Valmieras Ziņas

Braukšanas apstākļi uz valsts autoceļiem apmierinoši

Lasīšanas laiks: < 1 min

Piektdien, 9.decembrī, braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem ir apmierinoši. Apgrūtināti braukšanas apstākļi ir uz vietējiem ceļiem Vidzemē, Zemgalē un Latgalē, kas ziemā tiek uzturēti kā sniegoti, informē VAS “Latvijas Valsts ceļi”.

Saskaņā ar meteoroloģisko prognozi dienā teritorijas lielākajā daļā brīžiem līs. Šajā laikā aktīvā satiksme rīta un vakara stundās norisinās tumsā un samazinātas redzamības apstākļos, kad ceļš var nebūt pietiekami labi pārskatāms. Tādēļ, lai nepakļautu sevi un citus ceļu satiksmes dalībniekus paaugstinātam riskam, autovadītāji aicināti izvēlēties laika apstākļiem un ceļa stāvoklim atbilstošu braukšanas stilu un ātrumu.

Aicina arī gājējus un velosipēdu vadītājus rūpēties par satiksmes un savu drošību, diennakts tumšajā laikā ārpus apdzīvotām vietām un apdzīvotās vietās posmos, kuri nav pietiekami un vienmērīgi apgaismoti, lietot apģērbu (vesti) ar labi redzamiem gaismu atstarojoša materiāla elementiem.

Autobraucēji ir aicināti ziņot par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem, ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem VAS Latvijas Valsts ceļi pa diennakts tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma Twitter un Facebook kontos.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Biedrība “Resursu centrs cilvēkiem ar garīgiem traucējumiem “ZELDA” (turpmāk RC ZELDA), reģ. Nr. 40008114387 aicina darbā atbalsta personu lēmumu pieņemšanā – sociālo mentoru Valmieras novadā pilngadīgām personām ar garīga rakstura traucējumiem. Kas ir Atbalsta personas pakalpojums lēmumu pieņemšanā? Atbalsta personas pakalpojums lēmumu pieņemšanā ir personai ar garīga rakstura traucējumiem sniegts atbalsts lēmumu pieņemšanā, lai palīdzētu viņai vienlīdzīgi ar citiem sabiedrības locekļiem īstenot savu tiesībspēju un rīcībspēju. Atbalsts lēmumu pieņemšanā ļauj personai paust savu gribu, izvēli, plānot un pašai pieņemt lēmumus par savu dzīvi, veselības un sociālo aprūpi, finansēm un īpašumiem, kā arī palīdz personai paplašināt savu dabisko atbalsta loku, palīdz pilnveidot spējas pārstāvēt sevi un aizsargāt savas tiesības un intereses. Pakalpojuma ietvaros atbalsts tiek nodrošināts 6 dzīves jomās: tiesību un interešu aizstāvības jomā, finanšu jomā, ikdienas dzīves jomā, veselības aprūpes jomā, sociālā aprūpes jomā un atbalsta loka veidošanā. Atbalsta personas lēmumu pieņemšanā galvenie darba pienākumi: atbalsta sniegšana lēmumu pieņemšanā personām ar garīga rakstura traucējumiem (turpmāk – atbalstāmajām personām); atbalstāmo personu atbalsta plāna sagatavošana, balstoties uz stipro pušu un vajadzību izvērtēšanu; palīdzība atbalstāmajām personām apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus, veicinot atbalstāmo personu motivāciju lēmumu pieņemšanā un saistīto problēmu risināšanā; palīdzība dokumentu sagatavošanā iesniegšanai valsts un pašvaldību institūcijās; atbalsta loka veidošana atbalstāmajām personām; atbalstāmās personas patstāvīgai dzīvei nepieciešamo lēmumu pieņemšanas prasmju attīstīšana un veicināšana (t.sk. nodrošināt lēmuma pieņemšanai nepieciešamo informāciju un sniegt to atbalstāmajai personai saprotamā veidā un valodā, kā arī sniegt nepieciešamo atbalstu, lai atbalstāmā persona varētu paust savu gribu un izdarīt patstāvīgu izvēli); iknedēļas saturisko atskaišu un mēneša atskaites – atbalsta personas pakalpojuma uzskaites lapas sagatavošana. Prasības kandidātam: pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajā darbā, sociālajā aprūpē, sociālajā rehabilitācijā, psiholoģijā, tiesību zinātnēs vai citās sociālajās vai humanitārajās zinātnēs; vēlamas pamatprasmes un pieredze darbā un komunikācijā ar personām ar garīga rakstura traucējumiem; labas latviešu valodas zināšanas (augstākā līmeņa 2. pakāpe (C2)); pamatzināšanas par valsts pārvaldi un prasme sagatavot dokumentus valsts un pašvaldību institūcijām; prasme strādāt ar datoru; prasme strādāt gan individuāli, gan komandā; spēja plānot savu darbu individuāli; augsta saskarsmes kultūra, komunikabilitāte, empātija, tolerance un atvērtība jaunām idejām. Atbalsta personai nepieciešamās kompetences: iecietība pret personām ar garīga rakstura traucējumiem, lai veidotu veiksmīgu kontaktu; spēja analizēt situāciju un identificēt iespējamos cilvēktiesību pārkāpumus pret atbalstāmo personu; spēja strādāt komandā un piemēroties mainīgiem darba apstākļiem; spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, komunicēt, risināt problēmas un konfliktus; spēja motivēt atbalstāmo personu pārmaiņām; spēja plānot un organizēt savu darbu; augsti ētikas standarti. Mēs piedāvājam: veselības apdrošināšana; nodrošinām darba datoru, kā arī telefona un interneta pieslēgumus; darba laiks tiek organizēts, pamatojoties uz katrai atbalstāmajai personai izstrādātu atbalsta plānu; atalgojumu 7.73 EUR/h pirms nodokļu nomaksas, slēdzot ar personu terminētu darba līgumu, nodrošinot visas sociālās garantijas (darba līguma termiņš 31.12.2024. ar iespēju līgumu pagarināt); summēto darba laiku; ar darbu saistīto izdevumu atmaksa (degviela, sabiedriskā transporta biļetes, kancelejas preces u.tml.); apmācību pirms darba uzsākšanas, regulāru pakalpojuma koordinatora, sociālā darbinieka un citu RC ZELDA speciālistu atbalstu ikdienas darbā, kovīzijas vai supervīzijas. Darba vietas adrese : Mārupes iela 4, Rīga un visā Latvijas teritorijā. Pieteikumu ar CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt: zelda@zelda.org.lv  Profesija: Sociālais MENTORS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-10 Kontaktpersona: Tālrunis: 67442828 E-pasts: zelda@zelda.org.lv Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Aicinām darbā NORĒĶINU UN DARBA SAMAKSAS GRĀMATVEDI DARBA PIENĀKUMI: nodrošināt pilnu algu aprēķināšanas procesu patstāvīgi strādāt ar algu aprēķina moduli – aprēķināt darbinieku algas saskaņā ar noslēgtajiem darba līgumiem, veikt atvaļinājuma naudas, slimības lapu vai citu maksājumu aprēķinu, saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem veikt nodokļu un citu ieturējumu aprēķinus atbilstoši spēkā esošajiem tiesību aktiem sagatavot nepieciešamās finanšu un statistikas atskaites un citus pārskatus noformēt kases operāciju dokumentus kārtot bankas operāciju grāmatvedības uzskaiti kārtot norēķinu ar kreditoriem grāmatvedības uzskaiti, salīdzināt un kontrolēt norēķinu atlikumus kārtot pamatlīdzekļu sintētisko un analītisko grāmatvedības uzskaiti atbalstīt un sniegt konsultācijas kolēģiem savā kompetencē esošajos jautājumos PRASĪBAS PRETENDENTIEM: pirmā līmeņa augstākā izglītība grāmatvedības / finanšu jomā ne mazāk kā divu gadu darba pieredze līdzvērtīgā amatā pārzināt tiesību aktus darba tiesību un grāmatvedības jomā, kas regulē darba attiecības, darba samaksu un algas nodokļu aprēķināšanu augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja argumentēt savu viedokli teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, vēlme sniegt atbalstu kolēģiem labas datora prasmes (MS Office) par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar programmu MS Dynamics NAV teicamas latviešu valodas zināšanas UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ: ikmēneša atalgojumu EUR 1170 bruto  darbu stabilā uzņēmumā darba līgumu uz nenoteiktu laiku normālu darba laiku (piecu dienu darba nedēļa, 40 stundas nedēļā) dinamisku un profesionālu darba vidi pilnas sociālās garantijas veselības apdrošināšanas polisi darba vietu mūsdienīgā un labiekārtotā birojā Brandeļos, Kocēnu pagastā CV un motivācijas vēstuli ar norādi vakancei „Norēķinu un darba samaksas grāmatvedis” līdz š.g. 16. jūnijam iesniegt: sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv Informācija 64229332 Ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajai atlases kārtai, sazināsimies nedēļas laikā pēc sludinājumā norādītā pieteikšanās termiņa beigām. * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Profesija: ALGU GRĀMATVEDIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brandeļi, Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-16 Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Mūsu partneri