Valmieras Ziņas

Valmierā iedzīvotājiem būs krīzes pabalsts ārkārtējās situācijas laikā

Lasīšanas laiks: 2 min

16.aprīlī Valmieras pilsētas pašvaldības domes deputāti, lai palīdzētu Valmierā deklarētajiem iedzīvotājiem, kuriem ārkārtējās situācijas radītu apstākļu dēļ nav līdzekļu pamatvajadzību nodrošināšanai, lēma par pabalsta piešķiršanu krīzes situācijā 80 eiro apmērā vienai personai mēnesī un papildus 50 eiro mēnesī par katru nepilngadīgu bērnu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldība.

Lai pabalstu varētu piešķirt, tika veikti grozījumi Valmieras pilsētas pašvaldības 2020.gada 30.janvāra saistošajos noteikumos Nr.340 „Par ģimenes vai atsevišķi dzīvojošas personas atzīšanu par maznodrošinātu un sociālās palīdzības pabalstiem Valmieras pilsētas pašvaldībā”. Noteikumos precizēts pabalsta krīzes situācijā apmērs un tā izmaksas nosacījumi.

“Mums ir svarīgi sniegt iedzīvotājiem psihosociālu vai materiālu palīdzību situācijā, kad iedzīvotāji zaudējuši ienākumus. Jau marta beigās saņēmām pirmos signālus no iedzīvotājiem, ka valstī izsludinātā ārkārtējā situācija un ar to saistītie ierobežojumi pasliktinājuši personas/ ģimenes dzīves apstākļus,”

izmaiņas noteikumos pamato Valmieras pilsētas pašvaldības Sociālo lietu pārvaldes vadītāja Kaija Muceniece.

Lai saņemtu pabalstu, ģimenei vai personai jāvēršas ar iesniegumu shorturl.at/hBEJM (vēlams izmantot e-pakalpojumu www.latvija.lv) Valmieras pilsētas pašvaldības Sociālo lietu pārvaldē, apliecinot krīzes situācijas apstākļus un pamatojot materiālās palīdzības nepieciešamību.

        Palīdzību var saņemt personas, kuras:

  • nesaņem dīkstāves pabalstu;
  • personai saistībā ar ārkārtējo situāciju nav ienākumu (piemēram, persona ir bezalgas atvaļinājumā vienu mēnesi vai ilgāk, personai ir piešķirts bezdarbnieka statuss, bet vēl nav saņemts bezdarbnieka pabalsts, persona ir pašnodarbinātā un ir zaudējusi ienākumu avotu. Arī gadījumos, ja Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra ir pieņēmusi lēmumu atteikt pabalsta piešķiršanu, izņemot, ja persona pārtraukusi darba tiesiskās attiecības pēc pašas vēlēšanās);
  • personai ir radušies papildus izdevumi, ko tā pati nespēj segt, atrodoties pašizolācijā saistībā ar atgriešanos no citas valsts (piemēram, ienākumi un uzkrājumi iztērēti papildu mājoklim, viesnīcai, transportam);
  • persona atrodas vai ir atradusies karantīnā un tai nav iztikas līdzekļu.

Kontaktinformācija: 28674775, e-pasts: slp@valmiera.lv.

