Valmieras Ziņas

Uz ārkārtējās situācijas laiku tiek atcelti autovadītāju teorijas un praktiskās braukšanas eksāmeni

Ņemot vērā ārkārtējo situāciju valstī saistībā ar COVID-19, no 16.marta ir noteiktas izmaiņas CSDD pakalpojumu saņemšanā. Tiks nodrošināti visi klientiem būtiskākie pakalpojumi. Klientus aicina izmantot pakalpojumus attālināti – E-vidē, portālu “Valmieras Ziņas” informēja CSDD sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Jānis Aizpors.

Uz ārkārtējās situācijas laiku tiek atcelti autovadītāju teorijas un praktiskās braukšanas eksāmeni.

Klātienes pakalpojumi – transportlīdzekļu reģistrācijā un autovadītāju apliecību izsniegšanā turpmāk tiks nodrošināti tikai pēc iepriekšējā pieraksta.

Klātienes pakalpojumiem varēs pieteikties no 16.marta plkst. 14.00.

Tehniskā apskate tiks nodrošināta ierastajā kārtībā.

Transportlīdzekļu reģistrācija

Tikai E-pakalpojumos:

 

·        Transportlīdzekļu noņemšana no uzskaites

·        Transportlīdzekļu norakstīšana

·        Latvijā reģistrētu transportlīdzekļu īpašnieku maiņa

Pakalpojumi, kuri tiek netiek sniegti uz ārkārtējās situācijas laiku:

 

Numurzīmju maiņa (saglabātu vai rezervētu). Glabāšanas termiņš tiek pagarināts par ārkārtas situācijas laiku

 

Pakalpojumi pēc iepriekšēja pieraksta pa telefonu:

 

·        1.reģistrācija

·        Nozaudētu, nozagtu numurzīmju saņemšana

·        Citi neatliekami pakalpojumi

 

Autovadītāju eksaminācija un apliecību izsniegšana:

Tiek pārtraukta teorētisko un praktiskās braukšana eksāmenu pieņemšana.

Pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruni varēs pieteikties vadītāja apliecības maiņai.

Eksāmenu pieņemšana tiks atjaunota pēc ārkārtējās situācijas beigām. Visi līdzšinējie pieraksti tiek pārcelti. Ar visiem klientiem CSDD sazināsies individuāli.

Eksāmenu kārtošanas un kursu beigšanas termiņi tiek pagarināti par ārkārtas situācijas laiku.

Tehniskā apskate tiek veikta esošajā kārtībā. Klientiem iesaka visus maksājumus pirms tehniskās apskates veikt E-pakalpojumos. Ja ir izveidojusies rinda, aicina uzgaidīt savos transportlīdzekļos

CSDD kontaktinformācija:

Klientu apkalpošanas centri (KAC) Tālrunis (KAC darba laikā)
Aizkraukle 65124245
Alūksnes

 

64381041
Balvi

 

64522888
Bauska 63927410
Cēsis 64122992
Daugavpils 65427000
Dobele 63725193
Gulbene 64472072
Jelgava 63022932
Jēkabpils 65231730
Jūrmala 67025877
Krāslava 64622358
Kuldīga 63321921
Liepāja 63489193
Limbaži 64022886
Ludza 64622358
Madona 64821602
Ogre 65049131
Preiļi 65322863
Rēzekne 64622358
Rīga Transportlīdzekļu reģistrācija   67025773

Numuru salīdzināšana             67025769

Vadītāju apliecībuizsniegšana 67025791

                                                     67025809

Saldus 63881718
Talsi 67025870
Tukums 63124754
Valka 64724696
Valmiera 64220788
Ventspils 63622113

