Valmieras Ziņas

Īstenotas iedzīvotāju iniciatīvas Kocēnu novada attīstībai

Lasīšanas laiks: 3 min

Lai Kocēnu novada administratīvajā teritorijā īstenotu sabiedriski nozīmīgas aktivitātes,  sekmētu apkārtējās vides sakārtošanu un uzlabotu iedzīvotāju dzīves kvalitāti, ik gadu ar Kocēnu novada domes finansiālu atbalstu iedzīvotājiem ir iespēja īstenot iniciatīvu projektus.

Kocēnu novada domes Attīstības nodaļas vadītājas vietniece Kristīne Līdaka:

“Pērn Kocēnu novada pašvaldība finansiāli atbalstīja desmit iedzīvotāju iniciatīvu projektus visā novadā,  katrs no kuriem deva kādu kopēju labumu novadam un novada iedzīvotājiem.

Par ieguldījumu bērnu un jauniešu nākotnē un dzīves kvalitātes uzlabošanu rūpējās Dikļu iniciatīvas grupa, kas projekta ietvaros piemājas saimniecībā “Bērzkalni” organizēja aktivitātes, kurās bērniem bija iespēja rast emocionālo kontaktu, saskarsmi un iepazīt dažādus dzīvniekus, kā arī apgūt pamatprasmes jāšanas sportā. Tāpat pirmsskolas vecuma bērnu vecāku neformālā grupa “Esi kustīgs un vesels!” labiekārtoja pirmsskolas izglītības iestādes “Cielaviņa” rotaļu laukumu, papildinot to ar līdzsvara elementiem.

Tūrisma un kultūras jomā nodibinājums “Mēs savam novadam” apkopoja ar Jāni Staņislavu Rozi saistītās garīgās un kultūrvēsturiskās vērtības un izveidoja brīvdabas gleznu galeriju, organizēja informatīvos seminārus un atklāja Jāņa Staņislava Rozes zāli Kocēnu novada Vaidavas pagasta novadpētniecības pastāvīgajā ekspozīcijā, kā arī organizēja “Caurumkroga” teritorijas labiekārtošanu. Seno kulta vietu papildināja iedzīvotāju interešu grupa “Bērzainieši”, kuri projekta ietvaros atjaunoja par pazudušu uzskatīto kultūrvēsturisko pieminekli – Daviņu II dobumakmeni. Projekta ietvaros Daviņu II dobumakmens tika izcelts no akmeņu kaudzes un novietots blakus “lielajam brālim” – Daviņu Lielam akmenim.

Fizisko aktivitāšu klāstu papildināja Zilākalna neformālā jauniešu sporta grupa “Starts”, kas labiekārtoja Zilākalna sporta telpas un iegādājās trenažierus, lai uzlabotu dzīves vidi vietējiem iedzīvotājiem. Tāpat Dauguļu iniciatīvas grupa projekta ietvaros iegādājās tenisa galda komplektu un divus novusa galdus, lai veicinātu iedzīvotāju iesaisti kultūras un sporta aktivitātēs.

Par vides sakārtošanu un labiekārtošanu rūpējās Kocēnu ciema iedzīvotāju iniciatīvas grupa “Alejas ielas iedzīvotāji”, kas rekonstruēja Alejas ielas daudzdzīvokļu dzīvojamo māju veļas žāvētavu. Turpretim biedrība Rubenē “Vecāki Rubenes pamatskolai” izstrādāja projektu, kura ietvaros plānoja īstenot Rubenes ciema centra labiekārtošanu, uzstādot saules pulksteni ar gājēju ceļu un soliņiem.

Par iedzīvotāju izglītošanu iestājās “Vaidavas izglītības biedrība”, kas turpina jau kopš 2009. gada iedibinātās tradicionālās aktivitātes, kuru ietvaros tika paredzēts īstenot 23 dažādus pasākumus 15 tēmu aktivitātēs. Bet biedrība “UGA Records”, kas Kocēnu novadā darbojās kā notikumu atspoguļotājs multimediju jomā, projekta ietvaros iegādājās video stabilizatoru, lai nodrošinātu kvalitatīvu publicitātes materiālu par Kocēnu novadu un piedalītos kopējā Kocēnu novada tēla veidošanā.”

Jāpiebilst, ka arī šogad, marta otrajā pusē, Kocēnu novada dome izsludinās jaunu iniciatīvu projektu konkursu. Aicinām iedzīvotājus jau laikus domāt par iespējām, kā kopīgi attīstīt dzīves kvalitāti Kocēnu novadā, izstrādājot projektus izglītības, sporta, kultūras, tūrisma, kā arī jauniešu dzīves un vides uzlabošanas jomās.

Informācija par konkursu tiks publicēta izdevumā “Kocēnu Novada Vēstis” un www.kocenunovads.lv.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

TOP 10 labākais darba devējs Vidzemē - Vidzemes slimnīca  aicina savā komandā GRĀMATVEDI Galvenie amata pienākumi: veikt atlīdzības aprēķinu uzņēmuma darbiniekiem, kompensāciju uzskaiti, ar darba samaksu saistīto nodokļu, nodevu uzskaiti grāmatvedības programmā; sagatavot atskaites par darba samaksu uzņēmuma vadībai un ārējām institūcijām; piedalīties atalgojuma sistēmas pilnveidošanā, ar atalgojumu saistītās dokumentācijas izstrādāšanā un uzturēšanā. Savas kompetences ietvaros konsultēt Sabiedrības darbiniekus grāmatvedības jautājumos; veikt arī citu Sabiedrības finansiālo operāciju uzskaiti, pamatojoties uz vispārējiem grāmatvedības uzskaites principiem un Sabiedrības iekšējiem normatīvajiem aktiem; iesaistīties uzņēmuma gada pārskata dokumentu sagatavošanā. Prasības kandidātiem: augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu jomā; iepriekšēja pieredze vismaz 3 gadi grāmatveža amatā, vēlams darba samaksas jomā; zināšanas LR normatīvajos aktos grāmatvedības jomā, zināšanas LR nodokļu likumdošanā; prasme patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, sasniedzot noteiktus mērķus; prasme orientēties normatīvajos aktos grāmatvedības un nodokļu jautājumos, pielietot praktiskajā darbā Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus, atrast un analizēt nepieciešamo informāciju; labas datora prasmes (MS Word, MS Excel pieredzējuša lietotāja līmenī); pieredze darbā ar resursu vadības sistēmām, vēlams HORIZON; analītiska domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta; prasme strādāt komandā un individuāli, labas komunikācijas prasmes. Jaunā kolēģa ieguvumi: iespēja veikt atbildīgu un interesantu darbu vienā no labākajām ārstniecības iestādēm Vidzemē un TOP 10 labākā darba devēja Vidzemē; darba līgums uz nenoteiktu laiku; normālais darba laiks; atbildīgs, dinamisks un interesants darbs komandā; stabils atalgojums vienmēr laikā un sociālās garantijas (mēnešalga 1500 EUR); prēmijas un motivējošs labumu grozs; darba devēja apmaksātas apmācības; veselības apdrošināšanas polise (pēc pārbaudes laika beigām); stabila, droša un sakārtota darba vide; Darba vieta: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201 Ja Jūsu kompetence un pieredze atbilst mūsu prasībām, gaidīsim CV un motivācijas vēstuli līdz 2024.gada 22.maijam uz e-pastu: darbs@vidzemesslimnica.lv vai uz adresi: SIA„Vidzemes slimnīca”, Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201. Sīkāka informācija pie Finanšu direktores L.Ermanes pa tālr. 28682257 vai Personāla vadības daļas vadītājas S.Kandeles pa tālr.: 29443898. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, SIA “Vidzemes slimnīca” informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “Vidzemes slimnīca” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos SIA “Vidzemes slimnīca” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Vidzemes slimnīca”, kontaktinformācija: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201, tālrunis 25277799. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi SIA “Vidzemes slimnīca”: https://vidzemesslimnica.lv/par-slimnicu/privatuma-politika/informacija-par-personala-atlases-funkcijas-nodrosinasanu/ Profesija: GRĀMATVEDIS (CETURTĀ LĪMEŅA KVALIFIKĀCIJA) Darba vietas adrese: LATVIJA, Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-22 Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

SIA" Austris AG"  pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmums Valmierā no 1995.gada. IR darbs pārdevējam(-ai) veikalā "Austris" Beātes 21, Valmiera Galvenie darba pienākumi: * Pārtikas un nepārtikas preču tirdzniecība; * Pircēju apkalpošana, veikt skaidras un neskaidras naudas norēķinus; * Preču pieņemšana, pasūtīšana, uzskaite, izvietošana tirdzniecības zālē.; * Preču realizācijas termiņu, marķējuma, kvalitātes, uzglabāšanas apstākļu un atbilstošas temperatūras kontroli. Prasības kandidātiem: * Vēlme strādāt un iegūt jaunas prasmes un zināšana; * Latviešu valodas zināšanas; * Pozitīva attieksme, atbildība, disciplīna, sadarbība; * Iepriekšēja pieredze mazumtirdzniecībā vai klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību; Piedāvājam: * Interesantu darbu stabilā uzņēmumā; * Mūsdienīgu darba vidi; * Darbam atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas; * Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas, kas tiek apmaksātas. * Atlaides darbiniekiem līdz 15% pirkumiem mūsu veikalos * Kopīgi darba pasākumi, pabalsti, dāvanas; * Darba alga no EURO 700-900 (bruto); Darba vieta:  Tērbatas 43 ,Valmiera un Beātes 21,Valmiera CV ar norādi "Pārdevējs" lūdzam sūtīt uz e-pastu austris_ag@inbox.lv vai pieteikties personīgi SIA "Austris AG" birojā Tērbatas ielā 43, Valmierā, 2 stāvā, vai zvanīt uz tālruni +371 29154756 Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Profesija: MAZUMTIRDZNIECĪBAS VEIKALA PĀRDEVĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 21, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-09

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi: Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā; Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Veikt citus pienākumus saskaņā ar tiešā priekšnieka norādījumiem savas kompetences jomā; Būt gatavam darboties augstas slodzes, stresa un riska apstākļos. Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību); Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes; Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām; Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1612 eiro līdz 1935 eiro (atkarībā no izglītības un darba pieredzes); Par priekšrocību tiks izvirzīti kandidāti, kuri jau ir zemessargi vai ir gatavi iestāties Zemessardzē. Motivētu pieteikuma vēstuli un CV sūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 31.05.2024. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-31 Izglītības līmenis: 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Mūsu partneri