Valmieras Ziņas

Biznesa konsultācijās padomus uzņēmējdarbības attīstībai saņēmuši 15 Vidzemes uzņēmēji

Lasīšanas laiks: 2 min

Arī šogad Vidzemes inovāciju nedēļā (VIN) Vidzemes plānošanas reģions organizēja intensīvās biznesa konsultācijas, kuru laikā uzņēmējiem bija iespēja 20 minūšu individuālā sarunā uzdot ekspertam jautājumus par savas uzņēmējdarbības attīstību un saņemt individuālus padomus. Konsultācijas piedāvāja 5 ekspertes par tādām tēmām kā finansējuma piesaiste, atbalsta programmas, eksports, starptautiskā sadarbība un pārtikas produktu attīstība.

Piedāvāto iespēju izmantoja 15 Vidzemes uzņēmēji, un 3 stundu laikā notika 28 sarunas.

Konsultāciju dalībnieki atzinīgi vērtēja sarunas ar ekspertiem, kā arī norādīja, ka saņēmuši vērtīgus un konkrētus ieteikumus tālākajām rīcībām uzņēmuma attīstībai.

Šogad apstākļu uzspiestais tiešsaistes formāts izrādījies ļoti veiksmīgs un pat piemērotāks šādām konsultācijām, nekā klātienes tikšanās, kādas tika rīkotas Vidzemes inovāciju nedēļā iepriekšējos gados. Eksperti atzīst, ka, tiekoties ar uzņēmēju aci pret aci ZOOM platformā, netraucē apkārtējā burzma, kā tas ir klātienē, kā arī daudz ātrāk un ērtāk, daloties ar savu datora ekrānu, var parādīt dažādus materiālus un noderīgu informāciju. Klātienē tiekoties, jāiztiek ar to, kas paņemts līdzi, bet ne vienmēr var precīzi paredzēt, kas sarunas laikā būs nepieciešams. Tā kā ar uzņēmējdarbību saistītās tēmas ir diskrētas, tiešsaistē konsultācijas noritēja brīvāk un personīgāk un uzņēmēji drošāk uzdeva jautājumus un stāstīja par savu produktu vai pakalpojumu, tādējādi eksperti varēja sniegt precīzākus ieteikumus.

Vidzemes plānošanas reģiona uzņēmējdarbības speciālists un konsultāciju koordinators Ģirts Broks atzīst, ka papildu ieguvums šādām tiešsaistes konsultācijām ir pieejamība – gan ekspertiem, gan uzņēmējiem daudz ērtāk un izdevīgāk ir apmeklēt konsultācijas tiešsaistē, jo nav jāmēro ceļš līdz norises vietai. Organizējot konsultācijas šādā formātā, var vienādi aptvert visu Vidzemes teritoriju, dodot iespēju piedalīties ikvienam vidzemniekam neatkarīgi no dzīvesvietas. Iecerēts arī nākamajos gados Vidzemes inovāciju nedēļas programmā iekļaut šādas intensīvas biznesa konsultācijas, un mēs ceram, ka tiešsaistes formāts ļaus piesaistīt vairāk ekspertu un dalībnieku.

Uzņēmējus konsultēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Ilga Maļina, Attīstības un finanšu institūcijas Altum Vidzemes reģiona vadītāja Olita Untāla, Eiropas Biznesa atbalsta tīkla Latvijā pārstāve Jekaterina Vanaga, Latvijas Lauksaimniecības Universitātes Tehnoloģiju un zināšanu pārneses nodaļas vadītāja Sandra Muižniece-Brasava un SIA Gateway&Partners jaunākā partnere Laura Valtere.

Intensīvās biznesa konsultācijas Vidzemes inovāciju nedēļas 2021 ietvaros organizēja Vidzemes plānošanas reģions un Vidzemes uzņēmējdarbības centrs. Nākamgad Vidzemes inovāciju nedēļa plānota no 2022. gada 21. līdz 25. februārim.

Aktuālais jautājums

Kā vērtē aizvadīto 2022. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

VALSTS DARBA INSPEKCIJA izsludina konkursu uz Vidzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas Valmieras sektora INSPEKTORA valsts civildienesta ierēdņa amata vietu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku – Purva iela 12A, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201 ar iespēju veikt darbu daļēji attālināti) Valsts darba inspekcija piedāvā: iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā; gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā; mēnešalgu no 842 euro līdz 1093 euro (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī profesionālo kvalifikāciju un kompetences; veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem; interesantu un dinamisku darbu; profesionālo apmācību un atbalstu darbā; draudzīgu kolektīvu; atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, tajā skaitā iespēju vienoties par elastīgu darba laiku un/vai strādāt daļēji attālināti. Būtiskākie amata pienākumi: uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu; atbilstoši Administratīvā procesa likumam un Valsts darba inspekcijas darbību regulējošiem tiesību aktiem sagatavot administratīvos aktus; atbilstoši Administratīvās atbildības likuma nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma izpildi; atbilstoši Iesniegumu likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem; izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus; sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus; konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām. Prasības pretendentiem: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām; augstākā izglītība; vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba tiesībās un darba aizsardzībā; valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, vēlamas svešvalodas prasmes; teicamas plānošanas un kontroles prasmes, prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; klientorientētas saskarsmes prasmes; labas prasmes strādāt ar MS Office lietojumprogrammām; B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu; Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt savu atbilstību izvirzītajām prasībām; CV; izglītības dokumentu kopijas. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā. Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Valsts darba inspekcijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts. Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā, iesniedzamos dokumentus nosūtot uz e-pasta adresi Atlase@lm.gov.lv ar norādi “Valmieras sektora inspektors”. Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi 13. pantu, Labklājības ministrija informē, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Piesakoties, pretendents piekrīt savā pieteikumā norādīto datu apstrādei un uzglabāšanai 1 gadu pēc konkursa noslēguma. Ja pretendents nevēlas, lai dati tiktu saglabāti, lūdzam to norādīt pieteikumā. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija (adrese: Skolas iela 28, Rīga, LV-1331). Profesija: INSPEKTORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Purva iela 12A, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2023-02-18

Mūsu partneri