Valmieras Ziņas

5 padomi pārdomātai kredītkaršu izmantošanai pirmssvētku laikā

Decembris ir laiks, kad daudzi no mums veic dažādus pirkumus – gādā Ziemassvētku dāvanas tuviniekiem un, izmantojot svētku sezonas atlaides, iegādājas sen iecerētus lielākus pirkumus. Nereti norēķinoties tiek izmantotas kredītkartes. Apkopotie dati rāda, ka tieši decembrī kredītkaršu lietotāju skaits ir lielāks nekā citus mēnešus. Decembrī ar kredītkarti biežāk iepērkas mājsaimniecības preču veikalos, jo tur pieejams plašs sortiments – sākot no elektroprecēm līdz servīzēm. Tāpat ar kredītkarti biežāk norēķinās skaistumkopšanas un SPA salonos, elektronikas preču veikalos, kā arī grāmatnīcās. Lietotas apdomīgi, kredītkartes sniedz daudz priekšrocību, tāpēc Swedbank kredītkaršu jomas vadītāja Inese Linde-Vaļuka piedāvā piecus vienkāršus, taču svarīgus padomus pārdomātai kredītkartes izmantošanai, kas var būt īpaši saistoši Ziemassvētku dāvanu un atlaižu drudža laikā.

1. Sekojiet līdzi saviem tēriņiem

Salīdzinot ar skaidras naudas maksājumiem, kredītkaršu priekšrocība ir ērtā veikto pirkumu pārskatāmība – nav nepieciešamības saglabāt visus čekus, lai varētu sekot līdzi tam, kad, kur un cik daudz ir iztērēts. Regulāri pārbaudot savu kredītkartes konta pārskatu (vismaz reizi nedēļā), jūs nezaudēsiet kontroli pār tēriņiem un varēsiet laikus pārtraukt kredītkartes izmantošanu, ja jutīsiet, ka nespēsiet iekļauties atmaksas termiņos.

2. Ziniet savu iespēju robežas

Ja jums ir bažas, ka iztērēsiet vairāk nekā varat atļauties laicīgi atmaksāt, samaziniet kartes kredītlimitu. Izvēlēties tādu summu, par kuru esat pārliecināti, ka varēsiet ik mēnesi veikt tās paredzēto atmaksu. Banka ir ieinteresēta, lai jūs spētu bez problēmām atmaksāt aizdevumu, tāpēc ir tikai adekvāti izvēlēties mazāku kredīta limitu, pat ja jums ir pieejamas arī lielākas aizņēmuma summas.

3. Izmantojiet kredītkarti neatliekamu pirkumu veikšanai

Daudzi no tiem, kas iedzīvojušies parādos no neapdomīgas kredītkaršu izmantošanas, atzīst, ka šie parādi sakrājušies teju nemanot. Visbiežāk tieši mazie pirkumi – 10 līdz 30 eiro vērtībā – ir tie, kas laika gaitā sakrājas un izveido neparedzētu un nepatīkamu parāda kopsummu. Izmantojiet kredītkarti tikai neatliekamiem pirkumiem. Piemēram, ja jūs pārsteidz negaidīti izdevumi par medicīnas pakalpojumiem vai pirms algas dienas bērnam nepieciešamas skolas lietas. Protams, ja esat ceļojumā un gadās neparedzēti izdevumi, ir labi, ja makā ir rezerves nauda.

4. Papildiniet savu budžetu, izmantojot kredītkarti

Ja tomēr esat pietiekami disciplinēts, jūs varat izmantot kredītkarti arī kā papildinājumu savam ikdienas budžetam. Šī stratēģija sevī ietver rūpīgi plānotus iepirkumus – sastādiet tēriņu sarakstu un izmantojiet kredītkarti līdz esat sasnieguši paredzēto izmaksu griestus. Šādā veidā jūs iegūsiet atlaides un citas priekšrocības, ko piedāvā tikai kredītkarte – arī par tiem pirkumiem, kurus būtu veikuši jebkurā gadījumā. Dažādas tirdzniecības vietas piedāvā izdevīgus nosacījumus, iepērkoties tieši ar kredītkarti. Tiem sekojot līdzi, ir iespēja pat ietaupīt.

5. Izmantojiet priekšrocības, ko piedāvā kredītkarte

Pat tad, ja pieejamās atlaides un citi bonusi nav primārā motivācija, kamdēļ esat izvēlējušies lietot kredītkarti, iegūtās priekšrocības atsevišķās situācijās var izrādīties ļoti noderīgas. Piemēram, dažas kredītkartes piedāvā bezmaksas ceļojumu apdrošināšanu, pirkumu apdrošināšanu, nemaksāt procentus, ja atmaksā ar karti iztērēto bezprocentu periodā. Piemēram, pērkot telefonu, televizoru vai jebkuru citu lietu, pirkums ar kredītkarti tiek automātiski apdrošināts, bet, ja plānojat doties uz ārzemēm, ceļojuma apdrošināšana ir jau iekļauta kredītkartē, turklāt visai ģimenei, ar ko kopā ceļojat.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai tu vakcinēsies pret Covid-19?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties koksnes pārvadājumu JAUNĀKO LOĢISTIKAS SPECIĀLISTU. Atbilstoši pretendenta pieredzei, kvalifikācijai un interesēm, atlases procesa gaitā vienosimies par kandidātam piemērotāko pozīciju. Jaunākā loģistikas speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanas pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Sauszemes kokmateriālu pārvadājuma ikdienas plānošana, koordinēšana un uzskaite; Nodrošināt dokumentu apriti, transporta un loģistikas uzņēmumiem,komunikācija starp uzņēmuma nodaļām, sagatavot nepieciešamās atskaites; Veidot sadarbību ar pakalpojuma sniedzējiem un klientiem; Nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu gan uzņēmuma ietvaros, gan klientiem; Problēmjautājumu operatīva risināšana; Sasniegt augstus un pozitīvus nodaļas rezultātus; Sekot līdzi nozares izmaiņām, kā arī loģistikas procesu attīstīšana un pilnveidošana. Prasības kandidātam: Vēlama pieredze kravu pārvadājumu plānošanā un koordinēšanā vai pieredzetransporta un/vai loģistikas kompānijā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; Mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datorprasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām; Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “JAUNĀKAIS LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS (LOĢISTS)” lūgums sūtīt uz e-pastu: kristaps.lapsa@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ. Speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes koksnes tirdzniecības jomā, bet ar pieredzi preču un pakalpojumu pārdošanā. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām darba automašīnu, mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanās pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Ikdienas darbs ar klientiem (koksnes piegādātājiem); Jaunu klientu piesaiste un darba uzsākšana; Darba organizēšana komandā, sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem; Saražotā koksnes apjoma ikmēneša piegāžu plānošana. Prasības kandidātiem:Vēlama pieredze darbā kādā no koksnes piegādes ķēdes posmiem; Vēlama pieredze aktīvā pārdošanas darbā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; "Viss ir paveicams" attieksme, mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datora prasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām. Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ’’ lūgums sūtīt uz e-pastu : rihards.veide@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: IEPIRKUMU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri