Valmieras Ziņas

Veselības ministrs viesojas Valmierā un Mazsalacā

Lasīšanas laiks: 3 min

Piektdien, 6.martā, darba vizītē Mazsalacu un Valmieru apmeklēja veselības ministrs Guntis Belēvičs. 

Apmeklējot Mazsalacas slimnīcu, ministrs iepazinās ar ārstniecības iestādi un pārrunāja aktuālās problēmas ar tās direktoru direktoru Edgaru Grandānu.

Ministrs ļoti atzinīgi vērtē Mazsalacas slimnīcas darbību, kas turpina novadā un tuvākajā apkārtnē nodrošināt ambulatoros un stacionāros medicīnas pakalpojumus, kā arī spēj maksāt medicīnas personālam “pieklājīgas” algas. G.Belēvičs uzteica arī to, ka slimnīca spējusi darboties bez kredītiem, un solīja gādāt par valsts atbalstu ēkas jumta remontam.

Vizītes laikā Vidzemes slimnīcā ministrs tikās ar Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāju Jāni Baiku, SIA “Vidzemes slimnīca” valdes priekšsēdētāju Uģi Muskovu un ārstniecības iestādes personālu.

Uģis Muskovs iepazīstināja ar realizētajiem projektiem slimnīcas infrastruktūras un ilgtspējas uzlabošanai un jauninājumiem ārstniecības pakalpojumu sniegšanā, kopā ar ministru apmeklējot observācijas, neatliekamās medicīniskās palīdzības un pacientu uzņemšanas, reanimācijas un citas nodaļas.

Tāpat tika pārrunāti jautājumi, kas skar medicīnas pakalpojumu pieejamību reģionos, īpašu uzmanību veltot konkrētiem rīcības pasākumiem, lai nodrošinātu jauno speciālistu piesaisti lielākajai Vidzemes reģiona ārstniecības iestādei.

Tikšanās laikā tika izzināti Veselības ministrijas plāni attiecībā uz paredzētajām izmaiņām veselības aprūpē, plānoto finansējuma sadali veselības aprūpes pakalpojumu attīstībai, pasākumiem rindu mazināšanai uz valsts apmaksātajiem medicīniskajiem pakalpojumiem, kā arī daudzi citi jautājumi, lai Vidzemes reģionā un Valmierā varētu nodrošināt kvalitatīvus un pieejamus veselības aprūpes pakalpojumus.

G.Belevičs, atzina speciālistu trūkums reģionos ir aktuāla problēma, par vienu no iemesliem minot līdzekļu nepietiekamību rezidentūrai. Ne visiem ārstiem pēc augstskolu absolvēšanas bijusi iespēja iestāties rezidentūrā, taču šogad situācija ir uzlabojusies, jo šim mērķim ir atvēlēti par 1,7 miljoniem eiro līdzekļu vairāk, nekā pērn. Veselības ministrija vienojusies ar Izglītības un zinātnes ministriju, ka priekšroka iestājai rezidentūrā būs tiem ārstiem, kuriem būs līgums ar reģionālajām slimnīcām vai pašvaldībām. Taču rindas uz operācijām un pie speciālistiem veidojas arī citu iemeslu dēļ. Kā skaidroja U.Muskovs, rindu veidošanās saistīta arī ar kvotu jautājumiem jeb atvēlēto valsts finansējumu.

Ministrs pastāstīja par ieceri, kā nodrošināt ģimenes ārsta pakalpojumus reģionos. Balstoties uz Vācijas modeli, ģimenes ārsta praksei vajadzētu piešķirt juridisku statusu, nodrošinot iespēju to pirkt un pārdot. Pircējs vienmēr būtu valsts, kas to pārdotu tālāk ārstam, kas gaida rindā. Lielākās rindas uz prakses vietu būs Rīgā, taču, lai padarītu pievilcīgākas ģimenes ārsta prakses reģionos, viens darba gads tiktu pielīdzināts trim gadiem. Pēc ministra ieceres, ģimenes ārsta prakses būtu iedalītas vairākās kategorijās, nosakot reģionos lielāku finansējuma koeficientu par vienu pacientu, nekā Rīgā. Pašlaik iecere tiekot apspriesta ar ģimenes ārstu asociācijām.

Ministrs skaidroja, ka viens no viņa uzstādījumiem ir stiprināt ģimenes ārsta institūciju, ar nolūku atslogot slimnīcas. U.Muskovs, apliecinot ministra teikto, minēja piemēru, ka Vidzemes slimnīcā palielinās pacientu pieplūdums periodos, kad garo brīvdienu dēļ, piemēram, Ziemassvētkos un Jaunajā gadā, nedarbojas ģimenes ārstu prakses.

Guntis Belēvičs arī apmeklēja Jura Jakovina ģimenes ārstu praksi un Vidzemes bērnu veselības centru “Apelsīns”. Ministra skaidroja, ka centrs “Apelsīns” nesaņem valsts finansējumu, jo līdzvērtīgu pakalpojumu Valmierā sniedz cita ārstniecības iestāde, kas uzvarējusi valsts rīkotajā konkursā. Turklāt tas esot politikas jautājums. Ministraprāt, medicīnas pakalpojumus ir labāk saņemt vienuviet, tādēļ “katra daktera aiziešana uz dažādiem kaktiem nenāk par labu  pacientiem”.

Kā norādīja ministrs, šādu vizīšu mērķis ir nodrošināt efektīvu informācijas apmaiņu starp Veselības ministriju un ārstniecības iestādēm reģionos, izzinot aktuālākās problēmas un nepieciešamos risinājumus.

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā. Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja Tev ir kāda no šīm īpašībām vai prasmēm, mēs Tevi gaidām Algas nodokļa daļā: proti argumentēt un pamatot savu viedokli; esi nosvērts, komunikabls un atvērts jautājumiem; atbildības sajūta, precizitāte, disciplinētība un līdzsvarotība; pārzini vai interesē kā notiek process kādā no nozarēm, piemēram, būvniecības nozarē, mazumtirdzniecībā, ražošanas nozarē, sabiedriskajā ēdināšanā, pakalpojuma sniegšanā; spēj saskatīt likumsakarības, analizēt un aprakstīt iegūto informāciju; proti strādāt ar datoru un programmām; labprāt dodies ārpus darba vietas; jūties droši svešā vietā un spēj runāt ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: Jākomunicē ar nodokļu maksātājiem kā klātienē vai attālināti, tā rakstiski. Jārīko un jāpiedalās klātienes un attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem. Jāveic nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apmeklēšana/novērošana. Jāgatavo pieprasījumi nodokļu maksātājiem, kredītiestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām. Jāstrādā ar programmām un informācijas sistēmām. Jāvērtē grāmatvedības reģistri un dokumenti. Jāanalizē iegūtā un apkopotā informācija. Jāapraksta rezultāti, gatavojot nodokļu rēķinus un lēmumu projektus. Jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1483 līdz 1719 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1521 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt daļēji attālināti. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_AND_GNI_Valmiera_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121490. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-22 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Reģionālās tehniskā atbalsta daļas Otrās nodaļas vecākā informācijas tehnoloģiju administratora darbinieka amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku) Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk – VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā. Mūsu vērtības ir: efektivitāte, atbildība, sadarbība. Ja Tev ir: vidējā vai profesionālā vidējā izglītība; praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem; padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu; padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem; labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; spēja patstāvīgi organizēt darbu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; spēja uzņemties atbildību un pieņemt lēmumus; atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām; nevainojama reputācija. Ja esi gatavs nodrošināt: lietotāju tehnisko atbalstu, datortehnikas un programmatūras problēmu lokalizāciju un risināšanu; datortehnikas sagatavošanu un uzturēšanu; tehniskās infrastruktūras un serveru darbības uzturēšanu; informācijas un komunikāciju tehnoloģiju drošības pasākumu nodrošināšanu. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1405 līdz 1777 EUR (bruto), - pārbaudes laikā līdz 1529 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; interesantu un stabilu darbu, draudzīgu kolektīvu; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās; sociālās garantijas; veselības apdrošināšanas polisi no pirmā mēneša; papildatvaļinājuma dienas. Priekšrocības pretendentiem ar: vidējo vai vidējo profesionālo izglītību informācijas tehnoloģiju jomā; praktisko darba pieredzi informātikas jomā vismaz vienu gadu; B kategorijas vadītāja apliecību. Darbinieka darba vieta: Beātes iela 49, Valmiera, LV-4201 Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz IP_RegioTAD_2N_VITA_Vārds_Uzvārds”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123444. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-17 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Mūsu partneri