Valmieras Ziņas

Biznesa konsultācijās padomus uzņēmējdarbības attīstībai saņēmuši 15 Vidzemes uzņēmēji

Lasīšanas laiks: 2 min

Arī šogad Vidzemes inovāciju nedēļā (VIN) Vidzemes plānošanas reģions organizēja intensīvās biznesa konsultācijas, kuru laikā uzņēmējiem bija iespēja 20 minūšu individuālā sarunā uzdot ekspertam jautājumus par savas uzņēmējdarbības attīstību un saņemt individuālus padomus. Konsultācijas piedāvāja 5 ekspertes par tādām tēmām kā finansējuma piesaiste, atbalsta programmas, eksports, starptautiskā sadarbība un pārtikas produktu attīstība.

Piedāvāto iespēju izmantoja 15 Vidzemes uzņēmēji, un 3 stundu laikā notika 28 sarunas.

Konsultāciju dalībnieki atzinīgi vērtēja sarunas ar ekspertiem, kā arī norādīja, ka saņēmuši vērtīgus un konkrētus ieteikumus tālākajām rīcībām uzņēmuma attīstībai.

Šogad apstākļu uzspiestais tiešsaistes formāts izrādījies ļoti veiksmīgs un pat piemērotāks šādām konsultācijām, nekā klātienes tikšanās, kādas tika rīkotas Vidzemes inovāciju nedēļā iepriekšējos gados. Eksperti atzīst, ka, tiekoties ar uzņēmēju aci pret aci ZOOM platformā, netraucē apkārtējā burzma, kā tas ir klātienē, kā arī daudz ātrāk un ērtāk, daloties ar savu datora ekrānu, var parādīt dažādus materiālus un noderīgu informāciju. Klātienē tiekoties, jāiztiek ar to, kas paņemts līdzi, bet ne vienmēr var precīzi paredzēt, kas sarunas laikā būs nepieciešams. Tā kā ar uzņēmējdarbību saistītās tēmas ir diskrētas, tiešsaistē konsultācijas noritēja brīvāk un personīgāk un uzņēmēji drošāk uzdeva jautājumus un stāstīja par savu produktu vai pakalpojumu, tādējādi eksperti varēja sniegt precīzākus ieteikumus.

Vidzemes plānošanas reģiona uzņēmējdarbības speciālists un konsultāciju koordinators Ģirts Broks atzīst, ka papildu ieguvums šādām tiešsaistes konsultācijām ir pieejamība – gan ekspertiem, gan uzņēmējiem daudz ērtāk un izdevīgāk ir apmeklēt konsultācijas tiešsaistē, jo nav jāmēro ceļš līdz norises vietai. Organizējot konsultācijas šādā formātā, var vienādi aptvert visu Vidzemes teritoriju, dodot iespēju piedalīties ikvienam vidzemniekam neatkarīgi no dzīvesvietas. Iecerēts arī nākamajos gados Vidzemes inovāciju nedēļas programmā iekļaut šādas intensīvas biznesa konsultācijas, un mēs ceram, ka tiešsaistes formāts ļaus piesaistīt vairāk ekspertu un dalībnieku.

Uzņēmējus konsultēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Ilga Maļina, Attīstības un finanšu institūcijas Altum Vidzemes reģiona vadītāja Olita Untāla, Eiropas Biznesa atbalsta tīkla Latvijā pārstāve Jekaterina Vanaga, Latvijas Lauksaimniecības Universitātes Tehnoloģiju un zināšanu pārneses nodaļas vadītāja Sandra Muižniece-Brasava un SIA Gateway&Partners jaunākā partnere Laura Valtere.

Intensīvās biznesa konsultācijas Vidzemes inovāciju nedēļas 2021 ietvaros organizēja Vidzemes plānošanas reģions un Vidzemes uzņēmējdarbības centrs. Nākamgad Vidzemes inovāciju nedēļa plānota no 2022. gada 21. līdz 25. februārim.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri