Valmieras Ziņas

Kocēnos aprīlī notiks četras digitalizācijas kickstart treniņa nodarbības maziem un vidējiem uzņēmumiem

Lasīšanas laiks: 4 min

2023. gada aprīlī Vidzemes mazo un vidējo uzņēmumu pārstāvji aicināti pieteikties “Kickstart” digitalizācijas treniņam. Treniņa laikā ekspertu vadībā uzņēmēji analizēs savu uzņēmumu digitalizācijas iespējas un gatavos nepieciešamo informāciju, lai pieteiktos valsts finansējuma atbalsta saņemšanai šo digitalizācijas ideju realizēšanai gan grantu, gan līdzfinansējuma programmās. Treniņu vadīs pieredzējuši eksperti – Aleksandrs Ļubinskis (Cēsu digitālais centrs) un Vita Brakovska (biedrība ZINIS), portālu “Valmieras Ziņas ” informēja Vidzemes plānošanas reģiona galvenā komunikācijas speciāliste Anita Āboliņa.

Mēneša laikā četrās nodarbībās uzņēmēji varēs apgūt noderīgas zināšanas par digitalizācijas iespējām uzņēmējdarbībā un tās uzreiz arī pielietot, uz vietas kopā ar ekspertiem plānojot aktivitātes sava uzņēmuma digitalizācijai un produktivitātes paaugstināšanai.

Nodarbības notiks Valmieras novada Kocēnos(Kocēnu kultūras nama telpās), tām iepriekš jāpiesakās. Dalība pasākumā ir bez maksas, taču uzņēmējiem jāņem vērā, ka kickstart treniņa izmaksas 800 eiro apmērā tiks attiecinātas un reģistrētas kā de minimis atbalsts.

Nodarbības plānotas 13. aprīlī, 20. aprīlī, 24. aprīlī un 28. aprīlī no plkst. 10.00-15.00. Reģistrēšanās līdz š.g. 10. aprīlim ŠEIT. Aktivitātes organizatori un atbalstītāji – Cēsu Digitālais centrs,  Eiropas digitālās inovācijas centra kontaktpunkts Vidzemē, Vidzemes plānošanas reģions un Valmieras novada pašvaldība.

Treniņa nodarbību galvenās tēmas:

1. DIENA – LIELĀ BILDE (KĀPĒC darīt? // KO darīt?)

Digitālās transformācijas jēdziens un būtība, piemēri

Digitalizācijas nepieciešamība

Pavedieni digitalizācijas idejām

Biznesa procesu izvērtēšana

LEAN un citas pieejas

2. DIENA – DIGITĀLĀS TRANSFORMĀCIJAS VIRZIENI ( darīt? // KAD to darīt?)

Procesu digitalizācijas virzieni

Resursu pārvaldība

E-komercijas iespējas

Datu analītika un tās nozīme

Sadarbība tehnoloģiju izstrādē ar studentiem un augstskolām

3. DIENA – CEĻA KARTES VEIDOŠANA (KAD to darīt?)

Transformācijas procesi uzņēmumā

Uzņēmuma iekšējā inovācijas kultūra

Citātu pārveide vajadzībās un risinājumos

Dizaina domāšana, 4x aspektu izvērtējums

Digitālās transformācijas ceļa kartes veidošana

4. DIENA – KOPSAVILKUMS

Iedvesmas vieslekcija

Noslēguma prezentācijas un ekspertu komentāri, papildinājumi, ieteikumi

Kas ir kickstart treniņš?

Kickstart digitalizācijas treniņš ir praktiskas apmācības, kas palīdz uzņēmumiem izprast, kas ir digitalizācija un kā to iespējams izmantot biznesa attīstībai. Nodarbību laikā dalībnieki definē savus biznesa izaicinājumus un meklē idejas, kā izaicinājumus risināt, kā arī gatavo nepieciešamo informāciju, lai saņemtu valsts finansējuma atbalstu šo ideju realizēšanai.

Treniņš notiek četras dienas klātienē ar vairāku dienu pārtraukumiem, kuru laikā jāpaveic noteikti patstāvīgie darbi uzņēmumā.

Kā kickstart treniņš var palīdzēt uzņēmējam pieteikties valsts atbalstam?

Lai pieteiktos kādai no digitālās transformācijas atbalsta programmām finansējuma saņemšanai,  uzņēmējiem obligāta ir digitālā brieduma testa aizpildīšana. To iespējams izdarīt vēršoties pie kāda no Latvijas EDIC – Latvijas Informācijas tehnoloģiju klastera vai Latvijas Digitālā akseleratora – vai to kontaktpunktiem. Tests ļauj novērtēt esošo digitālo tehnoloģiju situāciju un identificēt jomas, kurās būtu nepieciešams veikt ieguldījumus, lai tālāk saņemtu ceļa karti. Ceļa karte ir padziļināts novērtējums par atbalsta saņēmējam nepieciešamajām darbībām digitālās transformācijas veicināšanai. Izvērtējot digitālās attīstības ceļa kartē ietvertās rekomendācijas uzņēmuma digitālo spēju pilnveidošanai, uzņēmums varēs pieņemt lēmumu par īstenojamiem pasākumiem un pieteikties LIAA atbalstam procesu digitalizācijai vai ALTUM aizdevumiem ar kapitāla atlaidi uzņēmumu digitalizācijai. 

Lai sekmētu raitāku sagatavošanos un pieteikšanos ceļa kartes izstrādei, uzņēmēji aicināti pieteikties kickstart digitalizācijas treniņam. Treniņa laikā mentoru pavadībā dalībnieki uzklausa citu uzņēmumu veiksmes stāstus, izaicinājumus, ar kādiem saskaras un tos risina līdzīgi uzņēmumi. Nodarbību laikā uzņēmēji piedalās radošo ideju darbnīcās, kā arī apmainās ar padomiem, kā veicināt uzņēmuma digitālo attīstību. Tas ļauj uzņēmumiem ne tikai dziļāk izprast savus biznesa procesus, bet arī veidot vīziju, kā kļūt efektīvākam un konkurētspējīgākam nākotnē. Vienlaikus treniņu laikā notiek gatavošanās arī valsts finansējuma atbalsta saņemšanai digitalizācijas aktivitāšu ieviešanai uzņēmumos.

Uzziņai: Atbalsts uzņēmējiem – Digitālo inovāciju centri Latvijā

Līdz 2026. gada vidum no dažādiem finansējuma avotiem Latvijas uzņēmumu digitalizācijai piešķirti vairāk nekā 183 miljoni eiro, tostarp no programmas „Digitālā Eiropa”, Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF), kā arī no Atveseļošanas fonda uzņēmumu digitalizācijai atvēlētais finansējums kopsummā sastāda vairāk nekā 13 miljonus eiro.

Eiropas Savienības programmā “Digitālā Eiropa” 2022. gadā savu darbību visā Eiropā sāka Eiropas Digitālās inovācijas centri (EDIC), divi no tiem arī Latvijā.

“Latvijas Digitālais akselerators” fokusējas uz produktu inovācijām, sniedzot atbalstu jaunu digitālo platformu, preču un pakalpojumu dizainam, testēšanai un ieviešanai ražošanā, savukārt  “Eiropas Digitālās inovācijas centrs Latvijā” koncentrējas uz atbalstu uzņēmumu esošo procesu pilnveidei, mārketinga un inovatīvu digitalizācijas risinājumu ieviešanai un attīstībai.

Centros iespējams saņemt padomus un testēt digitālās inovācijas, kā arī iegūt informāciju par sev nepieciešamā risinājuma izstrādi, attīstību. Izveidoti arī centru reģionālie kontaktpunkti, viens no tiem – Vidzemes uzņēmējdarbības centrs. Plašāka informācija: https://www.digitallatvia.lv/  un https://dih.lv

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS” aicina savā komandā kolēģi uz nenoteiktu laiku SANTEHNIĶI Galvenie darba pienākumi: • ūdensvadu un kanalizācijas tīklu, siltumapgādes sistēmu apkalpošana • sanitārtehnisko iekārtu uzstādīšana un apkalpošana • ūdens skaitītāju nomaiņa, ierīkošana un uzstādīšana • citu santehnisko darbu veikšana Prasības kandidātiem: • vēlama praktiska darba pieredze santehniķa darbā, būvniecībā • profesionālās kvalifikācijas apliecība vai cits specialitāti apliecinošs izglītības dokuments tiks uzskatīts par priekšrocību • izpratne par ēku tehnisko aprīkojumu (siltumapgāde, ūdensvads un kanalizācija) • prasme kontaktēties ar cilvēkiem • B kategorijas autovadītāja apliecība • valsts valodas zināšanas ne mazākas kā pamata līmenī (A2) Piedāvājam: • dinamisku darbu vienā no lielākajiem namu pārvaldīšanas uzņēmumiem Vidzemē • stabilu atalgojumu no EUR 1280 – 1520 (bruto) mēnesī atkarībā no paveiktā darba, pieredzes un prasmēm • piemaksas par darbu dežūrā • veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 6 mēnešiem • nelaimes gadījumu apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem • labumu grozu atbilstoši koplīgumam • līdzmaksājumu sporta aktivitātēm • nepieciešamības gadījumā uzņēmums var nodrošināt īres tiesības darbiniekam uzņēmuma īpašumā esošajos īres namos Pieteikties līdz 2025.gada 28.novembrim, sūtot CV elektroniski uz Personals@v-nami.lv vai uz adresi: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Tālrunis informācijai: 28329013. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa ietvaros. Datu pārzinis ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Profesija: SANTEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Semināra iela 2A, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-11-28 Kontaktpersona: VALMIERAS NAMSAIMNIEKS VALMIERAS NAMSAIMNIEKS

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk – Bāriņtiesa) bāriņtiesas locekli (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • aizstāvēt bērnu un aizgādnībā esošu personu tiesības un tiesiskās intereses, izskatot iesniegumus, sūdzības un veicot faktu pārbaudes; • veikt nepieciešamās darbības, lai nodrošinātu bērna audzināšanu un pienācīgu aprūpi ģimeniskā vidē; • veikt lietu pārraudzību atbilstoši spēkā esošajiem normatīviem aktiem; • sagatavot ierosinātās lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdēs; • pārstāvēt tiesā un citās institūcijās bērnus un personas ar ierobežotu rīcībspēju bāriņtiesas kompetences jautājumos; • pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas bāriņtiesas kompetenču jautājumos; • sadarboties ar citām bāriņtiesām, Bērnu aizsardzības centru, ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām, veselības aprūpes un izglītības iestādēm, sociālajiem dienestiem, policijas iestādēm, Valsts probācijas dienestu un tiesu izpildītājiem, lai nodrošinātu bērnu un aizgādnībā esošo personu tiesību un interešu aizsardzību; • uzturēt un strādāt ar Bāriņtiesas darbam nepieciešamajām datubāzēm, sistēmām un reģistriem; • veikt citus Bāriņtiesu likumā minētus pienākumus; un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 10.panta otrajā daļā noteiktajiem kritērijiem, ka arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā noteiktajiem ierobežojumiem; • darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību; • zināšanas un pieredze bērnu un aizgādnībā esošu personu interešu un tiesību aizsardzības jautājumos; • izpratne par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • teicamas prasmes darbā ar datoru, MS Office programmām; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; • kompetences: labas komunikācijas un saskarsmes spējas; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; strādāt ar lielu informācijas apjomu; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un strādāt komandā; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1195 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1258 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • nelaimes gadījumu apdrošināšanu, kā arī darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām; • citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi „Pieteikums bāriņtiesas locekļa/-es amatam”, līdz 2025.gada 3.novembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64207164. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: BĀRIŅTIESAS LOCEKLIS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-03 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Rūjienas pirmsskolas izglītības iestāde “Vārpiņa” (turpmāk – Iestāde) aicina darbā skolotāja palīgu (1 slodze - 40 stundas nedēļā) uz noteiktu laiku sākot ar 2025.gada 10.novembri. Darba vietas adrese: Dārza iela 8, Rūjiena, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: • palīdzēt pirmsskolas skolotājai organizēt bērnu ikdienas gaitas un rūpēties par tīrību un kārtību telpās; • uzkopt pirmsskolas grupu telpas saskaņā ar telpu un aprīkojuma uzkopšanas un dezinfekcijas grafiku un sanitāri higiēnisko normu prasību ievērošanu; un ja Jums ir: • vismaz vispārējā vidējā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu, disciplinētība; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; pozitīva un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 760 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 810 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi; • atsaucīgu kolektīvu. Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli un izglītības dokumenta kopiju gaidīsim līdz 2025.gada 3.novembrim e-pastā: varpina@valmiera.edu.lv vai personīgi (adrese: Rūjienas pirmsskolas izglītības iestāde “Vārpiņa”, Dārza iela 8, Rūjiena, Valmieras novads). Tālrunis informācijai: 26429411. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SKOLOTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Dārza iela 8, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-03 Kontaktpersona: varpina@valmiera.edu.lv 26429411.

Mūsu partneri