Krīzes pabalstu nodrošināšanas izdevumus pašvaldībām ar mērķdotācijām daļēji kompensēs  valsts. Krīzes pabalstiem 50 %, bet ne vairāk kā 40 eiro mēnesī vienai personai.  Savukārt pašvaldības papildu piešķirto pabalstu krīzes situācijā katram bērnam līdz 18 gadiem 50 eiro apmērā mēnesī, valsts kompensēs 100% apmērā.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „VIDZEMES SLIMNĪCA” aicina savā komandā personāla speciālistu/-i (uz noteiktu laiku, ar iespēju turpināt karjeras izaugsmi Vidzemes slimnīcā) Galvenie amata pienākumi: personāla lietvedības dokumentu noformēšana, kārtošana, uzturēšana; darbinieku konsultēšana pašapkalpošanas sistēmas HoP lietošanā un pieteikumu apstrāde; personāla datu apkopošana, analizēšana, atskaišu un pārskatu sagatavošana resursu vadības sistēmā Horizon; atbalsta un konsultāciju sniegšana darbiniekiem personāla jautājumos; personāla atlases procesu organizēšana un mācību un attīstības pasākumu plānošana. Prasības pretendentiem: 1.līmeņa profesionālā vai augstākā izglītība sociālajās zinātnēs; pieredze darba tiesisko attiecību procesu organizēšanā vismaz 2 gadi; LR Darba likuma un saistošo normatīvo aktu pārzināšana; labas analītiskās un lēmumu pieņemšanas spējas; precizitāte un augsta atbildības sajūta; enerģija, iniciatīva, labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; labas iemaņas darbā ar MS Office programmām, pieredze darbam ar resursu vadības sistēmu Horizon. Jaunā kolēģa ieguvumi: iespēja veikt atbildīgu un interesantu darbu vienā no labākajām ārstniecības iestādēm Vidzemē un TOP 10 labākā darba devēja Vidzemē; iespēja gūt ieredzi personāla vadības procesu organizēšanā lielā uzņēmumā; darba līgums uz noteiktu laiku ar iespēju turpināt karjeru Vidzemes slimnīcā; normālais darba laiks; atbildīgs, dinamisks un interesants darbs komandā; stabils atalgojums vienmēr laikā un sociālās garantijas (mēnešalga 1400 EUR); prēmijas un motivējošs labumu grozs; darba devēja apmaksātas apmācības; veselības apdrošināšanas polise (pēc pārbaudes laika beigām); stabila, droša un sakārtota darba vide; Darba vieta: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201 Ja Jūsu kompetence un pieredze atbilst mūsu prasībām, gaidīsim CV un motivācijas vēstuli līdz 2025.gada 20.februārim uz e-pastu: darbs@vidzemesslimnica.lv vai uz adresi: SIA„Vidzemes slimnīca”, Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201. Sīkāka informācija pie Personāla vadības daļas vadītājas Sanitas Kandeles pa tālr.: 29443898. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, SIA “Vidzemes slimnīca” informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “Vidzemes slimnīca” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos SIA “Vidzemes slimnīca” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Vidzemes slimnīca”, kontaktinformācija: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201, tālrunis 25277799. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi SIA “Vidzemes slimnīca”: https://vidzemesslimnica.lv/par-slimnicu/privatuma-politika/informacija-par-personala-atlases-funkcijas-nodrosinasanu/ Profesija: PERSONĀLA SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Cita Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-02-20 Kontaktpersona: CV un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pastu: darbs@vidzemesslimnica.lv Tālrunis: 29443898 Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu INSPEKTORS/-E PĀRTIKAS UZRAUDZĪBAS JOMĀ ZIEMEĻVIDZEMES PĀRVALDĒ (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darba vieta: Raiņa iela 21, Valmiera un objekti Ziemeļvidzemes pārvaldes uzraudzības teritorijā) Iepazīsties: https://www.pvd.gov.lv/lv JA TEV IR: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; 2.līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā), veterinārmedicīnā, medicīnā, ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām; vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē; datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai; ļoti labas latviešu valodas zināšanas; vēlamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru amata darbības jomā – dzīvnieku un pārtikas produktu eksporta dokumentu noformēšana, iespēja mācīties starptautiskajā mācību platformā; B kategorijas autovadītāja apliecība; vēlme darboties komandā un prasme sadarboties; prasme plānot savu laiku un noteikt prioritātes; vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu. JA VĒLIES IEGULDĪT SAVAS ZINĀŠANAS UN PRASMES INTERESANTĀ, ATBILDĪGĀ UN DINAMISKĀ DARBĀ: kontrolējot pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto; sastādot administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām; apgūt un strādāt ar informācijas sistēmām; organizējot un veicot paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem. PIEVIENOJIES MŪSU KOMANDAI UN IEGŪSI: neatsveramu profesionālu pieredzi; mācību iespējas profesionālajai pilnveidei; mācību periodu un mentoru pienākumu apguvē; darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā; atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, sākotnēji 1300 EUR pirms nodokļu nomaksas; apmaksātu papildatvaļinājumu;  normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas; veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem 4 mēnešiem; pārbaudes laiks līdz 6 mēnešiem – ierēdņa amats. Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumentu lūdzam elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: konkursi@pvd.gov.lv ar norādi – Ziemeļvidzemes pārvaldes pārtikas inspektors vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050. Pieteikumus gaidīsim līdz 2025. gada 12.martam. Tālrunis uzziņām 67084629. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka: 1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi; 2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests (Peldu iela 30, Rīga, LV-1050).  Profesija: INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Raiņa iela 21, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-03-12 Kontaktpersona: Tālrunis: 67084629 E-pasts: konkursi@pvd.gov.lv Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri