Valmieras Ziņas

Kā daudzdzīvokļu namos novērst nevienlīdzīgas siltuma padeves problēmu

Lasīšanas laiks: 5 min

Daudzās, īpaši padomju laikā būvētajās, daudzdzīvokļu ēkās to iemītniekiem nereti problēmas rada nevienlīdzīga siltuma padeve. Kādā dzīvoklī iedzīvotāji spiesti regulāri vēdināt telpas, jo ir pārāk karsts, turpretī citos cilvēkiem ir auksti, jo radiatori nespēj telpas apsildīt. Vislabākais risinājums šādos gadījumos ir ēkas siltumapgādes sistēmas balansēšana.

Problēma slēpjas ēku siltumapgādes sistēmu nesabalansētībā

Daudzdzīvokļu ēkās atkarībā no to veida un celšanas laika ir iebūvētas gan vienas caurules, gan divu cauruļu apkures sistēmas. Jaunajās ēkās pārsvarā tiek būvētas divu cauruļu sistēmas, kas ir efektīvākas un vienkāršāk apkalpojamas un regulējamas. Savukārt padomju laikā būvētajās daudzdzīvokļu mājās galvenokārt tika ierīkotas vienas caurules apkures sistēmas. Lai arī tās ir aprīkotas ar trīskāršas gaitas regulēšanas vārstiem, faktiski tos izmantot regulēšanai nav iespējams. Iemesli ir dažādi – noņemti rokturi, aizsērējušas apvadcaurules, iestrēguši krānu ieliktņi u.c. Bieži vien šos vārstus izmantot nemaz nav ieteicams, jo tādējādi var tikt traucēta mājas apkures sistēmas darbība.

Agrāk temperatūru dzīvokļos regulēja, centralizēti mainot siltuma nesēja temperatūru atkarībā no āra gaisa temperatūras. Individuāli regulēt temperatūru dzīvokļos nebija iespējams. Otrs risinājums bija patvaļīga radiatoru maiņa, kas savukārt pasliktināja ēkas sistēmas kopējo stāvokli.

Siltumapgādes sistēmu pārveidošana

Tagad tiek renovētas daudzas ēkas, kurās ir iebūvētas tieši vienas caurules apkures sistēmas. Taču ēku renovācijā apkures sistēmu pilnīga nomaiņa izmaksā dārgi, daudzi to nevar atļauties. Lai arī divu cauruļu sistēma darbojas efektīvāk un ir vieglāk apkalpojama, minēto apsvērumu dēļ renovācijā apkures sistēmu pilnīga pārbūve vai nomaiņa netiek paredzēta. Konkrēti darbi siltumapgādes sistēmu uzlabošanā gan tiek veikti, piemēram, atsevišķu cauruļu posmu un radiatoru nomaiņa u.c., bet vienas caurules sistēmas pārveidošana par divu cauruļu sistēmu notiek tikai tad, kad vecā siltumapgādes sistēma ir pilnībā nolietojusies (sarūsējušas, no iekšpuses aizsērējušas caurules un citas siltuma ierīces).

Lai novērstu nevienlīdzīgas siltuma padeves problēmu, nepieciešams apzināt tās saknes. Visbiežāk nav sabalansētība jau stāvvados un radiatoru sistēmā. Ūdens plūdīs tur, kur mazākā pretestība. Lielu daļu problēmu radījusi savulaik veiktā patvaļīgā radiatoru nomaiņa – jo vairāk radiatoru ēkā nomainīts, jo vairāk nesabalansēta kļuvusi mājas siltumapgādes sistēma.

Iespējamas arī citas problēmas, kas pasliktina sistēmas darbošanos. Piemēram, ēkās ar vienas caurules siltuma padeves sistēmām dzīvokļos, kas atrodas tuvāk ēkas siltummezglam, nonāk vairāk siltuma, bet attālākajos – mazāk. To nosaka fakts, ka siltuma nesējs (ūdens) cirkulācijas laikā atdziest. Arī ūdens plūsmas daudzums siltummezglam tuvākajos radiatoros nereti pārsniedz optimālo pat divas reizes, bet tālākajos pakāpeniski samazinās, atsevišķos gadījumos nesasniedzot pat pusi no paredzētās. Ūdens plūsmas ātrums ir par mazu, lai līdz tālākajiem radiatoriem aiznestu pietiekami daudz siltuma. Tas gan attiecas arī uz divu cauruļu siltumapgādes sistēmām. Dažreiz problēmas var radīt arī aizsērējis siltummezgla ūdens filtrs, kādēļ ūdens plūsma samazinās jau pašā sākumā un visas sistēmas nodrošināšanai ar siltumu ūdens vienkārši nepietiek.

Siltumapgādes sistēmu balansēšanas princips

Dažādām siltumapgādes sistēmām balansēšana var atšķirties, tomēr galvenie posmi ir līdzīgi. Balansēšanas galvenais uzdevums ir panākt, lai ūdens plūsma visā sistēmā tiek sadalīta atbilstoši nepieciešamajai un optimāli veic galveno uzdevumu – nodrošina visus ēkas dzīvokļus u.c. telpas ar nepieciešamo siltuma daudzumu. Sistēmu balansēšanu nepieciešams veikt arī jaunākām ēkām, kurās ir iebūvēta divu cauruļu siltumapgādes sistēma. Ja mājā atrodas šāda sistēma ar jaunākās paaudzes regulējamajiem radiatoriem, kas aprīkoti ar atbilstošiem vārstiem (termostatu vārsti vai atpakaļgaitas vārsti), vispirms šos radiatorus nepieciešams noregulēt atbilstoši tajos paredzētajai ūdens plūsmai. Vēlāk radiatoru regulējumā nepieciešamības gadījumā iespējams veikt arī atbilstošas korekcijas.

Otrs posms, ko paredz siltumapgādes sistēmu balansēšana, ir ūdens plūsmas regulēšana stāvvados. Jebkurai siltumapgādes sistēmai jābūt aprīkotai ar stāvvadu balansēšanas vārstiem. Šie vārsti tiek regulēti atbilstoši ēkas projektā norādītajai nepieciešamajai ūdens plūsmai. Gadījumā, ja šādu datu nav vai tie neatbilst esošajai situācijai, nepieciešamo plūsmu aprēķina. To veic, ar mērīšanas datoru pieslēdzoties pie stāvvada balansēšanas vārsta. Tiek nolasīti rādījumi, un pēc tam stāvvada vārstu noregulē atbilstoši nepieciešamajai ūdens plūsmai. Aprēķinu metodi nosaka speciālists.

Trešais posms, ko ietver siltuma sistēmu balansēšana, ir ēkas centrālā padeves vārsta (siltummezgla) regulēšana. Tiek ņemts vērā mājai nepieciešamais siltuma daudzums, nepieciešamā ūdens plūsma un centrālā sūkņa jauda. Jaunāku sistēmu gadījumā projekts jau ir gatavs, atliek tikai vadīties pēc tā, citos gadījumos var nākties veikt dažādus mērījumus. Siltummezgla regulēšanu parasti veic pēc radiatoru un stāvvadu vārstu regulēšanas, tomēr nereti balansēšanas posmu secība var būt arī citādāka. To nosaka katrs konkrētais gadījums, siltumapgādes sistēmas īpatnības, nepieciešamais darbu apjoms, novēršamās problēmas apmēri u.c.

Regulējami radiatori ļauj veikt precīzāku sistēmas balansēšanu

Sistēmas balansēšana paredz arī atsevišķu radiatoru regulēšanu, taču bieži nākas saskarties ar gadījumiem, kad dzīvokļos joprojām darbojas vecie, padomju laikā uzstādītie radiatori, kuru regulēšana nav paredzēta. Sistēmas balansēšanu var veikt arī šādā gadījumā, vienīgi tad iespējama lielāka nobīde no paredzamā rezultāta. Dažreiz ir bijušas situācijas, kad padomju laikā celtajās daudzdzīvokļu mājās nav bijuši iebūvēti stāvvadu regulēšanas vārsti (vai iebūvētie ir tik sliktā stāvoklī, ka to regulēšana nav iespējama). Šajos gadījumos tos nepieciešams iebūvēt (vai nomainīt).

Vislielāko efektu sistēmas balansēšana dod tad, ja visā mājā ir uzstādīti jauni, regulējami radiatori. Otrs risinājums, kas tiek izmantots, ir veco radiatoru apgādāšana ar regulējamiem vārstiem. Šāds risinājums izmaksā arī ievērojami lētāk, nekā pilnīga veco radiatoru nomaiņa. Ir dažādas iespējas, un katrs var izvēlēties piemērotāko atkarībā no vēlmēm un finansiālajām iespējām.

Siltumapgādes sistēmu balansēšanu daudzdzīvokļu mājās var veikt jebkurā sezonā. Nepieciešams, lai sistēma būtu darba kārtībā un strādātu. Tomēr ieteicamāk būtu to darīt apkures sezonas laikā (vislabāk – tās sākumā), jo tad iespējami visprecīzākie mērījumi. Tas, protams, attiecas uz ēkām, kur ir uzstādīti visi nepieciešamie vārsti un nav nepieciešami nekādi sagatavošanās darbi. Jāatceras vēl, ka precīza sistēmas balansēšana iespējama tikai pie pilnīgi atvērtiem visiem vārstiem. Tādēļ nepieciešamības gadījumā mājas pārvaldniekam jāvienojas ar iedzīvotājiem (ja ir uzstādīti regulējamie vārsti atsevišķos dzīvokļos) par laiku, kad visi (vai vismaz lielākā daļa) būs mājās un atvērs vārstus.

Ja sistēmas balansēšanu paredzēts veikt ēkai, kur tā nekad iepriekš nav veikta, vispirms nepieciešams veikt sagatavošanās darbus. To veids un apjoms atkarīgs no katra konkrētā gadījuma. Tie ietver arī konsultācijas ar speciālistu, ēkas siltumapgādes sistēmas apsekošanu, vajadzības gadījumā nepieciešamo vārstu uzstādīšanu (piemēram, ja trūkst stāvvadu vārstu vai nepieciešama to nomaiņa). Visa veida sagatavošanās darbus vislabāk veikt vasarā, turklāt dažkārt var būt nepieciešamība izlaist ūdeni no sistēmas (piemēram, minētajā vārstu nomaiņas gadījumā).

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA SolarRoof Solution, reģ. Nr. 40203610314aicina darbā  KURJERU Galvenie pienākumi: - Spēja doties regulāros komandējumos uz Vāciju; - Nodrošināt labu servisu piegādājot un saņemot sūtījumus no mūsu klientiem (Latvijā un Vācija); - Veikt sūtījumu, preču vai dokumentu savlaicīgu piegādi klientiem norādītajās adresēs; - Spēja komunicēt ar klientiem piegādes laikā;  - Saudzīgi apieties ar transportējamo preci un ievērot drošības prasības; -Ievērot ceļu satiksmes noteikumus un darba grafiku; -Nodrošināt profesionālu un laipnu apkalpošanu; Prasības: - Precizitāte un atbildības sajūta; - B kategorijas autovadītāja apliecība; - Autovadītāja pieredze ar vieglo vai kravas automašīnu Vācijā/Eiropā; - Spēja orientēties un prasme izmantot navigāciju un CRM sistēmu; - Vācu valodas zināšanas komunikācijai ar klientiem Vācijā; - Pieredze darbā vai braukšanā Vācijā/Eiropā; - Punktualitāte – spēja plānot savu laiku, stresa noturība; - Augsta atbildības sajūta par uzticētajām materiālajām vērtībām; Vakancei pieteikties sūtot CV uz e - pastu: solarroof@inbox.lv Profesija: KURJERS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Straupes iela 2C, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-30 Darba sākšanas datums: 2025-08-25 Kontaktpersona: Tatjana Vrubļevska

