Valmieras Ziņas

“Luminor Bank” plāno Latvijā atlaist apmēram 250 darbinieku

Lasīšanas laiks: 2 min

“Luminor Bank” plāno Latvijā atlaist apmēram 250 darbinieku, aģentūrai LETA pavēstīja bankas komunikācijas vadītāja Signe Lonerte.

Vienlaikus viņa informēja, ka Lietuvā “Luminor Bank” plāno atlaist apmēram 420 darbinieku, bet Igaunijā – apmēram 130 darbinieku.

Lonerte norādīja, ka, pabeidzot pārrobežu apvienošanos, pēc kuras “Luminor” turpina darbību Baltijas valstīs ar galveno biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā, organizācija turpina nākamo pārmaiņu posmu – konsolidēt tehnoloģiskās platformas, kā arī vienkāršot darbības modeli un produktu piedāvājumu.

“2019.gada laikā “Luminor” vienkāršos savu darbības modeli, tostarp samazinot darbinieku skaitu visos līmeņos. Plānots, ka no pašreizējā darbinieku skaita – aptuveni 3000 darbiniekiem – organizācija samazināsies par aptuveni 130 darbiniekiem Igaunijā, 250 darbiniekiem Latvijā un 420 darbiniekiem Lietuvā,” informēja Lonerte.

Viņa atzīmēja, ka amatu likvidēšana notiks saistībā ar to, ka tiek vienkāršotas bankas darbības un procesi, samazināts darbinieku skaits vadības līmeņos, pārveidotas amatu funkcijas un novērsta to dublēšanās, kā arī tiks reorganizētas tās jomas, kurās ieviesti jauni tehnoloģiskie un organizatoriskie risinājumi.

Darbinieku skaita samazināšanas procesā iesaistītas arodbiedrības Igaunijā un Finanšu nozares arodbiedrība Latvijā, kā arī Nodarbības aģentūra Lietuvā, piebilda Lonerte.

“Straujāk īstenojot pārmaiņas un vienkāršojot organizāciju, mēs plānojam būtiski samazināt izmaksas, tādējādi nodrošinot lielākas iespējas ieguldīt turpmākajā attīstībā,” sacīja “Luminor Bank” filiāles vadītāja Latvijā un “retail” segmenta vadītāja Baltijas valstīs Kerli Gabrilovica.

Viņa minēja, ka šīs pārmaiņas nozīmē arī kopējā darbinieku skaita samazināšanu, kas tiks veikta 2019.gada laikā un 2020.gada pirmajā ceturksnī. “Šis nav vienkāršs, taču rūpīgi izsvērts un pareizs lēmums, lai nodrošinātu veiksmīgu turpmākā biznesa attīstību. “Luminor” piedāvās atbalstu darbiniekiem darba meklēšanas procesā, tostarp nodrošinot seminārus un individuālas konsultācijas, lai palīdzētu integrēties darba tirgū,” pauda Gabrilovica.

Bankā atzīmēja, ka darbinieku skaita samazināšana tiks veikta atbilstoši likumu prasībām, kas paredz papildu atbalstu un kompensācijas.

Jau vēstīts, ka 2017.gada oktobrī Baltijas valstīs darbu sāka “Nordea Bank” un DNB apvienotā banka “Luminor Bank”, savukārt šogad janvāra sākumā tika pabeigt Baltijas valstīs strādājošo “Luminor Bank” pārrobežu apvienošana, bankai turpinot darbību ar centrālo biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā.

Tāpat 2018.gada septembrī tika paziņots, ka par “Luminor Bank” stratēģisko investoru kļūs ASV investīciju kompānija “Blackstone”, ieguldot miljardu eiro. Darījumā “Blackstone” iegādāsies 60% “Luminor Bank” akciju un kļūs par vairākuma akciju īpašnieku līdzās bankas pašreizējiem akcionāriem “Nordea Bank” un “DNB Bank”, kuriem katram turpmāk piederēs 20% akciju. Vienlaikus “Blackstone” un “Nordea Bank” noslēguši papildu vienošanos par “Nordea” 20% akciju pārdošanu tuvāko gadu laikā.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Kocēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā angļu valodas skolotāju uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • īstenot vispārējās izglītības programmu apguvi atbilstoši vispārējās izglītības programmām; • plānot un organizēt savu darbu atbilstoši Iestādes mērķiem un uzdevumiem; un ja Tev ir: • atbilstoša profesionālā kvalifikācija (Ministru kabineta noteikumi Nr. 569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”); • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: • līdz 18 kontaktstundām nedēļā, darba slodze vienojoties kopā ar citu apmaksātu pienākumu veikšanu līdz 30 stundām nedēļā; • atalgojumu EUR 1520 pirms nodokļu nomaksas par slodzi (36 stundām); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālas garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās kompetences pilnveides iespējas; • radošu un atbalstošu darba vidi. Pretendentiem profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītības dokumenta/-u kopiju/-as lūdzam iesniegt līdz 2025.gada 23.decembrim e-pastā kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv. Tālrunis uzziņām: 29573195. Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VISPĀRĒJĀS PAMATIZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-23 Kontaktpersona: kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 29573195

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam! Piedāvātais amats Statistikas datu apstrādes departamenta Valmieras datu savākšanas un apstrādes centra eksperts/-e (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku) Tavi pamatpienākumi: nodrošināt datu vākšanas un apstrādes procesa atbilstību kvalitātes vadības sistēmas procesiem; veikt statistikas pārskatu un pirmdatu masīva kvalitātes pārbaudi; veikt statistikas pārskatu savākšanu un datu ievadi Pārvaldes datu apstrādes sistēmā; sniegt respondentiem nepieciešamo informāciju par pārskatu termiņiem un konsultēt pārskatu aizpildīšanas jautājumos. Mūsu prasības: nozarei atbilstoša akadēmiskā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; vēlama praktiska darba pieredze datu apstrādē un analīzē; labas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Access, Word, Excel, Power point) un tīmekļa pārlūkprogrammās; ļoti labas sadarbības, analītiskās un komunikācijas prasmes; prasme plānot un organizēt savu darbu; prezentēšanas un argumentēšanas prasmes; atbilstība valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Mēs piedāvājam: darbu uzsākot, apmācības kompetenta mentora vadībā; profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts pārvaldes iestādēm; izglītības iespējas profesionālai pilnveidei; apmaksātu papildatvaļinājumu (līdz 9 darba dienām), papildus brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam; veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem; atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku, darba vietu Valmierā vai iespēju daļu darba laika strādāt attālināti. Atalgojums pirms nodokļu nomaksas no EUR 1109 līdz EUR 1305 (atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes un kvalifikācijas). Iesniedzamie dokumenti Motivācijas vēstule; Curriculum Vitae valsts valodā, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūto izglītību, zināšanas un prasmes; izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt elektroniski uz e-pastu konkursi@csp.gov.lv (ar norādi "Valmieras DSAC eksperts"). Konsultācijas pa tālruni 25495444. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Pārvalde informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi; 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis atlases konkursa ietvaros ir Centrālā statistikas pārvalde, reģistrācijas Nr.90000069830. Adrese: Lāčplēša iela 1, Rīga, LV-1010; 3) gadījumā, ja Jūs savā CV būsiet norādījis kontaktpersonas atsauksmju sniegšanai, Pārvalde paļaujas, ka Jūs esat saskaņojis kontaktinformācijas nodošanu Pārvaldei kā Jūsu potenciālajam darba devējam. Balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde apstrādā informāciju no personām (iepriekšējām darba vietām), kuras ir sniegušas atsauksmes par Jums, ja Jūs esat nepārprotamā veidā (iesūtot kontaktpersonu datus) atļāvis sazināties ar attiecīgajām personām atsauksmju saņemšanai; 4) gadījumā, ja Jūsu kandidatūra tiks izvirzīta otrajai kārtai, tad balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde var izskatīt Jūsu kandidatūru četru mēnešu laikā pēc atlases procesa noslēgšanas arī citos Pārvaldes atlases procesos. Ja nevēlaties, lai Jūsu kandidatūra tiktu izskatīta turpmākajos Pārvaldes atlases procesos, tad to norādiet, piesakoties vakancei. Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi personāla atlases procesā Pārvaldē, aicinām apmeklēt Pārvaldes tīmekļvietni https://www.csp.gov.lv/lv/privatuma-politika. Profesija: EKSPERTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Meža iela 7, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-18 Kontaktpersona: Laura Bērziņa

Mūsu partneri