Valmieras Ziņas

Darba piedāvājums ADMINISTRATORIEM (-ĒM) un INSTRUKTORIEM (-ĒM) Sajūtu parkā vasaras sezonā

Gaujas Stāvo krastu Sajūtu parks piedāvā darbu ADMINISTRATORĒM (-IEM) un INSTRUKTORIEM (-ĒM) vasaras sezonā (2019.gada maijs – septembris)

Prasības ADMINISTRATORĒM (-IEM):

  • Augsta atbildības izjūta
  • Precizitāte
  • Valodu prasmes: latviešu, angļu, krievu
  • Vēlamas iemaņas darbā ar kases aparātu

Mēs sagaidām, ka būsi lielisks Sajūtu parka viesu sagaidītājs, spēsi viņiem palīdzēt izvēlēties vislabākās atpūtas iespējas un pastāstīt par Sajūtu parka piedāvājumu, kā arī rūpēsies par kopējo darba vietas tēlu un patīkamo atmosfēru.

Darba laiks: maiņās, pilna laika noslodze

Darba vieta: Sajūtu parka atpūtas komplekss, Jāņa Daliņa iela 2, Valmiera

Atalgojums: Stundas tarifa likme, 3.00 – 3.75 €/h

Darba devējs: „VIDZEMES OLIMPISKAIS CENTRS” SIA (Vien.Reģ.Nr.54103025871)

 

Prasības INSTRUKTORIEM (-ĒM):

  • Labas komunikācijas spējas
  • Augsta atbildības izjūta
  • Nebaidīšanās no augstuma
  • Spēja strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās
  • Valodu prasmes: latviešu, angļu, krievu (sarunvalodas līmenī)

Mēs sagaidām, ka būsi atvērts un pozitīvi noskaņots Sajūtu parka viesu draugs, jo tieši pie tevis viņi vērsīsies, ja baidīsies vai trasē būs kas atgadījies. Tev būs jārūpējas par Takas kokos viesu drošību, kā arī par noteikumu ievērošanu. Tu pārzināsi trasi līdz pat sīkumiem un, iespējams, būsi cilvēks, kurš visvairāk reižu baudījis nobraucienus pār Gauju!

Darba laiks: maiņās, nepilna laika noslodze

Darba vieta: Sajūtu parka atpūtas komplekss, Jāņa Daliņa iela 2, Valmiera

Atalgojums: Stundas tarifa likme, 3.90 – 4,30 €/h

Darba devējs: „VIDZEMES OLIMPISKAIS CENTRS” SIA (Vien.Reģ.Nr.54103025871)

Darbiniekiem nodrošinām:

  • regulāru un stabilu atalgojumu
  • sociālās garantijas
  • darba apģērbu
  • apmācību darbu uzsākot

Lai pieteiktos darbā, lūdzam sūtīt CV un motivācijas vēstuli līdz 22.aprīlim uz e-pastu iluta.urbanovica@voc.lv ar norādi “darbs Sajūtu parkā”.

 

"Valmieras ziņas" jautā

Vai Valmierā ir nepieciešama diennakts aptieka?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

BIROJA ADMINISTRĀCIJAS VADĪTĀJU VALMIERĀ Prasības • Teicamas lietvedības zināšanas un pieredze dažādu dokumentu un līgumu sagatavošanā; • Pieredze darbā ar Publisko iepirkumu un ES projektu dokumentāciju; • Pieredze darbā ar Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS); • Pieredze personāla atlasē; • Zināšanas datu aizsardzības un darba aizsardzības jomā; • Labas datorprasmes (MS Office) un pieredze darbā ar biroja tehniku; • Teicamas latviešu valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas prasmes; • Ļoti labas komunikācijas prasmes; • Augsta atbildības sajūta un nopietna attieksme pret darbu; • B kategorijas autovadītāja apliecība. Pienākumi • Nodrošināt administratīvo atbalstu uzņēmuma vadībai, ieskaitot citu administrācijas darbinieku vadību; • Lietvedības, iepirkumu un personāla dokumentu sagatavošana, ienākošās/izejošās korespondences reģistrācija; • Plānot un organizēt uzņēmuma darbinieku kvalifikācijas celšanas apmācības; • Asistēšana personāla atlasē – sludinājumu sagatavošana, publicēšana, pieteikumu apstrāde, interviju organizēšana; • Kontrolēt iepirkumu gaitu EIS; • Nodrošināt grāmatvedību ar informāciju par darbinieku darba samaksas, amatu u.c. izmaiņām; • Komandējumu dokumentācijas sagatavošana; • Iesaistīties korporatīvo pasākumu un personāla motivēšanas pasākumu plānošanā un organizēšanā. Piedāvājam • Pastāvīgu darbu stabilā būvniecības uzņēmumā Latvijā; • Interesantu darbu ar iespēju papildināt savu profesionālo pieredzi; • Konkurētspējīgu atalgojumu (Bruto 1100 - 1500 EUR/mēn.); • Pretimnākošu kolēģu atbalstu un korporatīvos pasākumus; Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli.

Mūsu partneri