Valmieras Ziņas

Strenču psihoneiroloģiskā slimnīcas speciālistes piedalījās Sabiedrības integrācijas fonda organizētajās mācībās “Dažādības mentoru programma”

Lasīšanas laiks: 2 min

VSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca” projektu vadītāja Ilona Rāviete un sabiedrisko attiecību speciāliste Alise Seile piedalījās Sabiedrības integrācijas fonda organizētajās mācībās “Dažādības mentoru programma”, kas norisinājās no 3. oktobra līdz 10. novembrim, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VSIA “Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca”.

Kaut arī pētījumu dati liecina, ka Latvijā atvērtība dažādībai pieaug, darba tirgus joprojām nav iekļaujošs. Saskaņā ar ekspertu secinājumiem daudziem darba devējiem Latvijā trūkst izpratnes, kā sekmīgi integrēt dažādības vadības principus savā ikdienas darbā. 

Mentoru programma ir unikāla iniciatīva dažādības jomā Latvijā, jo Slimnīcas speciālistēm bija iespēja ne tikai paplašināt savas zināšanas, bet arī radīt konkrētu risinājumu  Slimnīcas darba vietai, proti, izstrādāt iekšējo mācību programmu darbiniekiem. Šajā procesā bija iespēja sadarboties gan ar pieredzējušiem ekspertiem, gan citu organizāciju pārstāvjiem un pārējiem programmas dalībniekiem.

Projektu vadītāja Ilona Rāviete norāda:” Dažādības vadība ir ļoti būtisks darba vidi veidojošs aspektu kopums. Dalība Dažādības mentoru programmā sniedza iespēju iegūt zināšanas un praktiskas iemaņas dažādības vadības pilnveidošanā un arī par to, ko tā organizācijai var dot. Dažādības un vienlīdzības iekļaušana ikdienas darba procesos un komunikācijā, darbinieku izpratnes vairošana par to, kas ir dažādība, kā tā izpaužas, rezultējas ar organizācijas labākiem darbības rādītājiem, aktīvāku inovāciju ieviešanu, darbinieku iesaisti dažādos procesos un kopumā – tas ietekmē mūsu visu dzīves kvalitāti. Mācību procesā ar mentoru atbalstu, ar citu Latvijas uzņēmumu pieredzes stāstu ierosmēm, tika izveidota Dažādības iniciatīva Strenču slimnīcas dažādības vadībai 2024.gadam. Galvenais iniciatīvas mērķis ir vairot Slimnīcas kolektīva izpratni par dažādības aspektiem, ko centīsimies panākt ar vairāku pasākumu ciklu.”

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri