Valmieras Ziņas

Vidzemes inovāciju nedēļu 2021 atklās ar iedvesmas semināru par inovācijas spēku krīzes apstākļos

Lasīšanas laiks: 3 min

Šogad Vidzemes inovāciju nedēļā no 22. līdz 26. februārim pēc Vidzemes plānošanas reģiona (VPR) aicinājuma jau trešo gadu pēc kārtas tiksies uzņēmēji, publiskās pārvaldes pārstāvji un citi interesenti, kas vēlas saskatīt inovāciju potenciālu savā ikdienā. Lai iesildītos piecu dienu pasākumu maratonam, kas šogad notiks tiešsaistē, Vidzemes plānošanas reģions aicina pirmdien, 22. februārī, plkst. 10.00–13.00 pievienoties atklāšanas pasākumam.

Vidzemes inovāciju nedēļa 2021 (VIN2021) tiks atklāta ar iedvesmas semināru, aicinot uzņēmējus, publiskās pārvaldes pārstāvjus un, patiesībā, ikvienu tupināt attīstību arī sarežģītos apstākļos – stiprināt inovētspēju un saskatīt iespējas jauniem un radošiem risinājumiem. Atklāšanas pasākumā dzirdēsiet profesionāļu un uzņēmēju pieredzes stāstus, kam tas jau izdevies, kā arī uzzināsiet par praktiskiem rīkiem sistemātiskai un pārdomātai ideju vadībai uzņēmumos un organizācijās.

VIN2021 atklāšanas pasākums tiks pārraidīts Vidzemes inovāciju nedēļas mājaslapā innovation.vidzeme.lv. To moderēs inovāciju un ideju vadības eksperte Elīna Miķelsone, kas iepazīstinās dalībniekus arī ar “Slowstorming” metožu kopumu inovāciju procesa vadībai.

Latvijas Nacionālā vēstures muzeja vēsturnieks Imants Cīrulis atskatīsies uz būtiskākajām krīzēm Latvijas vēsturē 19.–20. gadsimtā un to, kā sabiedrība iemācījās ar tām tikt galā, ikreiz pēc krīzes kļūstot spēcīgāka un organizētāka.

Ēdināšanas nozares uzņēmuma “SIA Frenx” valdes priekšsēdētāja Evija Žentiņa pastāstīs, kā izdevies izdzīvot un attīstīt Vīnkalnu pils māju Covid-19 apstākļos. Savukārt, “Z-Triton” radītājs un vadītājs Aigars Lauzis pastāstīs, kā saskatīt jaunas idejas produktu attīstībai.

Vairāk informācijas par atklāšanas pasākumu un pasākuma programma tīmekļa vietnē innovation.vidzeme.lv. Ja vēlaties saņemt atgādinājumu par pasākumu e-pastā, aicinām reģistrēties: ej.uz/VIN2021_atklasana

Vidzemes Inovāciju nedēļas 2021 atklāšanu organizē Vidzemes plānošanas reģions un Vidzemes Uzņēmējdarbības centrs. Pasākuma tiešraidi atbalsta Vidzemes Augstskola.

Par Vidzemes inovāciju nedēļu

Kopš 2019. gada Vidzemes plānošanas reģions ik gadu februāra pēdējā nedēļā organizē Vidzemes inovāciju nedēļu, lai stiprinātu pārliecību, ka inovācijai piemīt vēl neizmantots potenciāls, kas ikdienā jāliek lietā, jo tas ir pa spēkam ikvienam.

Šogad, izmantojot priekšrocības, ko piedāvā pasākumu organizēšana tiešsaistē, sabiedrībai tiek piedāvāti vismaz 20 pasākumi, kuros piedalīties, neizejot no mājas. Interesenti aicināti stiprināt zināšanas, iedvesmoties no citiem inovatoriem, kā arī kopīgi attīstīt jaunas idejas, apmeklējot seminārus, darbnīcas, intensīvās konsultācijas, digitālās tūres, konferences un citus pasākumus, kas pielāgoti tiešsaistes formātam.

Vidzemes Inovāciju nedēļu 2021 organizē Vidzemes plānošanas reģions un Vidzemes Uzņēmējdarbības centrs sadarbībā ar virkni organizāciju un uzņēmumu, tostarp RTU Cēsu studiju un zinātnes centru, Latvijas Valsts mežzinātnes institūtu “Silava”, LIAA Madonas biznesa inkubatoru, Latvijas Informācijas tehnoloģiju klasteri un Digitālās inovācijas centru, LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru, Valmieras pilsētu, Valmieras koprades darbnīcu DARE, Valmieras Attīstības aģentūru, Gulbenes novadu, Valsts izglītības attīstības aģentūru, Vidzemes Augstskolu un citiem.

Vairāk informācijas par VIN2021 pasākumu piedāvājumu meklējiet innovation.vidzeme.lv sadaļā “Pasākumi”.

Vairāk par mums uzzināsi šeit: https://www.vid.gov.lv/lv/personals VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku) Ar iespēju strādāt Valmierā, Madonā, Cēsīs, Balvos, Daugavpilī vai Rīgā. Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles, atbalsta un nodokļu parādu piedziņas jomā. Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un ikdienā pildīt darba pienākumus, kas saistīti ar nodokļu maksātāju nesavlaicīgu norēķināšanu ar valsts budžetu, konkrētas situācijas analīzi un risinājumu piedāvāšanu, vienojoties ar parādnieku par parāda atmaksu, vai nodokļu parādu atgūšanas procesa uzsākšanu parādniekam, piesakies! Obligātās prasības: vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledža) izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām*; nevainojama reputācija. Ja Tev piemīt kāda no šādām īpašībām, mēs Tevi gaidām Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļā: esi nosvērts; patīk meklēt risinājumus; spēj sekot līdzi informācijai; proti analizēt informāciju; atbildīgi risini izveidojušos situāciju; saskati likumsakarības; strādā ar datoru un programmām; komunicē ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: jākomunicē ar nodokļu maksātājiem attālināti vai rakstiski; jārīko un jāpiedalās attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem; jāgatavo pieprasījumi un rīkojumi nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām; jāstrādā ar informācijas sistēmām un jāiegūst informācija par nodokļu maksātāju; jāanalizē nodokļu maksātāja saimnieciskā darbība; jāvērtē finanšu dokumenti, jāapkopo informācija un jāgatavo argumentēti lēmumu projekti; jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1130 līdz 1388 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1200 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;. Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt mūsdienīgā darba vidē. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: ˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledža) izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera; Raiņa iela 3, Madona; Kr.Valdemāra iela 2, Cēsis; Brīvības iela 81, Balvi; Rīgas iela 4/6, Daugavpils; Talejas iela 1, Rīga Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_2JPPAD_GNI_norādi pašvaldību_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123733. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. *Šā panta pirmās daļas 4. punkts neattiecas uz personu, kura pretendē uz ierēdņa amatu, kas ir vakants uz noteiktu laiku. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 3 Aktuāla līdz: 2025-07-28 Kontaktpersona: vid.konkursi@vid.gov.lv, 67122633

Mūsu partneri