Valmieras Ziņas

Līdz šim atsaukušies 22 no 109 pasažieriem, kuri braukuši autobusos kopā ar Covid-19 slimnieku

Lasīšanas laiks: 3 min

Līdz šim ar Slimību profilakses un kontroles centru (SPKC) sazinājušies 22 no kopumā 109 maršrutos Valka-Rīga-Valmiera-Valka kopā ar Covid-19 slimnieku braukušajiem pasažieriem, aģentūrai LETA pavēstīja centra pārstāve Ilze Arāja.

Līdz ar to SPKC atkārtoti lūdz atsaukties autobusu pasažierus, kuri 26.jūnijā brauca maršrutā Valka-Rīga un izbrauca plkst.5.40 ar “VTU Valmiera” autobusu (reisa nr.760016).

Tāpat aicināti atsaukties autobusa pasažieri, kuri 26.jūnijā izbrauca plkst.13.35 ar AS “Nordeka”(reisa nr.7743) autobusu maršrutā Rīga-Valmiera-Rūjiena, kā arī pasažieri, kuri brauca ar ar “VTU Valmiera” autobusu (reisa nr.782509) maršrutā Valmiera-Valka, kas izbrauca plkst.16.05.

Visiem pasažieriem, kuri pārvietojās minētajos maršrutos, ir noteikta mājas karantīna, jāpaliek mājās un jāsazinās ar SPKC epidemiologu pa tālruni 67 271 738 laikā no plkst.17 līdz 8.30 vai pa tālruni 64 281 131 darba laikā no plkst.8.30 līdz 17.

SPKC atgādina, ka ikvienam iedzīvotājam ir iespēja veikt valsts apmaksātu Covid-19 testu arī tad, ja nav saslimšanas simptomu. Testa veikšanai iepriekš ir obligāti jāpierakstās, zvanot uz tālruņa numuru 8303 darba dienās no plkst.8 līdz 20 un sestdienās no plkst.9 līdz 15, kā arī svētdienās no plkst.9 līdz 12.

Tāpat SPKC atgādina, ka sabiedrībai un epidemiologiem kā papildu rīks kontaktpersonu apzināšanai ir izveidota lietotne “Apturi Covid”. Izmantojot to, iespējams savlaicīgāk izolēties, lai neapdraudētu ģimeni, kolēģus, draugus un citus iedzīvotājus.

Kā vēstīts, “VTU Valmiera” pārstāve Zane Bulmeistare informēja, ka reisā Valka-Rīga līdz Rīgai kopējais pasažieru skaits bija 55, tomēr, ņemot vērā, kā pasažieri iekāpa un izkāpa arī starppieturās vienlaikus autobusā bija 33 pasažieri. Savukārt reisā uz Valmiera-Valku kopējais pasažieru skaits bija 22, bet vienlaikus autobusā bija 11 pasažieri.

Viņa skaidroja, ka, pēc SPKC norādījumiem, autobusa vadītāji netiek uzskatīti par kontaktpersonām, tādējādi viņiem nav noteikta pašizolācija, tomēr, ja parādītos slimības simptomi, nekavējoties tiktu veiktas analīzes un izpildīti SPKC norādījumi.

Savukārt “Nordeka” pārstāvis Edvards Valdmanis aģentūrai LETA pavēstīja, ka reisa Rīga-Valmiera-Rūjiena posmā Rīga-Valmiera, kurā pārvietojies inficētais pasažieris, kopumā atradušies 33 cilvēki, tostarp arī autobusa vadītājs.

Viņš norādīja, ka pēc sarunas ar SPKC speciālistiem 1.jūlijā autobusa vadītājs tika nosūtīts veikt Covid-19 testu, kas ir negatīvs, līdz ar to autobusa vadītājam nav jādodas karantīnā.

Valdmanis skaidroja, ka atbilstoši SPKC speciālistu sniegtajai informācijai, inficētais pasažieris biļeti iegādājies autoostas kasē, tāpēc arī risks inficēties autobusa vadītājam bija ļoti zems.

Tāpat viņš atzina, ka sejas masku konkrētais pasažieris nav lietojis, taču salonā ieņēmis vietu, distancējoties no pārējiem pasažieriem.

Valdmanis arī minēja, ka uzņēmuma autobusu saloni pēc kārtējā reisa izpildes tiek dezinficēts ar tam paredzētiem līdzekļiem, taču, pēc informācijas saņemšanas, ka 26.jūnijā starp pasažieriem bijis Covid-19 slimnieks, reisā iesaistītajam autobusam veikta arī ķīmiskā tīrīšana, un ar ozonēšanas iekārtas palīdzību autobusa salons attīrīts no mikroorganismiem.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā palīgstrādnieku/-ci (Ēveles pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt saimnieciskos darbus Ēveles pagasta teritorijā: • apsekot Pašvaldības autoceļus, veikt neliela apjoma remontdarbus, ceļmalu apkopšanu, pļaušanu, krūmu izciršanu, zāģēšanu, novākšanu; • palīdzēt kopt, formēt un izzāģēt kokus un krūmus, palīdzēt likvidēt vēja vai citādā veidā nodarītos postījumus un novākt bīstamos kokus, kas apdraud ēkas, elektrolīnijas, autoceļus un citus objektus; • piedalīties teritorijas labiekārtošanā un uzturēšanā; • rūpēties par Pārvaldes atbildībā esošo ēku un telpu tehnisko stāvokli; un ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas par ēku, telpu, teritoriju un autoceļu ikdienas uzturēšanas un remontu darbiem, to apjomu noteikšanu; • pamatiemaņas būvdarbu un remontdarbu plānošanā un veikšanā; • iemaņas darbā ar traktortehniku, dārza tehniku, dažādiem mehānismiem un iekārtām; mēs piedāvājam: • normālo darba laiku 40 stundas nedēļā; • pamatalgu 740 EUR (ar 01.01.2026. 780 EUR pirms nodokļu nomaksas) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV un motivācijas vēstuli, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, ar norādi „Pieteikums palīgstrādnieka/-ces Ēveles pagastā amatam”, līdz 2025.gada 22.decembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PALĪGSTRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-22 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri