojumu Strenčos nodrošināja Trikātas ģimenes ārste Inese Veršelo, par ko pašvaldība un iedzīvotāji ārstei ir ļoti pateicīgi. Arī turpmāk pacienti var vērsties SIA “Trikātas doktorāts” pie ģimenes ārstes Ineses Veršelo vai pie jebkura cita ģimenes ārsta, kuram noslēgts līgums ar NVD.

No pirmdienas, 14. februāra Strenču ģimenes ārsta prakses vietā Pulkveža Zemitāna ielā 5, Strenčos ceturtdienās no plkst. 15.00-17.00 pieņems ģimenes ārsts Juris Jakovins. Šī vienošanās ir panākta uz laiku, kamēr tiks atrasts pastāvīgs ģimenes ārsts. Tiek risināts arī jautājums par ģimenes ārsta Jura Jakovina iespēju pieņemt pacientus divas reizes nedēļā. Kārtība saglabājas iepriekšējā – koordināciju starp pacientiem un ģimenes ārstu veiks administrators, kurš sadarbosies ar ģimenes ārsta Jura Jakovina praksi – palīdzēs saņemt zāļu receptes, nosūtījumus pie speciālistiem un nokārtot darba nespējas lapas. Šāds risinājums rasts uz laiku, pacienti netiks piereģistrēti Jura Jakovina ārsta praksei.

Par ģimenes ārsta pakalpojuma nodrošināšanu Strenčos Valmieras novada pašvaldība un NVD Vidzemes nodaļa ir uzrunājusi Valkas un Valmieras ģimenes ārstus, tomēr saņemti atteikumi lielā noslogojuma dēļ, nodrošinot veselības aprūpes pakalpojumus savas prakses pacientiem, veicot vakcināciju pret COVID-19 un apzvanot kontaktpersonas. Uzrunāti arī ģimenes ārsti no NVD ģimenes ārstu gaidīšanas saraksta, diemžēl apstiprinoša atbilde nav saņemta. Par izveidojušos situāciju Strenču pilsētā informēta Latvijas Lauku ģimenes ārstu asociācija un Latvijas Ģimenes ārstu asociācija. NVD Vidzemes nodaļa ir sazinājusies ar 5 ārsta palīgiem, kuri strādā Neatliekamās medicīnas palīdzības dienesta Strenču punktā, diemžēl neviens pagaidām nav piekritis.

Strenčos ir nepieciešama pastāvīga ģimenes ārsta prakse, tāpēc pašvaldība un NVD Vidzemes nodaļa turpina meklēt ģimenes ārstu vai piesaistīt ārsta palīgu, lai Strenču iedzīvotājiem nodrošinātu primāro veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību. Pašvaldība ģimenes ārstam nodrošina piemērotas prakses telpas un piedāvā dzīvesvietu, kā arī nepieciešamības gadījumā sniegs atbalstu ārsta prakses aprīkošanai,” skaidroja Ginta Gailīte.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā  Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes nekustamo īpašumu speciālistu/-i (dzīvojamo telpu īres jautājumos) (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • nodrošināt Pašvaldības palīdzību dzīvokļu jautājumu risināšanā Pašvaldības iedzīvotājiem; • administrēt Pašvaldības dzīvojamā fonda datu bāzi; • nodrošināt Pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanas programmas procesu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes paaugstināšanai un pagalmu labiekārtošanai; • koordinēt Pašvaldības dzīvojamo māju privatizācijas procesu; • izskatīt personu iesniegumus par palīdzības sniegšanu saistībā ar dzīvojamo platību, uzraudzīt un kontrolēt īres līgumu termiņu un nosacījumu izpildi; • nodrošināt darbu Dzīvokļu komisijā/apakškomisijās; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstāko izglītību tiesību zinātnēs); • ar jomu saistīto normatīvo aktu pārzināšana un izpratne to pielietošanā; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, analītiska un loģiska domāšana; precizitāte; augsta atbildības sajūta; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; spēja argumentēt savu viedokli; prezentācijas prasmes; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1165 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1226 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Nekustamā īpašumu speciālista/-es (dzīvojamo telpu īres jautājumos) amatam” līdz 2024.gada 7.maijam. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Nekustamā īpašuma SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-07

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Iepirkumu nodaļas iepirkumu speciālistu/-i uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • nodrošināt publisko iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanu atbilstoši spēkā esošiem normatīviem aktiem; • izstrādāt iepirkumu procedūru dokumentāciju; • veikt iepirkumu publicēšanu Iepirkumu uzraudzības biroja publikāciju vadības sistēmā un pasūtītāja pircēja profilā - Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS); • administrēt iepirkumu norises gaitu un iepirkumu rezultātu publicēšanu EIS atbilstoši normatīvo aktu prasībām; • veikt iepirkuma procedūrās iesniegto piedāvājumu atbilstības vērtēšanu atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem un iepirkuma noteikumiem; • veikt saraksti ar fiziskām un juridiskām personām atbilstoši normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar Pašvaldībā noteikto dokumentu aprites kārtību; • nodrošināt Iepirkumu nodaļas dokumentācijas un iepirkumu lietu sakārtošanu, noformēšanu un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un nomenklatūrai; • konsultēt Pašvaldības darbiniekus ar iepirkumiem saistītos jautājumos; un ja Tev ir: • augstākā izglītība un vismaz viena gada darba pieredze publisko iepirkumu veikšanā; • amata pienākumu izpildei nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un izpratne to pielietošanā; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • kompetences: teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes; precizitāte un augsta atbildības sajūta; analītiska un loģiska domāšana; spēja strādāt ar lielu datu apjomu; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt mērķus, ievērot termiņus; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1165 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1226 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi “Iepirkumu speciālista/-es amatam” līdz 2024.gada 7.maijam. Tālrunis papildus informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: IEPIRKUMU SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-07

Mūsu partneri