Valmieras Ziņas

Par VPR Attīstības padomes priekšsēdētāju atkārtoti ievēlēts Hardijs Vents

Lasīšanas laiks: 2 min

28. jūlijā Vidzemes Augstskolā tika sasaukta Vidzemes plānošanas reģiona (VPR) kopsapulce, kuras laikā atkārtoti par VPR Attīstības padomes priekšsēdētāju ievēlēja Pārgaujas novada pašvaldības domes priekšsēdētāju Hardiju Ventu, bet padomes priekšsēdētāja vietnieka amatā – Smiltenes novada pašvaldības domes priekšsēdētāju Gintu Kukaini, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VPR Administrācijas vadītāja Guna Kalniņa-Priede.

Klātesošie rosināja VPR Attīstības padomes priekšsēdētāja amatam atkārtoti virzīt Pārgaujas novada pašvaldības domes priekšsēdētāju Hardiju Ventu, savukārt priekšsēdētāja vietnieka amatam tika izvirzītas divas kandidatūras – līdzšinējais priekšsēdētāja vietnieks, Naukšēnu novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Jānis Zuments un Smiltenes novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Gints Kukainis.

Pēc kopsapulces notika arī pirmā VPR Attīstības padomes sēde jaunajā sastāvā. Klātesošie tika iepazīstināti ar pieciem jauniem padomes dalībniekiem, kas mainījušies pēc pašvaldībās notikušajām vēlēšanām.

VPR Attīstības padomes jaunais sastāvs:

Alūksnes novada dome Arturs Dukulis

Amatas novada dome Elita Eglīte

Apes novada dome Jānis Liberts

Beverīnas novada dome Māris Zvirbulis

Burtnieku novada dome Guntars Štrombergs

Cēsu novada dome Jānis Rozenbergs

Cesvaines novada dome Vilnis Špats

Ērgļu novada dome Guntars Velcis

Gulbenes novada dome Andris Vējiņš

Jaunpiebalgas novada dome Laimis Šāvējs

Kocēnu novada dome Jānis Olmanis

Līgatnes novada dome Ainārs Šteins

Lubānas novada dome Tālis Salenieks

Madonas novada dome Agris Lungevičs

Mazsalacas novada dome Harijs Rokpelnis

Naukšēnu novada dome Jānis Zuments

Pārgaujas novada dome Hardijs Vents

Priekuļu novada dome Elīna Stapulone

Raunas novada dome Evija Zurģe

Rūjienas novada dome Guntis Gladkins

Smiltenes novada dome Gints Kukainis

Strenču novada dome Jānis Pētersons

Valkas novada dome Vents Armands Krauklis

Valmieras pilsētas dome Ričards Gailums

Varakļānu novada dome Māris Justs

Vecpiebalgas novada dome Ella Frīdvalde-Andersone

Sēdes laikā tika apstiprināts VPR publiskais pārskats par 2016. gadu, kā arī deleģēts pārstāvis Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda Uzraudzības komitejā. VPR viedokli un intereses Uzraudzības komitejā turpmāk pārstāvēs Madonas novada domes priekšsēdētājs Agris Lungevičs, par vietnieku nozīmējot Cēsu novada domes priekšsēdētāju Jāni Rozenbergu. Tāpat tika pieņemts lēmums par VPR pārstāvi projekta ‘’Livonijas kulinārais ceļš” vadības grupā deleģēt Burtnieku novada pašvaldības deputāti Kristīni Auziņu.

Sēdes darba kārtībā bija arī jautājums par deinstitucionalizācijas vadības grupas sastāva precizēšanu, kuru nepieciešams aktualizēt saistībā ar pārstāvju nomaiņu pašvaldību vēlēšanu un citu apstākļu dēļ.

Plānots, ka nākamā VPR Attīstības padomes sēde notiks 2017.gada 29.septembrī.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri