Valmieras Ziņas

Aicina čeku loterijas laimētājus pieteikties balvām

Kopš šī gada 11.augusta ir zināmi pirmās čeku loterijas izlozes rezultāti. Atgādinām, ka tiem čeku loterijas dalībniekiem, kuri saņēma īsziņu, ka viņu reģistrētais čeks tiek virzīts gada izlozei, 14 dienu laikā jeb līdz 25.augustam (ieskaitot) ir jāpiesakās VID klātienē vai elektroniski un jāiesniedz laimīgais čeks. Savukārt, tiem, kuru reģistrētais čeks ir laimējis kādu no mēneša naudas balvām vai Padziļinātās sadarbības programmas dalībnieku balvām, ir jāpiesakās VID klātienē vai elektroniski 30 dienu laikā no izlozes rezultātu publicēšanas dienas, tas ir, līdz 10. septembrim (ieskaitot), portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valsts ieņēmumu dienests.

Pieteikties laimētajai balvai var elektroniski, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), gan ierodoties klātienē jebkurā no VID klientu apkalpošanas centriem visā Latvijā un iesūtot skenētā veidā vai uzrādot klātienē laimīgā čeka oriģinālu.

No pirmajai “Čeku loterijas” izlozei reģistrētajiem 1 731 070 čekiem izlozēta viena naudas balva 10 000 eiro vērtībā, trīs naudas balvas 5000 eiro vērtībā, 50 naudas balvas 100 eiro vērtībā, kā arī 72 Padziļinātās sadarbības programmas dalībnieku balvas, kuru vidū bija dāvanu kartes, pakalpojumi un dažādas praktiski noderīgas lietas.

Čeku reģistrēšana loterijai joprojām turpinās. Vēl līdz pat šī gada 5.septembrim (ieskaitot) var reģistrēt čekus, kvītis un biļetes, kas saņemtas augusta mēnesī par dažādām precēm un pakalpojumiem vismaz 5 eiro vērtībā.

Čeku loterijā var piedalīties ikviens. Lai pretendētu uz naudas laimestiem, kā arī uz Padziļinātās sadarbības programmas dalībnieku – dažādu Latvijas uzņēmumu sarūpētajām papildu balvām, tīmekļa vietnē www.cekuloterija.lv ir jāreģistrē čeks, kvīts vai biļete par kopējo summu vismaz 5 eiro. Darījumu apliecinošajam dokumentam ir jābūt izsniegtam par preci vai pakalpojumu, kas saņemts no Latvijā reģistrēta nodokļu maksātāja.

Čeku loterijā ik mēnesi tiks izspēlētas 54 naudas balvas, kā arī dažāda apmēra gada balvas. Tāpat būs iespējams piedalīties Padziļinātas sadarbības programmas dalībnieku sarūpēto papildu balvu izlozē. Augusta čeku izlozei, kuras rezultāti būs zināmi šī gada 8.septembrī, 54 papildu balvas pieteikuši 15 uzņēmumi. Patlaban VID aicina Padziļinātās sadarbības programmas dalībniekus vēl šodien, 22.augustā, pieteikt savas balvas septembra čeku izlozei, kas notiks 13.oktobrī. 

Loterijas uzvarētāji tiek paziņoti katra mēneša otrajā svētdienā TV3 raidījuma “SuperBingo” laikā, kā arī pēc tam publicēti tīmekļvietnē www.cekuloterija.lv un www.latloto.lv. Tāpat mēneša balvu ieguvējiem un gada izlozei izvirzītajiem loterijas dalībniekiem tiek izsūtītas īsziņas uz reģistrācijas brīdī norādīto mobilā tālruņa numuru. Čeku loterijas laimestiem iedzīvotāju ienākuma nodokli nepiemēro.

Čeku loterijas mērķis ir veicināt godīgu konkurenci un labprātīgu nodokļu saistību izpildi, mudinot pircējus pieprasīt čekus un kvītis par iegādātajām precēm un saņemtajiem pakalpojumiem, tādējādi veicinot kultūras maiņu sabiedrībā. Čeku loterija Latvijā notiek pirmo reizi, taču citur pasaulē ir visnotaļ izplatīta prakse, kas devusi pozitīvus rezultātus gan attiecībā uz sabiedrības rīcības maiņu, gan ieņēmumiem valsts budžetā.

Čeku loteriju organizē Valsts ieņēmumu dienests, bet informatīvi atbalsta VAS “Latvijas Loto”.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Kā Covid-19 ietekmējis jūsu darbu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