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai ārkārtējās situācijas ieviešana apturēs Covid-19 izplatīšanos?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Mazsalacas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr.90009114167, Pērnavas iela 4, Mazsalaca, Mazsalacas nov., aicina pieteikties Dzimtsarakstu nodaļas un Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra vadītāju (pilns darba laiks – 1 amata vieta uz noteiktu laiku). Prasības pretendentam: 1) augstākā juridiskā izglītība; 2) valsts un pašvaldības normatīvo aktu pārzināšana; 3) labas komunikācijas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību; 4) labas datora lietošanas iemaņas. Galvenie darba pienākumi: 1) reģistrēt dzimšanas, miršanas faktus un laulības; 2) izsniegt civilstāvokļa aktu reģistrācijas apliecības, izziņas un izrakstus no reģistru ierakstiem; 3) atjaunot, anulēt, papildināt un labot civilstāvokļa aktu reģistru ierakstus; 4) sagatavot dokumentus vārda, uzvārda un tautības ieraksta maiņai un iesniegt tos Tieslietu ministrijas Dzimtsarakstu departamentam; 5) sagatavot un sniegt pārskatus par nodaļas darbību, normatīvajos aktos noteiktajos termiņos; 6) kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši normatīvajiem aktiem; 7) veidot reģistru arhīva fondu un nodrošināt arhīva fonda dokumentu glabāšanu, uzskaiti un izmantošanu; 8) sniegt noteiktus Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras un Lauksaimniecības datu centra pakalpojumu; 9) sniegt informāciju un atbalstu e-pakalpojumu pieteikšanā par Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts darba inspekcijas, Valsts zemes dienesta, Lauku atbalsta dienesta sniegtajiem pakalpojumiem; 10) sniegt informāciju par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem. 11) veidot un uzturēt kārtībā pašvaldības pastāvīgi un ilgtermiņa glabājamo dokumentu uzskaiti, sastādot pašvaldības arhīva fonda lietas; 12) sastādīt lietu nomenklatūras. Atalgojums: no 736,65 euro – 802,95 euro  Pretendentus aicinām pieteikties, iesniedzot šādus dokumentus: CV un motivācijas vēstuli. Dokumentus iesniegt līdz 2020. gada 11. decembrim, nosūtot to uz e-pastu: mazsalaca.dome@mazsalacasnovads.lv vai pasta adresi Pērnavas iela 4, Mazsalaca, Mazsalacas novads LV-4215, vai iesniedzot personīgi Mazsalacas novada pašvaldības Kancelejā darba laikā no plkst.8.00 līdz 16.00. Profesija: PAŠVALDĪBAS IESTĀDES VADĪTĀJS /PRIEKŠNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Pērnavas iela 4, Mazsalaca, Mazsalacas nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2020-12-11 Kontaktpersona: Dokumentus, norādot amatu, iesniegt, nosūtot uz mazsalaca.dome@mazsalacasnovads.lv

Rimi veikals Valmierā, Rīgas ielā 74, aicina darbā PĀRDEVĒJU (vitrīnas zonā). Ja Tev ir svarīgi: Algas pieaugums pēc pārbaudes laika - 3 mēnešiem Atlaides Tev un Tavam tuviniekam līdz 15% pirkumiem mūsu veikalos Apmaksāta pirmreizējā obligātā veselības pārbaude Veselības apdrošināšana pēc 1 gada Apmaksāti nodokļi, atvaļinājums, slimības lapas Elastīgs darba grafiks un bezmaksas pusdienas Kopīgi darba pasākumi, pabalsti, dāvanas Ievad apmācība darbā un karjeras izaugsmes iespējas Apmaksāts transports, braucot strādāt uz Rīgu Draudzīgi, atsaucīgi kolēģi un pozitīva darba vide Ja Tev ir: Vēlme strādāt un iegūt jaunas prasmes un zināšanas Latviešu valodas zināšanas Spēja strādāt precīzi un augsta atbildības sajūta Pozitīva attieksme un spēja strādāt komandā Iepriekšēja pieredze mazumtirdzniecībā vai klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību Mēs Tev uzticēsim: Veidot pozitīvu un profesionālu uz klientu orientētu servisa līmeni Nodrošināt efektīvu, ātru pircēju apkalpošanu, konfliktsituāciju novēršanu Veikt skaidras un bezskaidras naudas norēķinus Atalgojums: 3.40 EUR/h – 3.80 EUR/h dienas maiņā (pirms nodokļu nomaksas) 6.80 EUR/h – 7.60 EUR/h svētku dienā (pirms nodokļu nomaksas) Iespēja saņemt ikmēneša bonusu līdz 80 EUR Piesakies, sūtot savu CV uz e-pastu personals@rimibaltic.com (norādot vakanci: Pārdevējs Valmierā) vai zvanot uz tālruni 80007464. Informējam, ka iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu un/vai Jūsu likumiski aizbilstamā personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu pieteikumu Rimi Latvia atlases procesa gaitā, saskaņā ar Rimi Latvia Informāciju par personas datu apstrādi atlases procesu ietvaros, ar kuras pilnu versiju varat iepazīties Rimi mājas lapā sadaļā Privātuma noteikumi. Profesija: MAZUMTIRDZNIECĪBAS VEIKALA PĀRDEVĒJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 74, Valmiera Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2020-12-10 Kontaktpersona: CV sūtīt uz personals@rimibaltic.com (norādot amatu_Valmierā) vai zvanot uz 80007464. Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri