Valmieras Ziņas

Sveikti balvas “Burtnieku novada Lepnums” saņēmēji

Pirmdien, 18. novembrī, Matīšu Tautas namā sveikti konkursa “Burtnieku novada Lepnums 2019” laureāti, izceļot novadnieku sabiedriski nozīmīgākos darbus Burtnieku novada labā un tā attīstības veicināšanā. Novembris ir laiks, kad pieminam mūsu varoņus, stāstām par līdzcilvēku labajiem darbiem un lepojamies ar viņu paveikto pagasta, novada un valsts labā. Pasākumā sveica piecus balvas “Burtnieku novada Lepnums” saņēmējus un izteica pateicību vairāk nekā 20 novadniekiem.

Balvu “Burtnieku novada Lepnums” par nozīmīgu darbu, ieguldījumu un sasniegumiem Burtnieku novadā, tā attīstībā un atpazīstamības veicināšanā saņēma Aldis un Dace Kalcenavi, Burtnieku ev.lut. draudzes mācītājs un draudzes priekšniece, Inese Birzkope, Rencēnu pamatskolas novadpētniecības muzeja vadītāja. Par nozīmīgu ieguldījumu ģimenisko vērtību veidošanā un stiprināšanā sabiedrībā, aktīvu piedalīšanos Burtnieku novada sabiedriskajā dzīvē balvu saņēma trīs ģimenes: Aļona Ismailova ar ģimeni, Kristīne Vītola ar ģimeni un Ivanovu ģimene.

Pagodinošus un cildinošus pateicības vārdus par savu veikumu pasākumā saņēma ikviens balvas “Burtnieku novada Lepnums” pretendents: Mārtiņš Roziņš, Ligita Lurina, Dace Kaģe, Daiga Kīna, Ints Kļaviņš, Juris Jakovins, Lolita Kaimiņa, Anete Ādamsone, Burtnieku novada brīvprātīgo ugunsdzēsēju komandas, Anita Grīnšteine, Biruta Hince, Rasma Ozoliņa, Andra Auniņa, Ligita Jenča, Baiba Kuple un Velta Plūme, Diāna Vašuta un Aleksandrs Gorodko, Elvis Poruks, Raimonds Bedrītis, Agris Daņiļevičs, Sandis Krasts, Valters un Natālija Etmaņi. 

Burtnieku novada brīvprātīgie ugunsdzēsēji pasākumā bija parūpējušies par pozitīvu ziņu – no sadraudzības apriņķa Giterslo (Vācija) saņemta dāvinājumā ugunsdzēsības automašīna. Pasākumā Valmieras rajona Brīvprātīgo ugunsdzēsēju biedrības valdes priekšsēdētājs Egīls Kaužēns, svinīgi nododot automašīnas atslēgas Burtnieku novada pašvaldības vadībai, teica: “Arī mēs, laikiem cauri ejot, esam saglabājuši senās ugunsdzēsības tradīcijas – grūtā brīdī operatīvi, pirmajiem steigties tuvākajam kaimiņam, līdzcilvēkam palīgā. Lai varētu palīdzēt, mēs organizējam un piedalāmies mācībās. Šoreiz no mācībām Vācijā līdzi atvedām ne tikai jaunu pieredzi, bet arī automašīnu, kuru nododam Burtnieku novada pašvaldībai, lai novada brīvprātīgie ugunsdzēsēji nelaimes gadījumā varētu steigties palīgā un nodrošināt iedzīvotājiem nepieciešamo atbalstu.”

Videomateriāli par balvas “Burtnieku novada Lepnums 2019” saņēmējiem

Pasākumā atskatījās arī uz aizvadīto desmitgadi Burtnieku novadā, prezentējot informatīvu videomateriālu par Burtnieku novada pašvaldības izglītības iestādēm, īstenotajiem investīciju projektiem, norisēm kultūras dzīvē un nevalstiskajās organizācijas, kā arī par uzņēmējdarbību novadā. “Latvija šogad svin 101. dzimšanas dienu, Burtnieku novads – desmito. Burtnieku novadā ar pieejamajiem resursiem, apvienojot sešu pagastu spēkus, esam paveikuši daudz labu un gaišu darbu. Ikvienā pagastā varam atskatīties uz to, kādi mēs bijām un kādi mēs esam tagad. Paveiktais nebūtu iespējams bez pašvaldības, iedzīvotāju un uzņēmēju sadarbības. Vēlos pateikties cilvēkiem, kuri šeit dzīvo, strādā, ir sabiedriski aktīvi, uztur kopienu un gādā par to, lai novads skanētu un izskanētu,” svētku uzrunā vēstīja Burtnieku novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Edvīns Straume.

 

Burtnieku novada pašvaldība konkursu “Burtnieku novada lepnums 2019” organizē, lai godinātu Burtnieku novada labākos sava aroda, amata, radošā darba veicējus, izceļot sabiedriski nozīmīgākos sasniegumus Burtnieku novadā, tā attīstībā, novada tēla popularizēšanā Latvijā un pasaulē. Ikviens novadnieks, uzņēmējs, nevalstiskā sektora pārstāvis tika aicināts ieteikt līdzcilvēkus, kuri ar savu darbu ir pelnījuši saņemt konkursa galveno nomināciju – “Burtnieku novada lepnums”. Pretendentu izvērtēšanu veica Burtnieku novada pašvaldības domes apstiprināta vērtēšanas komisija. 

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

VALMIERAS TEHNIKUMS aicina darbā PROJEKTU DAĻAS VADĪTĀJU (darbinieka amats uz noteiktu laiku līdz 2022.gada martam) Mēs piedāvājam: interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā; profesionālās izaugsmes iespējas: mēnešalgu (atbilstoši profesionālajai pieredzei) – 1367 - 1500 EUR (bruto); modernu darba vidi un labus darba apstākļus; darba līgumu uz 2 gadiem ar iespēju pagarināt darba attiecības. Prasības pretendentiem/-ēm: 1. augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitāro, komunikāciju vai sociālo zinātņu jomā; 2. teicamas latviešu valodas zināšanas; 3. teicamas angļu un krievu valodas zināšanas – mutvārdos un rakstos; 4. vismaz 2 gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē; 5. vismaz 2 gadu darba pieredze vadošā amatā; 6. zināšanas par profesionālās izglītības sistēmu; 7. pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanā vai administrēšanā; 8. pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā, t.sk., iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā; 9. prasme efektīvi plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei un prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi; 10. spēja strādāt saspringtās situācijās, ierobežotā laikā un spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem; 11. autovadītāja apliecība B kategorija un pieredze auto vadīšanā. Galvenie amata pienākumi: 1. Izstrādāt izglītības iestādes attīstības un investīciju stratēģiju, veicināt tās ieviešanu un veikt ieviešanas kontroli; 2. izstrādāt izglītības iestādes internacionalizācijas stratēģiju, atbilstoši ieviest mobilitātes un stratēģiskās partnerības projektus, veicināt ārvalstu izglītojamo apmācības izglītības iestādē; 3. informēt izglītības iestādes administrāciju par pieejamiem finanšu avotiem, analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas; 4. izstrādāt projekta pieteikumus ārējā finansējuma piesaistei; 5. izvērtēt projekta līdzfinansēšanas iespējas, veikt nepieciešamās darbības līdzfinansējuma saņemšanai; 6. pārraudzīt un koordinēt projektu daļas darbu, kontrolēt mērķu un budžeta izpildi; 7. dibināt un uzturēt regulārus kontaktus ar citām valsts un pašvaldību institūcijām, Latvijas un starptautiskām organizācijām, uzņēmumiem; 8. pārstāvēt īstenotos projektus un komunicēt ar projektu īstenošanu uzraugošajām institūcijām un sadarbības partneriem; 9. piedalīties, uzstāties starptautiskos semināros un konferencēs; 10. nodrošināt projekta lietvedības dokumentu atbilstošu noformēšanu, uzskaiti un glabāšanu, sakārtošanu nodošanai arhīvā; 11. plānot piegādes un līgumus projektā, koordinēt līgumu sagatavošanu un noslēgšanu. Kontrolēt noslēgto līgumu izpildi; 12. nodrošināt projekta ietvaros paredzēto iepirkumu procedūru organizēšanu. Izstrādāt iepirkumu specifikācijas aprīkojuma un iekārtu iegādei izglītības programmu modernizēšanai. Piedalīties uz projektiem attiecināmo iepirkumu komisijās; 13. nodrošināt sabiedrības informēšanu par izglītības iestādē ieviestajiem un sagatavotajiem attīstības, investīciju, izglītības un stratēģiskās partnerības projektiem (sagatavot preses relīzes, organizēt publicitātes pasākumus). Iesniedzamos dokumentus – motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas – nosūtīt uz e-pasta adresi personals@valmierastehnikums.lv (ar norādi “Konkursam uz projekta daļas vadītāja amatu”) līdz 2020. gada 3.februārim plkst. 16.00. Papildu informācija pa tālruni: 27803235. Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai! Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valmieras tehnikums informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs vakances atlases konkursa norisi; 2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valmieras tehnikums, reģistrācijas Nr. 90009612809, Vadu iela 3, Valmiera, LV-4201, skola@valmierastehnikums.lv. Profesija: PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS (VALSTS PĀRVALDES JOMĀ) Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2020-02-03 Kontaktpersona: Piet.,CV un izgl.apliec.dok.kopijas sūtīt uz personals@valmierastehnikums.lv, 27803235. Izglītības līmenis: 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Valmieras tehnikums  aicina darbā IZGLĪTĪBAS METODIĶI mūžizglītības un izglītības kvalitātes attīstības jomā (uz nenoteiktu laiku) Mēs piedāvājam: Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā Profesionālo pilnveidi Modernu darba vidi un labus darba apstākļus Mēnešalgu (atbilstoši profesionālajai pieredzei) no 913 EUR (bruto) Prasības pretendentam: Izglītība saskaņā ar MK 11.09.2018. noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību” Pieredze izglītības iestādes administrācijas darbā vai metodiskā darba pieredze ne mazāk kā 2 gadi Teicamas latviešu valodas zināšanas Angļu valodas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī Teicamas datorprasmes – Ms Excel, Ms Word, Ms PowerPoint Pozitīva un radoša attieksme pret darbu Labas saskarsmes iemaņas Autovadītāja apliecība B kategorija un pieredze auto vadīšanā Galvenie darba pienākumi: Izglītības iestādes metodiskā darba un izglītības programmu kvalitātes attīstības procesa vadība, izglītības programmu izstrāde un pilnveide Sadarbības veidošana ar uzņēmējiem individualizētu mūžizglītības programmu izstrādē Jaunu mūžizglītības programmu satura izstrāde, licencēšana, akreditācija, izglītības programmu tāmēšana Mūžizglītības programmu kvalifikācijas eksāmenu satura sagatavošana un eksāmenu organizēšana Mūžizglītības projektu finanšu plūsmas plānošana un izpildes kontrole Pieejamo un plānoto ESF projektu apzināšana mūžizglītības projektu jomā Mūžizglītības programmu publicitātes un reklāmas pasākumu plānošana Kompetenču pieejā balstīta izglītības satura ieviešana izglītības iestādē Atbalsta sniegšana un pedagogu konsultēšana metodisko izstrādņu sagatavošanā Atbalsta sniegšana pedagogiem jauno tehnoloģiju ieviešanā mācību procesā CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e pastu: personals@valmierastehnikums.lv (ar norādi “Konkursam uz izglītības metodiķa amatu”) līdz 2020.gada 7.februārim plkst.15:00. Tālrunis informācijai: 29194941. Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai! Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valmieras tehnikums informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs vakances atlases konkursa norisi; 2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valmieras tehnikums, reģistrācijas Nr. 90009612809, Vadu iela 3, Valmiera, LV-4201, skola@valmierastehnikums.lv. Profesija: IZGLĪTĪBAS METODIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2020-02-07 Kontaktpersona: CV un izgl.apliec.dok.kopijas sūtīt uz personals@valmierastehnikums.lv, t. 29194941.

Mūsu partneri