VALMIERAS TEHNIKUMS aicina darbā PROJEKTU DAĻAS VADĪTĀJU (profesiju klasifikatora koda Nr.1213 05) (darbinieka amats uz noteiktu laiku līdz 2022.gada martam) Mēs piedāvājam: interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā; profesionālās izaugsmes iespējas; mēnešalgu (atbilstoši profesionālajai pieredzei) – 1367 - 1571 EUR (bruto); modernu darba vidi un labus darba apstākļus; darba līgumu uz 2 gadiem ar iespēju pagarināt darba attiecības. Prasības pretendentiem/-ēm: 1. augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitāro, komunikāciju vai sociālo zinātņu jomā; 2. teicamas latviešu valodas zināšanas; 3. teicamas angļu un krievu valodas zināšanas – mutvārdos un rakstos; 4. vismaz 2 gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē; 5. vismaz 2 gadu darba pieredze vadošā amatā; 6. zināšanas par profesionālās izglītības sistēmu; 7. pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanā vai administrēšanā; 8. pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā, t.sk., iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā; 9. prasme efektīvi plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei un prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi; 10. spēja strādāt saspringtās situācijās, ierobežotā laikā un spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem; 11. autovadītāja apliecība B kategorija un pieredze auto vadīšanā. Galvenie amata pienākumi: 1. izglītības iestādes attīstības un investīciju stratēģiju, veicināt tās ieviešanu un veikt ieviešanas kontroli;2. izstrādāt izglītības iestādes internacionalizācijas stratēģiju, atbilstoši ieviest mobilitātes un stratēģiskās partnerības projektus, veicināt ārvalstu izglītojamo apmācības izglītības iestādē;3. informēt izglītības iestādes administrāciju par pieejamiem finanšu avotiem, analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas;4. izstrādāt projekta pieteikumus ārējā finansējuma piesaistei;5. izvērtēt projekta līdzfinansēšanas iespējas, veikt nepieciešamās darbības līdzfinansējuma saņemšanai;6. pārraudzīt un koordinēt projektu daļas darbu, kontrolēt mērķu un budžeta izpildi;7. dibināt un uzturēt regulārus kontaktus ar citām valsts un pašvaldību institūcijām, Latvijas un starptautiskām organizācijām, uzņēmumiem;8. pārstāvēt īstenotos projektus un komunicēt ar projektu īstenošanu uzraugošajām institūcijām un sadarbības partneriem;9. piedalīties, uzstāties starptautiskos semināros un konferencēs;10. nodrošināt projekta lietvedības dokumentu atbilstošu noformēšanu, uzskaiti un glabāšanu, sakārtošanu nodošanai arhīvā;11. plānot piegādes un līgumus projektā, koordinēt līgumu sagatavošanu un noslēgšanu. Kontrolēt noslēgto līgumu izpildi;12. nodrošināt projekta ietvaros paredzēto iepirkumu procedūru organizēšanu. Izstrādāt iepirkumu specifikācijas aprīkojuma un iekārtu iegādei izglītības programmu modernizēšanai. Piedalīties uz projektiem attiecināmo iepirkumu komisijās; 13. nodrošināt sabiedrības informēšanu par izglītības iestādē ieviestajiem un sagatavotajiem attīstības, investīciju, izglītības un stratēģiskās partnerības projektiem (sagatavot preses relīzes, organizēt publicitātes pasākumus). Iesniedzamos dokumentus – motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt uz e-pasta adresi personals@valmierastehnikums.lv (ar norādi “Konkursam uz projekta daļas vadītāja amatu”) līdz 2020.gada 1.jūnijam plkst. 12.00. Papildu informācija pa tālruni: 29194941. Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai! Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valmieras tehnikums informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs vakances atlases konkursa norisi; 2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valmieras tehnikums, reģistrācijas Nr. 90009612809, Vadu iela 3, Valmiera, LV-4201, skola@valmierastehnikums.lv. Profesija: PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS (VALSTS PĀRVALDES JOMĀ) Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2020-06-01 Kontaktpersona: Piet.,CV un izgl.apliec.dok.kopijas sūtīt uz personals@valmierastehnikums.lv, 29194941. Izglītības līmenis: 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Valmierā uzņēmējdarbība un attīstība iet roku rokā ar dabisku, sakoptu un sakārtotu vidi. Tā iedvesmo augstiem sasniegumiem sportā, izglītībā, radošiem risinājumiem kultūrā un jaunu virsotņu sasniegšanai! Valmieras pilsētas 5.pirmsskolas izglītības iestāde “Vālodzīte” (turpmāk – Iestāde) aicina darbā uz nenoteiktu laiku skolotāju palīgu, darba vietas adrese: Smiltenes iela 10, Valmiera (pilna slodze (40 stundas nedēļā)). Ja Tev ir vēlme: ēdināt, aprūpēt, mazgāt un ģērbt bērnus; mācīt bērniem patstāvības un pašapkalpošanās iemaņas; uzkopt grupas telpas, mazgāt traukus, klāt bērnu gultas un mainīt gultas veļu; sniegt atbalstu grupas pedagogiem bērnu izglītošanas procesā; iesaistīties grupas un iestādes pasākumos; un ja Tev ir: valsts valodas prasme augstākajā līmenī; pozitīva un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība, sadarbības prasmes un augsta saskarsmes kultūra; mēs piedāvājam: atalgojumu 455 euro mēnesī pirms nodokļu nomaksas; darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citas sociālās garantijas; darbu profesionālā, radošā un pozitīvi noskaņotā kolektīvā; drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Profesionālās darbības aprakstu (CV) un pieteikuma vēstuli gaidīsim līdz 2020.gada 8.jūnijam, personīgi (adrese: Smiltenes iela 10, Valmiera) vai e-pastā: valodzite@valmiera.edu.lv. Tālruņi informācijai: 64235378, 29405471. Iesniegtos personas datus Valmieras pilsētas pašvaldība izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti Valmieras pilsētas pašvaldības iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos Valmieras pilsētas pašvaldības personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi Valmieras pilsētas pašvaldībā: http://www.valmiera.lv/images/userfiles/VPP_privatuma_politika.pdf. Profesija: SKOLOTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Smiltenes iela 10, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2020-06-08 Kontaktpersona: CV un piet. vēst. iesniegt personīgi vai sūtīt uz valodzite@valmiera.edu.lv; t. 29405471.

Mūsu partneri