Valmieras Ziņas

Apstiprināts Kocēnu novada domes 2015.gada budžets

Lasīšanas laiks: 5 min

Kocēnu novada dome apstiprinājusi pašvaldības 2015. gada budžetu. Budžets veidots, dalot to divās daļās – pamatfunkciju uzturēšanas fonds un investīciju fonds, informē Kocēnu novada pašvaldībā.

Pamatfunkciju uzturēšanas fonds ir 7 180 408 EUR apmērā – pamatbudžeta izdevumu daļa, kas satur normatīvajos aktos noteiktos pašvaldības un pašvaldības budžeta iestāžu ieņēmumus un izdevumus kārtējiem uzturēšanas mērķiem pamatfunkciju veikšanai. Investīciju fonda apmērs ir 1 144 138 EUR. Tā ir pamatbudžeta izdevumu daļa, kas satur izdevumus ilgtermiņa ieguldījumu un attīstības programmas īstenošanas mērķiem.

Pašvaldības 2015. gada kopbudžeta ieņēmumi kopā ar līdzekļu atlikumu uz gada sākumu un aizņēmumu saņemšanu projektu realizācijai plānoti 9,5 miljonu eiro apmērā, kas ir par 9,8% vairāk nekā sākotnēji apstiprinātajā 2014. gada plānā, un veido aptuveni 1400 eiro uz vienu Kocēnu novada iedzīvotāju. Kopējie pašvaldības ieņēmumi bez saņemtajiem transfertiem un aizņēmumiem ir 897 eiro uz vienu Kocēnu novada iedzīvotāju. Savukārt pašvaldības izdevumi, ieskaitot finansēšanas daļu, plānoti 9,4 miljonu eiro apmērā. No kopējiem finansēšanas avotiem plānotie aizņēmumi projektu realizācijai veido 14,4 %, atlikums uz gada sākumu – 19,7%, savukārt ieņēmumi plānoti 65,9% apmērā.

Kopējie Kocēnu novada domes pamatbudžeta izdevumi kopā ar aizdevumu atmaksu 2015. gadā plānoti 9 031 402 eiro apmērā, t.sk. izdevumi no pašvaldības līdzekļiem (atskaitot dotācijas, mērķdotācijas un projektiem paredzēto naudu) 5 592 159 eiro. Aizdevumu atmaksa plānota 699 284 eiro apmērā. Salīdzinājumā ar 2014. gada sākotnēji apstiprinātiem izdevumiem 2015. gada izdevumi plānoti par 8,1% vairāk. Lielākais īpatsvars izdevumos ir finansējums izglītībai – 26,9%, kam seko komunālā saimniecība ar 26,8% īpatsvaru, pārvalde ar 13,8% īpatsvaru, sports un kultūra – 13,9%, sociālā nodrošināšana – 9,1%, ekonomiskā darbība – 5,9%, līdzekļi neparedzētiem gadījumiem – 2,7%, veselība – 0,7% un drošības pasākumi un bāriņtiesa ar 0,1% īpatsvaru. Salīdzinot ar 2014. gada izpildi, plānotie izdevumi palielināti par 140 283 eiro jeb 11,43%.

Kā viens no iedzīvotāju piesaistes mehānismiem Kocēnu novadam ir kvalitatīva izglītības pakalpojumu nodrošināšana. 2015. gada pamatbudžetā ieplānoti līdzekļi brīvpusdienu nodrošināšana 3.-9. klašu pamatskolu izglītojamiem un 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādēs, izglītojamo transporta izdevumu kompensācijas, Latvijas-Šveices projekta “Pašvaldību aktivitāšu īstenošana, lai nodrošinātu skolēnu pārvadāšanu” ietvaros iegādātā autobusa izmantošanas izmaksas skolēnu pārvadāšanai novada izglītības iestāžu ārpusklases mācību procesa nodrošināšanai, novada izglītības pasākumu organizēšanai, līdzekļi sporta aktivitāšu nodrošināšanai, izglītības iestāžu telpu remontu un labiekārtošanas darbu izdevumiem, papildu finansējums pedagoģisko darbinieku darba samaksai no pašvaldības budžeta. Sadaļas „Izglītība” plānotie izdevumi ir 3 143 493 eiro jeb 26,9% no kopējiem pašvaldības izdevumiem. Kā prioritārie pasākumi šogad ieplānots realizēt ēku siltināšanas projektus, datortehnikas iegādi, skolēnu nodarbinātības pasākumus vasaras brīvlaikā, Latvijas skolēnu dziesmu un deju svētku organizēšanu, tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrādi pirmsskolas izglītības iestādes “Auseklītis” telpu paplašināšanai – ēkas piebūves būvniecībai un tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrādi pirmsskolas izglītības iestādes “Cielaviņa” apkures sistēmas rekonstrukcijai. Plānots turpināt darbus pie izglītības iestāžu darba kvalitātes uzlabošanas.

