Valmieras Ziņas

“Luminor Bank” plāno Latvijā atlaist apmēram 250 darbinieku

Lasīšanas laiks: 2 min

“Luminor Bank” plāno Latvijā atlaist apmēram 250 darbinieku, aģentūrai LETA pavēstīja bankas komunikācijas vadītāja Signe Lonerte.

Vienlaikus viņa informēja, ka Lietuvā “Luminor Bank” plāno atlaist apmēram 420 darbinieku, bet Igaunijā – apmēram 130 darbinieku.

Lonerte norādīja, ka, pabeidzot pārrobežu apvienošanos, pēc kuras “Luminor” turpina darbību Baltijas valstīs ar galveno biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā, organizācija turpina nākamo pārmaiņu posmu – konsolidēt tehnoloģiskās platformas, kā arī vienkāršot darbības modeli un produktu piedāvājumu.

“2019.gada laikā “Luminor” vienkāršos savu darbības modeli, tostarp samazinot darbinieku skaitu visos līmeņos. Plānots, ka no pašreizējā darbinieku skaita – aptuveni 3000 darbiniekiem – organizācija samazināsies par aptuveni 130 darbiniekiem Igaunijā, 250 darbiniekiem Latvijā un 420 darbiniekiem Lietuvā,” informēja Lonerte.

Viņa atzīmēja, ka amatu likvidēšana notiks saistībā ar to, ka tiek vienkāršotas bankas darbības un procesi, samazināts darbinieku skaits vadības līmeņos, pārveidotas amatu funkcijas un novērsta to dublēšanās, kā arī tiks reorganizētas tās jomas, kurās ieviesti jauni tehnoloģiskie un organizatoriskie risinājumi.

Darbinieku skaita samazināšanas procesā iesaistītas arodbiedrības Igaunijā un Finanšu nozares arodbiedrība Latvijā, kā arī Nodarbības aģentūra Lietuvā, piebilda Lonerte.

“Straujāk īstenojot pārmaiņas un vienkāršojot organizāciju, mēs plānojam būtiski samazināt izmaksas, tādējādi nodrošinot lielākas iespējas ieguldīt turpmākajā attīstībā,” sacīja “Luminor Bank” filiāles vadītāja Latvijā un “retail” segmenta vadītāja Baltijas valstīs Kerli Gabrilovica.

Viņa minēja, ka šīs pārmaiņas nozīmē arī kopējā darbinieku skaita samazināšanu, kas tiks veikta 2019.gada laikā un 2020.gada pirmajā ceturksnī. “Šis nav vienkāršs, taču rūpīgi izsvērts un pareizs lēmums, lai nodrošinātu veiksmīgu turpmākā biznesa attīstību. “Luminor” piedāvās atbalstu darbiniekiem darba meklēšanas procesā, tostarp nodrošinot seminārus un individuālas konsultācijas, lai palīdzētu integrēties darba tirgū,” pauda Gabrilovica.

Bankā atzīmēja, ka darbinieku skaita samazināšana tiks veikta atbilstoši likumu prasībām, kas paredz papildu atbalstu un kompensācijas.

Jau vēstīts, ka 2017.gada oktobrī Baltijas valstīs darbu sāka “Nordea Bank” un DNB apvienotā banka “Luminor Bank”, savukārt šogad janvāra sākumā tika pabeigt Baltijas valstīs strādājošo “Luminor Bank” pārrobežu apvienošana, bankai turpinot darbību ar centrālo biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā.

Tāpat 2018.gada septembrī tika paziņots, ka par “Luminor Bank” stratēģisko investoru kļūs ASV investīciju kompānija “Blackstone”, ieguldot miljardu eiro. Darījumā “Blackstone” iegādāsies 60% “Luminor Bank” akciju un kļūs par vairākuma akciju īpašnieku līdzās bankas pašreizējiem akcionāriem “Nordea Bank” un “DNB Bank”, kuriem katram turpmāk piederēs 20% akciju. Vienlaikus “Blackstone” un “Nordea Bank” noslēguši papildu vienošanos par “Nordea” 20% akciju pārdošanu tuvāko gadu laikā.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā palīgstrādnieku/-ci (Ēveles pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt saimnieciskos darbus Ēveles pagasta teritorijā: • apsekot Pašvaldības autoceļus, veikt neliela apjoma remontdarbus, ceļmalu apkopšanu, pļaušanu, krūmu izciršanu, zāģēšanu, novākšanu; • palīdzēt kopt, formēt un izzāģēt kokus un krūmus, palīdzēt likvidēt vēja vai citādā veidā nodarītos postījumus un novākt bīstamos kokus, kas apdraud ēkas, elektrolīnijas, autoceļus un citus objektus; • piedalīties teritorijas labiekārtošanā un uzturēšanā; • rūpēties par Pārvaldes atbildībā esošo ēku un telpu tehnisko stāvokli; un ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas par ēku, telpu, teritoriju un autoceļu ikdienas uzturēšanas un remontu darbiem, to apjomu noteikšanu; • pamatiemaņas būvdarbu un remontdarbu plānošanā un veikšanā; • iemaņas darbā ar traktortehniku, dārza tehniku, dažādiem mehānismiem un iekārtām; mēs piedāvājam: • normālo darba laiku 40 stundas nedēļā; • pamatalgu 740 EUR (ar 01.01.2026. 780 EUR pirms nodokļu nomaksas) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV un motivācijas vēstuli, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, ar norādi „Pieteikums palīgstrādnieka/-ces Ēveles pagastā amatam”, līdz 2025.gada 22.decembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PALĪGSTRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-22 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri