Valmieras Ziņas

ZAAO: Atkritumu apsaimniekošanas pakalpojuma nepārtrauktība ir jānodrošina arī krīzes situācijā

Lasīšanas laiks: 2 min

Portāls “Valmieras Ziņas” turpina sekot līdzi, kā koronavīrusa Covid-19 izplatības dēļ izsludinātais ārkārtējais stāvoklis Latvijā un citviet pasaulē ietekmē Valmieras uzņēmumu darbu. Jau publicējām informāciju par uzņēmumu “Valmieras piens”, “Akācija E.V.”, SIA “VALPRO”, AS “Valmieras stikla šķiedra” , kā arī par Valmieras viesnīcām.  Taču ir nozares, kur darbs nedrīkst apstāties pat ārkārtējās situācijas laikā. Viena no tām ir atkritumu apsaimniekošana. Šajā rakstā par to, kāda situācija ir atkritumu apsaimniekošanas uzņēmumā ZAAO.

SIA “ZAAO” valdes priekšsēdētājs Gints Kukainis pastāstīja:

 “Šobrīd atkritumu apsaimniekošanā esam veikuši izmaiņas, lai varētu turpināt pakalpojumu sniegšanu atbilstošā kvalitātē un maksimāli droši mūsu darbiniekiem.

Vairāk nekā nedēļu birojs strādā attālināti, klientus apkalpojam telefoniski un izmantojot digitālās iespējas ikdienas darba nodrošināšanai.

Nešķirotu sadzīves atkritumu apsaimniekošanu veicam pēc plānotā grafika. Atkritumu vedēju vadītāji un krāvēji lieto individuālos aizsarglīdzekļus, regulāri dezinficējam automašīnu kabīnes, esam uzsākuši atkritumu konteineru vāku dezinficēšanu vietās, kur ikdienā atkritumu konteinerus izmanto vairāk iedzīvotāju.

Attiecībā uz iepakojuma vākšanu – konteineru tukšošana notiek pēc grafika, neapkalpojam iekštelpu konteinerus – kastes, lai mazinātu cilvēku saskarsmes riskus. Esam ieviesuši atsevišķus ierobežojumus EKO laukumu jeb šķiroto atkritumu pieņemšanas laukumu pakalpojumos, lai maksimāli mazinātu riskus, nav iespējami skaidras naudas norēķini un līgumu slēgšana klātienē, jāievēro 3 metru distance pārzinim no klienta.

Reģionālajā atkritumu apsaimniekošanas centrā “Daibe” darbs norit ikdienas režīmā, ievērojot nepieciešamos drošības pasākumus ikvienam mūsu darbiniekam un atkritumu šķirotājiem. Esam izvērtējuši galvenos riskus, kas pastāv turpmākā pakalpojumu nodrošināšanā, gan attiecībā uz darbaspēku, gan nozarei regulējošo prasību izpildi.

Apzināmies, ka mūsu pakalpojums ir tas, kura sniegšanā ir jānodrošina nepārtrauktība arī krīzes situācijā. Vienlaikus jānorāda, ka atkritumu apsaimniekošanas pakalpojuma nepārtrauktība, kuru tik svarīgi šobrīd ir nodrošināt, ir tiešā veidā atkarīga gan no darbaspēka pieejamības, gan atkritumu radītāju savlaicīgi veiktiem maksājumiem par atkritumu apsaimniekošanu. Būtisku izdevumu daļu maksā par atkritumu apsaimniekošanu veido dažādi nodokļu maksājumi, attiecībā uz kuru samaksu valsts šobrīd nav paredzējusi nekādas atkāpes, jo nekvalificējamies nevienam no valstī noteiktajiem kritērijiem. Tādēļ aicinām atkritumu radītājus izvērtēt esošos atkritumu izvešanas grafikus atbilstoši faktiski radītajam atkritumu daudzumam, tādējādi radot iespēju ietaupīt uz izdevumiem par šo pakalpojumu, taču, saņemot šo pakalpojumu ar nepieciešamo regularitāti, ievērot noteiktos maksājumu termiņus.”

GALVENIE DARBA PIENĀKUMI: Kreditoru uzskaite - ienākošo rēķinu apstrāde, grāmatošana, kontrole; Ienākošo rēķinu nodokļu (PVN un UIN) uzskaite grāmatvedībā atbilstoši LR likumdošanai; Pamatlīdzekļu rēķinu apstrāde; Savstarpējo realizācijas rēķinu izrakstīšana; Avansa norēķinu un NĪN grāmatošana; Savstarpējo norēķinu salīdzināšana; Dalība ikmēneša un gada slēgšanas procesā; Dalība dažādos grāmatvedības procesos un projektos.  MĒS PIEDĀVAJAM: Profesionālas pilnveides iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika; Mūsdienīgu un ērtu darba vidi Beātes ielā 5, Valmierā, LV-4201; Pieredzei un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu sākot no EUR 1400 pirms nodokļu nomaksas. GALVENĀS PRASĪBAS: Izglītība grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā; Darba pieredze līdzvērtīgā amatā; Izcilas iemaņas ar MS Office, pieredze darbā ar MS Navision; Vēlme nepārtraukti attīstīties, apgūt jaunas prasmes un rīkus; Prasme plānot savu laiku, noteikt prioritātes; Augsta atbildības sajūta, precizitāte; Labas saskarsmes prasmes; Teicamas latviešu valodas zināšanas. Pieteikumu sūtīt uz e-pasta adresi - ruta.lacberga@bonotimber.com Profesija: GRĀMATVEDIS (CETURTĀ LĪMEŅA KVALIFIKĀCIJA) Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Bankas / Apdrošināšana / Finanses/Grāmatvedība Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-09 Kontaktpersona: Rūta Lacberga

Pieaugot pasūtījumiem, aicinām pievienoties saldējuma ražotājus “Rūjienas saldējums” komandai! Mēs Tev uzticēsim: Veikt darbu pie ražošanas līnijām saldējuma ražotnē; Veikt gatavās produkcijas, iepakojuma kvalitātes, marķējuma novērtēšanu; Veikt citus līdzīga rakstura uzdevumus pēc maiņas vadītāja norādēm. No Tevis sagaidām: Precizitāti, atbildības sajūtu, spēju produktīvi darboties intensīvos darba apstākļos; Spēju strādāt maiņu grafikā; Vēlmi mācīties un apgūt jaunas prasmes; Medicīnisko izziņu Nr. 027/u. Piedāvājam: Atalgojumu sākot no 1000 – 1300 EUR pirms nodokļu nomaksas; Darba attiecības līdz 2025.gada 30.septembrim; Sociālās garantijas; Apmācības darbu uzsākot, kas nepieciešamas darba pienākumu veikšanai; Darbu maiņu grafikā – dienas un nakts maiņas; Dinamisku darba vidi; Darba apģērbu; Bezmaksas kafiju un saldējumu; Iespēju iegādāties saldējumu par darbiniekiem draudzīgām cenām; Draudzīgu kolektīvu. Darba vieta: Rūjienā, Upes ielā 5 Gaidīsim Tavu pieteikumu (CV) līdz 30.maijam uz e-pastu: personals@rujienassaldejums.lv Tālrunis informācijai: 29468727 (personāla vadītāja). Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka SIA “Rūjienas saldējums” reģ. nr. 44103057131, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: CEHA STRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Upes iela 5, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 5 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-05-30 Kontaktpersona: Nora Kārkliņa

Mūsu partneri