Valmieras Ziņas

Valsts policija pabeidz izmeklēšanu kriminālprocesā par krāpšanu (1)

Lasīšanas laiks: 2 min

Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Valmieras iecirkņa kriminālpolicijas nodaļas amatpersonas kriminālvajāšanas uzsākšanai nodeva kriminālprocesu par krāpšanu, kuras rezultātā īpašniekam nodarīti 750 eiro lieli materiālie zaudējumi, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes vecākā speciāliste Zane Vaskāne.

Šā gada aprīlī, Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Valmieras iecirkņa Kriminālpolicijas nodaļas amatpersonas uzsāka kriminālprocesu pēc Krimināllikuma 177.panta, proti, par svešas mantas vai tiesību uz šādu mantu iegūšanu, ļaunprātīgi izmantojot uzticēšanos vai ar viltu (krāpšana).

Veicot izmeklēšanas darbības kriminālprocesa ietvaros, tika noskaidrots, ka 2019.gada martā kāds vīrietis izmantojot cietušā uzticību, ar viltu izkrāpa portatīvo datoru 750 eiro vērtībā. Aizdomās turamais, nosūtīja viltotu maksājuma uzdevumu par naudas pārskaitījumu.

Par šādu noziegumu soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trīs gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu. Izmeklēšana kriminālprocesā ir pabeigta un nodota prokuratūrai kriminālvajāšanas uzsākšanai.

Policija atgādina, ka, izvēloties slēgt darījumus attālināti, it īpaši, ja izmantoti sludinājumu portāli, vienmēr rūpīgi jāizvērtē iespējamie riski. Valsts policija iesaka darījumus slēgt klātienē un pārliecināties par preces kvalitāti, kā arī, ja tomēr izmantoti internetbankas maksājumi, preci nodot pircējam tikai pēc tam, kad saņemta samaksa. Tāpat būtu ieteicams piefiksēt preces pirkšanas-pārdošanas faktu un pārdevēja-pircēja datus, jo tādā gadījumā būs iespējams vieglāk pierādīt iespējamo krāpšanu vai nekvalitatīvas preces iegādi.

    ta es nesaprotu - 03.07.2019

    ja Valmierā ir skola, kur apmāca cilvēkus strādāt ar datoru, vadīt biznesu, būt pieklājīgiem un vienmēr augt un attīstīties, kā tas ir iespējams? Kā teica pasniedzējs, ja ir paziņojums, tad nav divu domu, kā tā ir.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

KLIENTU KONSULTANTS/-TE - KASIERIS/-E Tu iegūsi - stabilu atalgojumu vienmēr laikā 5.45 EUR/h - 5.90 EUR/h (bruto), - mēs parūpēsimies par Tavu maltīti – katru dienu bezmaksas un garšīgas pusdienas; - atbalstu un apmācības, lai Tev būtu viss nepieciešamais veiksmīgam darba sākumam; - veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem); - apmaksātu pirmreizējo obligāto veselības pārbaudi; - dāvanas svētkos un stipendijas bērniem par izcilām sekmēm - mēs novērtējam un atbalstām ģimenes vērtības; - 300 EUR bonuss par katru rekomendēto kolēģi, kurš uzsāks darbu mūsu komandā. Mēs sagaidām - pamatizglītību, - latviešu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim, - vēlams pieredzi līdzīgā darbā, - vēlmi un spēju aktīvi strādāt. Mēs Tev uzticēsim - laipnu un precīzu klientu apkalpošanu, - preču izvietošanu plauktos, - darbu kasē. Pieteikties vari šeit, atverot saiti! Ja ir kādi jautājumi, zvani uz bezmaksas tālruni 80000088. Profesija: VEIKALA KASIERIS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Valdemāra iela 2, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-31 Kontaktpersona: Pieteikties, atverot saiti. 80000088 Izglītības līmenis: Vispārējā pamatizglītība

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri