Valmieras Ziņas

Atbalsts remigrantiem, pārceļoties uz dzīvi Valmierā

Lasīšanas laiks: 2 min

Lai veicinātu remigrāciju, sadarbību ar diasporas organizācijām, sniegtu informatīvu atbalstu iedzīvotājiem, kuri apsver iespēju pārcelties uz dzīvi Valmierā, no 2019.gada janvāra Valmieras pilsētas pašvaldībai ir savs remigrācijas koordinators. Ar 2020.gada februāri šos pienākumus pilda Apmeklētāju pieņemšanas centra klientu konsultante Vita Kareļkova, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Moča.

Pirms lēmuma pieņemšanas par dzīvesvietas maiņu, cilvēkiem ir daudz dažādu jautājumu ne vien par darba un dzīvesvietas iespējām, bet arī par pieejamajiem pakalpojumiem, transportu, izglītības iespējām bērniem, veselības aprūpi un citām sadzīviskām tēmām. Remigrācijas koordinators ir atbalsta persona, ar kuru sazināties par neskaidrajiem jautājumiem, ko grūtāk iegūt attālināti. Nereti tieši personiskā saskarsme ir izšķiroša, lai cilvēki justos pārliecināti, ka atgriešanās Latvijā un dzīvesvieta Valmierā ir īstā un labākā izvēle viņu un viņu ģimenes labklājībai. “Valmiera ir vieta, ko par mājām izvēlas arvien vairāk remigrantu, tādēļ esam atbildīgi, lai viņi šeit spētu ātri iejusties, būtu informēti par pieejamajiem pakalpojumiem, iespējām un justos kā mājās,” norāda Vita Kareļkova.

Ja Jums ir zināmi cilvēki, kuriem pēc ilgstošas prombūtnes būtu interese atgriezties uz dzīvi Valmierā, informējiet par šo iespēju sazināties ar Valmieras remigrācijas koordinatori pa tālruni 64207121 vai e-pastā vita.karelkova@valmiera.lv. Tāpat cilvēki, kuri apsver pārcelšanos uz Valmieru vai ir to jau izdarījuši, un kuriem ir priekšlikumi, kā veiksmīgāk veidot pieredzes un informācijas apmaiņu remigrācijas jautājumos, aicināti dalīties ar idejām, rakstot remigrācijas koordinatorei.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri