Valmieras Ziņas

CSDD kampaņā “Dienas bez rindām” ikvienu aicina izmēģināt jauno un modernizēto e-pakalpojumu vietni

Lasīšanas laiks: 2 min

No 19. – 23.septembrim Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) piedalās kampaņā “Dienas bez rindām”, kurā cilvēkus aicina izmantot piedāvātos e-pakalpojums, īpaši akcentējot jaunās un modernizētās e-pakalpojumu vietnes e.csdd.lv lietošanu, informē CSDD Sabiedrisko attiecību daļa.

Jaunais CSDD e-pakalpojumu vietnes dizains ir pielāgots visām viedīrīcēm – datoriem, viedtālruņiem un planšetēm, kas ir īpaši svarīgi, jo lietotājs tagad var ērti izmantot e-pakalpojumu piedāvātās iespējas praktiski jebkurā vietā. Tāpat vietne e.csdd.lv lietotājam kļuvusi draudzīgāka, jo tagad ļauj ātrāk, ērtāk un vieglāk izmantot e-pakalpojumus.

e.csdd.lv var ērti iegūt informāciju par transportlīdzekļiem, to tehniskās apskates datiem un veikt darbības ar tiem, piemēram, noformēt vienas dienas atļauju, veikt īpašuma tiesību maiņu, transportlīdzekļa norakstīšanu u.c. darbības, kā arī veikt maksājumus par CSDD pakalpojumiem – tehnisko apskati, auto reģistrāciju un vadītāju kvalifikāciju. Tāpat CSDD e-pakalpojumos var pieteikties CSDD eksāmeniem un kursiem, kā arī iegūt informāciju par spēkā esošiem pārkāpumu uzskaites punktiem un liegumiem, piemērotiem naudas sodiem un veikt to apmaksu.

CSDD e-pakalpojumu sniegtās priekšrocības ikdienā jau novērtējuši daudzi šoferi, jo katrs otrais Latvijas autovadītājs ir e-pakalpojumu lietotājs. Un, piemēram, veicot apmaksu par tehnisko apskati CSDD e-pakalpojumos, autovadītājs saīsina tehnsikās apskates veikšanas laiku.

Tāpat “Dienas bez rindām” ietvaros un arī pēc tam CSDD nodaļās varēs saņemt informāciju par CSDD piedāvātajiem e-pakalpojumiem.

Kampaņas “Dienas bez rindām” laikā Latvijas iedzīvotāji vairāk kā 80 valsts un pašvaldību iestādēs saņems ieteikumus un konsultācijās, kā turpmāk labāk saņemt pakalpojumus attālināti.

Šobrīd Latvijā pieejami vairāk kā 480 e-pakalpojumi un darbs pie to attīstības turpinās. e-pakalpojumus var saņemt portālā www.latvija.lv, iestāžu tīmekļu vietnēs. Lai izmantotu e-pakalpojumus, kuriem nepieciešama lietotāja identificēšana, var izmantot internetbanku datus vai eID karti.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

TOP 10 labākais darba devējs Vidzemē - Vidzemes slimnīca  aicina savā komandā GRĀMATVEDI Galvenie amata pienākumi: veikt atlīdzības aprēķinu uzņēmuma darbiniekiem, kompensāciju uzskaiti, ar darba samaksu saistīto nodokļu, nodevu uzskaiti grāmatvedības programmā; sagatavot atskaites par darba samaksu uzņēmuma vadībai un ārējām institūcijām; piedalīties atalgojuma sistēmas pilnveidošanā, ar atalgojumu saistītās dokumentācijas izstrādāšanā un uzturēšanā. Savas kompetences ietvaros konsultēt Sabiedrības darbiniekus grāmatvedības jautājumos; veikt arī citu Sabiedrības finansiālo operāciju uzskaiti, pamatojoties uz vispārējiem grāmatvedības uzskaites principiem un Sabiedrības iekšējiem normatīvajiem aktiem; iesaistīties uzņēmuma gada pārskata dokumentu sagatavošanā. Prasības kandidātiem: augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu jomā; iepriekšēja pieredze vismaz 3 gadi grāmatveža amatā, vēlams darba samaksas jomā; zināšanas LR normatīvajos aktos grāmatvedības jomā, zināšanas LR nodokļu likumdošanā; prasme patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, sasniedzot noteiktus mērķus; prasme orientēties normatīvajos aktos grāmatvedības un nodokļu jautājumos, pielietot praktiskajā darbā Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus, atrast un analizēt nepieciešamo informāciju; labas datora prasmes (MS Word, MS Excel pieredzējuša lietotāja līmenī); pieredze darbā ar resursu vadības sistēmām, vēlams HORIZON; analītiska domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta; prasme strādāt komandā un individuāli, labas komunikācijas prasmes. Jaunā kolēģa ieguvumi: iespēja veikt atbildīgu un interesantu darbu vienā no labākajām ārstniecības iestādēm Vidzemē un TOP 10 labākā darba devēja Vidzemē; darba līgums uz nenoteiktu laiku; normālais darba laiks; atbildīgs, dinamisks un interesants darbs komandā; stabils atalgojums vienmēr laikā un sociālās garantijas (mēnešalga 1500 EUR); prēmijas un motivējošs labumu grozs; darba devēja apmaksātas apmācības; veselības apdrošināšanas polise (pēc pārbaudes laika beigām); stabila, droša un sakārtota darba vide; Darba vieta: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201 Ja Jūsu kompetence un pieredze atbilst mūsu prasībām, gaidīsim CV un motivācijas vēstuli līdz 2024.gada 22.maijam uz e-pastu: darbs@vidzemesslimnica.lv vai uz adresi: SIA„Vidzemes slimnīca”, Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201. Sīkāka informācija pie Finanšu direktores L.Ermanes pa tālr. 28682257 vai Personāla vadības daļas vadītājas S.Kandeles pa tālr.: 29443898. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, SIA “Vidzemes slimnīca” informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “Vidzemes slimnīca” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos SIA “Vidzemes slimnīca” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Vidzemes slimnīca”, kontaktinformācija: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201, tālrunis 25277799. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi SIA “Vidzemes slimnīca”: https://vidzemesslimnica.lv/par-slimnicu/privatuma-politika/informacija-par-personala-atlases-funkcijas-nodrosinasanu/ Profesija: GRĀMATVEDIS (CETURTĀ LĪMEŅA KVALIFIKĀCIJA) Darba vietas adrese: LATVIJA, Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-22 Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

SIA" Austris AG"  pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmums Valmierā no 1995.gada. IR darbs pārdevējam(-ai) veikalā "Austris" Beātes 21, Valmiera Galvenie darba pienākumi: * Pārtikas un nepārtikas preču tirdzniecība; * Pircēju apkalpošana, veikt skaidras un neskaidras naudas norēķinus; * Preču pieņemšana, pasūtīšana, uzskaite, izvietošana tirdzniecības zālē.; * Preču realizācijas termiņu, marķējuma, kvalitātes, uzglabāšanas apstākļu un atbilstošas temperatūras kontroli. Prasības kandidātiem: * Vēlme strādāt un iegūt jaunas prasmes un zināšana; * Latviešu valodas zināšanas; * Pozitīva attieksme, atbildība, disciplīna, sadarbība; * Iepriekšēja pieredze mazumtirdzniecībā vai klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību; Piedāvājam: * Interesantu darbu stabilā uzņēmumā; * Mūsdienīgu darba vidi; * Darbam atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas; * Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas, kas tiek apmaksātas. * Atlaides darbiniekiem līdz 15% pirkumiem mūsu veikalos * Kopīgi darba pasākumi, pabalsti, dāvanas; * Darba alga no EURO 700-900 (bruto); Darba vieta:  Tērbatas 43 ,Valmiera un Beātes 21,Valmiera CV ar norādi "Pārdevējs" lūdzam sūtīt uz e-pastu austris_ag@inbox.lv vai pieteikties personīgi SIA "Austris AG" birojā Tērbatas ielā 43, Valmierā, 2 stāvā, vai zvanīt uz tālruni +371 29154756 Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Profesija: MAZUMTIRDZNIECĪBAS VEIKALA PĀRDEVĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 21, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-09

Mūsu partneri