Sociālā palīdzība ir nemainīga Kocēnu novada pašvaldības prioritāte jau vairākus gadus. Novada iedzīvotājiem ir rasta iespēja saņemt psihologu bezmaksas pakalpojumus, kā arī piedalīties atbalsta grupās, ja ģimene vai persona nonākusi krīzes situācijā. Vientuļie pensionāri un invalīdi nepieciešamības gadījumā var saņemt sociālā aprūpētāja pakalpojumus mājās. Sociālās aizsardzības pasākumiem kopā plānoti izdevumi 509 370 eiro apmērā. Šajā sadaļā ieplānoti izdevumi pabalsta piešķiršanai audžuģimeņu atbalstīšanai un citu pabalstu piešķiršanai, atbalsts gados veciem cilvēkiem, atbalsts ģimenēm ar bērniem un savstarpējo norēķinu veikšanai par sociālo pakalpojumu sniegšanu citām pašvaldībām (pansionāti, krīzes centri), sociālo mājokļu uzturēšanas izmaksām, Sociālā dienesta un bāriņtiesas darbības nodrošināšana.

Ar mērķi popularizēt veselīgu dzīves veidu dažādiem sporta un kultūras pasākumiem 2015. gadā piešķirti 1 409 659 EUR. 2015. gada prioritārie pasākumi ir interneta darbības paātrinājuma nodrošināšana bibliotēkās, novadpētniecības darbības nodrošināšana, Vidzemes dziesmu dienu organizēšana, folkloras festivāla “Baltica” organizēšana, pasākuma “Florbolam 20” organizēšana, Kocēnu sporta nama 10 gadu jubilejas pasākuma organizēšana, Kocēnu kultūras nama apkārtnes labiekārtošana, atbalsts kora “Imera” braucienam uz koru konkursu Spānijā, Vaidavas sporta zāles remontdarbu turpināšana, tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrāde Dikļu kultūras un informācijas centra ieejas mezgla un labierīcības telpu rekonstrukcijai, Zilākalna pagasta kultūras nama telpu remontdarbi un inventāra iegādei, Kocēnu novada neformālo iedzīvotāju iniciatīvu grupu projektu finansējums no pašvaldības budžeta, tā veicinot novada iedzīvotājus iesaistīties apkārtējās vides kvalitātes un sadzīves apstākļu uzlabošanā. Atpūtas, kultūras un reliģijas pasākumiem dome ieplānojusi 775 249 eiro jeb 13,9% no kopējiem izdevumiem.

Kocēnu novada teritorijā izteikti tiek pievērsta uzmanība apkārtējās vides sakopšanai un labiekārtošanai.  2015. gada prioritārie pasākumi ir lietus ūdens kanalizācijas sistēmas izbūve, ūdenssaimniecības attīstības projektu realizācija, apgaismojuma infrastruktūras uzlabošana, Sējēju ielas un komunikāciju izbūves pabeigšana Kocēnos, siltumtrases rekonstrukcija Bērzaines pagastā, videonovērošanas sistēmas ierīkošana Kocēnu ciemā, Kocēnu ciema centra stāvlaukuma rekonstrukcija, Vaidavas ezermalas gruntsūdeņu līmeņa celšanās iemeslu izpēte, palīdzības piešķiršana energoefektivitātes pasākumu veikšanai daudzdzīvokļu dzīvojamās mājās, veicinot iedzīvotāju iniciatīvu daudzdzīvokļu māju pārvaldīšanā un ekonomiskā apsaimniekošanā, kā arī dažādi novada teritorijas labiekārtošanas darbi.

Kopējais vispārējās valdības dienesta 2015. gada budžets ir 930 393 eiro, t.sk. pārvaldes uzturēšanas izdevumi – 780 393 eiro un līdzekļi neparedzētiem gadījumiem 150.000 eiro apmērā.

Ekonomiskās darbības izdevumiem kopā paredzēti 331 113 eiro. Līdzekļi paredzēti Attīstības nodaļas darbības nodrošināšanai, vairāku mērķu attīstības projekti realizācijai, Būvvaldes uzturēšanas finansējums, un nodarbinātības jautājumiem risināšanai. Salīdzinot ar 2014. gada sākotnēji apstiprināto plānu, plānotie ekonomiskās darbības izdevumi palielināti par 0,7%.

Būvvaldes darba nodrošināšanai paredzēti 27 834 eiro no Kocēnu novada domes pašu līdzekļiem, kas ir 3,34 eiro gadā uz vienu iedzīvotāju.

Papildus ieplānota sabiedriskā transporta zaudējumu kompensācija Valmieras pilsētas pašvaldībai 35 000 eiro apmērā.

Pašvaldību teritoriju un mājokļu apsaimniekošanas pasākumiem paredzēts novirzīt finanšu līdzekļus 1 498 041 eiro apmērā. Salīdzinot ar 2014. gada sākotnēji apstiprināto plānu, plānotie izdevumi palielināti par 1,7%. Nolūkā uzlabot siltumapgādes un no tā izrietošo pakalpojumu  sniegšanu Kocēnu novada administratīvās teritorijas daudzdzīvokļu dzīvojamo māju iedzīvotājiem 2014. gada nogalē tika pieņemts lēmums par Kocēnu novada pašvaldības kapitālsabiedrības izveidošanu. SIA „Kocēnu komunālā saimniecība” mērķis ir nodrošināt pašvaldības darbības efektivitātes paaugstināšanos un īstenoto funkciju atbilstību normatīvo aktu prasībām, ekonomikas ministrijas ieteikumiem un labas komercprakses pārvaldības principiem, kā arī izveidot, uzturēt un attīstīt kvalitatīvu, konkurētspējīgu, juridiski un ekonomiski pamatotu pakalpojumu kompleksu Kocēnu novada iedzīvotājiem.

Veselības pasākumiem 2015. gadā paredzēti 39 510 eiro, kas ir palielināti par 0,2%, salīdzinot ar 2014. gada sākotnēji apstiprināto plānu. 

Kocēnu novada domes aizņēmumu portfelis ir 6,44% no pašvaldības 2015. gada budžeta. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, aizņēmuma portfeļa apjoms palielinājies par 4,64% (2014. gadā – 1,8%).

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā. Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja Tev ir kāda no šīm īpašībām vai prasmēm, mēs Tevi gaidām Algas nodokļa daļā: proti argumentēt un pamatot savu viedokli; esi nosvērts, komunikabls un atvērts jautājumiem; atbildības sajūta, precizitāte, disciplinētība un līdzsvarotība; pārzini vai interesē kā notiek process kādā no nozarēm, piemēram, būvniecības nozarē, mazumtirdzniecībā, ražošanas nozarē, sabiedriskajā ēdināšanā, pakalpojuma sniegšanā; spēj saskatīt likumsakarības, analizēt un aprakstīt iegūto informāciju; proti strādāt ar datoru un programmām; labprāt dodies ārpus darba vietas; jūties droši svešā vietā un spēj runāt ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: Jākomunicē ar nodokļu maksātājiem kā klātienē vai attālināti, tā rakstiski. Jārīko un jāpiedalās klātienes un attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem. Jāveic nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apmeklēšana/novērošana. Jāgatavo pieprasījumi nodokļu maksātājiem, kredītiestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām. Jāstrādā ar programmām un informācijas sistēmām. Jāvērtē grāmatvedības reģistri un dokumenti. Jāanalizē iegūtā un apkopotā informācija. Jāapraksta rezultāti, gatavojot nodokļu rēķinus un lēmumu projektus. Jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1483 līdz 1719 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1521 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt daļēji attālināti. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_AND_GNI_Valmiera_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121490. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-22 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Reģionālās tehniskā atbalsta daļas Otrās nodaļas vecākā informācijas tehnoloģiju administratora darbinieka amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku) Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk – VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā. Mūsu vērtības ir: efektivitāte, atbildība, sadarbība. Ja Tev ir: vidējā vai profesionālā vidējā izglītība; praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem; padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu; padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem; labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; spēja patstāvīgi organizēt darbu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; spēja uzņemties atbildību un pieņemt lēmumus; atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām; nevainojama reputācija. Ja esi gatavs nodrošināt: lietotāju tehnisko atbalstu, datortehnikas un programmatūras problēmu lokalizāciju un risināšanu; datortehnikas sagatavošanu un uzturēšanu; tehniskās infrastruktūras un serveru darbības uzturēšanu; informācijas un komunikāciju tehnoloģiju drošības pasākumu nodrošināšanu. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1405 līdz 1777 EUR (bruto), - pārbaudes laikā līdz 1529 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; interesantu un stabilu darbu, draudzīgu kolektīvu; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās; sociālās garantijas; veselības apdrošināšanas polisi no pirmā mēneša; papildatvaļinājuma dienas. Priekšrocības pretendentiem ar: vidējo vai vidējo profesionālo izglītību informācijas tehnoloģiju jomā; praktisko darba pieredzi informātikas jomā vismaz vienu gadu; B kategorijas vadītāja apliecību. Darbinieka darba vieta: Beātes iela 49, Valmiera, LV-4201 Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz IP_RegioTAD_2N_VITA_Vārds_Uzvārds”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123444. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-17 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Mūsu partneri