Valmieras Ziņas

Pētījums: No visa Latvijas zīmolu “Facebook” izvietotā satura lielāko atgriezenisko saiti saņem konkursi un izlozes (1)

Lasīšanas laiks: 3 min

No visa Latvijas top 100 zīmolu sociālajā tīklā “Facebook” izvietotā satura lielāko atgriezenisko saisti jeb komentārus, “share” un “like” saņem konkursi un izlozes, šodien konferencē “Digital 2016”, prezentējot pētījumu par Latvijas zīmoliem “Facebook”, sacīja jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists Artūrs Mednis.

Viņš pastāstīja, ka

no kopējā Latvijas zīmolu “Facebook” izvietotā satura lielāko atgriezenisko saiti jeb 69,2% saņem konkursi un izlozes (7% īpatsvars no kopējā zīmolu satura “Facebook”). Savukārt uz cita veida saturu “Facebook” lietotāji reaģē retāk – pārdošanas kampaņas saņem atgriezenisko saiti 1,74% gadījumu, izglītojošas ziņas 1,7% gadījumu un citi paziņojumi – 1,63% gadījumu.

Saskaņā ar “Latvijas zīmolu “Facebook” pētījumu 2016″ apmēram 70% gadījumu Latvijas zīmoli “Facebook” izvieto informāciju horizontālā formātā, kam seko kvadrāta formāts, bet visretāk informācija tiek izvietota vertikālā formātā. “Parasto lietotāju saturs vertikāli procentuāli ir daudz lielāks nekā horizontālā un kvadrāta formāta un lielāks nekā zīmoliem, jo lietotāji ir pieraduši likt “selfijus”,” viņš pastāstīja, piebilstot, ka zīmoliem, iespējams, formāti jādažādo.

Viņš arī pastāstīja, ka top 100 Latvijas zīmolu kontos “Facebook” vietnē publiskotajā saturā dominējošā krāsa ir sarkana – 23,74%, kam seko balta – 18,86% un zila – 18,19%.

“Sarkanā krāsa ir izrādījusies ekstrēmi populāra. Es tagad negribu kļūdīties, bet vai nu “like”, vai “share” gadījumos tie bija pat 28% vai 29% no visiem top “laikiem”, ko saņēma tieši sarkanā krāsa,”

sacīja Mednis.

Mednis piebilda, ka visbiežāk – 68,57% gadījumu – uzņēmumi attēlu publicē bez teksta uz tā, ieliekot tikai bildi un pavadošo tekstu, bet 23,5% liek tekstu uz bildes 1-80 zīmju apmērā, 7,93% izvieto garāku tekstu.

Mednis pastāstīja, ka visbiežākais laiks, kad Latvijas uzņēmumi ir publicējuši saturu “Facebook”, ir no plkst.9 līdz 18 (82,44% zīmolu), jo šis ir laiks, kad mārketinga speciālisti ir sagatavojuši saturu, kas ir jāpublicē un sniedz atgriezenisko saiti. Vienlaikus viņš piebilda, ka saskaņā ar globāliem pētījumiem cilvēki visvairāk satura patērē vakarā, līdz ar to uzņēmumiem vajadzētu vērst uz to uzmanību.

Viņš arī pastāstīja, ka

88,72% no top 100 Latvijas zīmoliem publicē saturu darba dienās, bet tikai 11,28% – brīvdienās. Visbiežāk saturs tiek publicēts piektdienās no plkst.11 līdz 12.

Mednis uzsvēra, ka 40,79% Latvijas zīmolu sociālajos tīklos izvieto attēlus, kuru pavadteksta garums ir vairāk nekā 200 zīmes, 37,59% garums ir 81-200 zīmes, kam seko apmēram 10% zīmolu, kuri vispār neraksta pavadtekstu pie attēla, bet atlikušajai daļai teksta garums ir no 1-80 zīmēm. “Mēs redzam, ka Latvijas zīmoliem patīk daudz rakstīt,” viņš sacīja, piebilstot, ka pasaules prakse liecina, ka labākais tekstu garums ir 50 zīmes.

Visbiežāk Latvijas populārākie zīmoli kā izteiksmes veidu izmanto personisko pieeju patērētājam – 58,04% gadījumu, savukārt 41,96% no Latvijas top 100 zīmoliem saturu publicē oficiālā formā. “Tas ir, ņemot vērā visus datus, ieskaitot konkursus. Ja mēs izņemtu ārā konkursus, tad, es pieņemu, tas oficiālais būtu vēl lielāks,” teica Mednis.

Mednis atzīmēja, ka pilnmēnesim nav būtiskas ietekmes uz to, cik aktīvi zīmoli komunicē ar auditoriju.

“Zīmoli pilnmēness dienā publicē nedaudz vairāk satura kā parastās dienās – runa ir par 0,04%, faktiski, starpības nav. (..) Savukārt komentāri pilnmēness laikā tiek veikti nedaudz – par 1,03% – mazāk,”

pauda eksperts.

    finansējumu - 24.05.2018

    Sveicu visiem jums
    Es esmu Vaida Simonas kundzes vārdā, un es varu jums nodrošināt ātru un uzticamu finansējumu cilvēkiem.
    Sazinieties ar mani, ja jums ir nepieciešams aizdevums, jums būs apmierināti mazāk nekā 72 stundas.
    Es veicu aizdevumus no 1500 € līdz 8000000 €
    E-pasts: simonavaida3@gmail.com

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA „Firma Madara 89” - viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi darbojas pārtikas mazumtirdzniecībā un ēdināšanā, piedāvā darbu  PAVĀRAM (-EI) ēdināšanas uzņēmumā “Pasēdnīca”,Rīgas ielā 64, Valmierā. Prasības kandidātiem: • vēlama atbilstoša izglītība vai darba pieredze pavāra amatā; • godīgums un augsta atbildības sajūta; • pozitīva attieksme pret darbu; • spēja strādāt komandā un maiņu darbā. Galvenie darba pienākumi: • garšīga un kvalitatīva ēdiena gatavošana saskaņā ar kalkulācijām; • tehnoloģisko procesu pārzināšana un ievērošana; • sekot produkcijas kvalitātei, produktu glabāšanas un gatavās produkcijas realizācijas termiņiem. Piedāvājam: • veselības apdrošināšanu; • mūsdienīgu darba vidi; • papildus sociālās garantijas pēc nostrādāta gada; • atmaksātus papildatvaļinājumus; • svētku dāvanas; • profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas; • darba alga no EUR 1000 – 1050 (bruto)/6.00 - 6.50 EUR/h. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv ar norādi - Pavārs Valmierā,vai pieteikties personīgi WhatsApp vai zvanot pa mob.tel.nr. +371 26167218. Profesija: PAVĀRS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 64, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ēdināšana / Pārtikas rūpniecība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-16 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv Vai pieteikties WhatsApp: +371 26167218

Mūsu partneri