SIA “ZAAO” izsludina konkursu uz valdes locekļa/-les - aprites ekonomikas centra “Daibe” vadītāja/-as amatu ar kompetenci inženiertehniskajā jomā. SIA “ZAAO” sniedz kvalitatīvus atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumus – atkritumu savākšanu, šķirošanu, pārvadāšanu, apstrādi un apglabāšanu videi draudzīgā veidā, kā arī veic sabiedrības informēšanu un izglītošanu. SIA “ZAAO” ir publiski privāta 11 pašvaldību – Alūksnes, Balvu, Cēsu, Gulbenes, Limbažu, Madonas, Saulkrastu, Siguldas, Smiltenes, Valkas un Valmieras – kapitālsabiedrība. Obligātās minimālās prasības: Valsts valodas zināšanas ne zemākas par C1 līmeni un angļu valodas zināšanas ne zemākas par B2 līmeni; Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā inženiertehniskā izglītība (ja izglītība iegūta ārzemēs, tad pretendents iesniedz izziņu no Augstākās izglītības centra par izglītības pielīdzināšanu), kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus Sabiedrībā; Vismaz divu gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 (desmit) gados) valdes locekļa vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (līdzvērtīgs vadošs amats ir padomes loceklis, uzņēmuma vadītājs, struktūrvienības vadītājs, nodaļas vadītājs, departamenta vadītājs vai cits augstāka līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vadībai vai valdei) vidējā vai lielā uzņēmumā vai valsts vai pašvaldības iestādē vides pārvaldības un vides aizsardzības jomā; Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo; Kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem. Atbilstība likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām; Kandidātam nav noteikti ierobežojumi Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā. Pieredze uzņēmumam stratēģisku un/vai vides aizsardzības projektu vadībā; Pieredze iepirkumu procesos un vadībā. Papildu punkti tiks piešķirti: Par pieredzi vides pārvaldības un vides aizsardzības jomā atkritumu apsaimniekošanas nozarē; Par pieredzi uzņēmumam stratēģisku un/vai vides aizsardzības projektu vadībā atkritumu apsaimniekošanas jomā/nozarē; Par iepirkumu procesos un vadībā atkritumu apsaimniekošanas jomā/nozarē. Citas būtiskas kompetences, kuras tiks vērtētas: Izpratne par vides pārvaldību; Prasmes strādāt ar lielu dokumentācijas/datu apjomu (iepirkumu procedūras, uzņēmumam stratēģiski projekti) atbilstoši jomai; Izpratne par ESG jautājumu savstarpējā mijiedarbībā un ietekmē uz uzņēmuma darbības virzieniem. Par pieredzi ESG jautājumu savstarpējā mijiedarbībā un ietekmē uz uzņēmuma darbības virzieniem vides pārvaldības un vides aizsardzības jomā atkritumu apsaimniekošanas nozarē tiks piešķirti papildus punkti. Valdes locekļa/-es amata pienākumu pildīšanai nepieciešamas šādas vadības kompetences: Stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence); Lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence); Orientācija uz attīstību; Orientācija uz rezultāta sasniegšanu.  Pieteikuma iesniegšanas prasības Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2025. gada 21. jūlijam (ieskaitot) elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: valdes_loceklis@astralexecutive.com Kandidātus/-es lūdzam iesniegt šādus dokumentus: 1. Elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību; 2. Dzīves gaitas un darba pieredzes aprakstu (izmantojot CV formu), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām, norādot pēdējo desmit gadu laikā būtiskāko informāciju par uzņēmuma darbības jomu, Pretendenta atbildību un pienākumiem, un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā, kā arī Pretendenta kontaktinformāciju (e-pasta adrese, tālruņa numurs); 3. Valdes locekļa/-es amata kandidāta/-es elektroniski parakstītu apliecinājumu, izmantojot pievienoto apliecinājuma formu un apliecinot (Apliecinājums): • atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām; • ka kandidāts/-e ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā”  noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa/-es amatā. 4. Augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā). 5. Valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopiju (iesniedz tikai gadījumā, ja izglītība nav iegūta valsts valodā un tā nav dzimtā valoda). 6. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi. Mēneša atlīdzība valdes loceklim (bruto): 3980,83 EUR. SIA “ZAAO” valdes locekļa/-es personāla atlases un novērtēšanas process sastāvēs no 3 (trim) kārtām un to īstenos atlases konkursa nominācijas komisija un personāla atlases kompānija SIA “ASTRAL Executive Search”. Informējam, ka kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs iesniegt stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā, līdz 15 minūtēm) par SIA “ZAAO” galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka Jūsu: 1. pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā Jūsu dati tiks nodoti SIA “ZAAO” sadarbības partnerim – personāla atlases pakalpojumu sniedzējam SIA „ASTRAL Executive Search”; 2. personas datu apstrādes pārzinis: SIA “ZAAO”, reģistrācijas numurs: 44103015509. Pārziņa adrese ir Rīgas iela 32, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201 Kontaktinformācija saziņai: Tālrunis: +371 64281250 Elektroniskā pasta adrese: zaao@zaao.lv Vairāk informācijas par SIA “ZAAO” veikto personas datu apstrādi personāla atlases procesā atrodama SIA “ZAAO” tīmekļvietnē šeit. Ja ir radušies jautājumi par atlases procesu vai iesniedzamajiem dokumentiem, lūgums sazināties ar SIA “ASTRAL Executive Search” konsultanti Kristu Kristiānu Ziediņu (krista.ziedina@astralexecutive.com; +371 26681185) Profesija: VALDES LOCEKLIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 32, Valmiera, Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Vadība / Administrēšana Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-07-21 Kontaktpersona: Krista Ziediņa

Ja Tev rūp vides aizsardzība, Tev ir drosme pārstāvēt valsti darbā par zaļāku un labvēlīgāku vidi un Tevi interesē darbs ar normatīvo aktu piemērošanu, iespējams, tieši Tevi gaidām mūsu komandā Valsts vides dienesta (Nr. 90000017078) Atļauju pārvaldes Piesārņojuma un dabas resursu departamenta Piesārņojuma novēršanas daļas eksperta amatā  (viena ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) Šajā amatā Tev piedāvājam: iegūt vērtīgu pieredzi vides aizsardzības jomā un profesionālās attīstības iespējas; jaunā darbinieka apmācību un kvalifikācijas celšanas pasākumus; darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem; mēnešalgu no 1008 līdz 1512 euro pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši kvalifikācijai un kompetencei; veselības apdrošināšanu; atvaļinājuma pabalstu, papildatvaļinājumu no 8 līdz 10 darba dienām, kā arī citus valsts pārvaldē paredzētus, ar papildu atlīdzību saistītus pasākumus; darba vietu kādā no mūsu reģionālajiem birojiem (Rīga, Valmiera, Madona, Daugavpils, Rēzekne, Jelgava, Ventspils, Liepāja), ar iespēju pēc pārbaudes laika strādāt daļēji attālināti. Uzticēsim Tev:  sagatavot atļaujas A un B kategorijas piesārņojošai darbībai;  reģistrēt C kategorijas piesārņojošas darbības; sagatavot izziņas un atzinumus par piesārņojošas darbības kategoriju; ievadīt un aktualizēt informāciju Valsts vides dienesta informācijas sistēmās; sagatavot vides informāciju un atbildes uz iesniegumiem par jautājumiem kompetences jomā. Sagaidām, lai Tev ir: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā, inženierzinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību); izpratne par normatīvo aktu piemērošanu un vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana; profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību; labas datora lietošanas prasmes (Microsoft Office). Taču tikpat svarīgi, lai Tev piemīt prasme un vēlēšanās strādāt komandā, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās, augsta atbildības sajūta, kā arī labas komunikācijas un sadarbības prasmes. Gaidīsim Tavu pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) Valsts vides dienestam uz e-pasta adresi: CV@vvd.gov.lv (ar norādi „Konkursam – Piesārņojuma eksperts”) Tālrunis uzziņām: 67084203  Vairāk par iestādi: http://www.vvd.gov.lv/ Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis: Valsts vides dienests, reģistrācijas numurs 90000017078, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV 1045. Profesija: EKSPERTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Pāvila Rozīša iela 13, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-07-21 Kontaktpersona: Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi: CV@vvd.gov.lv, tel.67084203 Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri